Mitähän sanoisit "textarista"?

plaaplaaplaa

Pitäisitkö menneissä roikkujana? Tai heikkona? Säälittävänä? Tällasen ajan jälkeen. Luulet tietysti etten tunne enää mitään ja viiletät ympäriinsä nykyisen naises kanssa. Tai ehkä et ajattele koko asiaa. En olekaan sulle varmaan enää mikään ajatuksen aihe. Niin vois kuvitella näin pitkän ajan jälkeen. Vaikka onkin nähty, uskon että oon itse nykyään se ainoa osapuoli jolla se vielä tuntuu jossain. Kaikki hemmetin tietyt ohjelmat, biisit, paikat, autot tuo mieleen vaan yhden ihmisen.

19

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trynow

Laitapa txt, niin tiedät.

Kannattaa ainakin yrittää, sillä MITÄÄN ei saa jos ei edes YRITÄ!

• ruoskka

se on jo unohtanut sut, älä nolaa ittees millään tekstarilla..ei se meinaa sitä, jos sä häntä aattelet, että hän aattelisi sua

• niin mutta

sitten ainakin ajattelee kun saa viestin :D

• alkup.

No en ole mikään hölmöläinen, en myöskään usko telepaattisiin kykyihin. Tuskin unohtanut on, toisinaan kuitenkin näköetäisyydellä ollaan. Tää nyt on vaan jotain perjantaipurkua.

• ed
        niin mutta kirjoitti:

sitten ainakin ajattelee kun saa viestin :D

no ehkä...yhden ohikiitävän hetken, unohtaa sen jälkeen ku on deletoinut viestin

• niiihhh
        ed kirjoitti:

no ehkä...yhden ohikiitävän hetken, unohtaa sen jälkeen ku on deletoinut viestin

Ei aina saa ajatella niin pahoja toisesta...

• ed
        niiihhh kirjoitti:

Ei aina saa ajatella niin pahoja toisesta...

etkö kestä totuutta, okei voit sä mun puolesta kääriytyä pumpuliin. ja pettää ittees

• En sitä tarkoittanut
        ed kirjoitti:

etkö kestä totuutta, okei voit sä mun puolesta kääriytyä pumpuliin. ja pettää ittees

Onko hän jättänyt vastaamatta sulle, vai mikä juttu tää on?

• ed
        En sitä tarkoittanut kirjoitti:

Onko hän jättänyt vastaamatta sulle, vai mikä juttu tää on?

aapeetä koulutan , miten asia oikeesti on. ku kuvittelee no samahan oikeastaa mulle on

• alkup.
        ed kirjoitti:

aapeetä koulutan , miten asia oikeesti on. ku kuvittelee no samahan oikeastaa mulle on

Joo unohtakaa koko juttu, älkää nyt ainakaan keskenänne riidelkö.

• ruoskka
        alkup. kirjoitti:

Joo unohtakaa koko juttu, älkää nyt ainakaan keskenänne riidelkö.

ei me mitään riidelty, eihän..:)

• RAKASTAN! KAIPAAN!

Tottakai! Ilmanmuuta! Itseasiassa mä oon odottanut sitä..ja tää oli sit vaan "sulle" Rakkaani!

• Sanoisi

En mitään en ketään.

• säästelijä

kokkeile,

ohan mulla sun vanhatkin textarit tallella.

• poista ne heti...

mitä sä niillä teet ;D

• ai ruoja.

eikö näillä nykyajan nuorilla ämmän aluilla ole mitään itsekunnioitusta eikä ylpeyttä!? Vit** matelevat äijän jaloissa, vaikka äijällä jo uusi suhde ja ties vaikka mitkä parisuhteen virallistamis suunnitelmat! Roikkujat eivät näe/ suostu näkemään, että heidät on heivattu ja löydetty parempi/ sopivampi kumppani!!!

Tosi säälittävää, reppanoita!

• alkup.

Pahoittelut nyt että kirjoitukseni aiheutti tuollaisen vuodatuksen.. Kyllä mulla on ikää jo lähes 30 ja ihan itse "heivasin". En silti ala täällä yksityiskohtia kertomaan. Älä tuomitse jos et tunne.

• Tosimies71

Mitkä tietyt ohjelmat, biisit, paikat, autot? En silti nyt saa yhdistettyä sinua tämän jutun perusteella. Kuinka pitkä aikaväli?

• 13+19

Ois ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe