Viime viikon tiistaina tilanne tuli aivan puun takaa. Jos meillä on mitään yhteyttä niin sun on täytynyt tuntea se ahdistus, pelko ja suru. Sillä on elinaikaa väh. vuosi enint. viisi.
http://www.youtube.com/watch?v=igrlVJH0K3A
Kaipasin sinua tueksi kerrankin
4
142
Vastaukset
- MYÖTÄTUNTOA!
Taas mielenkiintoinen "yhteensattuma", Portter Collie on myös minun "lempi" koirarotuni. Ne ovat kauniita ja hienoluonteisia koiria. Johtuukohan "Lassiesta"? Mene ja tiedä. Tunsin todella "Bad Feelings" tiistaina..no,nyt selitys löytyi..Voimia sulle ja pikaista paranemista "lemmikillesi". Olen pahoillani. Sääli, Kaunis ja Viisas koira..
- ap.
Kiitän tästä! Koiralla parantumaton, synnynnäinen sairaus. Nyt hoidetaan ja veikkaan, että tällä hetkellä Suomen paras eläinlääkäri vastaa hoidosta, ei tosin ilmaiseksi. Kennelistä myytiin täysin terveenä pentu, jonka tiedettiin siellä olevan sairas!!!
Koira on erittäin hieno ja älykäs rotunsa edustaja ja minä tulen tekemään kaikkeni ja vielä enemmän, että koiralla on hyvä loppuelämä ja kennelin nainen menettää kaiken siis kaiken!Kaikenlaisia luuskia sitä hyväksytäänkin kennelliiton listoille. Tästä tehdään esimerkkitapaus miten näille huijareille käy. Akka katuu vielä ensimmäistä silittämäänsä koiraansakin ja sitä, että koskaan alkoi minun kanssa pelleilemään. Tapaus täyttää kaikki petoksen tuntomerkit!
- miksi et?
et sinä tätä tiistaina minulle kertonut.
- surullista :(
Olen todellan pahoillani....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790