Heips !
On tässä tosiaan pieni tilanne päällä, en tiedä pitäisikö minun kertoa tunteitani ihastukselleni miten ?
Ihastukseni on lapsuudenystäväni, joka asui naapurissani joskus naperona. Sitten ne muutti muualle, eikä olla pahemmin nähty, paitsi pari pikavisiittiä. Viime kesänä kävin heillä pikaisesti juhlimassa ihastukseni pikkusiskon (hyvä kaverini) synttäreitä, ja meillä oli tosi hauskaa. Seuraavan kerran minä ja veljeni matkasimme heille n. kuukausi sitten, ja minulla ja ihastuksellani synkkasi hyvin, juttelimme koko päivän tulevaisuudesta, katselimme leffoja ja olimme ulkona yms. :)
Lähtömme jälkeen stalkkasin tätä facebookissa. Hän oli mm. tykännyt kohteesta "Rakastuneena sinä: teet sitä ja tätä jne... Jos ajattelit tiettyä henkilöä, tykkää tästä ymsymsyms..." Sekä kirjoittanut seinälleen ihanan englanninkielisen runon, aiheena ikävä.
Juttelimme usein facessa ja tekstailimmekin vähän.
Nyt sain kuulla, että ihastukseni perhe on muuttamassa läheiseen kaupunkiin, n. 20km päähän.
Pitäisikö minun kertoa ihastukseni ? Ja miten ? En voi kertoa sitä kasvotustenkaan, ellen ensin järjestä häntä tänne/ minua sinne.
Hankala tilanne... miten kertoa ihastukselle ?
4
1206
Vastaukset
Moi mäkii oon kiinnostun yhest tytöst no mekii oltii hyvii kavereit jopa parhait kavereit mut yhen kerran kerroin sille et mul oli sit tunteit kohtaa nii mut se sano et sie ei oo minuu ku sen isosisko oli sanon mulle et se tykkää minust sit miekii ihastuin mut vissii liian myöhää en tiijä suutin sen isosiskolle aika pahast mut nykyää ollaahan me kavereit siis sen ihastuksenkaa ja me ollaa oltu samal luokal aina nykyää se kattoo minuu melkee koko ajan ja joskus ku katon takas ni se alkaa hymyillä mulle tai se ei käännä päätää minust alkaa tuntuu et mul on vielkii tunteit sit kohtaa mut en tiijä onks sil minuu ? mut yks ongelma tos jutus on et yks meijän luokkalainen poika ni se tyttö on yhen kerran kerto mulle et se tykkää siint mut en tiijä tykkääkö enää koska sekii hymyilee sille pojalle koko ajan ne ei oo mitenkää kavereit mut minust tuntuu et on haaste nyt , onks teil antaa neuvoi yhtää??
- ihastunutt
ite kerroin että menin sanomaan kasvotusten kahden kesken, kyllä siinä oli änkyttämistä ja punastumista mutta sainpahan samat tunteet tänne ja suudelman lopuksi ;)
- pelkkä nut vaan
Elä?! Taisit dramatisoida hieman,
ei pahal sä et oo koennu sit tilannetta kuinka kauheeta se on ku viel annetaa pakit ja rakastuu viel :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914