onko nolo??? olen kolmetoista eikä häpykarvoista ole merkkiäkään

vähä...

tytöt vastailkaa onko noloo et ei oo viel kolmetoist vuotiaana häpykarvoista merkkiäkään

23

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anotherteenager

Ei ole noloa :) Olet varmaan tyttö? Uimahallissa tai muussa vastaavassa paikassa voi olla hieman noloa, jos muilla samanikäisillä on enemmän kehittynyt karvoitus. Tietysti voit olla iloinen, että sinun ei tarvitse sheivata.

Ehdit vielä kasvaa siitä, jos karvoitusta ei ala kuulua 15-16-vuotiaana, voi olla että jossakin on jotakin vikaa, ja kannattaa ottaa yhteyttä vaikkapa terkkariin. Mutta tällä hetkellä sinulla ei ole hätää eikä edes kiirettä. Sinulla ei ole kai myöskään kuukautisia, joista myöskin kannattaa alkaa huolestua vasta 16-vuotiaana. Rintojakaan jos ei ole, voi olla hieman nolompaa, koska ne ovat todella näkyvä ruumiinosa. Mutta jos joku alkaa hitaammin kehittyvää kiusaamaan, hän on itse todella äärettömän nolo. Henkilökohtaisella tasolla sinun on turha alkaa häpeämään, jokainen kehittyy joskus, ennemmin tai myöhemmin.

Terveisin kokemuksen rintaääni :) Pointtina se, että ehdit myöhemminkin kasvatella niitä karvoja. Ei kannata aikuistua liian kiireellä on kuitenkin turha klisee, minusta ainakin aikuistuminen on ollut hauskaa ja jännittävää :) Sinutkin murkkuikä kohtaa jossain vaiheessa. 13 v ei edes ole vanha, kun mitataan vartalon kehitystä. Kukaan ei ole ikinä valmis, jos syvälliseksi mennään.

Onnea aikuistumiseen ja voimia murkkuikään :)

• 11-vuotias tyttö

Ei ole noloa,olisin vain tyytyväinen jos minulla ei olisi häpykarvoja(mutta sehän kuuluu murrosikään)jokaisella tytöllä tulee kyllä aikanaan....
      Eilen käytiin koulussa uimassa huomasin mun yhdellä kaverilla oli häpykarvoja(kuin aikuisen karvoitus)ja kainolokarvoja,mutta jokainen kehittyy omaa tahtiaan:)
      Älä häpeile itseäsi:)

• 12-vuotias

Joo, no hei onnee sulle, mul on taas sillee aik paljo, ja on alkanu menkat jajaja kaikkee

• öh...?

oikeestaan mä oon kyl poika en tyttö

• 16+18

no oot sä kyl aika nolo ku mä oon 11 v ja mul on on häpykarvat ja viikko sitten huomasin että alkaa tulla niit mustii karvoi [vaikkakin vast 2 cm pitkät

• Syöpääss!!!
        16+18 kirjoitti:

no oot sä kyl aika nolo ku mä oon 11 v ja mul on on häpykarvat ja viikko sitten huomasin että alkaa tulla niit mustii karvoi [vaikkakin vast 2 cm pitkät

Lollllol!!!!! Oot joku lisau, ku oot tolllee: " no oot sä nyt aika nolo"! Voi vittu tollasten pikkulissujen kaa?!!!!!!

• ^^_^^

Täällä taitaa tosi seinähullu
      Sorry jos häiritsin.
      raivota ja spämmäillä nuita vuosien takaisia toistoja. Yksinkö hän täällä riehuu? Ei taida olla kaikki mutterit paikallaan sen pään sisällä.
      No jatkakoon rauhassa. Ei taida olla lukijoita, sen enempää, kuin kukaan vaivautuisi vastaamaan.
      Hoitoonhan tuollaiset pitäisi ohjata.

• Ap,lle.

• onko nolo???

onko nolo???

• pomco

oo ilonen! mulla alkoi tässä vähä aikaa sit näkyä semmosii tummia, hajakarvoja jotka sittemmin on nyt lisääntynyt. en oikeen kehtaa mennä uimahalliin koska karvat alkavat näkyä mutteivät ole niin runsaat että niitä voisin pahemmin siistiä.. täysin posliiniksi en pistä..!

• MÄ oon nolo

Hei mä oon 12v. ja mul on iha sairaast niit karvoi!! Se on nolooooo!!!!! :0 :0 :0ärsyttääääää!!!! Joo oon aika outo.... Mut normi.......

• !!!

Vittuako sä saatanan palstahäirikkö taas spämmäät tota paskaas joka palstalle! Mene sinne seksipalstalle kertomaan noita insestisiä aisurifabtadipitadi, ja pysykin siellä, jätä meidät normaalit rauhaan! ällöttää tollaset luuseripervot, laitokseen pitäis laittaa...

• ups.

Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.

• Iwantdownload

No mites toi toimii?

• Cassie98
        Iwantdownload kirjoitti:

No mites toi toimii?

No mul tulee kamalan tummat karvat. Ja oon tytttö

• Sara 16 v

Mä oon heti 12-vuotiaasta lähtien sheivannu, eikä karvoitusta oo ikinä päässyt tulemaan. Brasilialainen vahaus on loistojuttu, ei enää karvat kasva, ja poikakaverikin tykkää posliinista.

• 10+15

Täällä taitaa tosi seinähullu
      Sorry jos häiritsin.
      raivota ja spämmäillä nuita vuosien takaisia toistoja. Yksinkö hän täällä riehuu? Ei taida olla kaikki mutterit paikallaan sen pään sisällä.
      No jatkakoon rauhassa. Ei taida olla lukijoita, sen enempää, kuin kukaan vaivautuisi vastaamaan.
      Hoitoonhan tuollaiset pitäisi ohjata.

• Siinä ei ole mitään noloo. Kaikki tytöt kehittyvät omaan tahtiin.

• NOLIS

Todella noloa. Itselläni tuli jo 10 vuotiaana muttei menkkojen vielä vaikka olen jo 12

• juo ES™

juo ES™

• jussi_3

Ensin ootetaan karvoja kun kuuta nousevaa. Ja sitten kun on ne karvat ne sheivataan pois jopa poslariksi asti.
      Missä vika??

• ....

Täähän oli poika....?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      529
      2579
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      52
      2225
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      206
      2186
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1578
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1479
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1386
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1349
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1151
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      94
      1131
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe