Shhhhh

Ei enää

Ei puhuta enää. Olet siellä jossain kaukana. Ajatuksissani kyllä. Sitä en kiellä. Hyvä, jos olet päässyt uuteen alkuun. Sitä kohti käyn minäkin. Askel kevyt ja ripeä. Katsonko taakse vai eteen. Sen tiedänkin jokaisella jonka olen viimeisen kolmen vuoden aikana tavannut on ollut jokin riippuvuus. Sinullakin. Olet myös hyvin pelottava. Siksi on parempi etten häiritse sinua enempää. Jätän sinut rauhaan. Luulen että on parempi niin. Sinussa on jotain hyvin pelottavaa.

11

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mulle mut

Ei ole kukaan koskaan sanonut pelottavaksi, päinvastoin, mukavaksi.

• en ymmärrä

Tuota mitähän hyvin pelottavaa hänessä sitten oikein on??

• Pelle Pelottava

Niin, riippuvuuteni on sinä, jota en IRL lähesty. Se on pelottavaa, jos jokin!

• en nyt tajua

Pelottavaa on siis se että lähestyminen on pelottavaa .. no mutta mikä siinä pelottaa?

• propelli pyörimään
        en nyt tajua kirjoitti:

Pelottavaa on siis se että lähestyminen on pelottavaa .. no mutta mikä siinä pelottaa?

Pelle Pelottava; Siis kumpaa sä haluat pelotella, itteäs vai sitä toista?

• Pelle Pelottava
        propelli pyörimään kirjoitti:

Pelle Pelottava; Siis kumpaa sä haluat pelotella, itteäs vai sitä toista?

Kuka pelottavaa pelkää, hän pelätköön. Se jos jokin on pelottavaa.

• propelli pyörimään
        Pelle Pelottava kirjoitti:

Kuka pelottavaa pelkää, hän pelätköön. Se jos jokin on pelottavaa.

Eli pelottelet jotain ihmistä netin kautta, niinkö? Aika halpikselta vaikutat. Ja sitte irl et myönnä, että olet "se". Ja ei taida sulla ihmiseen muutenkaan mielenkiintoa olla?

• Nurkan takaa hänelle

Pienen pitää välillä vähän mesota ettei isot jyrää heti paikan huomattuaan. Voihan se tietysti joitain säikäyttääkin. Juu ja kyllä mä olen sitä röökaamista välillä yrittänyt lopettaa mutta ....

• oi kuinka kadehdin

onneksi olet itse niin ihana, tasainen, rauhallinen, ongelmaton, aikuinen, viisas ja täydellinen

• lauantai aamuna

Puhutaan me. Olen täällä jossain ja sinä siellä jossain. Ajatuksissani kyllä. En minäkänn kiellä. En ole päässyt alkuunkaan. Roikut meneessä (ex?). Olen lattanut merkille ripeät askeleesi. Riippuu mitä katsot, mikä se siellä takana on ja kuka. HAluan katsoa menneen kautta tulevaisuuteen, sieltä menneestä poimia hyvät muistot ja viedä niitä kohti tulevaisuutta. Tämä on lisännyt kohtalokkaalla tavalla monia riippuvuksia. Niistä haluisi eroon, mutta se on kovin vaikeaa. Millainen riippuuvuutesi mahtaa olla? Olenko, millä tavalla, ulkoisesti, ajatuksiltani. Minä taas pelkään menetystä suurien tunteiden vallitessa, riittämättömyyttä. Onko häriösi jäänyt laihaksi, eikö se ole tuottanut odottamaasi tulosta. Kaipaan rauhaa, kaipaan sitä niinpaljon, haluisin olla kuukauden erämaa mökissä, jos siellä olisit kanssani, se olisi rauha sielulleni ja sydämmeleni. Luulot kalvaa myös minussa syvällä sisällä. Pelko voi olla niin laaja käsite, erittelisitkö jotenkin. Katseesi, valaisi tieni, jos joku voi sen tehdä, se on pelottavaa. En luule aloituksesta mitään, sen oikea poimii jos niin on tarkoitus.

• ap.

Missä menneessä? Mikä ex? Häh. Pelotat minua kun puet aurinkolasit ja vajoat jonkinlaiseen koomaan kuin mikään ei voisi tavoittaa. Suljet maailman ja minut ulkopuolelle. Se on pelottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe