kaikki SUOMENruotsalaiset:

Öömoi?

Miten kehtaatte sanoo itteenne ruattalaisiks? Mää häpeisin sitä syvästi enkä kyl ikinä kertos sitä kellekkää!!!

10

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 735473]${3

Öööhh... täällä puhutaan RUOTSINsuomalaisten asioista. Miten se onkin niin vaikeaa olla sekoittamatta ruotsinsuomalaisia suomenruotsalaisiin...?!?

• höhlä

Ruotsalaisia olemme vaikka suomea puhummekin. Onko sitä vaikea käsittää?

• 348264928642

En minä ainakaan. Vai sinäkö sen päätät?

• höhlä
        348264928642 kirjoitti:

En minä ainakaan. Vai sinäkö sen päätät?

Olet syntynyt Ruotsissa. Asut Ruotsissa. Olet Ruotsin kansalainen. Puhut äidinkielenä suomea, yhtä ruotsinmaalaisista vähemmistökielistä. Mutta et ole ruotsalainen?

• 78523470
        höhlä kirjoitti:

Olet syntynyt Ruotsissa. Asut Ruotsissa. Olet Ruotsin kansalainen. Puhut äidinkielenä suomea, yhtä ruotsinmaalaisista vähemmistökielistä. Mutta et ole ruotsalainen?

En tietenkään! Miten se olisi mahdollista? Ei mitenkään!

• höhlä mikä höhlä

Ruotsalaisuuteen kuuluu alakäsitteenä ruotsinsuomalaisuus yhtä lailla kuin suomalaisuuteen kuuluu suomenruotsalaisuus.

• 57w89475327542

Itte oot höhlä jos et tajua tätä. Kuka se sanoi että sinä olet päättämässä mikä minä olen? Ei ikinä minusta tule ruotsalaista, niin kuin en ole suomalainenkaan.

• Ruotsinsuomalainensu

Apua!! Mitä mää oon? Mä luulen et olen ruotsinsuomalainensuomenruotsalainen??

• 785937237085
        Ruotsinsuomalainensu kirjoitti:

Apua!! Mitä mää oon? Mä luulen et olen ruotsinsuomalainensuomenruotsalainen??

Niinpä niin... tee sinä vain pilaa ikuisesta juurettomuudesta. Arvaapa miltä tuntuu että ei ole kotimaata? Olisin toivonut että mun vanhemmat olisivat pysyneet siellä missä olivat eivätkä repäisseet itseänsä ja minua irti johonkin limbomaiseen olotilaan. Saisit hävetä, vaikka luulenkin että se on liiaksi vaadittua sunlaiselta.

• Sorry en meinannu
        785937237085 kirjoitti:

Niinpä niin... tee sinä vain pilaa ikuisesta juurettomuudesta. Arvaapa miltä tuntuu että ei ole kotimaata? Olisin toivonut että mun vanhemmat olisivat pysyneet siellä missä olivat eivätkä repäisseet itseänsä ja minua irti johonkin limbomaiseen olotilaan. Saisit hävetä, vaikka luulenkin että se on liiaksi vaadittua sunlaiselta.

Sorry, en mä silleen meinannut vaan laitoin viestini omasta olotilasta kun joskus ei tiedä mitä ite oon vaikkakin oon suomalainen. Sitähän sopeutuu aikahyvin oloihin ja tää kotosuomihan on lähellä. Sinne aina pääsee vaikkakin meitä ei siellä aina hyväksytä, varsinkaan moottoritiellä ajaessa ku nousee keskisormi ylös. Sä tiät, auto Ruotsin rekkareissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe