mikä on parhain ase mielipiteitä voi kirjoittaa...
mikä on parhain ase
7
153
Vastaukset
- Spol 1/10
Rynkyistä:G&G RK95 (GK99), G&G L85A1
Snipu: RW SVD, SG M82, A&K SVD, G&G GR25 Sniper, SW M99, SG M200
SMG: TM MP7
LMG: A&K M60, A&K PKM
Paljon muita hyviä noi on melkein luotettavimmat RW muutkin aseet on luotettavia RW on luotettavin airsoft asevalmistaja - Joku
Urpoot..... Ensinnäkin se on "paras", eikä mikään "parhain". Toisekseen se ei ole mikään "RW", vaan RS eli RealSword!
- tietäjä
Parhain ase on A&K M60.
- airsoftaaaaaaaja
Parhaimmasta en tiedä, mutta itellä on maruin ak 47 joka on ollu neljä vuotta ja toimii hyvin on pitänyt vaihtaa vaaan jousi ja akku. Akku oli jo niin vanha ettei kestänyt ja jousi katkes koska olin tyhmä ja yritin ampua tyhjällä akulla joten jousi katkes, koska se jäi jännitykseen. Maruin ak 47 on vaan vaikeasti saatavilla, mutta suosittelen maruin muita ak malleja koska niissä on samanlainen kestävä koneisto.
- asetietäjä
tässä parhaita mitä oon ikinä nähny:
rynnäkkökiväärit: systema m16 ptw, ja real sword type 56
sniput: well l96, marui vsr-10 ja RS dragunov SVD
konepistoolit: ksc mp7 ja systema mp5 ptw
Pistoolit: WA sarjalaiset ja WE sarjalaiset
Tulituki: A&K m249 sarja ja ehobbyasia custom G&P RPK
ja viimeisenä: haulikot: marui super 90 ja marui spas 12 - puumiekkaperseeseen
puumiekka on tosi hyvä ase
- Marked One
Kalashnikov-sarja on paras lähes kaikilla rintamilla ja muokkauksilla se myös on paras kaikilla rintamilla.
AK-sarjalaisten sisusten hinnat liikkuvat molemmissa ääripäissä, joten jo halvalla voi saada hyvän aseen. AK-sarjalaisista voi saada sekä taktisia että rujoja, riippuen omista mieltymyksistä, moderneja että wanhoja. On mahdollista myös rakentaa ase, jonka kaikki ulkoiset osat ovat aidosta aseesta.
Kalashnikoveja rakentaessa oikeastaan vain mielikuvitus on rajana. Niihin saa niin paljon palikkaa, että oikeastaan minkälaisen AK:n rakentaminen on mahdollista. Onhan toki myös niitä, jotka eivät AK:isiin koske pitkällä tikullakaan, joko periaatteen tai tyhmyytensä vuoksi. Kalashnikoveita ei pitäisi arvioida niiden ulkonäön perusteella, vaan niiden käytettävyyden perusteella. Kenenkään ei pitäisi mennä haukkumaan AK-sarjaa, ennenkuin on hyvää AK:ta kokeillut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241696Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458