Minulla on pari ongelmaa joihin haluaisin saada apua.
Omistan The Sims 2 Pc pelin ja minulla on siihen Kamasettejä ja lisäosia yhteensä 11 kappaletta, jotka kaikki olen asentanut peliin.
Kun nyt pari päivää sitten yritin pelata Simssiä, se ei onnistunut. Yritin käynnistää pelin, mutta näytölle tuli vain laatikko, jossa luki: "Kiintolevyllä on hyvin vähän tilaa, ja pelin toiminta saattaa kärsiä sen vuoksi. Haluatko varmasti käynnistää pelin The Sims 2 Kaupunkikämppä?". En sitten uskaltanut käynnistää peliä, koska ajattelin että se saattaisi mennä rikki.
Miten saan kiintolevylle lisää tilaa? Ja mikä se edes on? Uskallanko pelata The Sims 2- peliä enää ollenkaan?
Sitten toinen kysymys.
Ostin hiljattain The Sims 2 Bisnes Kokoelma Pc pelin, jossa on samassa levyssä The Sims 2 Kauppa auki- lisäosa, H&M kamasetti sekä Kyökki ja kylppäri kamasetti. Yritin asentaa niitä koneelle, mutta kone sanoo että asennuksille ei ole tilaa. Pitäisi poistaa jotain tai asentaa peli jollekkin levylle. Mitä minun pitää poistaa? Joku sims peleistäkö? Vai jotain tiedostoja ja vaikka kuvia? Ja miten sen voi asentaa toiselle levylle, kun sitä ei saa edes tietokoneelle? Mitä teen, että voisin taas pelata The Sims 2 peliä normaalisti?
(Jos ongelma ratkeaa CD-levylle polttamisen tai varmuuskopioiden kautta, toivoisin niihinkin ohjetta.)
Kiitos jos osaatte auttaa.
Ongelmia The Sims 2- pelissä!
Pallokala
1
74
Vastaukset
- Pallokala
Saattaa olla väärässä aiheessa ,mutta tämä ei antanut laittaa sitä muualle kuin roolipeli osioon :/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837