Elikkäs mikä liima tms kestää ulkoilmaa (sadetta etenkin) ?
Aion nimittäin liimata kahden ikkunan ikkunalautaan tuota terassi/parvekemattoa.
Kerrostalon katto on ihan tasainen niin aina kun sataa meinaan tulla hulluksi kun se sade ropisee/tippuu tuohon ikkunalautaan :D Palat oon jo leikannu valmiiks mutta vielä kun sais tietää et miten ne saa liimattua tuohon ikkunalautaan kiinni (peltinen ikkunanlauta)
Oon ehkä vähän neuroottinen kun muut rentoutuu sateen ropinasta, mie en :D
Liima joka tarttuu ikkunalautaan sekä terassimattoon
7
2219
Vastaukset
- juioloiu
kun tulee hyvät ja lämpöiset kelit niin pese ikkunalauta huolella ja sitten kaksipuolisella teipillä matto kiinni - lähtee tarvittaessa poiskin.
- läkkänikkari
ruohomattoa? jossa on jonkinlainen kangas alapuolena?
polyuretaanikitti käynee suht hyvin- 13+19
Muoviahan se on.
- läkkänikkari
13+19 kirjoitti:
Muoviahan se on.
mulla oli jonkinlainen musta kangas liukuesteenä ruohomatossa kun ostin,,,
alanurkkiin pikku ruuvit kitin lisäksi niin ei tuuli vie
- qaw2
sikaflex tai wurth-liima/tiivistemassa
- ki9 98 khjn 12loJJK
Ei saa tehdä, laki kiletää. Jos saat luvan taloyhtiön hallitukselta, se on sitten hommannut rakennusluvan asunnon muuttamiseksi. Noin muuten, maalaa vaikka kämppäsi ulkoapäin violetiksi, sakoilla ja vahingonkorvauksillahan siitä selviää ;D
- Edes samanväristä
kannattaa olla edes samanväristä kuin se alkuperäinenkin ikkunalauta ja irrotettavissa niin ei saa ehkä heti taloyhtiön gorilloja kimppuunsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865