Mistä Martina A. on kuuluisa?

Nyt ihmettelen

Olen äimän käkenä kun lueskelen näitä ketjuja. Kaksi kolmesta ketjusta käsittelee Martina Aitolehteä. En ole ilmeisesti oikein kuusella tällaisten halppisjulkimoiden tekemisistä, mutta en nyt kyllä edes muista mistä tällainen nainen on julkisuuteen oikein tullut.

Nykyäänhän pääsee kyllä lehteen ja roskajulkkikseksi kun menee johonkin tositeeveetouhuihin näyttämään tissejään. Muuta ei tarvita, ei ansioita, ei koulutusta, ei älyä, eikä edes kauneutta. Riittää näköjään että on järjettömät silikonitissit (toisten lompasta maksetut), peitto on heilunut telkkarissa ja on istunut viereisellä baarijakkaralla Ilkka Kanervan kanssa. Mutta kun näitä on jo niin älyttömästi Suomessa, että miksi nää kiinnostaa, sitä en tajua.

Mutta koska Martina Aitolehti ei ole tehnyt elämässään mitään mainittavaa hyvää tai yleensä mitään mainittavaa, niin kertokaa, että mitä PAHAA hän sitten on tehnyt. Vai onko vaan ärsyttävä akka? Mitä nyt äkkipäätä olen lukenut niin eihän hän ole muuta kuin tehnyt lapsen, mennyt naimisiin ja eronnut ja hänellä on hirveet ulosottovelat. Aika normitouhua. Onko mulla jäänyt jotain ihmeellistä huomaamatta? Suloinen tytär hänellä on. Ihana pallero. Mutta niin on monella muullakin.

Eli ketä te olette jotka päivitätte tänne kyseisen henkilön sanomisia, blogikirjoituksia. Tunnetteko henkilön muutenkin livenä, vai oletteko vaan tuohtuneita kansalaisia? Musta tässä tyypissä ei ole oikein mitään kiinnostavaa, ei ärsytäkään kai siksi koska en ole nähnyt mitään telkkariohjelmiakaan hänestä kun ei kiinnosta tuollaiset tositeeveet. Mutta en nyt kyllä viittis nousta barrikadeillekaan tuollaisen takia.

En nyt kyllä usko että tuota kukaan kadehtiikaan ja sen takia haukkuu, eikö hän ole selkeesti joku tyhjäntoimittaja, kun pitää kertoa päivittäiset paskallakäymisetkin tärkeämmän touhun puutteessa jossain seiskassa. Kuka näitä ja näiden uutisia tarvii? Onko nämä turhimot valjastetttu vaan mainostamiseen että tulis vaan klikkauksia paljon...??

23

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihana

Tervetuloa lukuisten nimimerkkien ihmeelliseen maailmaan.

• Jepsisjee526374

En ymmärrä aloittajan pointtia. Ihmettelee, kun on monta aloitusta samasta henkilöstä ja aloittaa itse uuden.

• normaali

Eihän aloituksessa muuta pointtia ole kuin jälleen uuden ketjun aloitus, pakkomielle Marttiinaan!
        Eräs nimimerkki siinä heti seuraavaksi toivottaa itsensä tervetulleeksi, että saisi yhden kommentin. Vaikuttaa, että moni alkaa jo väsyä.......mutta nämä pakkomielteiset ei!

• läpinäkyvää

Nolon läpinäkyvä, muka uusi ja tietämätön Marttina-kirjoittelija ja aloitus, hohhoijaa!!!

• lukutaitoinen!

Paljon tunnut silti tietävän.....hmm...

• ....................

Jaa, et ole kiinnostunut? Miten tiedät hänen paskallakäymisetkin? XDDD Kyllä sinä ilmeisesti olet hänen kakistaan sitten lukenut. Ja siinähän tärkeimmät meriitit Martinalla sitten olikin. XDD

• Kelias Könnroth

Kakkia käkeltämällä kuuluisaksi? Kauheasti kadehdituttaa köyhiä.

• No just........
        Kelias Könnroth kirjoitti:

Kakkia käkeltämällä kuuluisaksi? Kauheasti kadehdituttaa köyhiä.

Palstoille kirjoittelu pitäisi olla luvanvaraista!

• 18

Kuuluisa ainakin saamastaan lähestymiskiellosta AMB:tä kohtaan, kun uhkasi turpaan vetämisellä ja jopa tappamisella.

Mitään positiivista ei tule mieleen...

• sahjhshjhasjhjk

Martinalla oli salasuhde Alexei Eremenko Jr.:n kanssa. Siinä hänen suurin "meriittinsä" tähän asti. Eli hän kuuluu Tuksun kanssa samaan salarakas-sarjaan, jolla noustaan seiskan lukijoiden ja suoli24:n "julkkikseksi". :)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Alexei_Eremenko_Jr.

