Miten kehtaatte sanoo itteenne ruattalaisiks? Mää häpeisin sitä syvästi enkä kyl ikinä kertos sitä kellekkää!!!
kaikki SUOMENruotsalaiset:
10
91
Vastaukset
- 735473]${3
Öööhh... täällä puhutaan RUOTSINsuomalaisten asioista. Miten se onkin niin vaikeaa olla sekoittamatta ruotsinsuomalaisia suomenruotsalaisiin...?!?
- höhlä
Ruotsalaisia olemme vaikka suomea puhummekin. Onko sitä vaikea käsittää?
- 348264928642
En minä ainakaan. Vai sinäkö sen päätät?
- höhlä
348264928642 kirjoitti:
En minä ainakaan. Vai sinäkö sen päätät?
Olet syntynyt Ruotsissa. Asut Ruotsissa. Olet Ruotsin kansalainen. Puhut äidinkielenä suomea, yhtä ruotsinmaalaisista vähemmistökielistä. Mutta et ole ruotsalainen?
- 78523470
höhlä kirjoitti:
Olet syntynyt Ruotsissa. Asut Ruotsissa. Olet Ruotsin kansalainen. Puhut äidinkielenä suomea, yhtä ruotsinmaalaisista vähemmistökielistä. Mutta et ole ruotsalainen?
En tietenkään! Miten se olisi mahdollista? Ei mitenkään!
- höhlä mikä höhlä
Ruotsalaisuuteen kuuluu alakäsitteenä ruotsinsuomalaisuus yhtä lailla kuin suomalaisuuteen kuuluu suomenruotsalaisuus.
- 57w89475327542
Itte oot höhlä jos et tajua tätä. Kuka se sanoi että sinä olet päättämässä mikä minä olen? Ei ikinä minusta tule ruotsalaista, niin kuin en ole suomalainenkaan.
- Ruotsinsuomalainensu
Apua!! Mitä mää oon? Mä luulen et olen ruotsinsuomalainensuomenruotsalainen??
- 785937237085
Ruotsinsuomalainensu kirjoitti:
Apua!! Mitä mää oon? Mä luulen et olen ruotsinsuomalainensuomenruotsalainen??
Niinpä niin... tee sinä vain pilaa ikuisesta juurettomuudesta. Arvaapa miltä tuntuu että ei ole kotimaata? Olisin toivonut että mun vanhemmat olisivat pysyneet siellä missä olivat eivätkä repäisseet itseänsä ja minua irti johonkin limbomaiseen olotilaan. Saisit hävetä, vaikka luulenkin että se on liiaksi vaadittua sunlaiselta.
- Sorry en meinannu
785937237085 kirjoitti:
Niinpä niin... tee sinä vain pilaa ikuisesta juurettomuudesta. Arvaapa miltä tuntuu että ei ole kotimaata? Olisin toivonut että mun vanhemmat olisivat pysyneet siellä missä olivat eivätkä repäisseet itseänsä ja minua irti johonkin limbomaiseen olotilaan. Saisit hävetä, vaikka luulenkin että se on liiaksi vaadittua sunlaiselta.
Sorry, en mä silleen meinannut vaan laitoin viestini omasta olotilasta kun joskus ei tiedä mitä ite oon vaikkakin oon suomalainen. Sitähän sopeutuu aikahyvin oloihin ja tää kotosuomihan on lähellä. Sinne aina pääsee vaikkakin meitä ei siellä aina hyväksytä, varsinkaan moottoritiellä ajaessa ku nousee keskisormi ylös. Sä tiät, auto Ruotsin rekkareissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251