MITEN TIETÄÄ ONKO POIKA KIINNOSTUNUT?

Tydetyybbi 345

Mun koulus on yks kiva poika josta oon tykänny aina, ja nyt kysyisin teiltä, kuullostaako tämä poika kiinnostuneelta, ja miten minun pitäisi toimia.
1. luotti diskossa kerran hänen puhelimensa minun haltuuni
2.on istunu bussis mun vieres,
3. kuuntelee mun huolii
4.kertoo vitsei mulle
5 . on antanu kynänsä mulle
6. lähettää viestii takas.
7. ja tnä ku laitoin sillee kivasti hiukset, huomasin ku se katto mua KOKO ajan.
8 Seuras mua bussis, ku luulin ettei se halunnu olla mun lähellä, joten siirryin mut sit se seuraski mua sinne. ?
ELi miltäs kuullostaa? JA me nauretaan ja puhutaan aina bussis.

23

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tydetyybbi 345

p.s. puollustaa mua....

• söpöööö=P

hehe kuulostatte ujoilt molemmat :P ja uskon et o kiinnostunu, eise muute kai noi tekis..(;

• referg

toi 5. on aika tärkee

• fsadsa

niimpä kyniä ei luovutella ihan kelle tahansa. Taiatte olla sielunkumppaneita

• boyyyyyy ;);)

Kuulostaa siltä että on kiinnostunu ja vaikka ei oliskaan ni kiinnostuu kyl varmasti viimeistää sillon kun kerrot et oot kiinnostunu :)

• tydetyybbi 345

Okej ;) Mä en vaan uskaltas kertoo sille, en ollenkaa tiedä mitä voisin tehä :O Mut se o varma et haluun kertoo sille ...

• tydetyybbi 345

eli mitä pitäs tehä, et se huomais?

• boyyyyyy ;);)

Helpioimmalla pääset, kun meet juttelee sille vaikka facessa tai iha missä vaa ja vihjailet jotenki et oot kiinostunu. Tai sit vaa pyydät rohkeesti kahville tai jtn. ei se maailmaa kaada jos ei lähe. Rohkeesti vaa! ;)

• tydetyybbi 345

Ok (: Koitan nyt sit maanantaina tehä jtn asialle...sitä odotellessa...mut se on kyllä koulun suosituin poika ja tällee ja monet tykkää siitä, pelkään vaan et jos kerron sille niin meidän ystävyys menis pilalle..

• James-95

1-6 tuskin kertovat mitään. Niitä nyt tulee tehtyä tyttöjen kanssa, jotka ovat vaan kavereita.

• tydetyybbi 345

Niin, mut sil ei oikeen paljo tyttökavereita ;D

• tydetyybbi 345

siis ei oo paljo tyttökavereita :D

• 13+19=32

No yks tyyppi kaato mua kokoaja lumihankeen. Myöhemmi sano pitävänsä musta. Pojat...

• tydetyybbi 345

;D jep

• liissaQ

ihq söpöööö

• ONNEA!

Ihan selvästi. Tykkääksä siitä? Jos tykkäät nii onnee! Yks poika johon mä oon ihastunu, lähetti mulle rakkausviestin O.o

• tiikeri656

mitä tämä on olevinan ko yks poika selittää minusta koko ajan yhelle minun kaverille ? Auttakaa minua

• tiikeri656

mitä tämä on olevinan ko yks poika selittää minusta koko ajan yhelle minun kaverille ? Auttakaa minua

• oikea tapa

poika pyytää pillua-ja kutsuu perjantai yöksi kotiins.

• US

1. Voi olla tosi vittuuntuneen oloinen.
      2. Kiireellä ohi.
      3. Hiplaa pakonomaisesti jotain kello, kännykkä, tupakat .....
      4 en nyt tiedä siitä paljon puhutusta vilkuilusta. Sitä ei välttämättä huomaa tai se ei tarkoita mitään eikä kaikilla tunnu aina olevan pokkaa edes siihen.

• Apua oikeesti

Onko enää mitään mahista??
      Tajusin olevani yhä ihastunut jätkään, jonka olen tuntenut jo pari vuotta (siis samalta luokalta). Tässä välillä olen huomannut että tyyppi on "ei mikään kiva" eikä todellakaan mitään mistä mä pidän. Mutta mä en vaan kestä kun se onkin niin ihana :( Me ei olla mitenkään hyviä tuttuja, ehkä juuri luokassa voidaan silleen perus asiallisesti keskustella, mutta luulen, että se pitää mua aika ärsyttävänä. Ja ettei se "kunnioita" mua. Siis kattoo nenäänsä pitkin yms :D ja kaikki meidän luokkalaiset on ihan kivoissa väleissä keskenään, mutta olis helvettiä koulussa jos kukaan saisi tietää tästä... jos enempää voi enää koulussa olla :D
      mutta siis saisiko apua :( luuletteko että voi vielä jotain tehdä? kohta loppuu koulut ja saatetaan enää sattumalta nähä kun ollaan samaa naapurustoa... Hjelp!

• minä:D

voi olla kiinnostunu, mutta sehä varmistuu sit kun kysyt siltä..?:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe