q

c

Koska tämä on niin vaikeaa ja selviimätöntä niin minulla on tunne ettei meitä ole tarkoitettu olemaan yhdessä, eikä tätä ole tarkoitettukaan selviivän, se olisi selvinnyt aikoja sitten jos tarkoitus olisi ollut. Näin tunnen. Ei tämä ole enää oikeata ja selväjärkistä.

11

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mite poistan tunteen

olen miettinyt samaa. miksi sitten tunnen?

• ap

Tunnetta ei voi itse poistaa sen kanssa on opittava elämään niin pitkään kun sitä on. Aion vähitellen vierottua tästä kirjoittelusta, ei tämä auta tai vie elämässä/elämää eteenpäin mitenkään, jää elämä elämättä kun olen vielä nuorikin, on paljon mahdollisuuksia ja asioita joita haluan tehdä ja saada aikaiseksi.

• Xenya

Voisitko kertoa tarkemmin tilanteestasi? Kuulostaa tutulta.

• ap

Mitä haluat tietää?

• Xenya

Haluan tietää taustoja tilanteestasi kyseisen henkilön kanssa. Tarkennusta kuka olet, kuka hän on. MIten tapasitte ja miten päädyitte umpikujaan?. Voin sitten ehkä neuvoa sinua.

• ap

En tarvitse oikeastaan mitään neuvoja, mutta kiitos kuitenkin tarjouksestasi.
      Vain sen mahdollisuuden olisin tarvinnut ja halunnut, en mitään muuta.

• Xenya

Ei se neuvominen minustakaan ole välttämätöntä. Aloituksesi vain herätti mielenkiintoni. Tuntuu että se voisi olla samanlainen kuin minun kokemukseni. Siksi kysynkin, voisitko kertoa tarkemmin? NIin tarkasti kuin vaan voi täällä anonyymien joukossa.

• ap

En tiedä mitä siitä hyödyt tai minä kun se ei kuitenkaan auta "tilannetta". Ei mitenkään, alistun tappiooni tästä ja tyydyn tilanteeseen, selvimättömyydestä. Pitkän ajan jälkeen,tämä on kestänyt kauan ja se alkaa pikkuhiljaa todella riittämään tämä "roikkuminen" tässä tilanteessa.
      Nyt menen nukkumaan.

• Xenya

Kyse on siitä, että haluan tietää tarinasi.Ykrinkertaisesti. Aloituksesi herätti mielenkiintoni.

• Xenya

Minusta vain tuntuu ettet ole kertonut tunteistasi rehellisesti toiselle osapuolelle. Syystä että; jopa tilanteesi yksityiskohtien kertominen( esim. oletko m vai n, minkä ikäinen, milloin tapasitte etc) tuntuu olevan vaikeata. Ei siis ihme jos olet tuossa tilanteessa. Ymmärrän toki, ettei kaikkea täällä halua kailottaa, mutta edes ne perustiedot?

• eli et halunnutkaan

et edes yrittänyt mitään selvittää?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe