Haluaisin isona ufotutkijaksi. Missä ufotutkijoita koulutetaan? Paljonko palkka on? Mitkä firmat palkkaavat ufotutkijoita?
Miten ufotutkijaksi?
3
362
Vastaukset
- Ufotutkija Umppu
Radion kuunnelmat ovat ainakin ennen palkanneet Ufotutkija Umppua. Kuuntele Noita Nokinenän seikkailuja niin tiedät. Palkkana keikkapalkka, vrt. muusikoiden palkat. Koulutuksena näyttelijän koulutus.
- nokinenä noita
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/noita_nokinenan_taikamohlays_29519.html#media=29527
Juu nääs päivää.
- Unkka Vasko.
Niin että miten pääsee ufotutkijaksi?
Eräitä kriteereitä sellaiseen duuniin lienevät:
-vankka usko kanavakeijoihin,
-vankka usko abduktioarskoihin,
-vankka usko selvännäkijöhin,
-vankka usko paranormaaleihin asioihin,
-vankka usko Joulupukkiin,
-vankka usko pseudotieteisiin,
-vankka usko Nibiruun,
-vankka usko siihen että osa on USA paha,
-vankka usko siihen,että NASA on vielä pahempi,
-vankka usko Valo-ja Galaktiseen liittoon,
-vankka usko Hengellisiin hierarkioihin,
-vankka usko salaliittoihin,
-vankka usko siihen,että Jazz on taivaallista musiikkia,
-vankka usko erään suttuisen foorumin viralliseen talous-ja sotapoliikkaan.
-vankka usko siihen,että Andromedan galaksissa saattaa olla jopa älyllistä elämää.
-vankka usko siihen,että Athabantialaiset tulevat pian pelastamaan maapallome,
-vankka usko siihen,että Supo,CIA,Itella ja NSA kyttäävät ufotutkijoita,
-vankka uskon siihen,että kurssikeskuksissa sekä joillain foorumeilla koulutetaan
ufotutkijoita,
-vankka usko siihen,että sitä hommaa tehdään sosialistisen toveruushengen mukaisesti ja täysin ilman palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579