Jos kaupunginhallituksen puheenjohtaja lupaa antaa 10000€ veronmaksajien rahoja urheiluseuralle, jossa itse toimii puheenjohtajana, samaan aikaan kun suunnitellaan mittavia leikkauksia kaupungin palveluihin ja sitten miehellä on otsaa vielä sanoa, ettei on ole mielestään jäävi päättämään asiasta, niin missä on nykypolitiikon omatunto tai onko sitä ollenkaan. Kas kun ei luvannut että maksetaan koko seuran ensi kauden budjetti verorahoilla, pistetään kakarat pihalle nuorisotaloista ja kyllä vanhuksille yksi vaippa päivässä riittää, pääasia että omalla seuralla pyyhkii hyvin.
Jos LP Viesti ottaa kaupunginhallituksen puheenjohtajan avustuksen vastaan, niin minä ainakin lopetan heidän otteluiden seuraamisen salohallissa.
Härskiys huipussaan.
11
329
Vastaukset
- vaalit tulossa
Hyvinä aikoina on helppoa olla päättäjänä. Huonoina aikoina he näyttävät oikean karvansa.
http://www.sss.fi/uutiset/336760.html - Heikura Ite
Te salolaiset olette ihan itse äänestyskäyttäytymisellänne valinneet meille päättäjät jotka ajavat markkinatalouden ja rahamailman etuja. Onko kiva nyt?
- rauhanturvaaja.
Ei oo kiva!
Tosin meitsi ei ole ketään numppia äänestänyt.
- Täys käännös
Mistäpä tietää ketä kannattaa äänestää? Vaalipuheet ja lupaukset kun on aivan muuta kuin valituksi tulleen teot ja päätökset.
Siksi olen lopettanut äänestämisen. Minua on turha syyllistää vääristä valinnoista.- totta puhuakseni
SINÄ olet syyllinen, koska et äänestä OIKEITA poliitikkoja!
Pistät pääsi pensaaseen ja kuvittelet, että asiat hoituvat sillä tavalla. Olet yhtä paljon syyllinen siihen 10 000 euron avustukseen kuin eräs kaupunginhallituksen puheenjohtaja.
- väärä tieto
Lp viestin puheenjohtaja on Puheenjohtaja Pentti Nurmi, ei kaupunginhallituksen puheenjohtaja.
- veron-max
Viimeksi mainittu on Salon Viestin puheenjohtaja, samaa porukkaa ovat.
Meidän lapset ainakin eroavat heti Viestistä.
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Aivan sama, jäävätä olis pitänyt itsensä.
- sikamaisuutta
Törkeetä hommaa! Ei yhtään ääntä tommosille poliitikoille ens syksyn kunnallisvaaleissa! Meidän rahat työnnetään lentopallomuijille, että pääsevät matkustaan ulkomaille.s
- kohupolitiikkaa
Kaikki muutkin turistit maksavat matkansa itse. Näille turisteille se kaupunginhallituksen puheenjohtaja vaan jakelee veronmaksajien rahoja.
Asia muistetaan!
- Järjetönta menoa
Saloon pitäisi perustaa SALOLEAKS sivusto.Alkaisi varmaan entistenkin puheenjohtajien punttitutista.Loppuisi miljoona viemärihankkeet siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774