Mitä oliko kultapossukerhon IKE menossa vantaan vankilaan katsomaan HYVÄVELI ystäviään.ku pikkubussi penkalle.??
"KEVÄTKOLARI" IKE
10
97
Vastaukset
- Lothar hommiin!
Jos pikku IKE reissun päällä.käykää turun miehet painamassa pikku iken rouvaakin? siitä ike tykkää kovasti. median mukaan se tumma nainen olis ryssä ja tai manne sukuakin:
- totuuden torvi
Ei kannata. Siitä joutuu maksamaan. Ilmaiseksi se ei anna edes Ikelle.
- :) :) :) :)
Onks ike ok?
- v2vv
Ihan selvästi ike savustettiin ulos politiikasta
- Saiko mitään aikaan?
Eikös se ole hyvä?
- AKT jussi.timo.matt
Pitääköhän paikkansa et IKE olis päässy pöyhiin PUNA-HILKAN puutarhaakin??
- En tiedä
Eikö se ollu taksi?
- Reppanoita ovat!!
KULTAPOSSUkerhon pikku pojat .kanerva.pekka ravi ja muut hyyryläiset olivat menossa kattoon kiekkoa lahteen.mistä ja kuka lahjoittanut pääsyliput näille perseaukisille yhteiskuntamme pelleille.
- totuuden torvi
Vahva veikkaus on että ketku nimeltä Ilkka Viljanen.
- rötös ike
Ike reppana ei oo vielä pakannut kamojaan, kun täm tuomio on hänelle jotenkin epäselvä. Jos antaja istuu häkissä, niin saajan kuuluu lähteä viroistaan, mielummin heti. Vankila olis tällä nahjukselle oikea paikka.
Hyvä esimerkki siitä, miten oikeus on kaikille sama, ja plääh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077