mikä on parhain ase mielipiteitä voi kirjoittaa...
mikä on parhain ase
7
155
Vastaukset
- Spol 1/10
Rynkyistä:G&G RK95 (GK99), G&G L85A1
Snipu: RW SVD, SG M82, A&K SVD, G&G GR25 Sniper, SW M99, SG M200
SMG: TM MP7
LMG: A&K M60, A&K PKM
Paljon muita hyviä noi on melkein luotettavimmat RW muutkin aseet on luotettavia RW on luotettavin airsoft asevalmistaja - Joku
Urpoot..... Ensinnäkin se on "paras", eikä mikään "parhain". Toisekseen se ei ole mikään "RW", vaan RS eli RealSword!
- tietäjä
Parhain ase on A&K M60.
- airsoftaaaaaaaja
Parhaimmasta en tiedä, mutta itellä on maruin ak 47 joka on ollu neljä vuotta ja toimii hyvin on pitänyt vaihtaa vaaan jousi ja akku. Akku oli jo niin vanha ettei kestänyt ja jousi katkes koska olin tyhmä ja yritin ampua tyhjällä akulla joten jousi katkes, koska se jäi jännitykseen. Maruin ak 47 on vaan vaikeasti saatavilla, mutta suosittelen maruin muita ak malleja koska niissä on samanlainen kestävä koneisto.
- asetietäjä
tässä parhaita mitä oon ikinä nähny:
rynnäkkökiväärit: systema m16 ptw, ja real sword type 56
sniput: well l96, marui vsr-10 ja RS dragunov SVD
konepistoolit: ksc mp7 ja systema mp5 ptw
Pistoolit: WA sarjalaiset ja WE sarjalaiset
Tulituki: A&K m249 sarja ja ehobbyasia custom G&P RPK
ja viimeisenä: haulikot: marui super 90 ja marui spas 12 - puumiekkaperseeseen
puumiekka on tosi hyvä ase
- Marked One
Kalashnikov-sarja on paras lähes kaikilla rintamilla ja muokkauksilla se myös on paras kaikilla rintamilla.
AK-sarjalaisten sisusten hinnat liikkuvat molemmissa ääripäissä, joten jo halvalla voi saada hyvän aseen. AK-sarjalaisista voi saada sekä taktisia että rujoja, riippuen omista mieltymyksistä, moderneja että wanhoja. On mahdollista myös rakentaa ase, jonka kaikki ulkoiset osat ovat aidosta aseesta.
Kalashnikoveja rakentaessa oikeastaan vain mielikuvitus on rajana. Niihin saa niin paljon palikkaa, että oikeastaan minkälaisen AK:n rakentaminen on mahdollista. Onhan toki myös niitä, jotka eivät AK:isiin koske pitkällä tikullakaan, joko periaatteen tai tyhmyytensä vuoksi. Kalashnikoveita ei pitäisi arvioida niiden ulkonäön perusteella, vaan niiden käytettävyyden perusteella. Kenenkään ei pitäisi mennä haukkumaan AK-sarjaa, ennenkuin on hyvää AK:ta kokeillut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?126797Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699