Olen etsiskellyt kaiken maailman nettisivuilta (apulat, tori.fi:t yms.) oulun seudulla myytäviä kaneja, mutta ei ole tullut vastaan. Osaisiko joku kertoa kasvattajia Oulun läheltä, joilla olisi/olisi tulossa kääpiölupan poikasia? Tai osaisiko joku viisaana vinkata, mistä kannattaisi etsiä kasvattajia tai kääpiöluppa poikueita? Kaikki kääpiölupat tuntuu olevan helsingin seudulla!
KANEJA OULUN SEUDULLA?
7
2054
Vastaukset
- Niin..niin
Niin. Ei oo.
- voudintiellä
Akvaariosoppiin olen soitellut ja sinne tilaavat kaneja...
- joskus käynyt
siellä eivät edes tiedä onko kanit puhdasrotuisia tai minkä ikäisiä
- jellonapupu
Olisikohan tuosta apua? :)
http://kaniyhdistys.com/kasvattajat.htm - niin96
Oulussahan on vaikka kuinka paljon kanien kasvattajia :)! Löytää kun ahkerasti etsii ;)
- Muah
Moikka! Mulla olisi 6 poikasta etsimässä koteja :) harmi että välimatkaa on niin paljon :( poikaset ovat tällähetkellä 8 päivän ikäisiä eli ei silmätkään ole vielä auki, enkä sukupuolia vielä voi varmaksi sanoa. Terveitä ja vilkkaita kumminkin :)
- NikiPörrö
Meiltäkin löytyy kanin poikasia. Pudasjärvellä ollaan.😊 Sekarotuisia ja ulkona asuneita joten sopivat ulos sekä sisälle. Tässä linkki myyntisivulle:
https://m.tori.fi/vi/48830103.htm
Ilmoittakaa rohkeasti jos kiinnostuitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131