Ne käskevät mun muka säästelemään,
ne neuvovat nöyrää mieltä,
mut tuhlata tahdon ma tunteitani
ja soitella rakkauden kieltä.
Minä tahdon nauttia
ja ahmia kynsin ja hampain,
Minä tahdon maljani tyhjentää
kun ensi leivoset laulaa,
kun koivut hiirenkorvillaan
ja vuorilla virrat pauhaa.
Ja tahdon ma lauluni lahjoittaa,
kun ensi joutsen soutaa,
kun kukka on puussa ja kukka on maassa
ja lehdot leikkihin joutaa...
Aika iloita
7
106
Vastaukset
- antaa palaa sitten
Onko ne aitoja tunteita joita voi osoittaa ja tuhlata sinne tänne. Mutta nauttimista sinne.
- hyvää yötä
Tunteethan ovat aina aitoja.
Unessa luvallisia ja helppoja toteuttettavia..Tunteita ei pidä tuhlata.kohde täytyy olla oikea..
Palaminen kyseenalaistettavaa? Haavoja pitää varoa..! Tuoreita on jo minun ihon pinnalla... - ed
Toivottavasti joskus pääset niitä kohdistamaan oikeaan kohteeseen. Haavoihin auttaa huuhtominen haalean veden alla ja piharatamon lehdet vaikka. Hyvää yötä. Ken olet. :) Olen pahalla tuulella sori, varmaan loppuunpalanut.
- ed vielä
Hieno runo muuten. Vaikka sisältö aiheutti roihahduksen.
- hyvää yötä
Kiittti vaan haavanhoito neuvosta. Eipä taida pihalta löytyä ratamoita..Miksi veden tulee olla haaleata? Eiks kuuma olis parempi vaihtoehto? Muodastais uutta ihoa...
ja sit toi Burana..siitä on mulle apua.
Raakkaitansa hetken hoivaa ihminen...
Joka päivä jostain joudut luopumaan,
uusi voima pääsee sitten taas virtaamaan.. - ed
Täytyy olla haleaa eli ihonlämpöistä ettei tule kudosvaurioita. Uusi iho muodostuu kun haava paranee. :)
- hyvää yötä
hyvänyönhali sulle ja neuvoistasi iloitsen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026994Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534093Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa272410Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän31559Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981554Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61437Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631425- 1021189
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231127