Simini haaveena on luoda kolme hirviötä ja olen saanut rakennettua jo yhden. Ensimmäisen rakensin pidemmällä tavalla, keksijän uran kautta. No, nyt täytyisi rakentaa toinen, mutta kun valitsen Rakenna->SImbotti ja tämän jälkeen yritän valita Mies tai Nainen niin peli sanoo, että sinulla ei ole tarvittavia tarvikkeita. Romuja minulla on yli 300 joten siitä sen ei pitäisi olla kiinni.
Mikä neuvoksi?
SIMBOTIN UUDELLEEN RAKENTAMINEN THE SIMS 3
4
174
Vastaukset
- siiseli
Eikös siihen tarvita se jalokivi/timantti, joka pitää olla hiottu sydämen malliseksi? Muistaakseni näin oli jossain kerrottu.
Kokeilin sitä jo, mutta ei se sydämenmuotoiseksi hiottu vaaleanpunainen timantti auttanut :((. Olen tosiaan jo yhden tehnyt ja siihen se timantti kyllä tarvittiin...
- Oon hulluna sims 3
Niitä timantteja on meteoriitin paloissa.Niitä löytyy Twinbookista sieltä putouksilta ja hautausmaalta.Sekä voit kysyä vampyyreiltä timantteja kun olette BFF.Niin kysy saanko lahjan?Tai toiminto pitäisi tulla.Minulla ainakin tulee tai sitten yksisarviselta se on niin kiltti.Jos se on taloudessasi niin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1122229Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1641260En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5211110- 531105