Halveksuuko mies seläntakana?
näkijät
12
125
Vastaukset
- alkup. kirj.
Olen väsynyt tähän tilanteeseen, mitä pitää tehdä? En jaksa mitään.
- alkup. nostaa
Nostan
Hei
ryhdistäydy! tunnista vihdoinkin oma arvosi ja nosta pää pystyyn.
tällä miehellä on huono itsetunto ja hän purkaa sitä sinuun. mutta mitä sinä teet?
sinua harmittaa ja itkettää. on tärkeintä, että muistat kuka olet ja mikä sinun tehtäväsi on. sinulla on ääni, mitä käyttää. enkä tarkoita pelkkää puhumista.
kehitä sitä ja sinä osaat myös laulaa.
ota rohkeita askeleita ja katso, saatko kunnioitusta. jos et sitä tältä kumppanilta saa, niin tiedät mitä kohti astella.
t. Keskiyö- alkup. nost
Kiitos keskiyö! Eli se on totta, en kuvitellut! Olen minäkin jonkin verran epävarma itsestäni. Näetkö terveyteen liittyen?
Hei
enimmäkseen sinulla on stressiä koko tästä arjenpyörityksestä, en tosiaankaan näe kohdallasi polttavaa punaista väriä.
nosta vain pää pystyyn ja käytä voimavarojasi, etenkin itseesi. voisit vaikka ottaa uuden harrastuksen, mihin purkaa itseäsi.
t. Keskiyö- alkup. nost.
Olet oikeassa stressiä on. Punaisella värilläkö tarkoitat rakkautta?
- alkup. vastaa
Väsymyskään ei tunnu lakkaavan. Mistä voimaa saisin?Tää ihme kutakin ihmetyttää ja limantulo aamuisin. Äänikin käheähä ollu yli viikon. Tuntuu et tää ei tavan nuha oo.
- alkup. kirj.
alkup. vastaa kirjoitti:
Väsymyskään ei tunnu lakkaavan. Mistä voimaa saisin?Tää ihme kutakin ihmetyttää ja limantulo aamuisin. Äänikin käheähä ollu yli viikon. Tuntuu et tää ei tavan nuha oo.
siis ihme nuha piti kirjottaa.
- alkup. vast..
NoSt.
- mistylle-88
Nostan
- alkup. kirjottaa
Miksi mies kiusaa henkisesti koko ajan. Oon väsyny. Öitäkään kun ei saa nukutuks. Valitsi koiranpennun lasten sijaan. Itse en olisi halunnut, koska kaksi pientä lasta hoidettavana (tosi tempperamenttisia). Selviänkö tästä ahdistukseta.
- alkup. kirj.
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994