Vaihtakaa operaattoria! Tässä on HYVÄ SYY.

Mikko Kokkolasta

Tässä on linkki joka selittää..

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/04/laki_ei_esta_kannykan_nettipuheluista_laskuttamista_3421292.html

TeliaSonera aikoo alkaa laskuttamaan VoIP-puheluista Ruotsissa ja Espanjassa, jotka tehdään matkapuhelinverkossa .. mukaanlukien kännykkäliittymät ja mokkulat.

Tämä on vain ajan kysymys, kun näin tapahtuu Suomessa.

Vaihtakaa nyt ihan protestin vuoksi jo operaattoria johonkin muuhun. Ihan sen vuoksi, että osoitetaan tukea tämmöstä vastaan !

Me maksetaan jo laajakaistapalveluista ja mobiiili-internetistä - miksei se riitä?? Ahneus!

9

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko Kokkolasta

koskee myös siis Skype-puheluita ym taulutietokoneilla, läppäreillä missä on mobiililaajakaista. Google Talk, MSN Messenger jne.

• Vaihtoehtoja on

No eiköhän ihmisilel ala hilajlleen riittää nuo Soneran aiheuttamat ongelmat ja harmit...antaa jokaisen oppia kantapään kautta.

Itse olen testannut monia nettejä ja operaattoreita, ihan vain jotta TIEDÄN ihan itse mikä on hyvä ja mikä huono...kaikissa hyviä ja huonoja puolia käytöstä riippuen... MUTTA Sonerassa ei ole mitään hyvää, ei mitään hyvää...

Kyllä kaikille olen sanonut että jos ei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella, niin soneralla ruohoa ei ole ollenkaan. Mutta kuten sanoin antaa ihmisten ihan itse oppia. Ottakaa sonera ja itkekää ongelmia ja isoja laskuja. ja yllätyksiä...kirotkaa koko sydämestänne ja yrittäkää saada asiantuntevaa apua ongelmiin ja asiakaspalvelua. Ja kun sitten ihan itse toteatte että olette 2 vuotta naimisissa jonkun soneran kanssa niin itkekääpä taas lisää.

Mun sukulaisista ja ystävistä ei kukaan valitse soneraa, siitä pidän itse huolen.

• tavallinen suurperhe

" ihan vain jotta TIEDÄN ihan itse mikä on hyvä ja mikä huono...kaikissa hyviä ja huonoja puolia käytöstä riippuen..."

Miksi ihmeessä olet testannut itse useita korteja,
        miksi et ole kysellyt kavereilta ja heti valinnut hyvät, ihmettelen.

Itse valitsin hyvän, noin lähes 5 vuotta sitten Soneran, oli 13 €/kk ja siten 2 v jälkeen sain "täyssnetin" ja 10 € kk, vuoden kuluttua vieläkin edullisemmin.

Tikuissa on aina täys sinnaali kodissani, työpaikalla ja nopeutta pukkaa 12 Mbit/s, ehkä enemmänkin ja toiselal tikullani 5-6 Mbit/s la lähtee 1,5 ja 3 Mbit/s,
        todellisia nopeuksia en tiedä, koska vanhat tikkut rajoittaa nopeuden, tuohon.

EN OLE löytänyt mitään huonoja OMINAISUUKSIA tikuistani,
        paremmasta tulee
        3-4 FulHD youtubee tai yli 10 Yle arenaa videota yhtäaikaa pätkimättä.

heikommallakin ainakin yksi youtube fulHD yksi aseena TAI 4 arenaa,

kymmenissä paikoissa joissa käytän, on aina täydet antennit, vasta peltirasiaan laittaen antennit hieman putoavat.
        esim Saunaladella ei oikeastaan koskaan puoltakaan antennia, eli 3-4 palkkia vaan.

Telia-SONERAN liittymien valinnassa ja oston ajoituksessa pitää olla tarkkana,
        joka kk pon erilaisia tarjouksia , edullisimmat heinä-elokuussa,
        mutta liittymät ovat hyviä,

näin v 1995 netissä olleena,
        1. puhelinliittymä 1000 mk/kk,
        2. 2x ISDN 3000-6000 mk/kk ,
        3. DSL v.1999-2006, 528/1060 500 mk - 85€/kk,
        4. ADSL 8/1, 60 €/kk,

nyt olemme tyytyväisiä nettitikkuihin, jotka 3-5 vuotta takaperin aloitettuja,
        emmekä kiinteään palaa ?
        syksyllä hankitaan 4g ?

• Elisa forewer

Olikohan tämä Surinan mainos?

Täällä Soneran mokkula pystyy vain 1M/0.3M ja pätkii, pätkii pätkii...

No Elisallapa tulee semmoset 15M/3M kellonajasta riippumatta että vetäkää siitä riemua! Eikä pätki tai katkeile...

• minäminäminä itte

ja edelleen .. Sonera (telia sonera whatever sama pulju) .. aikoo alkaa laskuttaan VoIP-puheluista. Ahneet paksapäät! Hyi!

• Onko mahdollista

kaivaa IP-liikenteestä esiin liikenteen tyyppi?

• minä taas
        Onko mahdollista kirjoitti:

kaivaa IP-liikenteestä esiin liikenteen tyyppi?

Kai se on. kun tekevät tätä jo espanjassa ja Ruotsissa aikoivat kans. Molemmissa maissa TeliaSonera.

• On se vaan tyhmää

On edesvastuutonta ehdottaa sonera asiakasta vaihtamaan operaattoria. Jos nämä yksinkertaiset ihmiset eivät sitä itse tajua niin parempi meille muille etteivät tule kuormittamaan muiden operaattorien verkkoja.

• ja ei toimi,täällä itä-rajalla.puhelin liitymä pakko oli vaihtaa. Nettiliittymä ,miksi maksat,muilla käytävä laskut maksamassa,no 2v. sopimus.miten pääsee eroon
      veijo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe