Sen oikean, tuliko koskaan mieleen että jäljelle jää vaan niitä vääriä?
Kun dissasit
12
198
Vastaukset
- pehmene
Pelottavaa jos oikea onkin helposti suuttuvaa lajia ja väärä on lempeä.
- Vihainenoikea
En tässä elämässä!
- pehmene
Vihainenoikea kirjoitti:
En tässä elämässä!
Seuraavassa elämässä olet kaktus...vihainen tai ei..silloin ole mitään väliä.:)
- Hullut päivät
pehmene kirjoitti:
Seuraavassa elämässä olet kaktus...vihainen tai ei..silloin ole mitään väliä.:)
Enpä olekaan. Olen jotain niin ihanaa ja kaunista että sinä saat kärsiä kaiken sen mitä minä nyt kärsin. En tule takaisin, enkä anna anteeksi.
- Se väärä sit!
Jos ne on oikeampia kuin vihainen oikea?
- ehk.
Rakkaudesta ne hevosetkit vittuilevat.
- Miehelle
Dissasin sen yön joskus eräältä oikealta, koska hän on paljon enemmän kuin yhden yön arvoinen.
- monta väärää dissann
Enhän ikinä dissaisi sitä oikeaa.
- "tyttönen"
En mä siinä paniikissa mitään miettiny. Hän on mulle varmasti vihainen, enkä edes anteeks voi pyytää..:( mutta ehkä hänen on parempi kuitenkin ilman mua.
Mä kun olen tällainen tulinen ja kirpeä..
Sillä mä olen ikävääni "lohduttanut" - RAKASTAN! : )
Pupulini! Eihän se niin mene..Rakas! Sullehan mä täällä kirjoittelen, joskus "Rapatessa Roiskuu", mutta kaikki mun viestit on 99,9% sulle tarkoitettu..Nyt ei olla Nöksistä,Eihän? : )
- sie oot
Pelle.
- Eipä kiinnosta
Mistä niin päättelet? Ai niin, sinä luulet olevasi jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3546512Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
- 52920
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,151903- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15858Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847