Joko ymmärrät?

Ei pahalla

Minä ymmärrän. Leikkejäsi et saa koskaan anteeksi. Paljon muuta kyllä. Nyt näet miten helposti olen vietävissä. Toisen vietävissä. Minua on kuulemma todella hyvä viedä. Antaudun vientiin, elämän. Se tuntuu ihan hyvältä.

16

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän hyvällä

voi pientä rakasta♥

• :(

Virheitä teitte molemmat ja syytät, kuitenkin vain toista.

• Ketkä he?

Mäkin haluun tietää! Kerro saman tien, mitä virheitä he molemmat tekivät. Jeejee!

• heh.

Itse leikit samanlailla. Mieti miltä sää itse vaikutit. Tylyltä, kun mikäkin ylimielinen akka.

• heh jatkaa.

Ketä kiinnostaa tollasen nirppanokan kanssa edes selvitellä, kun et kestä edes kohtaamisia.

• tyhmille tylyjä

Sä vaikutat typerykseltä, joka ei tajua saaneensa pakkeja, vaikka rautalangasta vääntäisi. "Selvitä" nyt sellaiselle jotain, joka ei selvää päivää näe.

• Nevermindthebollocks

Ei kai täällä kukaan leiki, ainakaan toisen palstailijan kustannuksella.

• ap.

Niin. En kestä kohtaamista. Koska minulle sanottiin, ettei se ole sen arvoista. Katkerako? Ehkä.

• ....................

Ja vielä seläntakana puukottajia. No niitähän on täällä riittää.

• mietis sitä

En halua kohdata häntä enää se ei muuttaisi mitään, hän kertoisi vain lisää valheita eikä minua kiinnosta enää kuunnella niitä. Ja hänen pitäisi tietää Kuka on esteenä kohtaamisellemme.

• Ohimennen mietittyä

Luultavasti sinä, vaikutat kyllä melko katkeroituneelta...Ainakin nuo kirjoitukset antaa semmoisen kuvan

• mietippä myös

Mitähän valheita hän on sitten kertonut? Oletko ihan keskustellut naamatusten hänen kanssaan vai tehnyt omia päätelmiä asioista joista et ehkä tiedä mitään. Luuloille ja olettamuksille ei voi perustaa käsityksiään toisesta ja väittää valehteluiksi asioita joista et ehkä tiedä tarkalleen. Oletko tosiaan siis keskustellut hänen kanssaan vai mihin nuo väitteet perustuu? Oleppa siis kuin aikuinen ja keskustele nuo asiat kasvotusten ihan kunnolla. Siten voisit tietää asioiden oikean laidan. Niin mikäli se nyt oikeasti edes kiinnostaa.

• ymmärrystä ei ole

Jos on kyse kirjoittelusta palstalla, on yhtä monta tulkintaa kuin on lukijaa. Ajatuksia vaihdetaan ja uusia ajatuksia syntyy kirjoittamisen myötä.

Jos annat ymmärtää tosielämän tekoja, kannattanee keskustella ihmisen kanssa. Elämä on yllätyksiä täynnä, joskus totuuskin saattaa yllättää, tai sitten ei.

Palstalla saat ehkä sopivan, ja lukuisan määrän sopimattomia vastauksia. Tosielämä on näissä kirjoituksissa kaukana ja lähellä. Monen elämässä on samansuuntainen tilanne.

Kirjoittaminen ja vastausten lukeminen avartaa joskus ajatuksia. Johtaako jonnekin, aika näyttää.

• Hyvä niin.

Se mitä sinä et ymmärrä on sinun virheesi, luulit leikkiäsi yhteiseksi. Pidä toki luulosi, se auttaa sinua eteenpäin enkä minä aio olla elämäsi esteenä, sen verran ihmisellä saa olla ylpeyttä jäljellä kaiken tämän jälkeenkin. Eikö vaan?

• Kirjoittele vaan...

Ja Sinä Varmaan tätä kirjoittelua teidän Yhteiseksi jutuksi...Onneksi sentään säästit kyseisen ihmisen tältä "tilitykseltä"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe