jos mä rakastaisin mun exää täällä joka palstalla ja roikkuisin hänessä kiinni. tai pyytäisin jotain kaveria kirjoittamaan mulle aamusta iltaan rakkausviestejä tänne.
Kiinnostaisiko sinua osallistua sellaiseen?
Ihan voit miettiä miltä minusta tuntuu.
Mitä tykkäisit
11
112
Vastaukset
- Sinä juuri
Voi perkele. Niinhän Sä juuri teet.
- ajanvietettävaan
Ei kait kukaan näitä niin vakavasti ota.
- 11+7
Ookko sinä ny ihan varma???
Et näin on??
Vai tekeekö kevät tepposiaan mieleen?? - .
osoitat että tänne kirjoittaminen on tärkeämpää kuin minulle puhuminen.
se on hyvin loukkaavaa. - ...
No tuota, ei kaikilla varmaankaan exät oo mielessä, voipi olla ihan mielessä potentiaaliset tulevat nyxät =)
- Empatiaa kehiin
No selvästi. Pidä huolta koiramiehestä. Hän tarvitsee sinua nyt. Selvästi ja varmasti enemmän kuin koskaan. Olen varma että tiedät mitä tehdä.
- .
rakastamalla kaikkia palstan naisia osoittaa ettei kukaan merkitse mitään.
- Kiitos kysymästä.
Sinä nimimerkki Piste voit ainakin minun puolestani roikkua exässäsi täällä tai kuvitella roikkuvasi sekä pyytää kavereitasi kirjoittelemaan tänne itsellesi.
En kuitenkaan osaa osallistua, miten sellaiseen voi edes osallistua :D
Ei tunnu mitenkään pahalta noin ajatuksena. - Tosimies71
Ei minua ainakaan, koska "Ajis" ei ole minun exä. Paremminkin tuleva ja viimeinen vaimo! En ymmärrä ihmisiä jotka ottaa exän takaisin, tai menevät edelliseen työpaikkaan tms. vanhaan paluuta. Sellainen ihminen on mielikuvitukseton ja päätöskyvytön-sanoisinko idiootti-aasi.
- satusetä=tosimies
sulla tuota mielikuvitusta tuntuu olevankin..:DDDD
- Tosimies71
satusetä=tosimies kirjoitti:
sulla tuota mielikuvitusta tuntuu olevankin..:DDDD
Ei ole kyse mistään mielikuvituksesta. En ymmärrä ihmisiä jotka eroaa ja palaa uudelleen yhteen. Sellaiset ihmiset ovat oikeasti keskimääräistä surkeampia! Tunnen muutamia ja ovatkin naurettavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948