Uskomaton Anna Eriksson!

Anna on ihku

http://annaeriksson.fi/fi/

Annalta tullut uusi levy, itse sanoittanut ja säveltänyt kaikki biisit plus soittaa itse piano-osuudet levyllä.
Uskomattoman melankolista kaunista... mitä tuosta kuuntelin...
Annan haastattelu oli Aamulehden liitteessä. Todella upea nainen... selväjärkinen, jalat maassa.
Kertoi miten inhoaa nykykulttuuria, jossa kaikenmaailman "laulajat" saavat levytyssopimuksia, yritetään tehdä nopeasti rahaa, yhdellä levyllä, sen jälkeen kukaan ei laulajaa muistakaan. Kertakäyttömusiikkikulttuuri.
Lisäksi inhoaa juorulehdissä pällistelyä, joka paikkaan tunkemista julkisuuden toivossa, elämänsä avaamista fb ym. koko kansalle, nuoruuden ihannointia jossa ollaan valmiit pistämään itseensä mitä vain...
Tuli niiiiin mieleen turhisjulkkumme, Martina, Tuksu ym.
JUURI tälläista elämää he elävät.
Annan ei ole ikinä tarvinnut antaa mitään haastattelua yhteenkään juorulehteen, koska hän pärjää muutenkin, on ikisuosittu, koska hänellä on vain yksinkertaisesti taitoa ja lahjakkuutta. Rahan perässä ei myöskään tarvitse juosta, tehden sen eteen mitä vain. Rahaahan hänellä takuulla on, myytyjä levyjä Suomessa lähes puoli miljoonaa. Kunnioitan mielettömästi tämän kaltaisia ihmisiä. Tottakai Anna saa koko ajan kutsuja sinne ja tänne ja voisi vaikka viettää kaikki päivänsä myymällä itsensä juorulehdille. Mutta ei tee sitä, koskaan.

21

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan :)

anna eriksson on kyllä minustakin hurjan upea musiikillisesti ja järjellisesti ja muutekin. kaunis nainen. :)

• Olen ihana

Anna on tosiaan lahjakas, kaunis ja seksikäs. Jotain mihin laivoja valoittavat ja ulosottomiestä työllistävät turhakkeet eivät koskaan pysty.

• Anna on ihana.

Kyllä. Samaa mieltä kaikkien kanssa.

• Hyvä Anna E!

Tuosta naisesta voisi kyllä Martina ottaa mallia, mutta ei tule ikinä pystymään siihen. Ei koskaan. Anna E. oikeasti kaunis, fiksu,lahjakas,ei-tyrkky,ym.ym...

• MartinaFani

Heihei, Martina ei ole turhisjulkkis!!!!

• Mara-fanille

Sä olet kyllä yksin mielipiteesi kanssa. Kaikkien muiden mielestä se on. Sekä artistien että tavisten. Sori vaan, mutta kaikki halveksii Maraa. Ja huomaatko; täällä ei ole yhtään negaa Anna Erikssonista vaan kaikki vain kehuu. Koska hän ei ole tyrkkyhuora niinkuin M vaan on oikeasti kaunis, lahjakas,ihana persoona,älykäs ym.ym...

• <3 <3 <3 <3 <3

Anna on ihQ, ei mikään turha, reittä pitkin kavunnut julkkis.

• Sony BMG

Sitähän sinä et tiedä. Keskity martinan vihaamiseen kun oikeat faktat eivät koskaan kaltaistesi korviin kantaudu.

• <3 <3 <3 <3 <3
        Sony BMG kirjoitti:

Sitähän sinä et tiedä. Keskity martinan vihaamiseen kun oikeat faktat eivät koskaan kaltaistesi korviin kantaudu.

Kuka on Martina?

• XD
        Sony BMG kirjoitti:

"Kaltaistesi korviin..." Voi,voi mä tiedän musiikkibisneksestä aika helvetin paljon. Ei Maraa piireissä arvosteta paskankaan vertaa. Ja sä varmaan Bemarilla duunissa vai?

• Sony BMG
        XD kirjoitti:

"Kaltaistesi korviin..." Voi,voi mä tiedän musiikkibisneksestä aika helvetin paljon. Ei Maraa piireissä arvosteta paskankaan vertaa. Ja sä varmaan Bemarilla duunissa vai?

Faktoilla viittasin toiseen laulajaan. Martinaa kehoitin vihamaan, koska se näyttää palstan teemana olevan, eikä siihen täällä näköjään paskaa parempia faktoja täällä tarvita. En usko sinu juurikaan musiikkibisnestä tuntevan.

• älyttömän hieno
    • En pidä

hänen tavastaan laulaa liian agressiivisesti kauniita kappaleita.

• Anna ei huoju

Makuasia joo tietysti tuo laulutyyli, mutta kyllä hän minusta on suomen huippuja, Huojuva Talo aika ihana tuossa alla

http://youtu.be/VhBeQN8OLwQ

• Retkuilija

Kyllä. Anna on upea.

• Anna EEEEE

Anna on KYMPIN NAINEN, näin miehen näkökulmasta, olen digannut hänen musaansa aina, aloitti iskelmällä, tykkäsin siitäkin kovasti. Mieletön ääni, hurjan musikaalinen, karismaattinen ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaunis.
      Näkee että isoja tissejä ei tarvita, kun on oikeasti kaunis ja naisellinen.
      Eikä pukeudu liian provosoivasti vaan seksikkäästi mutta silti tyylikkäästi.
      Antaa ilmeisen harvoin mitään haastatteluja, kaikki haastattelut olleet aina fiksuja, on selvästi älykäs ihminen.
      Oksennusrefleksi tulee kaikenmaailman silikoniänkijä Martinoista sun muista joilla ei pisaraakaan lahjakkuutta millään saralla. Ainoa lahjakkuus on änkeminen juorulehtiin, hinnalla millä hyvänsä, yksityisyyden levittäminen kaikkialle. Vastenmielistä.

• jebulis--.

anna on ihana*

• faneille tiedoksi

Loistava kuuden sivun haastattelu Annasta löytyi Iltalehden Ilonaliitteestä nro 17 (25.4.2012). Upeat kuvat/upea haastattelu!

• Annafani ja soittaja

Voi surkeaa! Olin Helsingin Musiikkitalossa huhtikuun viimeisenä lauantaina katsomassa Annan konserttia. Anna lauloi upeasti ja bändi soitti hyvin.

Ongelma oli keikan miksaus, joka epäonnistui täysin. Annan hieno ääni puuroutui ja kaikui oudosti, sanoista ei saanut selvää. Samaa sanoi tuttuni, joka istui toisella puolella salia, joten kyse ei ollut vain minun paikalleni kuuluneesta äänestä.
      Miksaajalla taisi olla eväsvoileipä Reverb- napin päällä! Täysin luokaton miksaus, joka valitettavasti pilasi suuren osan koko nautinnosta!

• no himputti vieköön

Ei ihme että harmitti! Olikohan miksaajalla ollut edellisenä päivänä "pomppufiilis"-päivä ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe