Olen ollut ihastunut mut en tiedä miltä tuntuu rakkaus. Tiedän vain perheen välisen rakkauden ja ystävyyden mutt sitä en tiedä miltä tuntuu rakastaa toista ihmistä. Olen seurustellut 2 kertaa ja kummassakaan suhteessa en tuntenut mitään halua tai rakkautta, koska en tiedä miltä se tuntuu. Olenko tunteeton vai mikä minua vaivaa?
Miltä rakkaus tuntuu?
33
8331
Vastaukset
- joku päivä tiedät
Ehkä sulla ei ole tullut se oikea vielä kohdalle. Se, johon ihastut ja rakastut juuri siksi, että hän on ainutlaatuinen itsensä, fyysisen kemian myötäpelittämistäkään väheksymättä. Olet nuori, tai ainakin henkisesti sitä.
- Whatislove?
No kiitoksia. :D Juu olenhan minä nuori. Pakko myötää, mut ei se haittaa.
- henkisesti nuori
Sitä kokemuksen mukana tulevaa tietoa voi joskus saada odottaa kauankin. Mä olin 35 kun rakastuin ja tunsin halua ensimmäisen kerran. En ollut ollenkaan tajunnut, miten fyysiseltä rakastuminen voi tuntua. Tunsin itseni kokonaiseksi. Muu maailma katosi, kun olin hänen sylissään, kelluin onnellisuudessa. Olisin voinut olla siinä vaikka kuinka kauan. Suudellessa sydän heitti voltteja. Ja halu, jonka puuttumista en ollut oikeastaan koskaan aikaisemmin edes tajunnut. Niin kuin magneetti, joka vetää sua kohti sitä toista. Miten huumaavaa vaan aistia toisen keho kaikin aistein, saada koskettaa, saada toinen nauttimaan.
- Su Li-zhen
Tiedän tuon tunteen, vaikka en sille fyysiselle asteelle päässytkään. Mutta se halu ja se miten toisen pelkkä läsnäolo teki maailman jotenkin täydeksi.
- kukaan ei kelpaa
No huhhuh missä laatikossa asut? Etkö näe muissa mitään hyvää vai puuttuuko sulta mielikuvitus. Miten voi olla...
- merkillinenrakkaus
Rakastamaan oppii itsensä rakastamisen kautta. Jos et osaa rakastaa ja arvostaa itseäsi omana itsenäsi, et osaa antaa rakkautta muillekaan. Halu rakastaa jota kuta saattaa ruokkia vain riittämättömyyden tunneta, kun huomaakin, ettei pysty rakastamaan vaikka kovasti välittäisikin toisesta. Sinun tilanteessasi suosittelen itseesi tutustumista, kuka olet ja mitä haluat... hyväksyt itsesi virheinesi ja puutteinesi. Kyllä se siitä ajan kanssa, 'sen oikean' huomaa sitten kun olet itse valmis.
- hgfd
Täyttä paskaa koko kirjoitus.
- hhihihi
hgfd kirjoitti:
Täyttä paskaa koko kirjoitus.
Onhan se totta, että tulee rakastaa itseään. Mutta senkään jälkeen kun ihminen rakastaa itseään, hän ei voi rakastaa jokaista vastaantulijaa kuten itseään, eikä kaikkia ollenkaan. Joten tuota sanomaa käytetään usein väärin ja väärissä tilanteissa.
- merkillinenrakkaus
hhihihi kirjoitti:
Onhan se totta, että tulee rakastaa itseään. Mutta senkään jälkeen kun ihminen rakastaa itseään, hän ei voi rakastaa jokaista vastaantulijaa kuten itseään, eikä kaikkia ollenkaan. Joten tuota sanomaa käytetään usein väärin ja väärissä tilanteissa.
Totta, mutta tuota on hyvä miettiä ensi alkuun. Jos hakee vain hyväksyntää uudestaan ja uudestaan, saattaa unohtua se tärkein eli itseensä tutustuminen. Kun on sujut itsensä kanssa, niin on paljon helpompaa löytää ja tunnistaa se elämän rakkaus, ja sitä uskaltaa myös olla avoin kaikille mahdollisuuksille... ei kaikkia voi eikä pidäkään rakastaa. Tärkeintä on, että tuntee itsensä onnelliseksi ja kunnioittaa itseään ja toista.
- tutisija
Kolme yötä huonoilla unilla, ruoka ei maistu, järki jäässä ,koko keho tärisee ja viittä minuuttia ei mene, etteikö hän olisi mielessä. Tältä tuntuu rakkaus täällä. En ikinä olisi uskonut, että rakkaus aiheuttaa näin rajut fyysiset oireet. Se on kun ei ole koskaan kokenut tosi rakkautta, ihastumisia vain. Nyt tiedän.
- rakastumisen lisäksi
Mitä sulle on tapahtunut?
- Apua tarvitseva
Tutisija jos noi. On rakauden oireita niin voitko autaamua? Eräs poika kesäleirin diskossa halusi tansia mun kaa hitaita kuulin siitä mun huone kamuilt. Mutta mun uskonon. Tunella on eräs poika joka on kiva ja se tulee jostain syystä se tulee mun viereen istumaan joka erta. Mutta mä oon tinut ihastua vähän kumpaankin mutta en tiedä kumman mä valkaisin autakaa!
- Random_Netti_Jäbä
ML ON SAMA!!!!!! et en voi nukkuu ja sillee
- raastava kokemus
Se tuntuu pahimmillaa siltä, että heität elämäsi hukkaan, annat viedä itsesi pohjalle mistä ei kukaan sinua enää löydä. Harva pystyy sellaiseen, etkä saa mitään arvoa. Tuntuu helvetin pahalle.
- merkillinenrakkaus
Toivottavasti otat opiksesi... Opettele rakastamaan itseäsi ja tuntemaan oma arvosi. Sitä helposti ajautuu riippuvuussuhteeseen, millä ei ole mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa, jos ei osaa arvostaa itseään. Oikea rakkaus on molemminpuolista kunnioittamista, yhdessä oppimista ja kasvamista, avoimuutta ja luottamusta, mielellään vieläpä romatiikalla ja mielikuvituksella maustettuna.
- merkillinenrakkaus
Suhde on silloin hyvä kun sinulla itselläsi on tilaa ja mahdollisuus kasvaa siinä, ja tietysti saman suot myös kumppanillesi.
- raastava kokemus
merkillinenrakkaus kirjoitti:
Toivottavasti otat opiksesi... Opettele rakastamaan itseäsi ja tuntemaan oma arvosi. Sitä helposti ajautuu riippuvuussuhteeseen, millä ei ole mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa, jos ei osaa arvostaa itseään. Oikea rakkaus on molemminpuolista kunnioittamista, yhdessä oppimista ja kasvamista, avoimuutta ja luottamusta, mielellään vieläpä romatiikalla ja mielikuvituksella maustettuna.
Arvostan itseäni ihan tarpeeksi kokeakseni rakkauden tunteita. Joten ota opiksesi ettet tule neuvomaan tuntemattomia asioista mistä et tiedä!
- raastava kokemus
raastava kokemus kirjoitti:
Arvostan itseäni ihan tarpeeksi kokeakseni rakkauden tunteita. Joten ota opiksesi ettet tule neuvomaan tuntemattomia asioista mistä et tiedä!
Oikea rakkaus syntyy siitä yhdessä olosta. Siihen pyrin, se oli niin lähellä, että uskalsin kutsua sitä rakkaudeksi. Ihastumisesta kaikki lähtee, mutta jos ihastus on ohi sadasosa sekunnissa menee kaikki mutkalle. Tai sitten kyse oli niin voimakkaasta ihastumisen ja myös himon tunteesta ettei vastaavaa ole sattunut.
Mutta tylyllä tavalla sain kokea vastaanoton ilman syytä. Se ei anna aihetta kasvamiselle kuin toisella osapuolella. - porkkanaraaste
raastava kokemus kirjoitti:
Oikea rakkaus syntyy siitä yhdessä olosta. Siihen pyrin, se oli niin lähellä, että uskalsin kutsua sitä rakkaudeksi. Ihastumisesta kaikki lähtee, mutta jos ihastus on ohi sadasosa sekunnissa menee kaikki mutkalle. Tai sitten kyse oli niin voimakkaasta ihastumisen ja myös himon tunteesta ettei vastaavaa ole sattunut.
Mutta tylyllä tavalla sain kokea vastaanoton ilman syytä. Se ei anna aihetta kasvamiselle kuin toisella osapuolella.Antaa se aiheen kasvamiseen itselläsikin, olet vain sokea sen suhteen, mikä meni pieleen omissa valinnoissasi.
- raastava kokemus
porkkanaraaste kirjoitti:
Antaa se aiheen kasvamiseen itselläsikin, olet vain sokea sen suhteen, mikä meni pieleen omissa valinnoissasi.
Valinta oli selkeä, enkä edes ole varma mistä vallinnoista puhut. Olisin jättänyt kaiken ei ollennaisen jos olisin vain tiennyt. Koitinkin kysyä en täällä, joten kasvetaan tässä nyt kaikki sitten.
- Anonyymi
Kuvailit traumakiintymyssuhteen lyhykäisyydessään. Ite oon tälläsestä kasvamassa takaisin itsekseni. Mä rakensin identiteetin täysin toisen varaan. Kyllä mä täältä vielä nousen. Ja löydän itseni taas. Kuka oon ja mitkä olikaan mun arvot elämässä.
- Rakastunut-80
Kyllä rakkaus on sitä, että toisen pistää itsensäkin edelle. Toki on ihanaa rakkauden huumaa, jonka kokee kun toinen on lähellä ja koko muu maailma häviää jne. Sitten se muuttuu rakastamiseksi. Toinen on se elämän tärkein ihminen. Omaa perhettä. Ei voi kuvitellakaan elämäänsä ilman tätä toista. On vain sellainen "side" toiseen ihmiseen. Sen vain "tietää".. ja sen haluaa sanoa ja näyttää toiselle. Oon itse ollut rakastunut neljä kertaa, mutta rakkaus on kyllä ollut aina erilaista ja vasta nyt tajuan sen, että oikeasti voisi kuolla toisen puolesta. En tiedä olenko aiemmin ollut "oikeasti rakastunut" mutta jos olen toiselle sen sanonut ja tarkoittanut sitä, niin silloin pidän sitä rakkautena. Rakkauskin ilmenee eri muodoissa.
- 5467890++
Sitähän se on. Se näytetään suhteessa, eri tavalla. Sanotaan suoraan asioita. Olet varmaan suoraan illmaissut sen suhteessasi.
Suhteen alkuun pitää pienetkin kiinostuksen näyttämiset merkata, sitten on niitä kenelle pitää hakea kuu taivaalta ennenkuin saa näyttää rakkauttaan.
- miltärakkaustuntuu
Ihastuminen - teen asioita tehdäkseni vaikutuksen ja saadakseni toisen.
Rakastuminen - teen asioita, koska toinen on täydellinen.
Rakkaus - teen asioita, vaikka/koska toinen ei ole täydellinen ja tunnen hänet.
Asioita, joita itse yhdistän rakkauteen: Turvallisuus, epäitsekkyys, luottamus, avoimuus.
Se on yhtä aikaa vaaleanpunaista ja verenpunaista. - näinnnn
Rakkaus = jos et ole varma se ei ole sitä.
- Anonyymi
Entäs kun suhteen loputtua tuleekin siitä huolimatta itku ja on paha olo niin että sattuu sisimpään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun suhteen loputtua tuleekin siitä huolimatta itku ja on paha olo niin että sattuu sisimpään.
Koska olet riippuvainen toisesta emotionaalisesti. Ja uusi ja muutokset pelottaa.
- Anonyymi
Jostain syystä se tuntuu surulliselle tai sitä on hankala selittää. Se tuntuu kuitenkin todella hyvälle.
- Anonyymi
Aloitus on vuodelta 2012. Se on oikeasti pitkä aika. Toivottavasti tuon aloituksen kirjoittaja tietää sen jo. Tuntee sen jo.
- Anonyymi
Rakkaus on tärkeintä elämässä
Lahja
Varjellaan sitä
- Anonyymi
Rakkaus antaa hänen mennä koska hän itse niin haluaa. En voi häntä omistaa, en edes fyysisyyttä tavoittaa. Tää tunne uskon, rakkautta on. Kaipuu kaunis loppumaton. Hyvää loppuelämää sulle mun rakkain unelmani Oulusta!
- Anonyymi
Nii. Täytyyhän se esitys viedä loppuun saakka. Petollinen p...a hän vain oli. Uskomaton minä minä tyyppi.Esitti taitavasti rakkautta. Laittoi aina silloin tällöin sydämiä että varmasti pysyin koukussa. Toivottavasti nyt opin, mitä se rakkaus ei ole!!!
- Anonyymi
Jäätkö osattomaksi?
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753