Miksi Suomessa on noin paljon abortteja?

Adoptiotyttö

Miksi Suomessa on noin paljon abortteja? Minä puhun lapsen elämän puolesta. Adoptio on hyvä vaihtoehto kun sitä vertaa aborttiin.

Toivon että edes joku aborttia harkitseva lukisi minun tarinani. Päivääkään en antaisi pois kohtuullisen mukavasta elämästäni.

Haluaisin auttaa aborttia harkitsevia (nuoria) naisia miettimään asioita toisella tavalla. Elämän puolesta.

18

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Lapsi on lahja.

• .

Lapsi on adoptiovanhemmille lahja. Toivottu pieni ihminen jota hoidetaan hyvin. Mieti sitä.

• Ei, vaan

sinä olet riesa.

• E'veliina
        . kirjoitti:

Lapsi on adoptiovanhemmille lahja. Toivottu pieni ihminen jota hoidetaan hyvin. Mieti sitä.

Varmasti on mahtava lahja, kun omaa ei kuulu. Käykääpäs tuolla adoptio palstalla, siellä saatte lukea mitä on kun omaa ei kuulu,

• Ja tämäkään ^^
        Ei, vaan kirjoitti:

sinä olet riesa.

vastaus ei ollut nimimerkille ".", vaan suosijasakkilaiselle joka synkisteli lasta pelkäksi riesaksi.

• Oletko huomannut että vuodesta 1973 vuoteen 2007 aborttien määrä on laskenut noin puolella?

• kerronpa minäkin

Ei se adoptiokaan aina ole vaihtoehto. On vaan sellaisiakin jotka eivät halua olla raskaana ja synnyttää. Olen lukenut täältä ketjuista että 9 kuukauden epämukavuus on pientä abortin rinnalla. Minä olen juuri päinvastaista mieltä, abortti on pientä 9 kuukauden epämukavuuden, ruman ulkonäön ja ankan taaperruksen rinnalla ja kun vielä pitäs synnyttää, ei kiitos. Kun ei ole pakko niin en synnytä itsellenikään saatikka antaakseni adoptioon.

• Abortti=perusoikeus

Samaa mieltä. Kyllä minäkin mieluummin kestän abortin vuodot ja kivut, vaikka sitten lapsettomuudenkin, kuin 9kk raskauden, kun pitää koko ajan vahtia, mitä tekee jne. Ja entäs sitten se synnytys. Kuka naistenalistaja kehtaa pakottaa naisen revityttämään alapäänsä? Onneksi meillä kuitenkin on tämä perusoikeus

• Oijoi, ottiko kovill

Rumempaa ei ole
        kuin lapsen repimisellä paikkansa kalmankammioksi mädättänyt, mielensä loppuiäkseen itsepetoksilla myrkyttänyt, inhimillisen omantuntonsa paaduttanut ja sydämensä ikihileeseen kylmettänyt kyynisen katkera lapsentappaja. Siinä on pientä sen rinnalla jotkut muutaman kuukauden "ankankävelyt" ym. mahdolliset epämukavuudet...

• E'veliina

"kerronpa minäkin" ei kaikki ajattele että hän on ruma ja ankkaan verrattava taapertaja. Minä ainakin loistin äitiyttäni ja olin ylpeä masuasukistani. Mutta jokainen tietysti voi kokea raskautensa eri lailla, tai katsella ihmisiä tältä kulmalta katsottuna.
        Joskus joku sanoi että häntä suorastaan inhotti raskaana olevat naiset ja aivan kuin maailma olisi odottavia äitejä täynnä.. miksi? siksi ettei hän itse kyennyt tulemaan raskaaksi. Asioilla on joskus monenlaista näkökulmaa. Joko jonkinsorttinen viha odottajia kohtaan iän tai muun johdosta.

• Voi voi :D

mahtaa se v ituttaa kun se tappaminen ei vaan perusoikeudeks muutu vaikka kuinka kiihkolla jankutat samaa valhemantraas ympäriinsä :D vain kieroutuneella lepsulailla riistetään lapselta PERUSOIKEUS ELÄÄ!!!! Niele niele vaikka kipeetä tekeekin...

• E'veliina
        Voi voi :D kirjoitti:

mahtaa se v ituttaa kun se tappaminen ei vaan perusoikeudeks muutu vaikka kuinka kiihkolla jankutat samaa valhemantraas ympäriinsä :D vain kieroutuneella lepsulailla riistetään lapselta PERUSOIKEUS ELÄÄ!!!! Niele niele vaikka kipeetä tekeekin...

Voisitko sinä alkaa hillitsemään omaa jankutustasi, siitä mistä toista moitit, et kai vain syyllisty siihen itse nyt? eikö tämä iänikuinen väittely lopu koskaan, hyödytkö tästä nyt jotain kun saat haukkua toista, tuleeko siitä kenties hyvä mieli? jos itse puhuisin tuohon tapaan toiselle ihmiselle, (en kyllä edes kuvittele puhuvani) niin en pystyisi omalta tunnoltani pysymään vaan pyytäisin anteeksi. Olisiko aika haudata tuo väittelykirve ja todeta siten ettet sinä hyväksy aborttia ja toinen hyväksyy.
        Miksi se on niin vaikea lopettaa tuo jatkuva väittely?

• E'veliina
        E'veliina kirjoitti:

Voisitko sinä alkaa hillitsemään omaa jankutustasi, siitä mistä toista moitit, et kai vain syyllisty siihen itse nyt? eikö tämä iänikuinen väittely lopu koskaan, hyödytkö tästä nyt jotain kun saat haukkua toista, tuleeko siitä kenties hyvä mieli? jos itse puhuisin tuohon tapaan toiselle ihmiselle, (en kyllä edes kuvittele puhuvani) niin en pystyisi omalta tunnoltani pysymään vaan pyytäisin anteeksi. Olisiko aika haudata tuo väittelykirve ja todeta siten ettet sinä hyväksy aborttia ja toinen hyväksyy.
        Miksi se on niin vaikea lopettaa tuo jatkuva väittely?

Tämä siis tuolle "valhetörkyä tursuaa" henkilölle. Olisiko mahdotonta että sinulla olisi joku nimimerkki? olisi helpompi vastata.

• E'veliina

sinulle myös "Abortti= perusoikeus"

Voisitteko millään sopia että olette eri mieltä, tällainen jatkuva joka paikassa vääntö ei rakenna ketään, vaan saa tämän kirjoitushierarkia jatkumin niin pitkäksi ettei viitsi enää edes lukea kun joku vastaa samaa tulvaa toinen toiselleen.

Minulle ainakin on tullut harvinaisen selväksi teidän kahden kohdalla että olette eri mieltä, voisiko tämä joskus loppua?

• paskat poistoon :))

Jokaisella on oikeus
        sanoo mitä ajattelee sunkaltasten kiihkoylistämistä hirmuteoista, se on kato lain suomaa sananvapautta se.. etkä sä sitä yhtikäs hyväksyttävämmäks saa vaikka kuinka kylvät näitä lapsellisia valheitas :)) että niele niele vaan....

• riitelypukareille

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe