Terve!
Käytin autoni jakohihnaremontissa ja määräaikaishuollossa toissa päivänä. Huollosta sovittiin kiinteä hinta ja että mitä tehdään lisäksi. Päivän aikana alkoi puhelin pirisemään ja pikkuvikaa löytyi tuon tuosta. No koska suurista summista ei tässä kohtaa ollut kyse, niin annoin mennä.
Meni tovi ja taas soitettiin ja todettiin turboahtimen olevan viimeisillään ja suuttimetkin vaihtokunnossa. Ahdinremppa olisi maksanut 1450 € ja suutinremppa 750€/suutin. Tässä kohtaa alkoi hälytyskellot soida ja totesin, että nyt hidastetaan vauhtia.
Hain autoni pois huollosta ja kuittasin laskun. Aloin selvittämään moottorin todellisesta kunnosta ja kävi ilmi, ettei turbossa ole mitään vikaa (tarkastettiin ahtopaineet jne...) Käynnistysongelma poistui, kun vaihdoin akun, mikä Tammerin mukaan johtui likaisista suuttimista (tiesin akun olleen surkea talven jäljiltä). No samalla selvisi, kun pellin alle katsottiin, että minulta oli laskutettu moniurahihnasta ja hihnan kiristimestä (nämä kun näkyy ilman erillistä koneen purkamista), mutta näitä ei kyllä oltu vaihdettu.
Se nyt lienee selvää, että kyseiset osat vaihdetaan ilman erillistä korvausta. Mutta väistämättä nyt tulee mieleen, että onko jakopäätä edes tehty? Onko muita pyydettyjä hommia tehty? Turbo ei ole rikki, joten ilmeisesti joku huoltomies on vain halpaa turboa vailla?
Maanantaina jutulle, mutta tällä hetkellä on paikasta aika p**** maku. Löytyykö kohtalotovereita ja kuinka asiasta selvittiin?
ps. tekisi mieli tehdä tässä tunnekuohussa jo rikosilmoitus
Tammer Diesel kusettaa?
61
19989
Vastaukset
- DDR....
Mikä Tammer Dieselin toimipiste? Minulla on todella huonoja kokemuksia Malmin korjaamosta. Asiakaspalvelua ei ole ollenkaan, jos kysyt jotain saat pelkästään nenäkkäitä vastauksia. Korjamolla tai sanoisinko pajalla huokuu entisen ajan meininkö, sanoisinko lähes kuin entisessä DDR:ssä.
- Sika narussa
Nyt on kyseessä Tampereen Nekalan toimipiste. Taitaa olla firman linja tuo asiakaspalvelun puute.
- sikasokissa
Minunkin autooni piti tehdä venttiiliremppaa (hinta-arvio n1500), soittivat että jotain prikkoja pitäis vaihtaa.. aattelin ettei ne varmaan paljoa maksa. Auto seisoi varmaan kuukauden korjaamolla ja yllätys yllätys kun hain auton, laskua oli lähemmäs 3000e!
- Anonyymi
sikasokissa kirjoitti:
Minunkin autooni piti tehdä venttiiliremppaa (hinta-arvio n1500), soittivat että jotain prikkoja pitäis vaihtaa.. aattelin ettei ne varmaan paljoa maksa. Auto seisoi varmaan kuukauden korjaamolla ja yllätys yllätys kun hain auton, laskua oli lähemmäs 3000e!
Sama juttu minullakin vuosia sitten, oli vielä tämä Latelan insinööri tiskillä silloin. Mietin et menikö ökyautoihin vai ryyppyreissuihin.
- dsegsdghdsjgsdgj
Ite oon ainakin tuola nekalan tammer dieselissä saanu hyvää palvelua.
Sovitut työt on tehty aikataulussa ja kunnolla.
Ilmeisesti kaikilla ei ikävä kyllä käy yhtä hyvin.
Ei muutaku sinne paikanpäälle vaan selvittään asiaa ja vaatiin selityksiä - tammermulkut
juu tuli joskus käytyä.. oli kyllä huonoo palvelua.. luulee olevansa maailmanherroja.. siitä rupesivat vittuileen kun ,kun kysyin neuvoo dieselin säätöön.. tuli tämmöstä kommenttia.. tuo tänne ,älä me itte ronkkiin ,ei auton tartte kulkee kun 120:ntä .lähtisit aikasemmin niin kerkiäisit ..en suosittele tammer dieseliä..
- Ei kusetusta enää
Totta puhutte, on samanlaisia kokemuksia, laskuissa hatusta vedettyjä tunteja, työn laatu ala-arvoinen. Oli linjaporauksessa ja hoonauksessa lohko ja viimeinen runkolaakeripesä oli jäänyt 0,25 mm soikeaksi ym,ym, meni uusiksi työ mutta toisessa firmassa.
Ilmeisesti ammattitaitaito on kadonnut tai asentajat eivät välitä, työnjohto kun kuulemma on aina oikeassa.- Linjahoonaus/ poraus
Et ymmärrä näköjään koneistuksista yhtään mitään. Olisikohan 0,25 mm ollut sittenkin vain 0,025 mm.
- lohkossa reikä
Se on pojat sillee ettei ole muuta korjaamoa ku Tammer diesel ja muut on oppipoikia!
- hyvin menee
:D voi voi.
Noh näköjään joku voi olla myös tuota mieltä.
Itse olen ollut tammer diisselin kanssa muutaman kerran yhteydessä ja en oikeastaan ylläty ollenkaan ylempänä olevista kommenteista.
- Pntiac mies
Kutsutaan myös nimellä vinoon poraajat.
- kkdgjzdgjsj
Ite joskus useempi vuosi sitten käytin auton sielä rempassa ja kaikki meni niinkun piti.
Nyt muutama viikko sitten oli autossa vähän laittoa ja soitin että miten onnistuis, no jonoa on kuulemma kuukausi että kuukauden päästä voidaan ottaa työn alle. Sanoin että soittelen vielä vähän muualle että jos sais vähän nopeemmalla aikataululla kuntoon. Vastaus oli "no et sä sitä mihinkään nopeemmin saa" vastasin että täytyy silti kokeilla kun en voi olla kuukautta ilman autoa, johon vastattiin "no turha se on soitella. kaikkialla muualla on ihan yhtä pitkät jonot"
En sitten jonottanut ja toisessa paikassa auto laitettiin kuntoon parin päivän päästä - erkki
tais olla persaukiselle vaan kallista!!1
- Sellaasta taas sitte
"Se nyt lienee selvää, että kyseiset osat vaihdetaan ilman erillistä korvausta. Mutta väistämättä nyt tulee mieleen, että onko jakopäätä edes tehty?"
Mistä alkaen moniurahihna on kuulunut jakopäänhuoltoon?? Et taida siis erottaa niitä toisistaan.. vai johtuuko se tuosta tunnekuohusta :P
Jakopäänhuoltoon normaalisti kuuluu jakohihna, jakohihnan kiristi, mahdollinen tai mahdolliset ohjainrullat ja tarvittaessa vesipumppu (automerkeissä jossa vesipumppu on jakopäässä.
Lapsellista kun ihmiset täällä poraavat asioista joista eivät ymmärrä, eivätkä kehtaa kysyä suoraan korjaamolta. Hankkikaa te muutkin elämä, mä lähden nyt hankkimaan omaa. MORO!- apina
vai lukiko ekassa postauksessa että ko. osat oli laskutettu??? Opettele lukemaan!!
- ei ne osaa lukea....
"No samalla selvisi, kun pellin alle katsottiin, että minulta oli laskutettu moniurahihnasta ja hihnan kiristimestä"
"Sellaasta taas sitte" Etkö osaa selvää suomea lukea? Ja lisäksi mainittiin että jakopää huolto. Osta ainakin jotku rillit. - penaristi
apina kirjoitti:
vai lukiko ekassa postauksessa että ko. osat oli laskutettu??? Opettele lukemaan!!
Lukutaidon perusteella tuo vastaaja on tammer diesil myyjä. Eihän ne osaa oikeita osia myyvä.
- HOO PEE
mä vein ransiitin etupyöränlaakerin vaihtoon ok pääsin vaihdon jälkeen 16 kilsaa ja pyörän vastinlevy anto periks luvattiin hoitaa kuntoon ja laittaa paremmat laakerit mut kavei ajo masiinalla niin totes että taitaa olla laakeri vikaa tossa vasemmassa pyörässä että tälleen. Ja olihan tossa laatikon öljyjenkin vaihto taannoin ajankohtanen noh öljyt ehkä otettiin ulos mut varmaan unohtu laittaa takas tuoreet öljyt kun en kauaa päässy niin laatikko sano ittensä työsuhteesta irti
- Samppa L
Miksi te täällä haukutte parhaasta päästä olevaa korjaamoa? Minä tuon sinne autoni aina täältä Turusta asti.
- turuus
Kyl maar määki turuus...
- Aijai ja voivoi
Eipä ole Tammer dieselistä moitittavaa ja taitaa ollavittuillessaan keksittyjä juttuja nämä useampi.Hyvin ovat minulle tehneet mitä olen laitattanut mutta onhan tämä kanava hyvä vitutuksen tasaus osio.
- räppäri
Varmaan joka alalla on moitittavaa ja ei aina mene yhteen asiat.
- Mark Word
Ei todellakaan kannata käyttää kyseistä kioskia. Mark my word.
- VAG mies
Ei Tammer Diesel tommosia tee.
- ei enään tänne
Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että Helsingissä Malmin toimipisteeseen ei kenenkään pitäisi mennä.
Vein auton tutkittavaksi, kun moniurahihna kitisi voimakkaasti. Pyysin hihnan kiristimen vaihtoa. Nämä luvattiin vaihtaa, mutta kumpaakaan ei oltu vaihdettu autoa haettaessa. Muutama päivä myöhemmin vein auton uudestaan samaan pajaan. Tällä kertaa oli vaihdeltu useampi välipyörän laakeri, mutta ei edelleenkään sitä moniurahihnaa. Hihnan kitinä jatkui edelleen. Kolmannella kerralla vaihdettiin jo se alunperinkin pyydetty hihna sekä vesipumppu. Tämän korjauksen jälkeen pääsin alle 5km, kun jäähdytysnesteen alarajan merkkivalo syttyi ja meno loppui siihen kun jäähdytysnesteet valuivat ulos. Vesipumppu vuosi kuin seula. Neljännellä kerralla vesipumppukin saatiin jo pitämään ja kitisevä ääni poistettua. Tosin tällä kertaa oli asentajalta unohtunut paisuntasäiliön korkki akun päälle, eli taas tuli nesteet pihalle ja matka jatkui taksilla lähimmälle huoltoasemalle ja takaisin.
Puoli vuotta myöhemmin vein autoni jälleen samaan firmaan moottorin jakopään ketjun kiristimen uusimista varten. Tällä kertaa näytti siltä, että korjaus olisi onnistunut hienosti, mutta se oli vain haaveajattelua...
Tästä reilut puoli vuotta myöhemmin (ajettu jakopäärempan jälkeen 4 tkm) moottorista kuului kaupunkiajossa voimakas kolahdus ja moottori pysähtyi. Auto hinattiin korjaamolle, tosin muualle kuin Tammer-Dieseliin. Täällä todettiin, että toinen nokka-akseli oli poikki hammaspyörän juuresta. Katkeamisjäljestä pystyi ammattilainen heti sanomaan, että se on väsymällä murtunut liian kireän jakopään ketjun takia. Tästä johtuen moottorista tuli entinen; venttiilit solmussa, sylinterikansi paskana sekä yhdessä männässä reikä, kun venttiilit on ottanut pusun männän kanssa. Tammer-Diesel ei myönnä tehneensä virhettä asennustyössä, asian käsittely kesken maksumiehen suhteen. Pikkusen syö miestä, kun moottoriin tehtiin täydellinen 2000€:n kansiremppa 1,5v sitten, tästäkin oli vain 11 tkm:n ilo.
Jos haluatte sutta ja sekundaa, niin käyttäkää kyseisen firman palveluita. Muut etsivät toisia vaihtoehtoja.- Jakoketju kireällä?
Kuplavolkkareissa ei ole ollut jakohihnaa- tai ketjua vaan nokka-akselille oli voima siirretty hammaspyörävälityksellä. Kuitenkin kuplissa katkesi nokka-akseli joskus aivan hammaspyörän takaa.
Mikäköhän auto oli kyseessä, merkki, malli ja vuosimalli. Paljon auttaisi myös auton täydellinen mallimerkintä, se löytyy rekisteriotteelta. Kerroppa nämä tiedot, niin voimme todella spekuloida tapausta tarkemmin.
Näitä asiantuntijoita moottorivaurioista löytyy pilvin pimein. Jakopäänketjua ei tumpelokaan saa liian kireälle, siellähän on mekaaninen-/ tai hydraulinen kiristin.
- Huonohinta...
Kerran olen käyttänyt Malmin toimipistettä ja kustannukset ihan toista mitä sovittiin vaikka mitään ylimääräistä tai poikkeavaa sovitusta ei edes tehty! Kyseessä oman osan koneistustyö...
- ei enää tänne
Kyseessä on mersun M104 moottori, 3,2L suora 6-sylinterinen, 24 venttiiliä. Edellämainittua moottoria löytyy ainakin W124/E-sarjasta, W140/S-sarjasta sekä R129/SL-sarjasta ainakin 1993-2002 välillä. Jos väität että ketjua ei saa tumpelokaan liian tiukalle mersuissa, niin sitten et tunne mersuja. Mersuissa pystyy jakopään ketjun kiristämään helposti liian tiukalle, jos ei tiedä miten ketjunkiristin "viritetään" ennen asennusta. Jos kiristimen vaan kääntää väkisin paikalleen, niin taatusti ketju on tiukalla kuin viulunkieli. Katkennut nokka-akseli on ollut nyt näytillä kolmella autokorjaamolla ja kaikki nämä ovat vahvasti sitä mieltä, että ketju on ollut liian tiukalla. Mikään muu noita akseleita ei kuulemma katko. Paitsi venynyt/ löysä ketju, jos pääsee hyppäämään hampaankin verran nokalla. Tästä on myös kirjallinen lausunto.
Viimeksi tänään oli puhetta autokorjaamolla, jolla auto tälläkin hetkellä on, että jos he olisivat tehneet vastaavan asennusvirheen ketjun kireyden kanssa, niin he ilman muuta korvaisi kustannukset kokonaisuudessaan vaikka vielä vuoden kuluttuakin, siitäkin huolimatta, että virallinen korjaamotyön takuuaika on 3 tai 6kk. Työnjohtaja sanoi, että jos korjaamolta menee maine niin sitten ei ole enää maksavia asiakkaitakaan jotka tuovat leivän korjaamolle. Siinä voisi laittaa lapun luukulle melko pian. Näin homma toimii muualla.- yrjöyrittäjä
Helppohan se on toisen korjaamon tuossa tilanteessa lupailla varmoja takuita ja kertoa mielipiteensä tapahtuneeseen! Asiakaskaan ei ole aina oikeassa, jos kaiken hyvittää ja myöntää suoraan niin saa laittaa sillonkin lapun luukulle ennen pitkää, kun tuottoa menis paljon perättömiin takuisiin/hyvityksiin!
- as2
Asennus virheissä ei taida päteä tuo 6kk sääntö.
Asennus virhe on asennus virhe vielä 2 vuoden päästäkin. - Di Lötjönen
Tampereen tiiseli on paras paikka!
- Sörsselssön
Tajuaako diplomi-insinööri edes dieselin ja bensan eroa?
- Kansipahvinvaihtaja
"Jos väität että ketjua ei saa tumpelokaan liian tiukalle mersuissa, niin sitten et tunne mersuja. Mersuissa pystyy jakopään ketjun kiristämään helposti liian tiukalle, jos ei tiedä miten ketjunkiristin "viritetään" ennen asennusta. Jos kiristimen vaan kääntää väkisin paikalleen, niin taatusti ketju on tiukalla kuin viulunkieli. Katkennut nokka-akseli on ollut nyt näytillä kolmella autokorjaamolla ja kaikki nämä ovat vahvasti sitä mieltä, että ketju on ollut liian tiukalla. Mikään muu noita akseleita ei kuulemma katko. Paitsi venynyt/ löysä ketju, jos pääsee hyppäämään hampaankin verran nokalla. Tästä on myös kirjallinen lausunto."
Olen hyvin epäileväinen tästä. Kuten jo eräs totesi, myös kuplissa on ollut nokka-akseleiden katkeamisongelmaa, ja siellähän veto on hammaspyörillä, eli nokkaketjua ei ole. Joten lausunto ”mikään muu ei näitä nokka-akseleita katko” ei pidä paikkaansa. Piste. Vaikka kolme korjaamoa kirjoittaisi siitä kirjallisia lausuntoja.
Toiseksi, vaihdoin W124 MB200D kannentiivisteen ja siinä samassa sain tutustua nokka-akselin kiristäjäänkin. En voi vannoa onko samanlainen rakenne kuin bensakoneessa – voi kyllä olettaa että Mersu käyttäisi parhaaksi katsomaansa rakennetta molemmissa. Ja siinä säätö tapahtui hydraulipaineella eikä ole mitenkään mahdollista että kukaan tumpelokaan saisi siitä ylikireän. Tässä asiassa olen erään edellisen kommentoijan kanssa täysin samaa mieltä. Ei sitä sen kummemmin viritetä.- tammer diesel on huono y
Kannattaa välttää Tammer Dieseliä viimeiseen saakkaa! Todella luokaton ja p**ka yritys. Saisivat aloittaa yrittämisen tästä päivästä eteenpäin.
- huonoopalvelua
vein fordin ohc kannen jämsän toimipisteeseen joskus, kansi oli täysin purettu ja käskin koneistaa seetit sekä hioa venttiilit, kustannusarvio oli 109e -40e, tuli viesti että kansi valmis niin hinta 240e, menin paikanpäälle ja käskin näyttää laskun sekä työmääräyksen, kävin kohta kohdalta läpi että ei en ole tilannut uusia venttiileitä, enkä ole tilannut kannen tasohiontaa, pudottivat hinnan 150e, kun aloin kasaamaan kantta paikalleen niin nokka katkas yhden keinuvivun ja kun tarkemmin tutkin niin sopivilla välyksillä ei mahdu noka pyörimään koska venttiilijouset ovat pohjassa, löysin rasian jossa uudet venttiilit oli tulleet ja selvisi että venttiilit ovat reilut 2mm liian lyhyet joten jousissa ei piisaa vara..lupasivat uudet oikean mittaset venttiilit, kannentiivisteen, ja kannenpultit veloituksetta..
lopuun todettava että en suosittele kyseistä puljua kenellekään, oli ensimäinen ja viimenen osa jonka sinne kiikutan.. - Kotterot¤½!#"
Kädettömät keskustelevat ammattiasioista. Tehkää itse ne pikkuhomanne niihin kotteroihinne. Mihin helkkariin muuten autossa tarvitaan nahkaista jakopään hihnaa. Ei ainakaan AUTOSSA tarvita.
- Di Lötjönen
Keksittyjä tarinoita!
- nissannissan
Joensuun toimipisteelle en vei autoani enää koskaan. Työnjohto ei ole ammattitaitoista, puhuvat ristiin eli toinen valehtelee ja lupauksista huolimatta eivät ilmoita asiakkaalle viivästyksistä. Aikataulu ei pitänyt kun eivät osanneet varata ennakkoon kaikkia osia ja kustannusarvio ylittyi reilusti.
- Mersunlohko
Hauskoja kommentteja. Kilpailijat asialla? Tiisseli on sentään ollu pystyssä jo vissiin yli 60 vuotta,eikohän se kerro kaiken.
- Anonyymi
minä vaan.Välttäkää paikkaa nimeltä Tammer Diesel.Kokemusta on.Siellä osataan laskuttaa,mutta ei paljon muuta...
- käyntihäiriö
Vain hyviä kokemuksia Tammer Dieselistä,nopeasti tutkittiin vika ja löydettiin,korjaus tehtiin ,kun asiakkaalta kysyttiin lupa ja kaikki sujui moitteettomasti.Aikaisemmin käyty eri korjaamoilla,eikä niissä vika korjaantunut eikä syytä löytynyt.Voin suositella!Ei viivytelty ja auton saaminen asiakkaalle nopeasti käyttöön takaisin oli plussaa!
- Turvakenkä
Vein kerran honda crf kannen korjaukseen nekalan toimipisteeseen.
Venttiilityöt ja kannen tasopinta.
Kului aikaa ja ilmoitettiin että venttiilit kierot no toimitin uudet venttiilit pajalle. Kun sain kannen "korjattuna" ei muutakun kiinni ja eikä millään käymään. Vikaa hain ensin muualta kun kansihan oli kunnossa. Loppuviimeks selvis venttiilit vuosivat solkenaan läpi.
Kansi irti ja kotona venttiilien läppäys.
Takasin nippuun ja laakista käymään.
No ei siinä menny kun turvakenkä pohjasta puhki ja aikaa.
Sen verran v.tutti etten ilmoittanu pajalle p..ksta työstä mitään.
Tämän jälkeen teettänyt muualla moottorityöt. - Isopeukku
Joensuun Tammer Dieselin toimipisteeltä sain huippuhyvää palvelua ja työn jälki oli erinomaista. Auton ongelmat jäivät sinne eikä hintakaan ollut kallis muihin Joensuun korjaamoihin verrattuna. Isänikin on käyttänyt autonsa aina täällä huollossa eikä ole ollut valittamisen aihetta kertaakaan. Suosittelen tätä paikkaa ehdottomasti! Harmi vain että luottokorjaaja on jäänyt eläkkeelle.
- mannee
maksoit varmaan mykkänä!!!
- Autoilevaopiskelija
Täytyi ihan vaivautua tänne kirjoittamaan omia kokemuksia, nyt kun vaikuttaisi siltä että auto saadaan viimein kuntoon. Ei tosin Tammer Dieselillä vaan toisessa firmassa. Omat kokemukset Tampereen Nekalan Tammer Dieselistä ovat järjestäen kehnot. Käsijarrua ja takajarruja ei saatu kuntoon ensimmäisellä eikä toisella kerralla. Nyt kun aloin miettiä en ole ihan varma asioinko jopa kolmesti nyt neljän vuoden sisällä samoista vaivoista. Kauheasti ei tule autolla ajettua eikä kilometrejä kerry, mutta samat ongelmat uusiutuvat.
Nyt kun ongelmat palasivat taas, en uskaltanut enää viedä uudestaan Nekalan Tammer Dieseliin. Ei ole opiskelijana varaa maksaa tämän tasoisesta ammattitaidosta ja pitää kyseistä liikettä pystyssä. - Yksi.petetty
Koneen ja kannen koneneistus pmk tammerissa tul maksamaan tuplahinnan kuin oli sovittu. Lohko ja kansi vietiin kokonaisina, mutta kun haettiin pois tuli kaksi lavaa osia.vauhtipyörää eivät ruvennut sorvaamaan oli kuulemma niin huono vietiin ammattitaitoiseen koneistamoon mies sanoi että tästä saa vielä hyvän ihmetteli miksi ei pystyisi kunnostamaan.
Se oli viimeinen kerta siinä liikkeessä!!!!!- Samaaa
Olen kuullut että samaisella autokorjaamolla on käynyt vahinkoja vähän liikaakin, omaa autoani en uskoltaisi viedä edes sinne korjattavaksi.
Tainnut poksahdella moottoreita ja vaihdelaatikoita "korjauksen " jälkeen useamminkin?
Mutta kyllä siellä jonkun laiset hommat varmasti onnistuu, mutta vähän on huono maku näiden tarinoiden jälkeen koko paikasta.
- nytpitää
Ja niin oli öljypohjan ruuvit jätetty löysälle, että vuoti kuin seula!
- PettynytAsiakas
Kokemukseni Tampereen Nekalan Tammer Dieselistä ovat huonot. Autoni jarruja ei saatu kuntoon. Vika uusiutui, mikä johtui joko siitä, että tilattu varaosa oli rikki tai siitä, että se rikkoontui asennettaessa. Tämän asian Tammer Dieselin mekaanikko/asiakaspalvelija tunnusti kun vein autoni samasta vaivasta uudelleen huoltoon. Täysin käsittämätöntä, että uutta osaa ei tilattu ja hoidettu näin vikaa lopullisesti kuntoon, vaan ryhdyttiin "paikkailemaan" ja korjaamaan rikkinäistä osaa. Kierrän liikkeen jatkossa kaukaa. Aion jatkossa suosia pieniä yhden/kahden miehen huoltoja (joissa ei ole varaa kehnoon laatuun) tai reippaasti isompia huoltoketjuja (joissa on varaa laatupoikkeamiin ja niiden korjaamiseen).
- Kokeiltu
Jämsän Tammerista ei ainakaan minulla ole mitään negatiivista sanottavaa.Kaikki mitä On palvelua tarvinnut On ollut ihan ok.
- Yksikertainen
Valehdellaan ja korjataan sellaista mitå ei ole tarvis. Moottori on valmissoitetaan.Kun tuodaan puolet osista puuttuu . Pitää itse loput hakea korjaamosta ja kasata. Lasku kyllä on maksettava ensimmäiseksi. Rikollisten pesä kokopulju. Vai onko se puolueen jäsenkirjamiesten korjaamo. Virhe on jos jotain yrität siellä korjauttaa. Enää ei koskaan tammer dieselin kanssa missään tekemisissä.
- nähtyon
Joo, niinhän sinä kävi et työt kävi vähiin Pieksämäen Diiselillä , tarvike ja varaosien lopuunmyynti oli huvittavaa kun alemyynnissä olevat tuotteet oli hyllyssä normaalihintasia ja eioota tarjottiin alehintaan. Sekundaa oli jo 70 luvulla vaihtomootoritkin. Ikinä en veisi niille mitään korjattavaksi.
- kanttuvks
Eikös liike ollut myös Helsingissä Malmilla joka joutui lopettamaan juuri näiden asioiden takia. Oli kuluttajaviranomaisille tuttu.
- oskar321
moro! tämä kyseinen tammerdiesel ei nyt kuulosta kauhean hyvältä kun itse vein autoni sinne korjaukseen ja seisoo siellä vielä ja sanoi tuntiliksaksi 125€ jotain helvetin erikoistunteja onko tämä nyt aivan täyttä paskaa vai mikä on?
- Turu
Itsellä ollut vain positiivisia kokemuksia, monen moista hommaa tullut siellä teetettyä. Myös muutama sukulainen ja tuttu käyttänyt eikä ainakaan minun korviini ole kantautunut moitteita.
- välttäkäärikkojia
Tammer diesel vastasi itse äskeiseen. Tosiaan on tuttu pulju kuluttajaviranomaisille.
- Anonyymi
Kiitos - käytän AINA! WEBASTO... Ja Laturi...
- Anonyymi
Niin on hinnat lähteny lapasesta siinä talossa ettei normi tallaajalla ole varaa siellä enää huollossa käyttää saatikaan missään isommassa remontissa eikä ne isommat remontit aina siellä ihan hyvin meekkään kun on kaikenlaista kloppia siellä asentamassa nykyään. Ennen oli asiat toisin.
- Anonyymi
Olen tullut huijatuksi myös.
Huijarina varmaan Kimmo Pohjosmäki
Tilasin moottorin autoon pyysin heitä jos löytyis täydellinen moottori puhuimme et turbo ja suuttimet sekä apulaitteet mukana eli asennus valmis heti.
Mutta Kimmo poika ei edes tarkistanut onko moottorissa osat mukana vai ei ei viitsinyt tai oliko liian vaikeeta kun ei puhelimeen kauan osanut vastata.
Kertoi et koneella on ajettu 135000km miten voi uskoo kun avasin paketin ei ollut kuitissa edes mainintaa km lukua ei mitää paperia mistä näkee km. Kimmo vielä viestissä et pitää tarkistaa moottorissa olevat suuttimet ja minun vanhat suuttimet ovat samat. Maksoin koneen kun ei ole noin vain saatavana moottoreita BRD 2.0 170hv.- Anonyymi
Tämä kuulostaa ihan oikeusjutulta 😂 ainakin kunnianloukkaus syyttenä varmasti
- Anonyymi
Niin siitä km määrästä en vain huomannut sitä, vasta kun katsoin sähköpostin kuittia, jossa oli yliviivaus keltaisella tussilla 135000km, koska
se kuittin mikä oli moottorissa kiinni oli vielä korjaamolle kun vein, sit rupesin kaipaan pakkauslistaa niin en enään löytänyt sitä ja kysyin asentajat km:sitä niin se sano mulle, ettei siinä ollut km määrää no heillä oli 3 muut konetta niin varmaan sekoitti ns. pakan, oli kuulemma heittänyt se pois.
Nyt ole korjannut oman km töpön ja pyydän nörimästi sitä anteeksi.
Nyt katsotaan mitä tekee vastapuoli.
T. Reijo Hilliaho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136