Haistakaa vittu!

Mistä teitäkin oikein sikiää?!

-sellainen voimakkaalle silakkalaatikolle haiseva viikkoon pesemätön, teidän ei tulisi elää parisuhteessa kenenkään kanssa todennäköisesti ikinä valehtelija petturit,toivon teidän jäävän kiinni, olen nähnyt muutamia tositilanteita siitä kun totuus paljastuu- silloin on turha enää yrittää selittää kaunista paskapuhetta!

23

9887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Mistä teitä ääliöitä oikein sikiää, joiden elämäntehtävä on kommentoida toisten tekemisiä. Mitä vit....n väliä sillä on mitä toiset tekevät, kunhan hoitelee omat asiansa kuntoon.

      Pettäjiä huonompi itsetunto tuntuu olevan näillä vaahtoajilla, joiden täytyy korostaa omaa uskollisuuttaan kaikissa tilanteissa. Pelkäättekö te todella näin paljon puolisonne löytävän teitä paremman.

      Toisaalta suurin osa näistäkin kommentoijista taitaa olla uskollinen vain olosuhteiden pakosta. Mieli tekis vierasta, mutta kun kukaan ei vain ymmärrä antaa. Kateellista puhetta siis.. jos toisilla on vastakkaisen sukupuolen suhteen paremmat menestymisen eväät. Säälin teitä, jotka luulette tekevänne toimillanne ja jutuillanne maailmaa peremmaksi. Toisilla vain kengän numero on äo:ta suurempi, eikä sille voi mitään.

      • joop

        Pettäminen on aina raskas juttu. Sitä ei ymmärrä ennenkuin sen itse on kokenut. Miksi pitää mennä liittoon jos se ei toimi ? Jos tulee ongelmia seksissä, henkilöitten kemiassa tms. ei pettäminen ole ratkaisu.

        Pettäminen on kuin juopottelu, krapula tulee ennenmin tai myöhemmin...


      • Yks meistä
        joop kirjoitti:

        Pettäminen on aina raskas juttu. Sitä ei ymmärrä ennenkuin sen itse on kokenut. Miksi pitää mennä liittoon jos se ei toimi ? Jos tulee ongelmia seksissä, henkilöitten kemiassa tms. ei pettäminen ole ratkaisu.

        Pettäminen on kuin juopottelu, krapula tulee ennenmin tai myöhemmin...

        Mut ehkä tällä foorumilla ei ole kyse pettämisestä vaa siitä et jotku meistä ihmisitä on niin kinkyjä et kiihottuu siit et joku vieras ihminen käy panemassa omaa rakastaan..(tietenki luvalla, ei varkainten koska sillo se on pettämistä ja se ei oo missää nimiessä mitenkään parisuhteessa hyväksyttävä asia)Ja te joitten mielestä se on sairasta menkää pois..ei teijän tarvi näitä lukee..ihmisii on kaikenlaiisii ja ne pitää hyväksyy..siis kyse ei oo mistää munan suuruudesta tai itsetunnon puutteesta vaa päinvastoin..pitää olla hyvä itsetunto et voi päästää oman rakkaansa muitten kans panemaa..Sexi on vaa sexsii..ei rakkutta mikä mun mieletä ratkasee...ja eikö se vähän niinku oo et elämästä pitää nauttiii ku ei tääl maailmassa elätä ku kerran..Kaikki tyylillään...


      • !!!!

        Sääli kätees, pelle.

        Mistä TEITÄ ääliöitä oikein sikiää, joiden elämäntehtävä on ajatella sukuelimellään? Sitä vitun väliä sillä on parisuhteesa, että se on kahden kauppa.

        Pettäjillä, näillä vaahtoavilla koirilla, tuntuu olevan huono omatunto, ja syystäkin. Olette te todella paskaa.

        Suurin osa näistä kommentoinninkommentoijista taitaa olla häpeissään, tai toisaalta mielestään olosuhteiden pakottamia. Mieli tekee vierasta ja itsekuri ei uskollisuuteen riitä. Selittelevien kusipäiden puhetta siis. Toisilla on henkistä selkärankaa.


      • ????
        !!!! kirjoitti:

        Sääli kätees, pelle.

        Mistä TEITÄ ääliöitä oikein sikiää, joiden elämäntehtävä on ajatella sukuelimellään? Sitä vitun väliä sillä on parisuhteesa, että se on kahden kauppa.

        Pettäjillä, näillä vaahtoavilla koirilla, tuntuu olevan huono omatunto, ja syystäkin. Olette te todella paskaa.

        Suurin osa näistä kommentoinninkommentoijista taitaa olla häpeissään, tai toisaalta mielestään olosuhteiden pakottamia. Mieli tekee vierasta ja itsekuri ei uskollisuuteen riitä. Selittelevien kusipäiden puhetta siis. Toisilla on henkistä selkärankaa.

        Yli kymmenen vuoden suhde ja kolme lasta. Silti edelleen uskollisena ja se ei todellakaan johdu olosuhteiden pakosta. Monenlaista tarjoajaa on ollut, mutta kun ei, niin ei.

        En silti tahdo olla täällä syynä päänä tuomitsemassa muita, sillä tuomiovalta on täysin muualla. Lisäksi luotan vaimooni ja siksikään minun ei tarvitse olla huolissani leväperäisemmän moraalin omaavista ihmisistä. He tehköön mitä haluavat ja minä mitä minä haluan.

        Hauskoja tarinoita näillä palstoilla kuitenkin on ja niistä saa monia pieniä vihjeitä omaan s-elämään. Meillä yhteisessä fantasiamaailmassa saa tehdä mitä vain ja ehkä juuri siksi ei ole tarvinutkaan oikesti seikkailla.


      • Mainadi
        ???? kirjoitti:

        Yli kymmenen vuoden suhde ja kolme lasta. Silti edelleen uskollisena ja se ei todellakaan johdu olosuhteiden pakosta. Monenlaista tarjoajaa on ollut, mutta kun ei, niin ei.

        En silti tahdo olla täällä syynä päänä tuomitsemassa muita, sillä tuomiovalta on täysin muualla. Lisäksi luotan vaimooni ja siksikään minun ei tarvitse olla huolissani leväperäisemmän moraalin omaavista ihmisistä. He tehköön mitä haluavat ja minä mitä minä haluan.

        Hauskoja tarinoita näillä palstoilla kuitenkin on ja niistä saa monia pieniä vihjeitä omaan s-elämään. Meillä yhteisessä fantasiamaailmassa saa tehdä mitä vain ja ehkä juuri siksi ei ole tarvinutkaan oikesti seikkailla.

        En käsitä, miten joku tulee tänne vaahtoamaan. Varmaan siltä on just lähtenyt kumppani jonkun vähemmän tiukkapipoisen matkaan. Mun puolesta jokainen saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee. Mulle jännitykseksi riittää fantasiat, ei tarvitse mennä tosielämässä vieraisiin.


      • Nainen
        Yks meistä kirjoitti:

        Mut ehkä tällä foorumilla ei ole kyse pettämisestä vaa siitä et jotku meistä ihmisitä on niin kinkyjä et kiihottuu siit et joku vieras ihminen käy panemassa omaa rakastaan..(tietenki luvalla, ei varkainten koska sillo se on pettämistä ja se ei oo missää nimiessä mitenkään parisuhteessa hyväksyttävä asia)Ja te joitten mielestä se on sairasta menkää pois..ei teijän tarvi näitä lukee..ihmisii on kaikenlaiisii ja ne pitää hyväksyy..siis kyse ei oo mistää munan suuruudesta tai itsetunnon puutteesta vaa päinvastoin..pitää olla hyvä itsetunto et voi päästää oman rakkaansa muitten kans panemaa..Sexi on vaa sexsii..ei rakkutta mikä mun mieletä ratkasee...ja eikö se vähän niinku oo et elämästä pitää nauttiii ku ei tääl maailmassa elätä ku kerran..Kaikki tyylillään...

        Mua on petetty ja se sattuu. Sattuu kovaa. Kun rakas ihminen menee petiin "parhaan" ystävän kanssa, niin en voi ymmärtää. Maailma on täynnä muitakin ihmisiä, joiden kanssa voi mennä tekemään nannaa ja ottamaan mielin määrin. Miksi pitää satuttaa tahallaan ja nauttia lisäksi kiinni jäämisen riskistä?? Sitten itkevät, kun pakkaan kassit ja syy on tietysti mussa, koska ja koska......he eivät olleet mielestään tehneet mitään väärää....


      • aivoilla
        !!!! kirjoitti:

        Sääli kätees, pelle.

        Mistä TEITÄ ääliöitä oikein sikiää, joiden elämäntehtävä on ajatella sukuelimellään? Sitä vitun väliä sillä on parisuhteesa, että se on kahden kauppa.

        Pettäjillä, näillä vaahtoavilla koirilla, tuntuu olevan huono omatunto, ja syystäkin. Olette te todella paskaa.

        Suurin osa näistä kommentoinninkommentoijista taitaa olla häpeissään, tai toisaalta mielestään olosuhteiden pakottamia. Mieli tekee vierasta ja itsekuri ei uskollisuuteen riitä. Selittelevien kusipäiden puhetta siis. Toisilla on henkistä selkärankaa.

        siinä se taas nähdään kuka ajattelee milläkin ? se joka pystyy käyttämään alapäätään muuhunkuin ulostamiseen, on herra ja kuningas.
        Akkojen temppuilut riittää jo !!


      • Anonyymi
        !!!! kirjoitti:

        Sääli kätees, pelle.

        Mistä TEITÄ ääliöitä oikein sikiää, joiden elämäntehtävä on ajatella sukuelimellään? Sitä vitun väliä sillä on parisuhteesa, että se on kahden kauppa.

        Pettäjillä, näillä vaahtoavilla koirilla, tuntuu olevan huono omatunto, ja syystäkin. Olette te todella paskaa.

        Suurin osa näistä kommentoinninkommentoijista taitaa olla häpeissään, tai toisaalta mielestään olosuhteiden pakottamia. Mieli tekee vierasta ja itsekuri ei uskollisuuteen riitä. Selittelevien kusipäiden puhetta siis. Toisilla on henkistä selkärankaa.

        Ihan sama ei se järvi soutamalla kulu. Hyvä jos kelpaa muillekin.


      • Anonyymi

        Eikö oo tärkeimpiä murheita mitä vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama ei se järvi soutamalla kulu. Hyvä jos kelpaa muillekin.

        Vastasit sitten lähes 18 vuotta vanhaan viestiin. Taidat olla vähän vajaa.


    • suomalaisuutta

      joopa joo, juuri tuollanen asenne antaa suomiämmille liikaa valtaa, sillä ns. naistenmaa on kallis kotimaamme, ei miespoloiset saisi käydä edes vieraissa, se on niin tekopyhää kuin olla voi. Sitä tehdään kaikkialla maailmalla. Suomiäijät on antanut kaiken vallan ämmille, joka johtaa vain ja ainoastaan pöpelikköön. Suomi ja suomalaiset on niin tekopyhää kuin olla voi. Suominainen ajaa miespoloiset naapuriin siellä ei vittu haise eikä sitä väsytä antaa naapurillekki.

      • tekopyhä

        vihdoinkin joku joka ottaa kantaa suominaisten edesottamisiin ! Suominainen ei tiedä, niin kuin esim. venäläinen nainen, että miksi hänet on tehty; VAIN MIESTÄ VARTEN ja piste. Kaikki muu on täyttä soopaa ja hurskastelua.


      • Anonyymi

        Mitä näitä itkee naisilla a riittää ja niin riittää miehiäkin antaa palaa vaan


    • Loco

      ...meille pettäjille viikkoon pesemätöntä voimakkaasti silakkalaatikolle haisevaa vittua? Sehän juuri on suurinta herkkuani!!! Kunnon festarirömppää, nam nam!

    • politiika

      vain ja ainoastaan ko tekopyhätoiminta aja raavaat uroot naapurin luo !!

      • juttu

        mielettömän hyvä kannanotto, tekopyhyys suomen tuhoaa.


      • nainen tietää
        juttu kirjoitti:

        mielettömän hyvä kannanotto, tekopyhyys suomen tuhoaa.

        miksi hänet on luotu !
        Suomi nainen hurskastelee yöllä, aamulla ja päivällä sekä illala; älä nyt, väsyttää, pää kipeä yms. J a vieleä kysytään, miksi mennä vieraisiin ? voi pyhä yksinkertaisuus !!


      • huomasi
        nainen tietää kirjoitti:

        miksi hänet on luotu !
        Suomi nainen hurskastelee yöllä, aamulla ja päivällä sekä illala; älä nyt, väsyttää, pää kipeä yms. J a vieleä kysytään, miksi mennä vieraisiin ? voi pyhä yksinkertaisuus !!

        hieno homma, tekopyhyys sai lopputilin !
        HYVÄ sauli !


      • Anonyymi
        nainen tietää kirjoitti:

        miksi hänet on luotu !
        Suomi nainen hurskastelee yöllä, aamulla ja päivällä sekä illala; älä nyt, väsyttää, pää kipeä yms. J a vieleä kysytään, miksi mennä vieraisiin ? voi pyhä yksinkertaisuus !!

        Menoksi vaan näistä nussii


    • soikoon

      mikäkö ajaa miehet tai naiset vieraissiin, se on selvä se, että oma ei riitä ! Seksi on hyvä asia siinä ei pariuskollisuudella ja tekopyhyydellä, kuten suomlaisilla on tapa esittää, ole mitään tekemistä. Tämä on nähty niin naisten kuin miesten keskuudessa, akat kreikassa tai turkissa sekoaa täysin ukot ehkä ruottissa en tiiä !

    • Anonyymi

      Mitä. Tunteeko aloittaja ex-vaimoni?

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotka haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 http://ballraciwa.tk/H/Dc1IN 👈

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe