ropisee.. Kosteaa viikonloppua? ;D
m-->n
Sataa sataa
16
248
Vastaukset
- NainenKuumana ; )
Mulla "kostu" jo paikat. Hih! ; )
- ap.
No voi, toivottavasti viikonloppu on kuivempi.. ;D
- hehhehjoo
pelkkä ajatuskin susta....kastelee mut, eikyl aivan riitä pokka, pyytää sua käymää....ku muutenkaan taida kehtaa, yhtään mitään viestijä..pienes harkinnas pientä bisseilyä....
- ap.
Kannattaahan se kysyä jos on vahvoja tunteita! :) Mukavaa viikonloppua..
- KIÄLI MIÄS ; )
Mä voisin "juoda" bisseä sun ihanasta navastasi, "saksalaiseen" tyyliin, emmä tiiä olisko se "romantista", mutta erilaista se olisi..hihhih!..ja jos vaikka sitten alemmas..pientä hierontaa ja lipsuttelua..hih! ..(15minuutin orkku) ; )
- emmä viiti häiritä
ja tänään ei jaxa pakkeja....joohei, mukavaa viikonloppasta.
- viittii sitä
jos ei tänään niin ehkä huomenna :) ehkei tulisi pakkeja .....
- heheh vai sellai
orgasmi..no tota ei sit kuitenkaa sellane, minkä se mimmi sai siinä ruohonleikkaaja elokuvas?
- no emmä kyllä
huomennakaan niitä pakkeja....vaan oishan se ihan huimaa..jos mää sellasen jonku viestin saisin....
- kyllä sä voit
Etkö uskalla sellasta viestiä vaikka itse laittaa ... voishan siinä vaikka hyvinkin käydä :)
- yx sell' nainen
Moneen herkkään sydämeen
kylvit siemenen,
Itse aina nähnyt et
itämistä sen.
Rakkaus ei katoa.
Se on ikuinen.
Halki aikojen
kantaa voima sen.
Elämästä kauniista
syvä jälki jää.
Moni muistaa kaivaten
hyvää ystävää...
Eikä ole haitaksi
sateen ropina..
kosteutta kaipaa kukkakin..
senhän sinä tiedätkin...
Hyvää viikonloppua sinullekin..
aurinko ja tuuli kuivattaa
kosteat pisarat ...... - kai sitä vois
vaan kun ei pokka riitä.
- yx se nainen
Kai...Onko sulla pitkä tie jo takana?
Kaipaatko lepoa vai mikä sua valvottaa? - joo vois kai sitä
kohta untenmaille, mulla on tapana valvoa yöt, nyt yritän vähän säätää sisäistä kelloo ja silleen
- lintunainen...
jokos on yön kunkku herännyt ja piristynyt uuteen sateen raikastanaan keväiseen päivään?
hyvää lauantai-iltaa sinuun..
- lämmintä
kaunista viikonloppua:)
sade tekee kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774