Kun terapeuttikaan ei enää usko minuun

kunpa tuuli veisi

Olen sairastanut bulimiaa 7 vuotta ja olen vasta 21-vuotias. Hoitoa olen saanut neljä vuotta ja arvatkaa vaan, kuinka monta kertaa olen yrittänyt lopettaa. Ja mihin pisteeseen olen edennyt? No en yhtään mihinkän. Ravitsemusterapeutit, psykoterapeutit, psykiatrit ja kaikki muut on nähty. Ravitsemusterapia oli ehkä turhinta paskaa ikinä; aivan kuin en tietäisi, mitä normaalin ihmisen tulisi syödä? Aivan kuin en tietäisi, mikä ruokavaliossani on vikana? Jumalauta! Se, että joku sanoo syö kalaa ja pähkinöitä ei paljoa tässä tilanteessa auta!

Lääkkeitä mulle on syötetty niin paljon, etten nimiäkän muista. Nyt en syö mitään, koska niistä oli ainoastaan harmia.

Ja nyt... Nyt terapeuttini ilmoitti, ettei halua hoitaa minua enää, koska en kuulemma yritä. VOI HELVETTI MUN KOKO ELÄMÄ ON OLLUT YHTÄ PELKKÄÄ SAATANAN YRITTÄMISTÄ JA MITEN JOKU KEHTAA SANOA, ETTÄ EN YRITÄ???? Terapeuttini mielestä minun tulisi sitoutua käymään vähintään kaksi kertaa viikossa erinäisillä poppamiehillä, jotka kertovat mulle, etten ole läski etc. - muuten en kuulemma ole tarpeeksi tosissani! Tämä tarkoittaisi noin 150 e lisäkustannuksia per viikko (olen opiskelija ja saan kuussa tasan sen 469 e, josta 400 e menee vuokraan). Jos voittaisin lotossa, ihan ensimmäisenä maksaisin itselleni vaikka vuoden laitoshoidon, koska MINÄ HALUAN PARANTUA! Ja siksi pännii niin helvetisti, kun toinen vain sanoo, että "muutama sata euro kuussa ei ole paha terveydestäsi", mutta minkäs teet kun ei ole mitään ylimääräisiä satasia, joita vippailisin pitkin viikkoa!

Mä olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Mä en kertakaikkiaan keksi, mikä mua voisi enää auttaa. Mulla on rakastava poikaystävä ja perhe, opiskelen yliopistossa, olen kaunis ja älykäs. Mutta mä olen niin kipeä; oksennan monta kertaa päivässä ja joskus olen tarkoituksellani niin ilkeä poikaystävälleni, että hän lähtee pois, jotta pääsisin oksentamaan. Ja sisälläni vihaan itseäni enemmän kuin mitään. Ihmettelen, että olen ylipäätään elossa. Ei tässä varmaan enää ole mitään tehtävissä.

Voimia kaikille.

1

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..

      Ole itsellesi rehellinen, tiedät missä teet oikein ja missä menee pieleen. Lopeta itsevihassa kieriminen, se on täysin turhaa. Yksinkertaisesti luovuta se tappeli itsesi kanssa. Elämä on tästä hetkestä asti sulle auki. Unohda menneet, joka ikinen aamu ajattele että eilinen oli eilinen, elä tunti kerrallaan jos on pakko.

      Sun täytyy vain toteuttaa se minkä tiedät oikeaksi, sulla on kaikki tarvittavat tiedot siitä miten syödä ja milloin, mikä on normaalia ja mikä ei.. Vaikeinta on seuraava: tee niin kuin tiedät oikeaksi,
      ei sitä miltä tuntuu. Bulimia on osin pakko-oireinen häiriö, sä haluat tehdä sitä koska tuntuu pahalta olla tekemättä..

      Mut se on lopetettava, joka on kamalinta ikinä.

      Tästä ei parane muuten, kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe