eli miten voi pelata kamun kanssa minecraftia youtubesta oon kattonut jopin ja exelin videoita miten ne voi pelata samassa vai pelaako ne netissä et voiko pelata yksinpelissä kamunkanssa ettei tarvii mennä nettiin tarviiko siihen steam ohjelman ja miten se tehdään et voi pelata sen mun kamunkaa auttakaa!
miten minecraftia voi pelata kaverin kanssa
114
39234
Vastaukset
Eli ekan sull pitää olla online käyttäjä.Sitte sun kaverilla kin pitää olla, sitten meet multiplayeriin tai jos sulla on se suomeksi niin siinä lukee monin peli.Sitten painat moninpeliä elikkä multiplayeria> yhdistä suoraan-direct connect>kirjotat jonku servun esim tää=94.23.247.162:25647 ja sitt>liity peliin-join game!!!!
MUTTA JOS SULLA TAI SUN KAVERILLA ON ONLINE KÄYTTÄJÄ VOITTE
TE KUMMATKIN PELATA SAMALLA KÄYTTÄJÄLLÄ..........!!!!!- jon wesslin
minne pitää mennä jos haluaa online käytäjän
- irkku ma
mutta meillä ei toimi online game tarkotatko sitä?
- kapeex
noob
- kon5ta
miten sen online käyttäjänsaa
- Pikku-miltsu
YRITIN OMAA TIES KUINKA MONTA KERTAA MUTTA EI TOIMI
- Anonyymi
Mistä näkee oman servun koodin kun haluan että kaveri joinaa mun maailmaan pc
- Anonyymi
Miten saa teleportaa
- Anonyymi
Miten voi tehdä moninpeli Tlauncher minecgraft
- kannipaali
tietty juttu on varmaa selvitetty 2009 vuodesta hiton nobo
- pierupää
miksi en voi kirjautua minecraftii
- minecraft peluri
kyllä sinne pystyy kirjautumaan sun täytyy vain painaa register sitte sun sähköposti ja ...........
- l
mulla toi ei toiminu ku yritin
- seko pelaaja
Ei mullakaan
- teeapa9
mulla toimi kun yritän mennä pelaan minecraftia.se ei vaan toim kaikki muu kyllä toimii mutta ei minecraften ymmärrä sitä ja miten sitä minecraftia voi oikein pelata kamu kaa.haluaisin myös tietää minecraft servuja enemmän.se olis kivaa.
- Jojo3000
Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.
- fourteen
Jojo3000 kirjoitti:
Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.
Ei ole sen vaikeampaa maksullisella kuin cräckätyllä, jos haluaa pelata kaksin
- Come!
Tuu aurinkomaahan! aurinkomaacraft.fi:25565
- Mineman12345
Jojo3000 kirjoitti:
Serverin ip ei saa olla joku omakeksimä se pitää kattoo cmd jutusta kirjotat tohon cmd juttuun ipconfig ja valitset sieltä ipv4 osotteen toimii vaan jos et oo vlanissa jos oot on helpompi tehä hamachilla
- tideollot
Jojo3000 kirjoitti:
mstä löydän senminecraft server jutun
- valluz_35
Miten applen koneella voi pelata multiplayeris? Ja tavitten vastauksen heti ja vielä pitääkö hiires olla pakko oikealla puolella se näppäin? Olen hankkimassa,trvitsen muutenkin neuvoja!!!!!!!!!!
- Anonyymi
on mahollista luoda servu minehut.comiin
- Neu'onANtaja
VALLUZ_35 asetuksissa on semmonen painike ku näppäimet enkuks Controls
nii sielt voi esin vaihtaa et hyppää K-näppäimestä.- surkee pellaaja
voiko moninpeliä pelata ilmaisella????Auttakaa pliis oon pulassa en tiiä mittään AUTTAKAA!!!!!!
- Kokenut MC Pelaaja
surkee pellaaja kirjoitti:
voiko moninpeliä pelata ilmaisella????Auttakaa pliis oon pulassa en tiiä mittään AUTTAKAA!!!!!!
Voi, mutta ei pääse Premium servereille, elikkäs kun on oniline-mode false. Pääset niille ostetulla Minecraftilla.
Minecraftin voi AINOASTAAN ostaa osoitteesta: www.minecraft.net. - sikke pikke
surkee pellaaja kirjoitti:
voi
- jou35
hei en pääse kirjautumaan minecarftin pääsen kyllä netissä mutten koneella mitä pitää tehdä... oon uus käyttäjä en oikee hallitse vielä
- Vastaan nyt sulle
Koita sen käyttäjänimen tilalla sitä sähköpostii millä oot kirjautunut, ja sit siihen alle sun mine käyttäjän ********
- Gentek
Osta se saatana!
- eliasfi04
miten pelaan lähiverkkomonin peliä????:D ja niin et ei tarvi maksaa mitään! kun en haluu maksaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pliis auttakaa mua pliis yyyyyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyyy!!! :D :D :D XDXDXDXDX TRololololololololol!
- KokenutMCpelaaja69
Köyhä mies
- Jonne678
No jos on tylsää. Tulkaa pelaa mun servuun :)
ip:192.168.0.100 tai jos ei toimi koittakaa: 192.168.0.254- Ainoa 2
tulisin pelaa mut en jostain syystä pääse :(
- kakkapupu1
Ainoa 2 kirjoitti:
tulisin pelaa mut en jostain syystä pääse :(
moi
- Uusavuton
Se on sun local ip vitun päle! Ei sinne tietenkään pääse
- lmaokys
Uusavuton kirjoitti:
Se on sun local ip vitun päle! Ei sinne tietenkään pääse
vitu retu et ees tiiä mitä puhut, päle on päälikkö eli ''haukuit'' häntä pääliköksi
- Hahaapaskaa
lmaokys kirjoitti:
vitu retu et ees tiiä mitä puhut, päle on päälikkö eli ''haukuit'' häntä pääliköksi
just nii
- Anonyymi
Vois
- Kysyjä
Saan tehtyä sitä servua siihen astu, kunnes pitää laittaa se Default Gateway sinne osoitepalkkiin. Silloin se avaa jonkun Elisan sivun (meillä on elisan netti) eikä sitä Windowc Security kirjautumis kohtaa, kuten tutorialissa. (esim. http://www.youtube.com/watch?v=rqnzKJyzyXw 4:50)
Mitä teen tässä vaiheessa/voiko sen vaiheen ohittaa? - hullu 21
paska kone eikö minecraft selaimessa pysty pelaa moninpelii auttakaa mua
- Tietäjä
MInecraftia selaimessa voi pelata moninpelissä. Aluksi kunse lataa javaa niin vaihdat käyttäjänimen oikeasta yläkulmasta. Sitten klikkaat multiplayer ja laitat servin ip:n tai osoitteen
- hhu1
pystyykö ilmaisessa pelata monin peliä eli multiplayeriä
- hullu 21
no mul kyllä on ongelmii mut se kyllä toimii okeesti mutta eise yleensä toimi
- minecraft ei tomi
mikssi minecraft ei toimi ..............................................
- idiootti2
Voiko Ipadilla pelata moninpeliä ja jos voi niin miten? Mulla ja mun kamul on molemmil se maksullinen versio Tableteis.
- Tan tan taaaaa
Pistä kuvahakuun Minecarft PE external servers (onko se external? Se kun painat edit nii ne vieressä!) sieltä löytyy kaikkee jännää....
- VilleritIN Minecraft
Mun Nimi On minecraftissa Villerit Ja jos näätte mun kamun se on xXkebabninjaXx
- hullumasa
Siis kun menen pelaa laitanko myösoman ip
- hullumasa
Siis meen laittaa mun maailman lähiverkkoon jos kaveri haluaa pelata laittaakse senjutun mikä tulee lähiverkosta
- hullumasa
Kertokaa tarkalleen mitä pitää tehdä ja tietääkö joku miten voi tehdä minestä tavideoi
- kvgVittu
kvg
- minä
kun minä yritän pelata kamuni kanssa minecraftia ja yritän mennä hänen servuunsa niin minulle tulle joku java.sprint juttu niin APUJA tännepäin ;)
- ₪₪₪¢
mut mullapa toimii. Eli niiku jos haluu pelata minecraftia nii meet vaa minecraft selaimessa ja... Ööh... Niin totta puhuen mäkää en osaa tehä tota.
- gaaayyay
Get your GTA V Free Key only at http://gtav.freecodes.us ! Thank you so much for the free Gta V key!
- bölölö
äyh!
- <kandee tesmaa>
osta eeäs ja mee hakkaa sun opes, varasta sen kone ja lataa mine siihe.
- Orrmoskannu
Aika aneeminen neuvo, Teuvo.
- MUNAKoISo12
Miten saa laitettuu minecraft moninpeli et pelaa VAIN kavereiden kanssa, et ei servulla???? AUTTAKAA :))
- MUNAKoISo12
Eikö kukaan tiedä?
Jos tiedät ni oikeesti voitko vastata?:) - MUNAKoISo12-
En kai katsonu tarpeeks tarkasti mutta sen saa näin:
Tarviit hamachin, ja kaveri myös. Asennat sen netistä... Ja siihen tulee sellasia juttuja jotka sitten teet.
Ja Minecraftin sivulta sen Minecraft_server1.7.4 tai joku. Oota et se lataa. Sitte avaat sen, sit ku se on ladannu suljet sen ja siel on muitaki juttuja avaat sellasen mis on serverin ip:et ja muitaki tietoja ja katot siitä hamachilta sen sun ip:en ja laitat sen siihen server ip= esim. 34.559.106.247, tallenat ja avaat minecraft serverin uudestaa ja et se lataa siihen. Sitte avaat sen Minecraftin ja otat >MONINPELI< >LISÄÄ PALVELIN< ja siihen joku nimi ja sen ip. Ja kaverilla pitää myös olla hamachi! Siinä hamachissa ku tulee ne jutut se verkon nimi ni laitat siihen jonku esim:
verkko
salasana sitten annat sen verkon nimen sun kaverille ja sen salasanan sitte voitte pelailla jejejejejejahahahhihihihihihiiii. Matkin suunnilleen saman tekstin ku on toi yks Jojo3000 kirjottanu:D Paitsi ip:etä ei voi keksiä ite ja pitää olla se hamachi kummallaki, minecraft_server ei tarvi olla kummallaki:-)- Aura.
Kiitos, noin se toimii hyvin ja voin itsekkin pelata nyt kaverin kanssa!:) Ootko poika vai tyttö?
- MUNAKoISo12-
Aura. kirjoitti:
Kiitos, noin se toimii hyvin ja voin itsekkin pelata nyt kaverin kanssa!:) Ootko poika vai tyttö?
Mitennii? Tyttö oon.
- heppu
kun yritetään kamun kanssa yhdistää niin tulee jotain : Java ja jotain muuta tekstii apuja!!
- MönjäKUU
En mä ainakaan tiedä tosta sun ongelmasta:( Mutta nyt kun laitoin ton 1.7.4 server hommelin, ni nyt tuli päivitys 1.7.5 ja latasin sen server homman ni se ei enää toimi eikä suostu tekee ihan uuttakaan. Jos joku tietää siihen ratkasun...
- minecraft 93+6
ei tarvi steamia oon kattonu misterjallun videoit nii ne kyl sillee pelaa eri koneil elikkä sillee että vaikka esimerkiks että kas konetta virekkäin ja ne on mines nii kun ettii ne netti servut nii siel aina lukee niitten servun nimet nii siitä ku painaa nii se menee sinne tajuutko jos et voin selittää eri taval
- moikkelis1
mitä pitää tehdä kun tulee et java.net.socketexception helpp???
- mikke1
miten xboxsilla voi pelata kamun kanssa ilman liveä?
- homo5
voi piip en voi
- matson 05
siihen ei tarvitse stean asetusta
- Hoppplaa
Hei! sellainen ongelma ilmeni että sain minecraftin ps3 kaksin pelinä toimimaan. mut äskön kävi sellainen että sähköt katkesi ja kun sähköt palautui niin hoplaa!!! enää en saa kaksin peliä päälle. startista ei tapahdu mitään. osaisiko joku auttaa. KIITOS JO ETUKÄTEEN.
- hoppplaa
Ja tässä kun yritän rgb kaapelin kautta laittaa ps3 näkyviin niin ei toimi senkään kautta. eli en saa kuvaa näkymään mut hdmi kautta toimii. voikohan olla jonkin sortin sähkö piikki kyseessä.
- vetsku
eikö jossain pitäisi olla ilmaista minecraftia
- suomi poika
on täällä minecraft ilmainen
- Tietämättömät
Mulla in sama ongelma ja sellanenkin viä miten pääsen kamuni kanssa karttaan/mappiin
- aahtoleipä
Onks jollai tietoo et miten pystytää kamun kaa pelaa ipadil ja tabletil kamun servuu... siihen kyl tulee se servu mutta ku yritän joinaa siihen nii se valittaa jotain.. :( vaikka kamulla kyllä onkin se multiplayer game päällä
- Jokuminecrafthullu
Siis miten voi pelaa TABLETILLA kaverin kanssa?
- saaaaaaaanaaaa
Miten voin pelata kakun kanssa puhelimella
- minecraft-pelaaja
Klikkaa: ope to alan (suomeksi: jaa lähiverkkoon) ja sit toisen pitää ettii se moninpeli jutusta.
(Kummankin pitää olla samassa wiwi:ssä - minecraft-pelaaja
Ja tabletil pitää olla sama päivitys
- Emniklas
Minecraftia voi pelata sillee et jos haluu kotona pelata ni tarvii 2-4 ohjainta ja kun painat toisesta ohjaimesta "START" nappia ja sit pääsee pelaaa!!!!! Mulla ainaki toimi
- Ytchannel
https://youtu.be/EaP0CkYWEgA
Kato toi linkki - Niep
Haluan pelata minecraft multiplayerinäre
- ferdinandonhyväelokuva
joo sun pitää laitta sun minecraft ukkeli sinne moneen joo haista ferdinand
- ehkAuttaa
Lataa minecraft.net sivulta minecraft server.jar
Laita servu päälle (suoritat server.jar - tuplaklikkaa tiedostoo).
Asenna hamachi.
Tee huone. Sano kaverille että joinaa siihen.
Sano että kaveri kopioi ip osoitteen ja laittaa sen minen servulistaan.
ip:n perään porttinumero esim. 32.32.123.11:25565
ip = 32.32.123.11
portti = :25565 - Anonyymi
EMÄ TIÄ.
- Anonyymi
moi mulla on iPhone ja myös kaverilla itsetehty mutta pääsemme vain koulussa samaan muttemme kotona mitä teemme?
- Anonyymi
Voiko minecraftia pelata kaverin kanssa yhtäaikaa eri konsolilla..
- Anonyymi
Kannattaa kirjoittaa tämä se kysymys englaniksi
- Anonyymi
Tietääks joku että voiks pelaa yhdessä minee jos sun kamulla on ps ja sulla on tietokone. Ollaan koitettu selvittää sitä mutta ei vieläkään tiedetä
- Anonyymi
Dd:
- Anonyymi
En tiiä ä
- Anonyymi
ok
- Anonyymi
Mulla on ps 4 ja siinä ei lue moninpeli
- Anonyymi
Pö”;;”;”8
- Anonyymi
miten voi pelata harckorea kaverinkaa
- Anonyymi
Voiko pelata Bedrock editioinilla yhdessä kamun kaa bed warssia
- Anonyymi
Miten
- Anonyymi
Rjjgfjjfk
- Anonyymi
Wat
- Anonyymi
Miten
Voit
Mennä - Anonyymi
Moi
Miten saada voin Olla kahdestaan Minecraftssa - Anonyymi
server
- Anonyymi
Mutta kun pelaan kaverin kaa siihen tulee vaan että MAAILMAAN EI SAADA YHTEYTTÄ NIINKU WTF!!!! Korjatkaa tää
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Aa
- Anonyymi
miten voi pelata kaverin kannsa
- Anonyymi
Miten pääse minecraft editorin pelaa
- Anonyymi
pääset pelaan kun haet vaikka google cromesta aternos ja tee käyttäjä sinne paina pelaa tai play tee maailman ip eli osoite jos haluat muutaa sitä voit myös päättää onko se bedrock vai java sitte ku oot tehny sen paina käynnistä ja ku sullle tulee sittä viesti tee se ip minecraftii ja voit kutsuu pelaajii sinne
- Anonyymi
En itsekkään tiedä joten en valitettavasti auttaa sinua
- Anonyymi
Tarpeeksi tohon monin peliin realmia
- Anonyymi
Tarvitseeko tohon monin peliin realmia
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752