minulla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko sinä pelkäät minun kohtaamistani, tai vihaat minua syystä, jota en tiedä.
Tästä näkökulmasta katsoen
13
697
Vastaukset
- RAKASTAN!
Kulta! En koskaan Vihaa ketään. Rakastan vain sinua. Jos se on minun "rikokseni" Hyväksyn sen.
- ap.
no ei kyl siltä ainakaan tästä naikkosesta tunnu, joten en ole kultasi.
- hiihaa..
vain sinua... montako niitä vain sinuja on ? voi näitä äijä ressuja.
- pelkään ja häpeän
pelkään, tai häpeän, mutta itseäni.
- kaipaava nainen(vaalea)
Miksi?Ihan turhaan jos minulta kysytään
- oman käytöksen
voi aina muuttaa ja sellainenkin kuin anteeksipyyntö on olemassa )) mutta huom !
vain oikealle ihmiselle, ei täällä kenelle vaan )) sillä ei ole merkitystä. - pelkään ja häpeän
kaipaava nainen(vaalea) kirjoitti:
Miksi?Ihan turhaan jos minulta kysytään
hän on bru
- mitä pelkäät
pelkään ja häpeän kirjoitti:
hän on bru
ja häpeät?
- paljastuvani
mitä pelkäät kirjoitti:
ja häpeät?
ongelmiani
- mitä ongelmia
paljastuvani kirjoitti:
ongelmiani
sulla sitten on?
- Sivuten
Pelko? Vai viha? Nämäkö ap:n vaihtoehdot? Vaiko vaan välinpitämättömyys? Se pahin kaikista!
- sanon vihalle ei
Pelkäätkö itse kohtaamista? Mikä sinut saa epäilemään toisen vihaavan sinua, joku syy on oltava kun kerran kysyit, vaikka siihen ei mitään syytä näytä olevan.
- vihainenN
Minä ainakin vihaan erästä miestä. Parempi silloin ettei kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057