Mistähän johtuu että

elarit nousuun

kun mies hylkää omat lapset hän myös hylkää ajatuksen siitä, ettei hänen tarvi mitään lapsista enäämaksaa?? Hehän ovat joka tapauksessa miehenkinlapset, joista kuuluu maksaa ja joita kuuluu hoitaa

Hoito jää aina äidille, kun mies luikertelee siitä vastuusta pois, vedoten aina töihin tai muuhun semmoseen. En käsitä että isyys muuttuu kun mies lähtee. Eihän se muutu, vaikeutuu vaan muttei muutu.

Enää ei maksettaisi, ei ostettaisi mitään, kauhea tappelu rahasta, ja lapsi vaistoaa sen ja pitää itseänsä syyllisenä että on olemassa.

Miehille tärkeintä on vapaus, ei lapsia, uudet naiset, harrastukset, ja rahan käyttö omiin tarkoituksiin.

Monesti siihen auttaa tilapäissuhde joka voi olla kuka tahansa kunhan joku on.

Mies on valmis luopumaan omista lapsista kunhan saa olla vaan ja käyttää rahaa, siksi lasten elättämäinen on niin vaikeaa.

140 e onmiehlle olevinaan suuri raha, mutta lapsille se on pieni. Sen arvoisiksi miehet omat lapset arvioi!!! Häpeisivät.

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvistä miehistä tul

      Mä luulen, että monilla miehillä on kyllä sydäntä lapsiin ja exiin, mutta jos joku ponnekkaasti estää, niinkuin nämä uudet suhteet jotka ovat kärkkäitä mollaukseen ja estämään tapaamisia, on korkea kynnys ylittää, ettei mies jää yksin. Se on taloudellinen kysymyskin suurelta osin.

      Monet miehet kyllä maksaisi lapsistaan, mutta naaks naaks... esto voi löytyä uusien suhteiden rahapulasta, sillä monet elävät miehen siivellä.

      • Buhahahahahahahahaaa

        Ja Lissun lauantai aamun yksinpuhelu on alkanut! Hallelujaa.....


    • voittaja Iskä

      Oikein. Minäkin nostatin aikanaan elarit huimaan nousuun oikeuden avustuksella. Eihän satasella nyt mitään saa. Vähän siinä ex-muija haukotteli ja vikisi, mutta pitäähän lapsen harrastuksiakin tukea. Otin siis suoraan 200 yhteiskunnan kassasta lapseni elättämiseen kuukaudessa jo vuosia sitten. Helvetisti selvitystä ja puhetta ja nuija kolahti pöytään tuon kahden sadan kohdalla, vaikka todellisuudessa en tarvinnut penniäkään. Nyt yhteiskunta karhuaa exältä näitä ja luottotiodot menneet. No voi, voi.

      • Aito_Etäisä2

        Just tollasia ahneita yhäriruikuttajia täällä roikkuu! Omaan perseeseen tungetaan rahat jotka revitään VERONMAKSAJIEN selkänahasta! Menisit töihin vitun luuseri! Yhteiskunnan ja eksän ei kuulu sua elättää!


      • Voittaja Iskä
        Aito_Etäisä2 kirjoitti:

        Just tollasia ahneita yhäriruikuttajia täällä roikkuu! Omaan perseeseen tungetaan rahat jotka revitään VERONMAKSAJIEN selkänahasta! Menisit töihin vitun luuseri! Yhteiskunnan ja eksän ei kuulu sua elättää!

        Mitä raivoat? Kai minulle yh-isänä kuuluu ja kuului samat oikeudet kuin yh-äidellekkin?? Vai mitä hä? Työssä olen ollut 29 vuotta ja ilmeisesti vielä muutaman vuoden töitä teen kunnes itse päätän ajan jolloin jäädä oloneuvokseksi. Asun ok-talossa ja mökki on meren rannalla. Tulikohan tuo tunteenpurkaus elementtikasarmin ghettolähiöstä? En ole koskaan vaatinut äidiltä tai yhteiskunnalta sen enempää mitä hän vaati ja sai minulta. Menikö jakeluun?


      • €€€€€€€€
        Voittaja Iskä kirjoitti:

        Mitä raivoat? Kai minulle yh-isänä kuuluu ja kuului samat oikeudet kuin yh-äidellekkin?? Vai mitä hä? Työssä olen ollut 29 vuotta ja ilmeisesti vielä muutaman vuoden töitä teen kunnes itse päätän ajan jolloin jäädä oloneuvokseksi. Asun ok-talossa ja mökki on meren rannalla. Tulikohan tuo tunteenpurkaus elementtikasarmin ghettolähiöstä? En ole koskaan vaatinut äidiltä tai yhteiskunnalta sen enempää mitä hän vaati ja sai minulta. Menikö jakeluun?

        Olet katkera vanha kuppe, jolla ei enään ole elämässä mitään muuta kun se vanha talo ja mökkipahanen ja naama aina norsunv****a.


      • Aito_Etäisä2
        Voittaja Iskä kirjoitti:

        Mitä raivoat? Kai minulle yh-isänä kuuluu ja kuului samat oikeudet kuin yh-äidellekkin?? Vai mitä hä? Työssä olen ollut 29 vuotta ja ilmeisesti vielä muutaman vuoden töitä teen kunnes itse päätän ajan jolloin jäädä oloneuvokseksi. Asun ok-talossa ja mökki on meren rannalla. Tulikohan tuo tunteenpurkaus elementtikasarmin ghettolähiöstä? En ole koskaan vaatinut äidiltä tai yhteiskunnalta sen enempää mitä hän vaati ja sai minulta. Menikö jakeluun?

        Joo, ihan varmaan on talot ja mökit. Mees nyt äkkiä SIWAAN hakeen lisää kaljaa ja sitten äkkiä takasin lähiöön muiden kaltaistes YH-RUIKUTTAJIEN luo! EHkä sieltä paikallisesta räkälästä lähtee joku luuseri sunkin sänkyäs lämmittämään ens yönä. Tarjoot sille vaikka pari bissee niillä elareilla joita et muka tarvii!


    • Hilma-Tilma

      kun mies hylkää omat lapset = kaikki miehet ei hylkää lapsiaan

      ettei hänen tarvi mitään lapsista enäämaksaa?? = suurin osa isistä maksaa

      Hoito jää aina äidille = on myös yh-isiä

      luikertelee siitä vastuusta pois = Ei jokainen isä

      isyys muuttuu kun mies lähtee = muuttuu kun äiti uhkailee

      lapsi vaistoaa sen ja pitää itseänsä syyllisenä että on olemassa.= vanhempien täytyy selittää lapselle eron syyt

      Miehille tärkeintä on vapaus, ei lapsia, uudet naiset, harrastukset, ja rahan käyttö omiin tarkoituksiin. = ei kaikille edelleenkään

      Monesti siihen auttaa tilapäissuhde = sinä olit se tiläpäis-suhde, muutoin et olisi tullut jätetyksi

      Mies on valmis luopumaan omista lapsista = moni mies kiristetään luopumaan lapsistaan exän taholta
      140 e onmiehlle olevinaa

      On suuri raha = se on suuri raha keskituloisille, oli isä tai äiti. ja se rahahan ei mene lapselle, vaan äidille.

      Sen arvoisiksi miehet omat lapset arvioi!!! = Vittumaisesta exästä eroon pääsy on monesti tuon arvoinen asia

      • kolmas on syyllinen

        Joo ei murto osa hylkääkän, mutta on semmoisia miheiä, joita uusio painostaa jättämään omat lapset ja olla heille maksamatta. Miellä ainakin, mihestä tuli erittäin ilkeä lapsia kohtaan, loppasi puhelimen kiinni ja olilapsille erittäin ilkeä.


      • Ei yleistetä
        kolmas on syyllinen kirjoitti:

        Joo ei murto osa hylkääkän, mutta on semmoisia miheiä, joita uusio painostaa jättämään omat lapset ja olla heille maksamatta. Miellä ainakin, mihestä tuli erittäin ilkeä lapsia kohtaan, loppasi puhelimen kiinni ja olilapsille erittäin ilkeä.

        Kerro sitten vain omasta ex-miehestäsi. älä kirjoita yleistäen.


      • meillä huono äijä
        Ei yleistetä kirjoitti:

        Kerro sitten vain omasta ex-miehestäsi. älä kirjoita yleistäen.

        Jep, hän hylkäsi lapset kun nuorin oli noin 3 v ja muut oli koululaisia. Hän vaan tekstarilla ilmoitti että joku nainen on usuttanut hänet hylkäämään lapset, ja mieshän suostui. Me olimme lasten kanssa ällikällä lyöty että jollain ulkopuolisella ihmisellä on semmoinen valta ja painostus keino, että mies on valmis hylkäämään omat lapset, jos ei jaksa olla lasten kanssa niin apua saa.

        On säälittävää ja sairasta usuttaa kenenkään miestä hylkäämään lapsensa. Jos itsellä ei ole rahaa elämiseen niin pitää miehenlasten elarit saafda omaan käyttöön. Sitten piilotellaan kaupassa hyllyjen välissä kun hävettää, ei kehdata kohdata, mies ei auta lapsten hoidossa ja huutaa vaan että pilattiin sen elämä!!! Kuka lie sanat suuhun laittanu. Niase ne naiset.

        Toivon mukaan mies katuu nyt ja kaipaa meitä.


      • Äiditkin osaa
        meillä huono äijä kirjoitti:

        Jep, hän hylkäsi lapset kun nuorin oli noin 3 v ja muut oli koululaisia. Hän vaan tekstarilla ilmoitti että joku nainen on usuttanut hänet hylkäämään lapset, ja mieshän suostui. Me olimme lasten kanssa ällikällä lyöty että jollain ulkopuolisella ihmisellä on semmoinen valta ja painostus keino, että mies on valmis hylkäämään omat lapset, jos ei jaksa olla lasten kanssa niin apua saa.

        On säälittävää ja sairasta usuttaa kenenkään miestä hylkäämään lapsensa. Jos itsellä ei ole rahaa elämiseen niin pitää miehenlasten elarit saafda omaan käyttöön. Sitten piilotellaan kaupassa hyllyjen välissä kun hävettää, ei kehdata kohdata, mies ei auta lapsten hoidossa ja huutaa vaan että pilattiin sen elämä!!! Kuka lie sanat suuhun laittanu. Niase ne naiset.

        Toivon mukaan mies katuu nyt ja kaipaa meitä.

        Kyllä ne äipätkin kuulkaas osaavat. Mun tuttavapiirissä on ainakin 5 äippää, jotka ovat vapaaehtoisesti jättäneet hyvän miehensä monen lapsen yksinhuoltajaksi ja lähteneet tukka hulmuten kiskomaan perseitä olalle ja hametta korviin :D. "Etsimään itseään" siis toisin sanoen ;). Eikä ole mitään tarvetta pitää lapsia pakollisia enempää eikä varsinkaan viikonloppuisin. Mitään elatuksia eivät tietenkään maksa, eikä miehet kehtaa vaatia, kun joku voisi pilkata että ruinaa naisilta rahaa.l


      • valehtelija lissu
        meillä huono äijä kirjoitti:

        Jep, hän hylkäsi lapset kun nuorin oli noin 3 v ja muut oli koululaisia. Hän vaan tekstarilla ilmoitti että joku nainen on usuttanut hänet hylkäämään lapset, ja mieshän suostui. Me olimme lasten kanssa ällikällä lyöty että jollain ulkopuolisella ihmisellä on semmoinen valta ja painostus keino, että mies on valmis hylkäämään omat lapset, jos ei jaksa olla lasten kanssa niin apua saa.

        On säälittävää ja sairasta usuttaa kenenkään miestä hylkäämään lapsensa. Jos itsellä ei ole rahaa elämiseen niin pitää miehenlasten elarit saafda omaan käyttöön. Sitten piilotellaan kaupassa hyllyjen välissä kun hävettää, ei kehdata kohdata, mies ei auta lapsten hoidossa ja huutaa vaan että pilattiin sen elämä!!! Kuka lie sanat suuhun laittanu. Niase ne naiset.

        Toivon mukaan mies katuu nyt ja kaipaa meitä.

        Älä lissu valehtele ,sinä erotit lapset isästään, näin olet sanonut uusperhepalstalla.


      • ketjureaktio
        Äiditkin osaa kirjoitti:

        Kyllä ne äipätkin kuulkaas osaavat. Mun tuttavapiirissä on ainakin 5 äippää, jotka ovat vapaaehtoisesti jättäneet hyvän miehensä monen lapsen yksinhuoltajaksi ja lähteneet tukka hulmuten kiskomaan perseitä olalle ja hametta korviin :D. "Etsimään itseään" siis toisin sanoen ;). Eikä ole mitään tarvetta pitää lapsia pakollisia enempää eikä varsinkaan viikonloppuisin. Mitään elatuksia eivät tietenkään maksa, eikä miehet kehtaa vaatia, kun joku voisi pilkata että ruinaa naisilta rahaa.l

        Oisko niin, että ne äidit jotka niin tekevät, ovat sitten niitä perheenrikojia? Semmoinen ketjusysteemi. Kun ei omaa perhettä saanut toimimaan, pitää rikkoa sitten tositen perheet myös jottei tunnu niin pahalta.


      • Syllisyys saa valhei
        meillä huono äijä kirjoitti:

        Jep, hän hylkäsi lapset kun nuorin oli noin 3 v ja muut oli koululaisia. Hän vaan tekstarilla ilmoitti että joku nainen on usuttanut hänet hylkäämään lapset, ja mieshän suostui. Me olimme lasten kanssa ällikällä lyöty että jollain ulkopuolisella ihmisellä on semmoinen valta ja painostus keino, että mies on valmis hylkäämään omat lapset, jos ei jaksa olla lasten kanssa niin apua saa.

        On säälittävää ja sairasta usuttaa kenenkään miestä hylkäämään lapsensa. Jos itsellä ei ole rahaa elämiseen niin pitää miehenlasten elarit saafda omaan käyttöön. Sitten piilotellaan kaupassa hyllyjen välissä kun hävettää, ei kehdata kohdata, mies ei auta lapsten hoidossa ja huutaa vaan että pilattiin sen elämä!!! Kuka lie sanat suuhun laittanu. Niase ne naiset.

        Toivon mukaan mies katuu nyt ja kaipaa meitä.

        En usko tarinaasi tekstiviesti-hylkäämisestä. Varmasti sinun käytöksesi häntä kohtaan on ollut ilkeää, halpamaista, olet kiristänyt lapsilla, uhkaillut ja vaatinut kohtuuttomia esim. lasten tapaamisissa. Ex-miehellesi ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tehdä totaalinen pesäero sinuun ja siinä meni sitten lapsetkin samassa rytinässä.
        Eronne syitä me emme tarvitse tietää, mutta erossa on aina kaksi osapuolta, puolisot, ei ulkopuolisia. Katkeruutesi hinnaksi tuli isättömät lapset, sinun takia.

        Keksit tarinoita hylkäämisestä ja naikkoisista, koska et halua edes itsellesi myöntää olevasi syyllinen ettei isä ja lapset voi tavata toisiaan. Sinä, ei kukaan muu, aiheutit isän ja lasten vieroittumisen toisistaan.


    • Zyhhyy

      Lain mukaan elatusvelvollisuus molemmilla vanhemmilla. Piste.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe