Korkojen kera ohjelma pe 20.04.

herra huuhuu

Miten herra Neumann tuntui jotenkin sekavalta tuossa otsikon tv-lähetyksessä jopa verrattuna omaan entiseen itseensä???

Oliko muilla samanlaisia huomioita?

5

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dingomania

      Rauhalliselta mies minusta vaikutti. Toki Nipa oli 80-luvulla suorasanaisempi. Nykyään tuntuu harkitsevan aika paljon sanojaan. Ei mitenkään sekvalta siis kuitenkaan mielestäni vaikuttanut.

      Mielenkiintoista muuten että Jontun mukaan ole puhunut Nipan kanssa yli 10 vuoteen. Kun taas Nipan mukaan 2 vuotta sitten juttelivat ihan lämpimissä väleissä :D.

    • ??????

      Olisiko ollut keikkajännitystä?

      Nipalla oli keikka samana iltana Tulisuudelmassa, saattoi johtua siitä jos vaikutti sekavalta.

      Miten keikka muuten meni? Oliko joku paikalla?

      • olin

        paikalla. mä menin kattoon samuli edelmania ja sit yhtäkkiä oliki ovella lappu ett samuli peruttu ja dingo tilalla, ett what the fuck!!!

        no ku oli iltaan varautunu nii sisää silti ja vähä kyrsi maksaa 16 ekee dingosta!!! no oliha siinä narkkaki tosin lol.

        ite bändistä en välitä mutta keikkaa tuli tsiigattuu toisella öögalla ja aika karaokeltaha se kuullosti. pirun huonoks on neukkarin ääni menny mun earin mukaan. olisin kuunnellu samulia ennemmin koska seki on laulaja neukkarin rinnalla vaikka näyttelijä onki lol. ei jääny tuleville skideille mitää kerrottavaa lol.


    • daaaa

      Onneksi se eros siitä bimbosta, laski meinaan pisteitä!!

    • mirah

      Nämä Nipan viimeisen vuosikymmenen aikaiset tv-esiintymiset on lähes kaikki olleet samanlaisia kuin tämä Korkojen kera, mutta oli tämä kyllä kaikista huonoin. Mies ei saa sanaa suustaan ja sitten se mitä saa, on vain jotain"intui'itiota". Sanaa jota mies on hokenut vaikka kuinka monta kertaa ja aina tökkii. Nykyään kun hän harvoin edes pääsee TV:hen niin pitäisi olla skarppina ja valmiina puhumaan asiaa. Pelkkä hymyily ei riitä. Hävetti. Silti hän on ja tulee aina olemaan Elämäni sankari nro1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe