Nyt 2kk:tta vanha Lumia 800 lähtee taas huoltoon. Puhelin EI ole koskaan toiminut... 5:ttä kertaa lähdössä huoltoon. Sama vika - vasta puoli ei kuule.. Puhe kuuluu kuin tynnyristä/maanalta/nuhaisesti.. Nokia-Care ilmoittaa toistamiseen ettei ole lupaa reklamoida, puhelin toimii Nokian speksien mukaan.. PASKA SE ON!!! Pysykää ihmiset kaukana!!! Tähän EI kannata sotkeutua.. Ikinä e ole näin huonoa puhelinta omistanut tai näin huonoa palvelua tehtaalta saanut. Nokia pois Suomesta - Ovat jo veron kiertoon niin tottuneita että kiertävät jo selvääkin selvempää virhe vastuuta!!!
ÄLÄ OSTA NOKIA LUMIAA!!!
40
1254
Vastaukset
- ...
Jaa, mites jos jokainen muodostaisi vaikka oman mielipiteen laitteesta. Itsellä on ollut Lumia 800 kohta 1,5 kk ja ei ole ollut pienintäkään probleemaa...toimii kuin junan vessa. Eli siis jatkaa pomminvarmaa Nokia linjaa, ei ole tullut omenaa ikävä, etenkin sen takia että nyt puhelinta voi jopa käyttää normalisti ilman jatkuvaa pelkoa hajoamisesta ellei luuri ole pöydällä vaan kädessä. Samsungista en sano mitään, se on sellainen puhelinmaailman riisikippo...ihan ok mutta ei herätä paljon tunteita tai ostohaluja.
- Tyytyväinen Lumiaan
Minulla on kans ollut n.2kk Lumia 800 ja ei minkäänlaisia ongelmia ole ilmennyt. Kaikinpuolin on saanut olla tyytyväinen puhelimeen.
- 21
Tyytyväinen Lumiaan kirjoitti:
Minulla on kans ollut n.2kk Lumia 800 ja ei minkäänlaisia ongelmia ole ilmennyt. Kaikinpuolin on saanut olla tyytyväinen puhelimeen.
3kk täällä ja ainut ongelma on apple- sekä samsungfanien jo sairaaksi kutsuttava kateus. Tämäkään omgelma ei itse pujelimesta johu
- korjaan
21 kirjoitti:
3kk täällä ja ainut ongelma on apple- sekä samsungfanien jo sairaaksi kutsuttava kateus. Tämäkään omgelma ei itse pujelimesta johu
Kun kuuntelee musiikkia ja käyttää puhelinta niin välillä kuulokkeista kuuluu knaps ääni. Onkohan se pieni sähköiaku tuol kuulokkeis vai mitä? Helvetin ärsyttävää :(
Onko kuulokkeen liitin tiukasti kiinni kännykässä? Jos ei niin se voi aiheuttaa häiriöääniä.
- siukku
Minulla on aina ollut Nokia. Tämän Lumian ja ennen kaikkea huollon asenteen jälkeen ei taida tulla yhtään Nokiaa. Työni puolesta joudun puhumaan paljon puhelimessa ja tällä paskalla se ei vaan onnistu! Mutta myyjäliikkeen lainapuhelimena toimivat vanhat Nokia "räpsyt" toimivat hienosti. PUHELIMILLA VOI JOPA PUHUA!! Apple-kateus?? Jos olisin ko. Omenan halunnut, olisin ostanut, työnantaja kun tarjoaa luurin, joten siitäkään ei ole kyse, että tiedoksi niille jotka epäili. On ehkä jopa jollain tapaa hienoa kuulla että edes osa Lumia puhelimista soveltuu käyttötarkoitukseensa. Ei ole ihan niin huijattu olo :[ Minun luuriini tykkää matkustella huoltoon ja takaisin, mutta puhumiseen se ei ole 2 kk pystynyt, niin että vastapuolikin kuulee.. Joten toistan: älkää tuhlatko rahojanne tähän härpäkkeeseen jos haette puhelinta - ei toimi!! kaksi mukia ja narukerä toimii paremmin!
- simvastatin
"Joten toistan: älkää tuhlatko rahojanne tähän härpäkkeeseen jos haette puhelinta - ei toimi!! kaksi mukia ja narukerä toimii paremmin!"
Mitä tuosta meuhkaamaan, sinulla on huono puhelin ja sillä sipuli.
Semmoista sattuu ja sille ei mahda mitään.
Vaihda se romu, saat vaihdossa verisuonia ahtauttavan
sepelvaltimotaudin.
Hyvin kelpaa Lumia. - Lumia-fani
Lumia 800:ssa on ilmeisesti aika yleinen tuo kuuluvuusongelma - vastapuoli ei saa mitään selvää puheesta. Tämä vika on nyt ilmestynyt myös minun tähän asti hyvin toimineeseen Lumiaan. Onko jollain kokemusta, onko vika korjattavissa?
- lumifan
gigantti 219e
lumia 800 - Vastauksia...?
Niin olikos tuohon kuuluvuusongelmaan kenelläkääm kommenttia? Omassani on nimittäin juurikin tuo sama ongelma!!!!
- nokia on mokia
Vanhentunut malli
- gigaaant 219e
miten niin vanha,kohta siitä tulee kuin uusi taas 7.8 päivitys tekee siitä yhtä hyvän kuin wp8,nyt jos koskaan kandee ostaa 800
- nokia on mokia
gigaaant 219e kirjoitti:
miten niin vanha,kohta siitä tulee kuin uusi taas 7.8 päivitys tekee siitä yhtä hyvän kuin wp8,nyt jos koskaan kandee ostaa 800
Ei tuu edes moniajoa
http://www.3t.fi/artikkeli/uutiset/teknologia/nokia_sai_omia_parannuksia_windows_phone_7_8_paivitykseen
- Takuu toimii
2 korjaamokäynnin jälkeen Nokia vaihtaa puhelimen uuteen, Apple trölli ei ole tainnut tätä kuulla..
- kak2
taidat heitellä sitä puhelinta itselläni on lumia 610 mikö on ollut jo 4 tai 5 kk ei oo vielkkään huolos -__-
- Lumia 800
Pariviikkoa käytössä, huomioitani. Tekstiviestin fonttia ei voi suurentaa riittävästi, viikkonumeroa ei näy kalenterissa, informaatio sivua ei ole, josta näkisi päivitykset ja saisi wlan tai muut verkot päälle/pois helposti ja akun latauksen liitin muovilipan alla.
Kamera menee helposti päälle tahtomatta, "nappula sivussa". PDF tiedostoja ei saa auki oletuksena, vaatii erillisenohjelman, exel tiedostoa voi vain lukea, word tiedostoa lukea ja muokata.- tämä ainakin toimii.
"...josta saisi wlan verkot päälle pois helposti"
-asetukset --> Wlan --> käytössä/ei käytössä - Lumia ei toimi!
tämä ainakin toimii. kirjoitti:
"...josta saisi wlan verkot päälle pois helposti"
-asetukset --> Wlan --> käytössä/ei käytössäSamaa ongelmaa ja muutakin on lukuisasti!
- lkloio
Jos kertomuksesi on totta, niin olisit saanut jo uuden puhelimen tilalle.
- no900luuri
Hei. Mulla oli samanlainen ongelma 900 kanssa heti uutena ja vein sen pikahuoltoon vantaalle koska normaali huolto olisi kestänyt 2 vk ja olin lähdössä matkalle seuraavana päivänä ja tuo on työpuhelimeni ja jouduin maksamaan 40 €.
Huolto kertoi viaksi, että toisen mikrofonin tiiviste oli irti ja puhe kiersi mikrofonien välillä, simppeli vika ja nyt toimii ok.
Luulen teilläkin olevan tuon vian, sillä luurissa on 32 mikrofonia ja tiivisteen puuttuminen kierrättää puhetta vastaanottajalle ja itselle (puuroutuen ymmärtämättömäksi) - lumia710
Allekirjoiittaneella on nyt lumia710. Ennen tätä oli alle 100e anroidi ja sitä ennen monta nokiaa ja pari muuta.
Anroidin otin, kun nokia n73me näppäimistö ei toiminut ja kuvittelin, että satasen anroidi toimisi, olihananroidia hehkutettu aivan satasella niinkuin iphoneakin joka oli ja on edelleenkin aikas kallis.
Mutta.... Lumia on ollut ihan hyvä. Se ei kaatunut kesällä kun ajoin sen 7,5 päivityksen... pari omaa malttamattomuutta oli siinä kun se käynnisteli ja sammutteli itseään, mutta muuten ei mitää... Nyt kun tulee tuo 7,8 niin tiedän senkin ettei sen takia tarvi pelätä.
Mikä on nokian vahvuus ihoneen ja anroidiin. Kartat. Siis se on todella hyvä toi nokian navi ja kartat.Jompikumpi noista kilpailioistakin on sanonut, että ostakaa nokia karttojen takia.
Anroidissa kokemus on vain tuossa "halvassa" puhelimessa. Mutta varmaa jos mennään Samsungin Noteen tai Galaxin S2 tai 3 malliin, nii juttu voi olla eri karttoja lukuunottamatta.
Nyt on aikanaan 240e hintaan lunastettava kytky 710 eikä mitää mainittavaa vikaa... mut koputetaan puuta ja muistetaan, että laitetta käytetäään nyt pari vuotta ja sitten katsotaan....- Näin se on
Ei varmasti ole kilpailijat sanoneet et ostakaa Nokia karttojen takia. Kartoille pitää kyllä olla todellista käyttöä jos niiden takia Nokian puhelimen valitsee missä kaikki muu onkin sitten..
- 19+11
Itse ostin perjantaina Samsung Galaxy S3 G4:seen ja tyytyväinen olen ollut. Toimii hyvin, on todella nopea ja pelit pyörii hienosti takkuilematta ja näytön/kuvanlaatu on todella hyvä.
- lumia is the best!
Minulla on nokia lumia 800 ja hyvin ääni kuuluu
- Lumia620
Lumia 620 ja myöskin tuota ongelmaa, että vastapuoli ei saa selvää kun puhe aaltoilee. Vois sanoa, että muuten ihan hyvä puhelin kun hoituis nuo puhelutkin. Huoltoon lähdössä...
- Lumia ei toimi
Minulla on ollut yhteensä 3 Lumiaa ( 2x 800 ja 820) ja vihdoinkin tulin järkiini, enkä ikinä enää sotke käsiäni näihin vehkeisiin. Ensimmäisessä oli ongelmana puheluiden kuuluvuus... vastapuoli kuuli ääneni metallisena robottiäänenä. Huolettiin monta kertaa, ei auttanut. Sain tilalle toisen jossa ei pysyneet kentät. Taas huoltoon useita kertoja ja lopulta tuli tuomio: käyttäjästä johtuva syy??? Kertaakaan en ollut puhelinta pudottanut tai väärin käyttänyt. Noh, sitten menin ja ostin vielä kerran yhden Lumian... ajatellen, että minulle nyt vaan sattui pari huonoa kappaletta. Viimeisen kuvanlaatu oli surkea, käyttöjärjestelmä tökki koko ajan ja kaikki sovellukset eivät toimineet. Joten antaapa olla, ikinä en enää sotkeennu menneen talven lumioihin. Ostin itselleni Samsungin Galaxy S3:n ja olen tyytyväinen, ei mitään vikaa ja kuvanlaatukin loistava. Ihan tulee ikävä Symbian Nokiaa... Mainittakoot vielä, että en nyt tässä lynkkaa koko Nokiaa, minulla on varaluurina Nokian asha 311 ja toimii loistavasti. Tuo Lumia vaan saa jäädä tiilineen palikoiden käyttöön! :/
- Ei Lumiaa enää
Ihka uusi Lumia 620 kävi huollossa kun en itse kuullut puhelusta mitään. Huollon jälkeen suunta vaihtui: nyt minä kuulen mutta vastapuoli ei juurikaan mitään!!! Viimeset ostamani 2 nokialaista olleet heti uudesta alkaen käyttökelvottomia. Suositus: ÄLÄ OSTA
- Ei Lumiaa enää
Lumia lähti toisen kerran Tsekkiin huoltoreissulle, saas nähdä tuleeko kuntoon tällä kertaa...
- Ei Lumiaa enää
Ei Lumiaa enää kirjoitti:
Lumia lähti toisen kerran Tsekkiin huoltoreissulle, saas nähdä tuleeko kuntoon tällä kertaa...
Toinen huolto Tsekin mailla: Ei kuule puheluun vastaanottaja mitään tämänkään "huollon" jälkeen. Hohhoijaa...
- dghyhdt
Kakskuukautta sitten ostettu lumia 1020 .tälläkin hetkellä huollossa jo toista kertaa .nyt ollut jo kolmeviikkoa.ei ole toiminut ollenkaan
- L820
Minulla on ollut Lumia 820 jo 26 kk. Olen käynyt sen kanssa Thaimaassa asti ja toimii vieläkin. Käytän puhelinta vain sellaisiin tehtäviin, mihin se on tarkoitettu.
- H2O lintuun heitän
Heti kun jollasta häviää betta leima niin lumia lähtee minun taskusta.
- kaikki on sitä samaa
Onhan muissakin androideissa ja iphoneissa paljon vikjoja
- suli jo
Mulla ollut Lumia 520 muutaman kuukauden. Tuli kun toinen kytkypuhelin hajosi omia aikojaan kahden vuoden sisään. Kummastakin kytkystä oli jo vaihdettu emolevyt sitä ennen ja tästä toisesta olisi mennyt toisen kerran vaihtoon.
Ihmettelen mutamia asioita: jos haluaa jotain muuta kuin tiitatatiitaa hälyääneksi täytyy kyseinen ääniklippi sijoittaa omaan kansioonsa. Androidissa voi käyttää mitä tahansa, ja tuollaiseen samanlaiseen lumia-käytäntöön törmäsin noin 10 vuotta sitten Motorolan puhelimessa. Ei siis uusinta tekniikkaa.
Androidin saa ongelmitta kytkettyä tietokoneeseen jossa on jonkinlainen windows-käyttöjärjestelmä mutta eipä onnistu windows-puhelimelta.
Kuuntele musiikkia ja hiljennä luureja ja unohda. Sama toiminto vaikuttaa suoraan hälytysäänen voimakkuuteen.
Käypä youtubessa, ei onnistu videoiden katselu.
Kun puhelu tulee saa hulluna raapia näyttöä että saa vastatuksi.
Ja vielä: miten vaihdetaan helposti kameran tila kuvauksesta videokuvaan?
Minusta vaikuttaa siltä että raakile on päästetty markkinoille ja sitten ihmetellään kun myynti stallaa.
Että tällaiset tuli ekana mieleen. Ihan puhelimena tuo on toiminut paremmin kuin nuo aiemmat kytkyt, Motorola Defy ja LG:n Optoma jotka väsyivät jo paljon ennen takuuajan päättymistä. Katellaan miten asiat kehittyy.- 110% tyytyväinen 920
Tuohon kysymykseen kamaresta osaan vastata. Kun avaat kameran, niin alakulmassa on videonauhurin kuva, ja sitä painamalla saa helposti vaihdettua videokuvaamiseen.
- Mauritz 79
Vaikuttaa, että ette osaa käyttää Lumioita, mulla toimii kaikki moitteettomasti jo yli 2v vaikka kerran purinkin se pieniksi palasiksi, ihan huvin vuosi vaan ja toimii silti!
Youtubet toimii ja Skype puhelut kuvalla toiseen puhelimeen, olen kuvannut monia videoita, tulee hyvää jälkeä! Parasta, kun kuvat menee suoraan pilveen, samoin videot ilman johtoja..
Täällä moni narisee, menisitten vain sen peilin luo ja katsoisitten missä on vikaa? - Ikämies 74
110% tyytyväinen 920 kirjoitti:
Tuohon kysymykseen kamaresta osaan vastata. Kun avaat kameran, niin alakulmassa on videonauhurin kuva, ja sitä painamalla saa helposti vaihdettua videokuvaamiseen.
Kaverilla on Lumia 920 ongelma hänellä on, kun olemme Skype kuvayhteydessä(mulla on Lumia 800) hän näkee kuvani kännykästään, minä en häntä? Onkohan asetuksissa korjattavaa? Muuten 920 kuvaa kuulemma hyvin ja videoi, mutta kuinka hän saisi kuvan näkyviin kännykästää?
Onko 110% tyytyväisellä kokemusta toimiiko Sinulla?
Kiitos jos vastaat!
- Ole onnellinen
Mut hei!
Onhan se sentään Nokia eikä mikään Apple. Ei katos kaikkea voi saada, sait jo sen että voit pitää puhelinta kädessäsi ja kokea kuinka nätisti Nokian logo säihkyy auringonvalossa. Ja kaikki pitää sinua isänmaallisena. - lumia 1020 pimeänä
Mulla ei nyt ykskaks aukene Lumia 1020 ollenkaan. En ole sitä sulkenut vaan näyttö on pimeänä eikä virtapainike avaa sitä. Lataus ei auta. Voinko tehdä jotain sille? Vai huoltoonko vien? Ollut pari viikkoa mulla, tähän asti ei mitään ongelmia.
- lumia 1020 ei pimeän
Sain rebootattua kännykän näin: painoin yhtäaikaa 20 sek (kunnes värähti) ääni alas ja virtanappuloita. Ilmeisesti oli kännykän tietokone kaatunut hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803