Tällainen edustava 23 vuotias energinen nainen vailla duunia! Kaikenlaiset työtarjoukset tervetulleita! Ykkössijalla duunit mistä nopeaa hyvää rahaa, tietenkin :)) [email protected]
23v neito vailla duunia
tyttotuollainen11
6
446
Vastaukset
- tyttotuollainen1111
Varsinais-suomi!
- luotettava&turvallin
Täältä saisi nopeasti rahaa, jos todella kaikenlaiset keikat käyvät.
- työnantaja xxxxx
Nopeaa ja hyvää rahaa? Meillä palkka maksetaan kaikille kerran kuussa ja huonoa rahaa ei ole olemassakaan. Aina se on ainakin kelvannut.
- Ryhdistäydy
Haha, luoja mikä email osoite. Vähän nyt rotia siihen hommaan hei!
- sunlight_1
Hei.
Minulla on töitä tarjolla. Olemme kosmetiikka maahantuoja yritys ja etsimme jälleenmyyjiä. Työ opetetaan. Annan lisää tietoa kiinnostuneille.
[email protected]- tykkää takaapäin....
hei. käviskö takaapäin, tulee hyvin eee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381