• Kiitos vaan

Selvä, kiitos. En kyllä tämmöstäkään tapausta muista, oli varmaan kiireisempi elämänvaihe, etten ole pannut merkille tapausta ja mulla ei ole tiedossa näiden kaikkien lärvien nimet, mitä lehtien kansissa pyörii. Joskus tuppaa naurattamaan, kun on lööpit että joku tyyppi teki sitä ja tätä ja mulla ei ole mitään aavistusta kuka tämä superkuuma ja tunnettu"julkkis" on, kun ei ole koskaan kuullutkaan. Sitten kyselemällä selviää että on joku vuoden 1999 miss peräseinäjoen 4.perintöprinsessa tai joku bb-talon asukkaan serkun kumminkaiman ottovelit ms. En seuraile näitä ohjelmia.

Mutta kovasti ihmiset tuntuu ärsyyntyvän kun vaan mainitsee kyseisen henkilön... kun yrittää edes tässä asiallista aloitusta tehdä niin saan itse haukut niskaan, aika outoa. Kyllä minä kävin Seiskan sivuilla tosiaan kattomaan ja luin ihan ihmeissäni että mikä tämä tyyppi on, mistä kaikki täällä vaahtoaa. Eli kiitos nyt ja näkemiin ja jatkakaa vaan...

• →hani☺
        Kiitos vaan kirjoitti:

Selvä, kiitos. En kyllä tämmöstäkään tapausta muista, oli varmaan kiireisempi elämänvaihe, etten ole pannut merkille tapausta ja mulla ei ole tiedossa näiden kaikkien lärvien nimet, mitä lehtien kansissa pyörii. Joskus tuppaa naurattamaan, kun on lööpit että joku tyyppi teki sitä ja tätä ja mulla ei ole mitään aavistusta kuka tämä superkuuma ja tunnettu"julkkis" on, kun ei ole koskaan kuullutkaan. Sitten kyselemällä selviää että on joku vuoden 1999 miss peräseinäjoen 4.perintöprinsessa tai joku bb-talon asukkaan serkun kumminkaiman ottovelit ms. En seuraile näitä ohjelmia.

Mutta kovasti ihmiset tuntuu ärsyyntyvän kun vaan mainitsee kyseisen henkilön... kun yrittää edes tässä asiallista aloitusta tehdä niin saan itse haukut niskaan, aika outoa. Kyllä minä kävin Seiskan sivuilla tosiaan kattomaan ja luin ihan ihmeissäni että mikä tämä tyyppi on, mistä kaikki täällä vaahtoaa. Eli kiitos nyt ja näkemiin ja jatkakaa vaan...

Älä välitä, se on vain yksi Martina-fani, joka epäilee jokaista kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi henkilöksi.

• vt
        →hani☺ kirjoitti:

Älä välitä, se on vain yksi Martina-fani, joka epäilee jokaista kirjoittajaa yhdeksi ja samaksi henkilöksi.

Niinkuin sinäkin oletat että on "yks Martina-fani", joka epäilee jne. ootte te bimboja :)))))))))))))

• juuuups
        vt kirjoitti:

Niinkuin sinäkin oletat että on "yks Martina-fani", joka epäilee jne. ootte te bimboja :)))))))))))))

No toki teitä voi olla useampikin samanlainen neiti Etsivä.

• sahjhshjhasjhjk
        Kiitos vaan kirjoitti:

Ole hyvä.
        Itse en tunne puoliakaan näistä "julkkiksista", joista täällä kirjoitellaan, mutta onneksi on Wikipedia. ;)
        Suosittu sanonta: KVG auttaa myös selvittämään hyvin näiden reittä pitkin kavunneiden suomijulkkisten meriitit.

• neimmarksamtingstuup
        Kiitos vaan kirjoitti:

Et ole sitten koskaan googlesta kuullut, kun seiskalehteä käytät tiedonhaun ykköslähteenä :D

• .PELSEPUUPPI.

Vain kuuluisat pääsevät lehtiin ja telkkariin. Hän on kuuluisa koska me kaikki tiedämme kenestä on kysymys, vai voiko joku väittää toisin. Sehän onkin sitten täysin eri asia, millä tavoin hän on kuuluisuutensa ansainnut. MARTINA AITOLEHTI ON KUULUISA ,Jos joku on erimieltä yhteenvedostani niin antaa tulla sanan siveltimestä. Odottaen.

• tv

Tottakai on!

• hnk

Tämähän on kuin perjantai-ilta Kontulan nakkikioskilla! :D

• jep :)
        hnk kirjoitti:

Tämähän on kuin perjantai-ilta Kontulan nakkikioskilla! :D

Siellä siis kuluu netistä liikenevä aika?

• hnk
        jep :) kirjoitti:

Siellä siis kuluu netistä liikenevä aika?

Ei, en asu siellä sun hoodeillasi päinkään, mutta kiitos kysymästä. Tarkoitukseni ei ollut kuitenkaan alkaa nyt henkilökohtaiseksi juttuseuraksesi, vaikka yksinäinen oletkin, vaan kommentoida yleisesti keskustelua.

• Poppooliisi

Seiskan patjanvaihtoviikot alkaneet? Jos Mara ja Tuksukat pihalle, keitä tilalle?

• Olen ihana

Olemme huvittuneita kansalaisia. Ainakin jotkut meistä. Toiset ovat sitten näitä tosikkoina raivoavia turhakkeita, mutta se heille suotakoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe