BMW vs. Audi
Kumman ottaisit, X3 vai Q5?
10
232
Vastaukset
- rekieki
Kummatkin sontakasat kierrän kaukaa.
- fsdfsf
en kumpaakaan, X5 tai X6
- hfjhgk
BMW ehdottomasti :D
- opöuh
Audi taitaa olla hieman laadukkaampi. Tosin kun katsoo minkä tahansa saksalaismerkin laatua oikein tarkaan huomaa, että sitä ei ole. Ikkunoiden tiivisteet yms ihan surkeita rakenteita noissa. Eikö noita autoja sunnittele enää kukaan insinnöri tms
- simply poor
Skoda Jetin guattron mieluummin, sehän on sama tekniikka kuin Q3
- Molempi parempi
Pakko myöntää, että onhan nuo bemarin uusikoppaiset citymaasturit varsin onnistuneita muotoiluiltaan.. ..mutta valitsisin silti Audin, piirun verran kaunihimpi mielestäni..
- 14-14
Googlaa "X3 Q5 Quattro" youtube pätkiä niin ymmärrät että se mistä X3 selviää leikiten Q5 työnnetään pois radalta toimittajien naurun saattelemana.
- ffffffffffffffffffff
Jep ja on vielä bemun mainostapahtumassa kuvattu...
- Kaverilla Audi ja
Vaikea valinta mutta itse ottaisin Bempun koska audilla kovemmat huoltomaksut ja bempuissa ei ole pakollista huoltoa tietyin ajoin vaan ne tarkkailee itse omaa kulumistaan. Kaverillani audi ja minulla Bmw ja ollaan vertailtu huoltojen hintoja jms.
- g
Audissa huomattavasti enemmän offroadia kuin bemussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642