Koska tämä on niin vaikeaa ja selviimätöntä niin minulla on tunne ettei meitä ole tarkoitettu olemaan yhdessä, eikä tätä ole tarkoitettukaan selviivän, se olisi selvinnyt aikoja sitten jos tarkoitus olisi ollut. Näin tunnen. Ei tämä ole enää oikeata ja selväjärkistä.
q
11
178
Vastaukset
- mite poistan tunteen
olen miettinyt samaa. miksi sitten tunnen?
- ap
Tunnetta ei voi itse poistaa sen kanssa on opittava elämään niin pitkään kun sitä on. Aion vähitellen vierottua tästä kirjoittelusta, ei tämä auta tai vie elämässä/elämää eteenpäin mitenkään, jää elämä elämättä kun olen vielä nuorikin, on paljon mahdollisuuksia ja asioita joita haluan tehdä ja saada aikaiseksi.
- Xenya
Voisitko kertoa tarkemmin tilanteestasi? Kuulostaa tutulta.
- ap
Mitä haluat tietää?
- Xenya
Haluan tietää taustoja tilanteestasi kyseisen henkilön kanssa. Tarkennusta kuka olet, kuka hän on. MIten tapasitte ja miten päädyitte umpikujaan?. Voin sitten ehkä neuvoa sinua.
- ap
En tarvitse oikeastaan mitään neuvoja, mutta kiitos kuitenkin tarjouksestasi.
Vain sen mahdollisuuden olisin tarvinnut ja halunnut, en mitään muuta.- Xenya
Ei se neuvominen minustakaan ole välttämätöntä. Aloituksesi vain herätti mielenkiintoni. Tuntuu että se voisi olla samanlainen kuin minun kokemukseni. Siksi kysynkin, voisitko kertoa tarkemmin? NIin tarkasti kuin vaan voi täällä anonyymien joukossa.
- ap
En tiedä mitä siitä hyödyt tai minä kun se ei kuitenkaan auta "tilannetta". Ei mitenkään, alistun tappiooni tästä ja tyydyn tilanteeseen, selvimättömyydestä. Pitkän ajan jälkeen,tämä on kestänyt kauan ja se alkaa pikkuhiljaa todella riittämään tämä "roikkuminen" tässä tilanteessa.
Nyt menen nukkumaan.- Xenya
Kyse on siitä, että haluan tietää tarinasi.Ykrinkertaisesti. Aloituksesi herätti mielenkiintoni.
- Xenya
Minusta vain tuntuu ettet ole kertonut tunteistasi rehellisesti toiselle osapuolelle. Syystä että; jopa tilanteesi yksityiskohtien kertominen( esim. oletko m vai n, minkä ikäinen, milloin tapasitte etc) tuntuu olevan vaikeata. Ei siis ihme jos olet tuossa tilanteessa. Ymmärrän toki, ettei kaikkea täällä halua kailottaa, mutta edes ne perustiedot?
- eli et halunnutkaan
et edes yrittänyt mitään selvittää?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834