Mahtavaa! Nyt sitten suljetaan lähes kaikki kaupungin nuorisotilat ja laitetaan nuoret ulos. Nuorilta viedään tilat ja he siirtyvät kaduille purkamaan turhautuneisuuttaan. Häiriöt keskustassa ja sivukylillä lisääntyvät kun ei ole paikkaa minne mennä.
Presidentti oli ennen vaaleja kovin huolissaan nuorten syrjäytymisestä ja sanoi tekevänsä töitä sen eteen ettei nuoret syrjäydy. No, nyt töitä riittää ja hän voikin aloittaa nuorten syrjäytymisen ehkäisyn täällä omassa kotikaupungissaan.
Nuoret kadulle!
4
183
Vastaukset
- ihmevaatimuksia
Eiköhän se ole kodin tehtävä keksiä nuorille muutakin tekemistä, kuin häiriköinti kaupungissa tai sivukylillä, ei kaupungin.
Tuskinpa järjestyshäiriöt lisääntyvät nykyiseltä tasoltaan kovinkaan paljon,
yhtä ajattelemattomia elleivät vieläkin enemmän ajattelemattomia nuoret ovat viiden vuoden päästä.
Kaikki pitäisi saada ja kaiken pitäisi onnistua vain ja ainoastaan sormia napsauttamalla.
Hei, omiakin aivoja saa käyttää, eikä kaikesta kaupunkia!!!!- Nuoria ajatellen
Teini-ikäinen nuori ei välttämättä tee vanhempien "keksimiä" juttuja, vaan nuoret haluavat kokoontua paikkoin, missä on muitakin ikäisiään nuoria, mutta jos ei ole paikkaa minne mennä, jäävät nuoret ulos, pois mielekkäästä tekemisestä.
- Itse olet ihme
Miksi nuoret olisivat kotonaan, eihän heidän omat vanhemmatkaan siellä ole? JA mihin perustat väitteesi siitä, että nuoret ovat ajattelemattomia? Oletko ollut paljonkin tekemisissä nuorten kanssa? Kaikkea ei pidä saada eikä kaiken pidä onnistua vain sormia napsauttamalla ja tämän päivän nuoret osaavat kyllä muutakin kuin olla vaatimassa. En muutenkaan ymmärrä miten se on sinulta pois jos nuorilla on joku paikka kokoontua. Onhan noita kokoontumispaikkoja aikuisillakin!
- no joo
Ne kyllä purkaa teiniangstejaan missä vaan! Eikö kodilla ole mitään velvoitetta järjestää finnimurkulle tekemistä tai paikkaa?? Yhteiskunnnako senkin pitäisi tehdä?
Tsiissös mitä rokkenfellereitä!
Jos ollan pantu pentuja aloille, niin kai niistä murkkuikäisinä vois huolehtiakin. Jokunen maksu jonnekin voi maksaa jotain, mutta kyllä lapsilisärahat siihen riittävät. Meillä kun ei säästetä lapsen tilille koko lapsilisää siihne, että lapsi on täysikäinen..
Opetelkaa pelamaan pelejä, ulkoilemaan..
Ei ole kovin vaikeita asioita.Oon kyllä nähnyt näitä tiloja kortsuautomaattien kanssa - kaupunki ostaa kortsut ja vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Nuorisotilassa on kondomiautomaatti... vedä siitä järjestyshäiriöstä huolestuva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699