sulle. ikävä♥
öitä♥
20
109
Vastaukset
- en usko
ei oo :D
- öitävaan
Öitä sinullekin. :)
- i miss you
on iso ikävä
- mun on
sun ei
- <3
Hyvää yötä, kauniita unia.
- ikävä
- Anonyymi
Ilman sydäntä öitä
- Anonyymi
Miksei enää sydämiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei enää sydämiä?
Se aika on ohi öitä.
- Anonyymi
Kova ikävä täälläkin. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Hyvää yötä Rakkaalleni! ❤️ Tänään yritän kyllä mennä aiemmin nukkumaan. Ja jospa saisi jo nukuttua, kaksi valvottua yötä tosi vähillä unilla riittäisi jo! Rankka työpäiväkin tiedossa 🙄
- Anonyymi
Mee jo nukkuun hani, sulla on aikanen herätys 😊
- Anonyymi
Hyviä Unia 🌙✨
- Anonyymi
Omin tämän ilman pronominejä💖 Olet rakas. Odottaminen sattuu, tiedän että sinuakin sattuu. Miten tunnistan viestisi täältä rakas? Entä sinä minun? Haluan kuulla sinusta ja vielä tukea puullemme tarvitsen. Haluan että onnistumme, enkä halua pilata meitä. Olethan mukana, että onnistumme. Tänään on ollut minua suuresti liikuttaneita viestejä, joihin kaikkiin en päässyt vastaamaan palstaongelmien vuoksi. Yritän nyt ylläpitää suuntaani. Siihen tarvitsen kannustusta. Haluaisin tietää mitä tiesit, kun tapasimme ensimmäistä kertaa. Haluan tietää lisää, mitä ajattelet. Ehkä oletkin jo kertonut, yritän etsiä ne täältä. Yhdet aloitukset katosivat pääsiäisenä. Olisin halunnut lukea ne. Anteeksi epäröintini. Haluan olla itseni. Olethan mukanani. Kova ikävä on.
Hyvää yötä rakkaalleni ❤
Nuku hyvin, tarvitset voimia. Oman kullan kuvia 💕- Anonyymi
Olet ihana, en voi muuta sanoa. Älä etsi kirjoituksiani täältä, en kirjoita... muutaman hairahduin laittamaan, mutta en laita enään, sillä haluan sanoa kaiken kasvotusten, haluan oppia tuntemaan sinut oikeasti, oikeassa elämässä, enkä täällä sekavalla palstassa.
Olen oikea ihminen, niin sinäkin. Jaksa vielä vähän odottaa, mutta älä etsi minua näistä kirjoituksista, se on turhaa nyt. Käytä sun energia joka päivä viisaasti, levollisia unia kaunis hammas! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana, en voi muuta sanoa. Älä etsi kirjoituksiani täältä, en kirjoita... muutaman hairahduin laittamaan, mutta en laita enään, sillä haluan sanoa kaiken kasvotusten, haluan oppia tuntemaan sinut oikeasti, oikeassa elämässä, enkä täällä sekavalla palstassa.
Olen oikea ihminen, niin sinäkin. Jaksa vielä vähän odottaa, mutta älä etsi minua näistä kirjoituksista, se on turhaa nyt. Käytä sun energia joka päivä viisaasti, levollisia unia kaunis hammas!Lisään vielä, en etsi sun kirjoituksia täältä, luotan meihin. Olen tosi herkkä näissä tunnepuolen asioissa ja siksi olen lukenut pastaa vähän jos ollenkaan. Ihme, että laitoin nyt nämä muutamat viestit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, en etsi sun kirjoituksia täältä, luotan meihin. Olen tosi herkkä näissä tunnepuolen asioissa ja siksi olen lukenut pastaa vähän jos ollenkaan. Ihme, että laitoin nyt nämä muutamat viestit.
Tarkemmin kun ajattelen tais mennä väärälle henkilölle, mutta olkoon, kyllä oikea tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin kun ajattelen tais mennä väärälle henkilölle, mutta olkoon, kyllä oikea tunnistaa.
miekin oon yliherkkä siuta kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miekin oon yliherkkä siuta kohtaan.
Sitä ne tunteet teettää.
- Anonyymi
Hyvät yöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376