Syväanalyysi sinusta ja minusta

yhteinen tarina

Sinä olet nainen.
Minä olen mies.

Sinä olet tunteellinen.
Minä olen romantikko.

Sinä olet herkkä.
Minä olen ujohko.

Sinä olet hienotunteinen.
Minä olen hellä.

Sinulla on tunteita minua kohtaan.
Minulla on voimakas tunne sinusta.

Sinä olet ihastunut minuun.
Mina olen lääpälläni sinuun.

Sinä tunnet kiihkoni.
Minä tunnen viehätysvoimasi.

Sinun kosketuksesi on naisellinen.
Minun kosketukseni on miehekäs.

Sinä tiedät mitä minä haluan.
Minä tiedän mitä sinä tarvitset.

Sinulla on minulle annettavaa.
Minä annan sinulle ajateltavaa.

Sinä haluat minun tekevän aloitteen.
Minä haluan sinun rohkaisevan minua.

Sinä kaipaat minua.
Minä haluan sinua.

Sinä tunnistat minut.
Minä tunnistan sinut.

Me ikävöimme!

61

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunisttaniin

Ihana kirjoitus..... :)
      tuli tippa linssiin.....

• ihan kiva

mutta VÄÄRIN toi loppu. Olet pahasti harhoissasi, jos luulet että tällä palstalla olet jonkun tunnistanut. Sadat muutkin luulevat niin, sehän on tämän palstan psykologinen täky. Otappa siihen naiseen yhteyttä oikeasti, niin tiedät kenen kanssa juttelet. Täällä ajatudut juttelemaan vain kymmenien vieraiden naisten kanssa, joita luulet Häneksi.

• yhteinen tarina

Siinähän se tämän palstan opetus on! Oikein luettuna ymmärrät rivien välistä.

• Kiss me goodnaight

Ja mistä sinä kaiken tuon niin varmana tiedät? Mitä jos he tuntevatkin toisensa ovat sopineet olevansa täällä. Ei täällä kymmeniä naisia ole. Minun lisäkseni korkeintaan yksi hintti.

• moving on.... out->
        yhteinen tarina kirjoitti:

Siinähän se tämän palstan opetus on! Oikein luettuna ymmärrät rivien välistä.

ei mitään rivien välistä juttuja vaan ihan rehdisti sanottuna kauniista sanoista suoria lauseita rakentaen ftof, thank you.
        ääärrggghh, mä en kestä näitä palstoja enää.......
        ja rivien välistä vihjailuja... jos ei pokka riitä sanomaan asiaa niin kuin se on, on parempi vaieta. näin on närhen........... näppylät.

• kuvitelmaa

Aika hyvä. Jos teitä on täällä tosiaan vain kaksi mies ja nainen ja tunnette toisenne, niin miksette keskutele toistenne kanssa kunnolla, eikä näin salamyhkäisesti?

• yhteinen tarina

Etkö ymmärtänyt viestini pointtia?

• kerro se

Etkö ymmärtänyt viestini pointtia?

En, mikä pointti siinä on?

• yhteinen tarina
        kerro se kirjoitti:

En, mikä pointti siinä on?

Pointti on universaalisuus! Kirjoitus koski lähes meitä kaikkia. Melkein kuka tahansa voi allekirjoittaa yli 50% kohdista ja se riittää! Silti jauhamme päivästä toiseen. Joko ymmärrät tarinan opetuksen?

• kaunista joo

Miten täällä voi ketään rohkaista yhtään mihinkään. Jos tiedät hänen kaipaavan itseäsi tee jotain. Itse olen jo niin skeptinen tämän suhteen että vaikka kaipaan en halua tänne sitä purkaa enää. Matkiminen ei ole muuten ihanaa.

Toivon, että olisit hän, jota juuri ikävöiden ajattelen valvoessani ja lukiessa näitä. Niin moni kirjoitus tuntuu sellaiselta, että voisi olla sinun, kuitenkaan en voi tietää. Se ahdistaa.

• yhteinen tarina

siitähän tässä on kyse. Tämä oli kaikille!

• niistätunnistaa

kirjoitan tänne kauniita kirjoituksia meidän rakkaudesta, tunteista, ikävästä ja seksistä.
        Niistä tunnistat minut. Olet erityinen ja rakas ihminen minulle. Nyt ja aina.

• oikein hienoa.

Yhteisöllistä rakkautta ei kehenkään erityisesti, ompa romanttista.

• makamaka

Arvasin, kaikille ja ei kenellekään. Miten sä jaksat? Katsotko koskaan ees telkkua välillä vai onko tää ainoa juttu mitä sä pakkomielteisesti teet?

• 6+19
        niistätunnistaa kirjoitti:

kirjoitan tänne kauniita kirjoituksia meidän rakkaudesta, tunteista, ikävästä ja seksistä.
        Niistä tunnistat minut. Olet erityinen ja rakas ihminen minulle. Nyt ja aina.

Kuinka monta erityistä ja rakasta ihmistä sinulla täällä on?

• yhteinen tarina
        makamaka kirjoitti:

Arvasin, kaikille ja ei kenellekään. Miten sä jaksat? Katsotko koskaan ees telkkua välillä vai onko tää ainoa juttu mitä sä pakkomielteisesti teet?

vastaa ensin itse samoihin kysymyksiin

• yhteinen tarina
        oikein hienoa. kirjoitti:

Yhteisöllistä rakkautta ei kehenkään erityisesti, ompa romanttista.

Kaikille yhteisesti, kullekin yksilöllisesti.

• kahdestaan

Tuntuuko, mitä haluaisit minun sanovan sinulle, jos olen HÄN?

• yhteinen tarina

Haluan sinun ymmärtävän, että tämä on yhteinen tarina!

• lykkyä matkaan

Haluan sinun ymmärtävän, että tämä on yhteinen tarina!

Hänen ja kaikkien hänen naistensa.

• yhteinen tarina
        lykkyä matkaan kirjoitti:

Hänen ja kaikkien hänen naistensa.

Ei! Minulle henkilökohtaisesti oma tarina, universaalisessa muodossa.

• melkein 100%

Ei! Minulle henkilökohtaisesti oma tarina, universaalisessa muodossa.

Ap...sanoit jossain viestissä tuossa ylempänä että toi teksti olis lähes kaikille yli 50%:sti allekirjoittetavissa. Voisin ite allekirjoittaa omassa päässäni luodulle mielikuvalleni sinusta ja minusta (jos sinä olisit minun sinä) siis meistä lähes kaikki kohdat vaikkakin tuollaisena äkkiseltään enempää ajattelematta sen voisi sanoa kertovan sinun olevan vain pelimies keskustelupalstalta.

Niin ne mistä' olen erimieltä on kohdat on tuo, että minä olisin tunteellinen ja sinä romantikko, sillä itse miellän nuo käsitteet "minun meissä" toisinpäin tai sitten ollaan molemmat sekoitus kumpaakin niin ettei ota selvää kumpi kumpaakin on. Mut nyt tarkemmin kun asiaa kirjoittaessa pohdin sain mielikuvan tunteellisesta siilistä ja romanttisesta rupikonnasta niin ehkä olen antanut itsestäni enemmänkin tuon tunteellisen siilin näkyä ja pitänyt oman sisäisen sammakkoni visusti niin takavasemmalla ettei se osa minusta ole päässyt kujertamaan. Ja lieneekö tuohon samaan katekoriaan menisi sitten tuo toinenkin kohta josta olen erimieltä kun en ole halujani tuonut esille täällä kaipuustani vaikertaessani vai olisiko siihenkin joku muu syy löydettävissä jos lähemmin pohtisi. Tai sitten se vain niin, että siveys on puoli ruokaani eikun vai kattausko se olikin.

Hyvä kirjoitus oli aloitus, joka sai aikaiseksi paljon ajatuksia sekä laittoi miettimään millainen minä olen ja millainenkohan hän oikeasti on?

• ehkä oisit voinut

kirjoittaa jonnekki muualle ku ikävä palstalle, jossa jengin oletus, odotus, on viesti joltain jota ne ikävöi..

• yhteinen tarina

Tarkoitus on herätellä edes muutama... ja kysehän on ikävästä!

• Vaihtoehtoinen

tarina. Lisää jokaisen kirjoittamasi kohdan alkuun: "Sinä luulet, että minä olen.." jne.

• Sinä ihana

olet niin oikeassa.

• Sinä tiedät...

Sinä tiedät, mitä haluan. Sinä tiedät, mitä tarvitsen.

• miltätuntuis

mitäs sanoisit kun kerran kun seisot edessäni, yhtäkkiä laittaisin kädet vyötäröllesi, avaisin vyösi ja housusi ja ottaisin kalusi ulos... Helliin käsiini ja antaisin sille piiiiiiitkä suukon....?

• kalumies++
        miltätuntuis kirjoitti:

mitäs sanoisit kun kerran kun seisot edessäni, yhtäkkiä laittaisin kädet vyötäröllesi, avaisin vyösi ja housusi ja ottaisin kalusi ulos... Helliin käsiini ja antaisin sille piiiiiiitkä suukon....?

purskahtaisin nauruun ja sulloisin pikkuveitikan takaisin housuihin. siis ei piiiitkiä suukkoja vaan kunnon imutusta, sä taidat olla amatööri ?

• ole kyllä
        kalumies++ kirjoitti:

purskahtaisin nauruun ja sulloisin pikkuveitikan takaisin housuihin. siis ei piiiitkiä suukkoja vaan kunnon imutusta, sä taidat olla amatööri ?

joo olen amatööri ja hyvä niin.

• Mieti sitä ite
        miltätuntuis kirjoitti:

Äklöttää, että täällä "ikävä"-palstalla noita seksuaalisia kuvitelmia. Niitä voi mennä kirjoittelemaan tuonne seksi-palstalle, eikä tänne!!!

Täällä ikävöidään, eikä haaveilla jonkun housun sepaluksien avauksia ja suihinottamisia; hyi sentään.

• Aisha

Kiitos aloittajalle kauniista sanoista, minun kohdallani ne tulivat juuri oikeaan osoitteeseen ja juuri oikeaan aikaan.

Nyt tiedän, mitä minun täytyy tehdä. Kiitos.

• Rakkaus & Voima

Siis mikä ihana viesti ,positiivinen ,lämmin

• vinkkiä.

Mmmhh..Et siis ole tehnyt viellä aloitusta?????
      Tekaise ihmeessä

• iuhfkihjkhjk

Kyllä nuo ajatukset nyt vesittyivät, kun kohdistitkin ne kaikille.

Sanoma tietysti ihan hyvä, jos se saa jotkut toimimaan eri tavalla kuin tähän asti, mutta muuten, pläääh.

• Se ei vaan myönnä

että jotain tiettyä se kuiteskin ajatteli. Ei tollasta voi ilman tunnetta kirjottaa.

• joopastajoo

Minusta tuntuu, että sinä olet vain keskittynyt tekstin oikeinkirjoitukseen ja rivien säännöllisyyteen...tunteita sinulla tuskin on. Kunhan vain saa panna kuin pupu. Ja tälläisillä teksteillä kyllä tyhmempien pöksyihin pääsee..anteeksi vain.

• Elämä on.

Analyysi osui ja upposi, vaan niin taitaa upota suureen osaan muitakin lukijoita. Soitapa sille kaivatullesi ja kysy vaikka kuulumisia, siitähän se ajatustenvaihto lähtee helpoiten.

• you know who

Kaunista...

Nukkuisit sinäkin joskus.

• .

Niin kauan kun rakastat kaikkia palstan naisia et voi koskaan luoda aitoa ihmissuhdetta. Kukaan ei usko palstarakastajaan, tiedoksi vain.
      Menetät hänet jos hän näkee tuo tekstin. JOs mies kirjoittaa tänne eikä puhu oikealla naiselle hän menettää naisen.

• -1005-

"Menetät hänet jos hän näkee tuo tekstin."

No tuosta sanoisin, että kuulostaa suorastaan taikauskoiselta ;).

• .
        -1005- kirjoitti:

"Menetät hänet jos hän näkee tuo tekstin."

No tuosta sanoisin, että kuulostaa suorastaan taikauskoiselta ;).

Ei kukaan nainen halua miestä joka rakastaa kaikkia palstan naisia eikä puhu omalle naiselleen vaan tänne.
        Kyllä voi tunnistaa jos tuntee.

• : )
        . kirjoitti:

Ei kukaan nainen halua miestä joka rakastaa kaikkia palstan naisia eikä puhu omalle naiselleen vaan tänne.
        Kyllä voi tunnistaa jos tuntee.

Yli 20 on jo tunnistanut itsensä, jos plussia lasketaan.

• ainaskeptis
        : ) kirjoitti:

Yli 20 on jo tunnistanut itsensä, jos plussia lasketaan.

Niin, tai ymmärtänyt idean, kuten minä. (plussasin)

• tule ja kerro se <3

aivan,minä olen nainen ja sinä olet mies. :) i miss you and love you.tiedän kuka olet melko varmaan,johtuu näistä kirjoituksistasi ;). tule sanomaan niin halaan ;).

• mies

sama

• Nainen 1
        mies kirjoitti:

sama

Ihan....

• Rakkauteni kohde
        Nainen 1 kirjoitti:

Ihan....

Pidin analyysistä, kiitos kirjoituksesta. Se osui täysin oikeaan. Samoin minäkin nainen, voisin kirjoittaa rakkauteni kohteesta. Ihmettelen tarkkaa havannointiasi.

Olen kyllä aiemminkin huomannut, että osaat tulkita hyvin toisten ihmisten tunnetiloja, olet tarkkanäköinen, ainakin minun suhteeni. Ja vielä runomuodossa. .

Yhteinen on ikävä. . ajatuksissa. . koneen ääreen palannut. .

• Sitä ei voi tietää
        Rakkauteni kohde kirjoitti:

Pidin analyysistä, kiitos kirjoituksesta. Se osui täysin oikeaan. Samoin minäkin nainen, voisin kirjoittaa rakkauteni kohteesta. Ihmettelen tarkkaa havannointiasi.

Olen kyllä aiemminkin huomannut, että osaat tulkita hyvin toisten ihmisten tunnetiloja, olet tarkkanäköinen, ainakin minun suhteeni. Ja vielä runomuodossa. .

Yhteinen on ikävä. . ajatuksissa. . koneen ääreen palannut. .

Joo, osui ja upposi. Hän on ehkä, niinkuin rakkauteni, koneeseen kadonnut.

• voi kun tietäis..

Missä tälläinen ihana romantikko mies on?
      Kuulostat yhdeltä josta minäkin pidän- ja paljon.

• vai puhelinnumeron

Mä tiedän missä se on, haluatko osoitteen?

• 1+1 OLI 2

joo. kiitos, mullakin on helvetillinen ikävä sua !!

• Se nainen

Kuulostaa niin tutulta. Ikävä on, tälläkin hetkellä vaikkei siitä kun näimme viimeksi ole kuin alle puoli vuorokautta.

• (blondi)-Nainen

-Ystävälle

Ihanasti haaveillen. Tiedän tuon tilanteen. Lähes kuin omani. Monilla ihmisillä sama kohtalo ja tilanne, mutta kumpikaan ei uskalla tehdä mitään. Mielummin menetetään mahdollinen rakkaus ja tilaisuus kuin altistutaan pelolle jossa voi itsensä tai toisen nolata. Ujostellaan ja vaikutetaan etäiseltä tai peräti välinpitämättömältä.

• Lollipoppina

Liian paljon aikaa kulunut, että voisin uskoa tän olevan sulta.

Kaunis runo silti. Koskettava ja suloinen.

• Kiitos mies

Kiitos.
      Vain yksinkertaisesti.

• Plussaa

Minä odotan sinua.

• mmmmbbbbbbbbbbbbbbb

maailman kauneinta....

• Secret

Ei ole maailoman kauneinta. Sanat eivät ole kauniita kun ne on pelkkää tyhjää, vailla tekoja, vailla todellisuutta. Jos tosiasiassa hylkää ja pettää toisen . . .

Jos tuo ap. kirjoittama toteutuisi käytännössä, Rakkaus, se olisi maailman kauneinta.

• x-kommentti

Epäystävälliset ja kyyniset kirjottajat ovat epämiellyttäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1259
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe