Tutkittiin juuri oskiloskoopilla..
ei ole kuin 700 ja risast MHZ
arvaa ottiko takuuseen!
Ei ole ede 0.8 GHZ
38
76
Vastaukset
- tosi hidas on!
mulla varmaan sama ongelma..
- .
Ai kauheeta! ;)
- miettijä.
mahtaako toimia ollenkaan, kun on noin hidas.
- Midimies
Vaikka paperilla lukisi / itse hihittelisi ääneen yksin niin se käytännössä vasta ratkaisee miten laite on optimoitu käyttämään ohjelmia/äänikorttias/tehoja,
Näytä yksikin vastaavalla latenssilla oleva matkapuheli, taulutietokone tai tasku mp3 soitin.- !
Latenssimiehestä onkin tullut midimies??? ;D
- Midimies
! kirjoitti:
Latenssimiehestä onkin tullut midimies??? ;D
Aivan, nimimerkkini varsatettiin iin vaihdoin midimies nimimerkkiin, joku oli sellaista soopaa nimimerkilläni kertonut.
- Midimies (aito)
Midimies kirjoitti:
Aivan, nimimerkkini varsatettiin iin vaihdoin midimies nimimerkkiin, joku oli sellaista soopaa nimimerkilläni kertonut.
voe mahoton
- Midimies
Midimies (aito) kirjoitti:
voe mahoton
Kaikki tietää että minä olen aito midimies, sinä et.
Puhun aina totta ja yhtään valetta en ole kertonut. - Midimies (aito)
Midimies kirjoitti:
Kaikki tietää että minä olen aito midimies, sinä et.
Puhun aina totta ja yhtään valetta en ole kertonut.jaat ihan turhaan informaatiota. Ketä kiinnostaa????
Keskittyisit olennaiseen. - Midimies
Midimies (aito) kirjoitti:
jaat ihan turhaan informaatiota. Ketä kiinnostaa????
Keskittyisit olennaiseen.Tuntuu kiinnostavan kun väitetään tehottomammaksi kuin muut, totuushan on päinvastainen kuten olen sanonut ja näyttänyt.
Jos sulla ei ole Applen tuotteita ja kokemuksia niin miksi niitäpitää silti tulla haukkumaan.
Ja etkö tosissaan osaa keksiä omaan nimimerkkiä, huh huh. - Latenssi-Midi-mies
Midimies kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan kun väitetään tehottomammaksi kuin muut, totuushan on päinvastainen kuten olen sanonut ja näyttänyt.
Jos sulla ei ole Applen tuotteita ja kokemuksia niin miksi niitäpitää silti tulla haukkumaan.
Ja etkö tosissaan osaa keksiä omaan nimimerkkiä, huh huh.Rekiströi nikkisi Applen maahantuoja !
- Midimies
Latenssi-Midi-mies kirjoitti:
Rekiströi nikkisi Applen maahantuoja !
Ai sinäkö olet maahantuoja, hyvä homma.
- Midimies (ehta)
Midimies kirjoitti:
"Aivan, nimimerkkini varsatettiin iin vaihdoin midimies nimimerkkiin, joku oli sellaista soopaa nimimerkilläni kertonut."
Ei tuo nimimerkki mitenkään sinun ole, rekisteröi se, sitten ei kukaan sitä pysty "varsattamaan".;)
Kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan millä vaan nimimerkillä, jos sitä ei ole rekisteröity..... - Midimies (ehta)
Midimies (ehta) kirjoitti:
"Aivan, nimimerkkini varsatettiin iin vaihdoin midimies nimimerkkiin, joku oli sellaista soopaa nimimerkilläni kertonut."
Ei tuo nimimerkki mitenkään sinun ole, rekisteröi se, sitten ei kukaan sitä pysty "varsattamaan".;)
Kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan millä vaan nimimerkillä, jos sitä ei ole rekisteröity.....Kyllähän se vaan on koska sen keksin ja sitä ei oltu täällä ennen käytetty.
- Midimies (ehta)
Kyllähän se vaan on koska sen keksin ja sitä ei oltu täällä ennen käytetty.
Minä olen kirjoittanut latenssista jo iät ajat. Latenssi ja vain nimenomaan LATENSSI on puhelimen tärkein ominaisuus. Ei ole mitään väliä, toimiiko puhelin huonosti katkoen puheluita, tai jos herätyskello ei toimi kunnolla, tai jos puhelimen lasirunko hajoaa joka kerta kun puhelin vahingossa putoaa. Ei, vain ja ainoastaan latenssi ratkaisee, vaikka akun kestokin on huono, latenssi pitää olla hyvä, olkoon puhelin mitä tahansa. Oikeastaan en mä edes puhelinta tarvitse, mulle riittää vaan oikea latenssi, latenssi pitää olla! Kyllä latenssi vaan on tärkeä midimiehelle! Latenssi! Se se on!!!
- Midimies
Minä olen kirjoittanut latenssista jo iät ajat. Latenssi ja vain nimenomaan LATENSSI on puhelimen tärkein ominaisuus. Ei ole mitään väliä, toimiiko puhelin huonosti katkoen puheluita, tai jos herätyskello ei toimi kunnolla, tai jos puhelimen lasirunko hajoaa joka kerta kun puhelin vahingossa putoaa. Ei, vain ja ainoastaan latenssi ratkaisee, vaikka akun kestokin on huono, latenssi pitää olla hyvä, olkoon puhelin mitä tahansa. Oikeastaan en mä edes puhelinta tarvitse, mulle riittää vaan oikea latenssi, latenssi pitää olla! Kyllä latenssi vaan on tärkeä midimiehelle! Latenssi! Se se on!!!
MInä en todellakaan ole tuollaista väittänyt että vain latenssim ratkaisee, hassua kun ajattelet näin.
Kuitenkin on hienoa että Applen tuotteissa on saatavana ohjelmia jotka on optimoitu toimimaan pienemmällä latenssilla kuin muilla ja lisälaitteita on saatavilla, esim. oikea syntetisaattori.
Itse meinaan siksi vielä hommata ensimmäisen Iphone puhelimen joku päivä.
Ipadilla ja Ipodilla ei puhuta. IPod Touch4g jonka omistan on täysin sama asia kuin IPhone, ilman puhelin ominaisuuksia tosin.
Eipä nuo telkkarissakaan katkonut yhtään puhelut kun esim. viirakon tähtösissä soittivat iphonella tutuilleen.
Akun kesto on joka ikisessä puhelimessa yhtä huono tai hyvä, riippuu miten asian tahtoo mieltää, silloin kauan kauan sitten ensimmäisissä puhelimissani oli hyvä akku, n. 2 viikkoakin saattoi hyvin mennä.
Totakai midi miehelle on latenssi tärkeä, mutta niin on myös kaikkeen musiikkiin, ei siis välttämättä midin takia, midissähän jos pianorolliin vedät midi nuotteja käsin niin siinähän ei latenssilla niin väliä edes ole, enemmän se on realiaikaisessa soitossa tärkeä.
Jos vaikka kytket midi koskettimet tai sähkörummut Iphoneen ja soitat niin mieluummin vasteaika on pieni ja vastaa iskuihin tai painalluksiin heti eikä puolen minuutin päästä.
http://www.youtube.com/watch?v=kc7Q3AxMXWM
http://www.youtube.com/watch?v=hwJ7ImU2ypA&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=u_vr-4aIgrQ&feature=plcp&context=C4e97d8cVDvjVQa1PpcFMbnoXrXw6Aezn7mYj7QA3UcIKAGBpROWQ= - Laenssia liikaa
Midimies kirjoitti:
MInä en todellakaan ole tuollaista väittänyt että vain latenssim ratkaisee, hassua kun ajattelet näin.
Kuitenkin on hienoa että Applen tuotteissa on saatavana ohjelmia jotka on optimoitu toimimaan pienemmällä latenssilla kuin muilla ja lisälaitteita on saatavilla, esim. oikea syntetisaattori.
Itse meinaan siksi vielä hommata ensimmäisen Iphone puhelimen joku päivä.
Ipadilla ja Ipodilla ei puhuta. IPod Touch4g jonka omistan on täysin sama asia kuin IPhone, ilman puhelin ominaisuuksia tosin.
Eipä nuo telkkarissakaan katkonut yhtään puhelut kun esim. viirakon tähtösissä soittivat iphonella tutuilleen.
Akun kesto on joka ikisessä puhelimessa yhtä huono tai hyvä, riippuu miten asian tahtoo mieltää, silloin kauan kauan sitten ensimmäisissä puhelimissani oli hyvä akku, n. 2 viikkoakin saattoi hyvin mennä.
Totakai midi miehelle on latenssi tärkeä, mutta niin on myös kaikkeen musiikkiin, ei siis välttämättä midin takia, midissähän jos pianorolliin vedät midi nuotteja käsin niin siinähän ei latenssilla niin väliä edes ole, enemmän se on realiaikaisessa soitossa tärkeä.
Jos vaikka kytket midi koskettimet tai sähkörummut Iphoneen ja soitat niin mieluummin vasteaika on pieni ja vastaa iskuihin tai painalluksiin heti eikä puolen minuutin päästä.
http://www.youtube.com/watch?v=kc7Q3AxMXWM
http://www.youtube.com/watch?v=hwJ7ImU2ypA&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=u_vr-4aIgrQ&feature=plcp&context=C4e97d8cVDvjVQa1PpcFMbnoXrXw6Aezn7mYj7QA3UcIKAGBpROWQ=Sinä se jaksat, hohhoijakkata.....
N. sadassa viestissä olet jauhanut tuota samaa. Itse en jaksaisi vääntää täällä moisesta asiasta. Luulisi, että kertasanominen riittää? Ei, illasta toiseen toistat tuota.... Eikö sulla kerta kaikkiaan elämässä ole muuta kuin tuo riivatun latenssi? Nyt ylös ulos ja lenkille, tai jossain pohjosessa vielä pilkille. Siinä kun siiman iskee avantoon ja pilkkii, ei edes viittis ajatella moisia turhanpäiväisyyksiä kuten joku latenssi?? Siinä kun kala nappaa, latenssi on tosi lyhyt, vaste tulee heti!
Et viittis enää jatkaa tosa latenssista, jooko? - Midimies
Laenssia liikaa kirjoitti:
Sinä se jaksat, hohhoijakkata.....
N. sadassa viestissä olet jauhanut tuota samaa. Itse en jaksaisi vääntää täällä moisesta asiasta. Luulisi, että kertasanominen riittää? Ei, illasta toiseen toistat tuota.... Eikö sulla kerta kaikkiaan elämässä ole muuta kuin tuo riivatun latenssi? Nyt ylös ulos ja lenkille, tai jossain pohjosessa vielä pilkille. Siinä kun siiman iskee avantoon ja pilkkii, ei edes viittis ajatella moisia turhanpäiväisyyksiä kuten joku latenssi?? Siinä kun kala nappaa, latenssi on tosi lyhyt, vaste tulee heti!
Et viittis enää jatkaa tosa latenssista, jooko?Joo, heti kun loppuu hitaaksi väittäminen Ipodista, Iphonesta ja Ipadista.
Korjaan väärät luulot pois ja siksi olen joutunut tästä jankkaamaan. - tietäjä.
Midimies kirjoitti:
Joo, heti kun loppuu hitaaksi väittäminen Ipodista, Iphonesta ja Ipadista.
Korjaan väärät luulot pois ja siksi olen joutunut tästä jankkaamaan.ei hidas väittelemällä miksikään muutu.............
- Latenssia liikaa
Midimies kirjoitti:
Joo, heti kun loppuu hitaaksi väittäminen Ipodista, Iphonesta ja Ipadista.
Korjaan väärät luulot pois ja siksi olen joutunut tästä jankkaamaan.Jos elämässä on vain latenssia, ei voi mitään, sääli on sairautta. Mitä tuo jankkaaminen auttaa? Tuo on jo sulle pakkomielle, lääkärisetät ja tätit voi auttaa.....
- Jankkauksen MM
Latenssia liikaa kirjoitti:
Jos elämässä on vain latenssia, ei voi mitään, sääli on sairautta. Mitä tuo jankkaaminen auttaa? Tuo on jo sulle pakkomielle, lääkärisetät ja tätit voi auttaa.....
Onko tohon Latessiin muuta lääkettä kuin Tri Coltin pillerit ?
- Midimies
Latenssia liikaa kirjoitti:
Jos elämässä on vain latenssia, ei voi mitään, sääli on sairautta. Mitä tuo jankkaaminen auttaa? Tuo on jo sulle pakkomielle, lääkärisetät ja tätit voi auttaa.....
Eli et usko tai kestä kuulla totuutta että mikään muu puhelin ei pysty yhtä alhaisiin latenssiaikoihin.
Räätäliserät voi auttaa ja tohtorit myös. - aslakki.
Midimies kirjoitti:
Eli et usko tai kestä kuulla totuutta että mikään muu puhelin ei pysty yhtä alhaisiin latenssiaikoihin.
Räätäliserät voi auttaa ja tohtorit myös.oisko sulla linkkiä johonki latenssiaika vertailuun? Ei mitään Appleheimolaisten tekemiä manipulaatioita, vaan puolueeton vertailutesti.
- Midimies
aslakki. kirjoitti:
oisko sulla linkkiä johonki latenssiaika vertailuun? Ei mitään Appleheimolaisten tekemiä manipulaatioita, vaan puolueeton vertailutesti.
Manipulaatioita?
Huh huh, vai että manipulaatioita, siinähän jo muutaman linkin laitoin ja niiden kautta voi etsiä lisää.
Etkö oikeasti usko YouTuben videoita esimerkiksi, itse olen kokeillut SGS2 ja omalla SG minillä vertailuja.
Meinaatko että nämä on myös manipulaatioita kun katsoo videoita muista malleista joissa on viivettä?
Kokeile itse niin tiedät, itse olen kokeillut ja sen perusteella valintani laitteista tehnyt, toki valintaani vaikuttaa myös tietoturva ja laitetuki päivityksien muodossa ettei laitetta hylätä vuoden päästä. - jänkhä-joonas.
Midimies kirjoitti:
Manipulaatioita?
Huh huh, vai että manipulaatioita, siinähän jo muutaman linkin laitoin ja niiden kautta voi etsiä lisää.
Etkö oikeasti usko YouTuben videoita esimerkiksi, itse olen kokeillut SGS2 ja omalla SG minillä vertailuja.
Meinaatko että nämä on myös manipulaatioita kun katsoo videoita muista malleista joissa on viivettä?
Kokeile itse niin tiedät, itse olen kokeillut ja sen perusteella valintani laitteista tehnyt, toki valintaani vaikuttaa myös tietoturva ja laitetuki päivityksien muodossa ettei laitetta hylätä vuoden päästä.ei mua tää latenssijuttu oikeesti kiinnosta, mutta olisi ihan mukava nähdä puolueetonta mittaustietoa.
- Midimies
jänkhä-joonas. kirjoitti:
ei mua tää latenssijuttu oikeesti kiinnosta, mutta olisi ihan mukava nähdä puolueetonta mittaustietoa.
Niin no jos ei löydy niin varmaan voisit itse sen tehdä, tottakit olet kokeillut myös applen laitteita jolloin voit vertailut tehdä, muuten se ei ole mahdollista.
Valitettavasti tuon musiikkiohjelmien vähyyden takia /viiveen takia anteroleiriläiset ei pääse nauttimaan samoista sovelluksista ja lisälaitteista jolloin vertailukin on mahdotonta.
Ei ole anteroon valitettavasti esim. Irigmidiä, Irig kitaraa vielä, toivon mukaan joskus tulisi niin olisi valinnan varaa enemmän minkä puhelimen tai laitteen ostaisi.
Tosin esim. Xewtonin sivuilla kysyttiin miksi Music Studio ei tule anteroon niin vastaus oli että monen vuoden ajan on jo odoteltu ettäpullonkaula saataisiin pois, latency broplemoos kahtos.
Ipad on kanssa pakko ostos itselle tämän takia, muuten voisin jopa muunkin taulutietokoneen ostaa.
Tietoturvakin itselle on tärkeä, notta uskaltaa asentaa sovelluksia ilman troijalais pelkoa tai viruksia.
Laitteen tukikin on erittäin tärkeä että saa päivityksiä vaikka olisikin uusi malli markkinoilla. - Lapsellista touhua
Midimies kirjoitti:
Ai sinäkö olet maahantuoja, hyvä homma.
Sinä se jaksat miinuspeukuttaa...mitä luulet sillä voittavasi, ketjua on lukenut tähän mennessä 38 henkilöä ja applen maahantuoja saanut 36 miinuspeukkua..
- Midimies
Lapsellista touhua kirjoitti:
Sinä se jaksat miinuspeukuttaa...mitä luulet sillä voittavasi, ketjua on lukenut tähän mennessä 38 henkilöä ja applen maahantuoja saanut 36 miinuspeukkua..
Se että sinä täällä miinuspeukutat ei tarkoita että minä miinuspeukuttaisin.
- Midimies
Lapsellista touhua kirjoitti:
Sitä paitsi tuo puhekupla ilmoittaa vain kirjoittajien lukumäärän, se ei ilmoita lukijoisen määrää ja ei ole mitenkään verrannollinen miinustajien, plussaajien tai lukijoiden määrään.
Eikä ketjuun vastauksiakaan ole 38 lähelläkään tällä hetkellä. - .
Midimies kirjoitti:
Niin no jos ei löydy niin varmaan voisit itse sen tehdä, tottakit olet kokeillut myös applen laitteita jolloin voit vertailut tehdä, muuten se ei ole mahdollista.
Valitettavasti tuon musiikkiohjelmien vähyyden takia /viiveen takia anteroleiriläiset ei pääse nauttimaan samoista sovelluksista ja lisälaitteista jolloin vertailukin on mahdotonta.
Ei ole anteroon valitettavasti esim. Irigmidiä, Irig kitaraa vielä, toivon mukaan joskus tulisi niin olisi valinnan varaa enemmän minkä puhelimen tai laitteen ostaisi.
Tosin esim. Xewtonin sivuilla kysyttiin miksi Music Studio ei tule anteroon niin vastaus oli että monen vuoden ajan on jo odoteltu ettäpullonkaula saataisiin pois, latency broplemoos kahtos.
Ipad on kanssa pakko ostos itselle tämän takia, muuten voisin jopa muunkin taulutietokoneen ostaa.
Tietoturvakin itselle on tärkeä, notta uskaltaa asentaa sovelluksia ilman troijalais pelkoa tai viruksia.
Laitteen tukikin on erittäin tärkeä että saa päivityksiä vaikka olisikin uusi malli markkinoilla.Suosittelen sitä tohtorisetää - tai tätiä, jotta voisit aloittaa latenssivapaan elämän.... Tuo pakkomielteesi alkaa kuulostamaan jo äärimmäisen huolestuttavalta..... Että yksi asia voi jäädä mieleesi noin asumaan, mahtuneeko sinne mitään muuta? :(
- Midimies
. kirjoitti:
Suosittelen sitä tohtorisetää - tai tätiä, jotta voisit aloittaa latenssivapaan elämän.... Tuo pakkomielteesi alkaa kuulostamaan jo äärimmäisen huolestuttavalta..... Että yksi asia voi jäädä mieleesi noin asumaan, mahtuneeko sinne mitään muuta? :(
Musiikki on elämäni tärkeimpiä asioita, enkä varmasti halua paremmasta huonompaan siirtyä.
Varmasti sinullakin on harrastuksia ja minähän en niitä mollaa. - .
Midimies kirjoitti:
Musiikki on elämäni tärkeimpiä asioita, enkä varmasti halua paremmasta huonompaan siirtyä.
Varmasti sinullakin on harrastuksia ja minähän en niitä mollaa.Harrastuksia on ja paljon! Vaikka olenkin jo vanhempi henkilö, harrastan aktiivisesti erilaisa asioita. Minulla on myös puhelimia, myös iPhone 4. Siltikään en ymmärrä, että jostakin penteleen puhelimesta tehdään elämän pääasia, siitä kinastellaan, siitä puhutaan joka käänteessä, aivan kuin elämään ei mahtuisi muuta kuin joku puhelin ja sen latenssi??
Olet saanut melkoista arvostelua osaksesi monelta ihmiseltä, sua on jopa palstan yleishäiriköksi sanottu. Luulisi tuollaisen arvostelun jo panevan miettimään mitä täällä kirjoittaa. Vaan ei, sama typerä kinaaminen jatkuu?? Todellakin, mee lääkäriin ja hae jotain rauhoittavaa, sellaista joka kääntää ajatuksesi jonnekkin muualle tuosta latenssista..... - Midimies
. kirjoitti:
Harrastuksia on ja paljon! Vaikka olenkin jo vanhempi henkilö, harrastan aktiivisesti erilaisa asioita. Minulla on myös puhelimia, myös iPhone 4. Siltikään en ymmärrä, että jostakin penteleen puhelimesta tehdään elämän pääasia, siitä kinastellaan, siitä puhutaan joka käänteessä, aivan kuin elämään ei mahtuisi muuta kuin joku puhelin ja sen latenssi??
Olet saanut melkoista arvostelua osaksesi monelta ihmiseltä, sua on jopa palstan yleishäiriköksi sanottu. Luulisi tuollaisen arvostelun jo panevan miettimään mitä täällä kirjoittaa. Vaan ei, sama typerä kinaaminen jatkuu?? Todellakin, mee lääkäriin ja hae jotain rauhoittavaa, sellaista joka kääntää ajatuksesi jonnekkin muualle tuosta latenssista.....Itse asiassa en ole trollaillut tai häiriköinyt yhdessäkään viestissä, jos minulta on kysytty tuosta asiasta tai on väitetty jotain olen silloin ottanut asian puheeksi.
Nytkin huomasin taas että tuolla on trolliviestejä uusia avattuna, ei ole minun tekeleitä enkä edes jaksa vastata pelleilyihin.
Siinä olet erittäin oikeassa että tuollainen trollaaminen ja puhelimien tehojen vertailu on naurettavaa puuhaa, ostakoon minkä kukanenkin tahtoo ja lopettaisi turhan trollaamisen.
En siis ole mikään häirikkö. - .
Midimies kirjoitti:
Itse asiassa en ole trollaillut tai häiriköinyt yhdessäkään viestissä, jos minulta on kysytty tuosta asiasta tai on väitetty jotain olen silloin ottanut asian puheeksi.
Nytkin huomasin taas että tuolla on trolliviestejä uusia avattuna, ei ole minun tekeleitä enkä edes jaksa vastata pelleilyihin.
Siinä olet erittäin oikeassa että tuollainen trollaaminen ja puhelimien tehojen vertailu on naurettavaa puuhaa, ostakoon minkä kukanenkin tahtoo ja lopettaisi turhan trollaamisen.
En siis ole mikään häirikkö.Joopajoo. Ymmärryksessäsi on pahasti vikaa... Jos sulle on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia....
- ???????????
nelonen pyörii 0,8ghz :lla noin..
4$ alempana.. reilummin... - medimies
tutkin tuota periskoopilla...50Hz on vaan. Ei riitä mihinkään....
- Fisumies 4$
Kokeilin, ei soveltunut kultakalan kuvaamiseenkaan..
Liian pieni vesiviive... - Soranen Tahvo
Kivikautinen kännykkä, mitä ihmeen itkua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245281Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303738No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv361737Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241644- 501598
- 411590
- 241583
- 291383
- 141352