Kun terapeuttikaan ei enää usko minuun

kunpa tuuli veisi

Olen sairastanut bulimiaa 7 vuotta ja olen vasta 21-vuotias. Hoitoa olen saanut neljä vuotta ja arvatkaa vaan, kuinka monta kertaa olen yrittänyt lopettaa. Ja mihin pisteeseen olen edennyt? No en yhtään mihinkän. Ravitsemusterapeutit, psykoterapeutit, psykiatrit ja kaikki muut on nähty. Ravitsemusterapia oli ehkä turhinta paskaa ikinä; aivan kuin en tietäisi, mitä normaalin ihmisen tulisi syödä? Aivan kuin en tietäisi, mikä ruokavaliossani on vikana? Jumalauta! Se, että joku sanoo syö kalaa ja pähkinöitä ei paljoa tässä tilanteessa auta!

Lääkkeitä mulle on syötetty niin paljon, etten nimiäkän muista. Nyt en syö mitään, koska niistä oli ainoastaan harmia.

Ja nyt... Nyt terapeuttini ilmoitti, ettei halua hoitaa minua enää, koska en kuulemma yritä. VOI HELVETTI MUN KOKO ELÄMÄ ON OLLUT YHTÄ PELKKÄÄ SAATANAN YRITTÄMISTÄ JA MITEN JOKU KEHTAA SANOA, ETTÄ EN YRITÄ???? Terapeuttini mielestä minun tulisi sitoutua käymään vähintään kaksi kertaa viikossa erinäisillä poppamiehillä, jotka kertovat mulle, etten ole läski etc. - muuten en kuulemma ole tarpeeksi tosissani! Tämä tarkoittaisi noin 150 e lisäkustannuksia per viikko (olen opiskelija ja saan kuussa tasan sen 469 e, josta 400 e menee vuokraan). Jos voittaisin lotossa, ihan ensimmäisenä maksaisin itselleni vaikka vuoden laitoshoidon, koska MINÄ HALUAN PARANTUA! Ja siksi pännii niin helvetisti, kun toinen vain sanoo, että "muutama sata euro kuussa ei ole paha terveydestäsi", mutta minkäs teet kun ei ole mitään ylimääräisiä satasia, joita vippailisin pitkin viikkoa!

Mä olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Mä en kertakaikkiaan keksi, mikä mua voisi enää auttaa. Mulla on rakastava poikaystävä ja perhe, opiskelen yliopistossa, olen kaunis ja älykäs. Mutta mä olen niin kipeä; oksennan monta kertaa päivässä ja joskus olen tarkoituksellani niin ilkeä poikaystävälleni, että hän lähtee pois, jotta pääsisin oksentamaan. Ja sisälläni vihaan itseäni enemmän kuin mitään. Ihmettelen, että olen ylipäätään elossa. Ei tässä varmaan enää ole mitään tehtävissä.

Voimia kaikille.

1

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..

Ole itsellesi rehellinen, tiedät missä teet oikein ja missä menee pieleen. Lopeta itsevihassa kieriminen, se on täysin turhaa. Yksinkertaisesti luovuta se tappeli itsesi kanssa. Elämä on tästä hetkestä asti sulle auki. Unohda menneet, joka ikinen aamu ajattele että eilinen oli eilinen, elä tunti kerrallaan jos on pakko.

Sun täytyy vain toteuttaa se minkä tiedät oikeaksi, sulla on kaikki tarvittavat tiedot siitä miten syödä ja milloin, mikä on normaalia ja mikä ei.. Vaikeinta on seuraava: tee niin kuin tiedät oikeaksi,
      ei sitä miltä tuntuu. Bulimia on osin pakko-oireinen häiriö, sä haluat tehdä sitä koska tuntuu pahalta olla tekemättä..

Mut se on lopetettava, joka on kamalinta ikinä.

Tästä ei parane muuten, kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe