Narsismi ja naisen orgasmi

Just Curiouss

En tiedä onko tällä mitään totuusperää, mutta ajatus lähti liikkeelle erottuani kahdesta edellisestä tyttöystävästäni, jotka eivät olleet sitä koskaan sitä saaneet kenenkään kanssa.
Näissä kahdessa minun mielestäni oli jonkunverran narsistisia piirteitä, et esimerkiksi empatia tuntui puuttuvan ja omista tunteista eivät puhuneet ollenkaan. Oikeastaan näiden jälkeen en oikeastaan itsekään tiedä, mikä näissä naisissa oli aitoa ja mikä ei. Mihinkään kysymykseen ei tuntunut saavan vastausta, vaan jotenkin nämä aina väänsivät tilanteen parhain päin, vaikka totuus olis ollut jotain ihan muuta. Toinen taisi jopa sanoakin, että mähän puhun ihan mitä sattuu, ihan kuin mun olisi se pitänyt hyväksyä niin, että se olisi hänen ominaisuutensa.

Olen siis itse mies ja jos oiken ymmärsin orgasmi vaatii naisilla jonkinlaisen tunnesiteen kumppaniinsa. Eli jos todellisuudessa narskunainen ei välitäkään kumppanistaan ollenkaan, niin ikäänkuin sen takia orgasmikin jää tulematta.
En nyt todellakaan tarkoita, että kaikki orgasmittomat naiset olisivat narsisteja:D
Sen puuttumiseenhan on monia syitä, mutta joku yhteys näillä asioilla saattaa hyvinkin olla.

56

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinulla vahvakin tunneside oikeaan käteesi?

      ( Ihan tällainen retorinen ja asiaa havainnollistava kysymys vain... )

    • Ap

      Varmaan sellainen pian kehittyy, kun mun kohdalle osuvat naiset ovat tälläisiä:D

    • suunnaton molo

      Olet todella surkea rakastaja.

    • lottamari<3

      Kyllä nainen voi saada orgasmin sellaisen miehenkin kanssa, johon ei tunne vetoa, jos mies on taitava sängyssä. Toisaalta taas vaikka tunteita olisi ja nainen rakastaisi miestä kuinka paljon tahansa, mutta mies ei osaa tyydyttää naistansa oikealla tavalla tai on ns. huono sängyssä voi nainen jäädä tyydyttämättä. Naisen orgasmin saamiseen ei siis aina tarvita tunteita, kuten ei miehenkään. Tietysti rakastelu tuntuu sellaisen ihmisen kanssa paremmalta, jos on tunteita, mutta se ei ole takuu orgasmin saamiseen.

    • Ap

      Näm tosissaan eivät olleet saaneet koskaan kenenkään kanssa.
      Kiitokset vastauksista.
      Ehkä paras tähän kysymykseen olisi vastaamaan narsisti nainen.
      Kykeneekö hän saamaan orgasmin?
      Kuka ilmottautuu:P
      Tää nyt oli vähän tälläien ajatus, joak päähäni aamun tunteina pälkähti.

    • LK

      Naisen orgasmi... pah, urbaani myytti!

      • Ap

        Onko LK sitten nainen ja narsisti? :D


      • ;P


      • LK
        Ap kirjoitti:

        Onko LK sitten nainen ja narsisti? :D

        Olen Mies


      • LK kirjoitti:

        Olen Mies

        Oikein Isolla Ämmällä. ;)


    • AP

      Seuraavan kerran kun kuulen nuo sanat seurustelukumppani ehdokkaan suusta, että "en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään kanssa", hyppään ukemilla lähimmän ikkunan läpi pukematta päälleni ja juoksen kadulle katsomatta taakseni.

      • Narsisti sanoisi, että on aina saanut kaikkien muiden paitsi sinun kanssa...joten tarinasi ei ole kovin uskottava. :)


      • LK

        En suosittele, minun (seksin kannalta) parhaat ihmissuhteeni ovat olleet naisten kanssa ketkä eivät ikinä olleet saaneet orgasmia.


      • LK kirjoitti:

        En suosittele, minun (seksin kannalta) parhaat ihmissuhteeni ovat olleet naisten kanssa ketkä eivät ikinä olleet saaneet orgasmia.

        Kuulostaa tylsältä... :P


      • Ap
        LK kirjoitti:

        En suosittele, minun (seksin kannalta) parhaat ihmissuhteeni ovat olleet naisten kanssa ketkä eivät ikinä olleet saaneet orgasmia.

        Seksin kannalta edellinen olikin pala taivasta, mutta seurustelu/elämänkumppaniksi hänestä ei ollut, ainakaan minulle.


      • LK
        dizel kirjoitti:

        Kuulostaa tylsältä... :P

        You weren't there, bro ... you weren't there...

        Sitäpaitsi ohan se nuorelle miehelle sit semmone 'vittu oon hyvääää!' juttu ku on nii erinomaisen uskomattoman taidokas et homma toimii :)


      • joo,
        LK kirjoitti:

        You weren't there, bro ... you weren't there...

        Sitäpaitsi ohan se nuorelle miehelle sit semmone 'vittu oon hyvääää!' juttu ku on nii erinomaisen uskomattoman taidokas et homma toimii :)

        naiset osaa tämän manipuloinnin.... ;)


    • Ap

      Miesnarsisti sanoisi noin.
      Veikkaampa, että naisnarskut ovat näissä asioissa paljon hienovaraisempia ja ovelampia. Tekeytyvät itse uhriksi ja heikommaksi osapuoleksi.
      Sitten kun erehdyt suojauksesi laskemaan, niin tulee kylmää kyytiä.

      • Näin naisnarskuna luulisin tietäväni, mitä he sanoisivat. ;)


      • Ap
        dizel kirjoitti:

        Näin naisnarskuna luulisin tietäväni, mitä he sanoisivat. ;)

        Mut eikös se olisi ihan liian läpinäkyvää?


      • LK
        Ap kirjoitti:

        Mut eikös se olisi ihan liian läpinäkyvää?

        Uskoisin että aika hyvin menisi täydestä. Ihminen olisi luonnostaan vähän taipuvainen kyselemään itseltään tuossa tilanteessa sitä 'onko vika minussa' kysymystä muutenkin.

        Toki siis voihan siihen lisätä pientä twistiä esittämällä asian hyvin ymmärtäen ja sillein että 'ei se haittaa!!' ja sitten kumminkin olemalla hieman pettyneen oloinen. Kaksoissidos. Näin paitsi tehdään selväksi että et nyt ole oikein hyvä, myös päästään esiintymään hyvin ymmärtäväisenä ja hyvänä puolisona. Lisäksi toisen on periaatteessa vähän mahdoton erottaa sitä mikä on tuota naisen kikkailua ja mikä sitten omien itsesyytösten tulosta.


      • Ap kirjoitti:

        Mut eikös se olisi ihan liian läpinäkyvää?

        Parin/muutaman vuoden seurustelun jälkeen, kun toisen itsetunto olisi pohjamudissa...Ei.
        Silloin uppoaa mikä vain...Kunhan se sanotaan sillä lailla "puolihuolimattomasti..."


    • Ap

      Entä jos mies vastaisi sitten takaisin, ett kyllä mun kaikki aiemmat naiset ovat saaneet ja miksi sinä et saa?
      No itseasiassa kun tarkemmin ajatellen muistelen, niin tämän ensimmäisen naisen kanssa ongelma oli se, että häntä sattui seksi kanssani ja kuulemma minulla oli väärän mallinen:D Aiempien kanssa ongelma kuulemma ei ollut niin paha...

      • AP

        Nämä kaksi kertoivat sen kyllä ihan avoimesti parin ensimmäisen kerran jälkeen.


      • Kuulostaa huonolta tekosyyltä...


      • LK

        "Entä jos mies vastaisi sitten takaisin, ett kyllä mun kaikki aiemmat naiset ovat saaneet ja miksi sinä et saa?"

        Tuota.... en suosittele. Tulee nimittäin sanomista. Tämäkin koettu.

        Mutta siis joo, nykyään oon ehkä fiksumpi niin voisin ehkä sillein ajatella että jos tuohon kysymykseen olisi hyödyllinen vastaus niin koko ongelmaa (jos sen ongelmaksi kokee, itse kyllä hieman koen) ei olisi. Joka tapauksessa se tekee seksistä vähän negatiivisesti latautunutta meininkiä jos alkaa siihen syytöksiä liittämään, ihmiset ottaa ne aika kovin itseensä. Ongelma pahenee.


    • ap

      Tekosyyltä sille, ettei tarvitse seksiä harrastaa?

    • Ap

      Dizel: Jos nyt oletetaan, että olet nainen ja narsisti, niin pystytkö osoittamaan mun teorian oikeaksi tai vääräksi? Oletko sinä koskaan saanut?

      Mielenkiintoista on tietty se, että vastaatko tuohon kysymykseen rehellisesti vai et;P

      • Lue rivien välistä... ;)


    • ent.ilkikurimus

      Erikoinen aiheyhdistelmä...Noh, veikkaan kyllä, että orgasmi- ja mielenterveysongelmat ovat hyvinkin toisistaan riippuvaisia, mutta ei ehkä tämän tunnesideasian kautta niinkään. Sillä orgasmeja voi toki saada ilman sen ihmeempiä tunnesiteitä. Pääasia varmaan on, ettei tunne vastenmielisyyttä ja että se on oma päämäärä. Eli - on "halukas".

      Tämä orgasmin feikkaamisen kuvittelisin olevan narsisti-naiselle yleisempää....ja jos hän siitä jää kiinni, niin luultavasti syyn saa sitten kumppani, joka on niin helveTIN huono rakastaja, ettei pysty ylhäisyyttä tyydyttämään...

      Tässä näkemykseni.

    • lottamari<3

      Naisen tyydyttäminen on vaikeampaa kuin miehet uskookaan. Moni mies luulee oikeasti, että nainen on valmis heti ja tosta vaan ja mitä kauemman ja kovemmin jauhaa sen parempi. Rakastelu on taitolaji, joka pitää hoitaa taidolla ja tunteella. Hyvä fiilis syntyy muusta kuin pelkästä sekstaamisesta. Flirtti ja romanttinen höpsöttely tehoaa naiseen kuin naiseen. Jäykkä pelkkä seksikeskeinen fiilis tappaa viehkoimmankin naisen seksihalut.

      • ent.ilkikurimus

        Jokainen on vastuussa vain omasta nautinnostaan ja omasta onnestaan.

        Muistathan tämän?


    • lottamari<3

      Minun on vaikea ottaa vastuu omasta nautinnostani, koska se on miehen vastuulla, siitä miten taitavissa käsissä olen.

      Mies voi masturboida itseään naisen sisällä ja ottaa näin vastuun omasta nautinnostaan, mutta nainen on täysin miehen käsissä ja hänen "armoillaan" siitä miten hyvin hän osaa naisen tyydyttää.

      Muistathan tämän?

      • Mulle tulee tuosta mieleen vain yksi sana - Lahna. :D

        Monilla naisilla taitaa olla juuri tuollainen asenne...ei hyvä.


      • ent.ilkikurimus
        dizel kirjoitti:

        Mulle tulee tuosta mieleen vain yksi sana - Lahna. :D

        Monilla naisilla taitaa olla juuri tuollainen asenne...ei hyvä.

        Sama juttu.

        - Lahna.....:)....mutta on siinä etunsakin; ei koskaan tarvitse tutustua itse itseensä, kun kaikki on muiden vastuulla ja syytä...

        :)


      • ent.ilkikurimus kirjoitti:

        Sama juttu.

        - Lahna.....:)....mutta on siinä etunsakin; ei koskaan tarvitse tutustua itse itseensä, kun kaikki on muiden vastuulla ja syytä...

        :)

        Lahna! :=DDD

        Voi tsiisus teijän kanssa. Mutta vertaus oli osuva, kyllä....

        "Minun on vaikea ottaa vastuu omasta nautinnostani, koska se on miehen vastuulla, siitä miten taitavissa käsissä olen."

        Lotta, et kai tosissasi ole mitä kirjoitit tuossa? Tsoukkihan se oli?


      • lottamari<3
        elisakettu kirjoitti:

        Lahna! :=DDD

        Voi tsiisus teijän kanssa. Mutta vertaus oli osuva, kyllä....

        "Minun on vaikea ottaa vastuu omasta nautinnostani, koska se on miehen vastuulla, siitä miten taitavissa käsissä olen."

        Lotta, et kai tosissasi ole mitä kirjoitit tuossa? Tsoukkihan se oli?

        Tosissani kirjoitin, mutta tosissani en ole Lahna. Omaa syytänne, jos ette ymmärtänyt mitä tuo "taitavissa käsissä oleminen tarkoittaa"

        Katsos kettu, on miehiä ja miehiä. Jotkut suorittavat seksiä ja masturboivat naisen päällä omissa himoissaan miettien lainkaan tuntuuko se naisesta hyvälle. Voisiko mieskin toimia toisin kuin onkimalla Lahnaa? Kyllä hän voi. Toiset miehet saavat naisen kiihottumaan niin, että naisen ei tarvitse olla Lahna vaan hän vuorostaan saa miehen kiihottumaan sillä, että mies osaa muutakin kuin veivata kaluaan edestakaisin tekemättä mitään muuta.

        Ei turhaan naisten keskuudessa puhuta hyvistä rakastajista. Miksi nainen kuin nainen halusi maata Gigolon kanssa? Mitä erikoista siinä miehen rakastelutaidoissa oli? Mieti sitä.

        Rakastelu, se on taito sekin ja kaikilla miehillä sitä ei vaan ole vaikka kaikki miehet osaavat naida :)


      • lottamari<3
        ent.ilkikurimus kirjoitti:

        Sama juttu.

        - Lahna.....:)....mutta on siinä etunsakin; ei koskaan tarvitse tutustua itse itseensä, kun kaikki on muiden vastuulla ja syytä...

        :)

        Olet varmasti hirveän päällekäyvä sängyssä, kun koko rakastelu ja siitä saatava mielihyvä ja onnellisuus ovat pelkästään sinun käsissäsi. En haluasi olla tuollainen miehinen nainen, joka ei anna miehen vietellä, viekoitella, kiusoitella, härnätä naista hekumoimaan ja haluamaan miestä tavalla jossa molemmat nauttivat....silloin naisen ei tarvitse olla Lahna, kun mieskään ei Lahnamaisesti vain odota naisen hyppäävän hänen päällensä naimaan tyydyttämään itseään...

        Kumpi vaan voi olla aloitteen tekijänä seksiin, mutta kummaltakin vaaditaan taitoa ja halua tehdä toinen onnelliseksi ja tyyväiseksi...ei pelkästään omilla haluilla ratsastaa...

        :)


      • lottamari<<3
        dizel kirjoitti:

        Mulle tulee tuosta mieleen vain yksi sana - Lahna. :D

        Monilla naisilla taitaa olla juuri tuollainen asenne...ei hyvä.

        "Monilla naisilla taitaa olla juuri tuollainen asenne...ei hyvä".

        Sinullekin aivoton :)
        voin sanoa, että tuo asenne riippuu niiiiin miehen asenteesta, siitä miten hän naisen saa kiihottumaan ja mukaan. Jos mies odottaa saavansa naiselta vain pil....a, koska hän itse on puutteessa ja "nyt panettaa pitää saada"-asentta-tyylillä, niin ei ole ihme että nainen käyttäytyy kuin lahna, jos naista pidetään panopuuna miehen himojen tyydyttämiseen.

        Miehen rakastelutaidot eivät ole fiktio.


      • lottamari<<3 kirjoitti:

        "Monilla naisilla taitaa olla juuri tuollainen asenne...ei hyvä".

        Sinullekin aivoton :)
        voin sanoa, että tuo asenne riippuu niiiiin miehen asenteesta, siitä miten hän naisen saa kiihottumaan ja mukaan. Jos mies odottaa saavansa naiselta vain pil....a, koska hän itse on puutteessa ja "nyt panettaa pitää saada"-asentta-tyylillä, niin ei ole ihme että nainen käyttäytyy kuin lahna, jos naista pidetään panopuuna miehen himojen tyydyttämiseen.

        Miehen rakastelutaidot eivät ole fiktio.

        En ole väittänyt että olisivatkaan, mutta tuo on aika pitkälle myös makuasia.

        "Jos mies odottaa saavansa naiselta vain pil....a, koska hän itse on puutteessa ja "nyt panettaa pitää saada"-asentta-tyylillä"


        Itse tykkään juurikin tuollaisista suorapuheisista, suorantoiminnan miehistä. ;)

        Oletko koskaan koittanut sanoa tuota lausetta miehelle...Jostain syystä he eivät näe sitä mitenkään itseään halventavana...
        Ei ole pakko aina ajatella asioita niin vaikeasti.


      • lottis<3
        dizel kirjoitti:

        En ole väittänyt että olisivatkaan, mutta tuo on aika pitkälle myös makuasia.

        "Jos mies odottaa saavansa naiselta vain pil....a, koska hän itse on puutteessa ja "nyt panettaa pitää saada"-asentta-tyylillä"


        Itse tykkään juurikin tuollaisista suorapuheisista, suorantoiminnan miehistä. ;)

        Oletko koskaan koittanut sanoa tuota lausetta miehelle...Jostain syystä he eivät näe sitä mitenkään itseään halventavana...
        Ei ole pakko aina ajatella asioita niin vaikeasti.

        Tähän ikään on ehtinyt jo vaikka mitä sanomaan ja tietää mikä miellyttää miestä :)

        Minäkin pidän suorapuheisista suorantoiminnan miehistä, mutta siinäkin miten se tehdään on eroja. Mies voi olla juuri ihana osoittaessaan haluavansa, mutta myöskin rasvaisen härski ällötys, joka omalla käytöksellään halventaa naista ja saa koko touhun tuntumaan vastenmieliseltä.

        "ei ole pakko aina ajatella asioita niin vaikeasti"

        Ei niin, siksi onkin tärkeämpää antaa tunteiden ja viettien viedä kuin miettiä sitä mitä ap aloituksessaan mietti. Kun rakastellessa alkaa järkeillä liikaa ja ottamaan paineita "saakohan naiseni orgasmin tai olenko tarpeeksi hyvä, pystynkö tyydyttämään hänet, onko tämä nyt hyvä asento, olenkohan huono ja niin poispäin, niin pieleen menee.

        Mielestäni narsisti miehen tärkein päämäärä ei välttämättä ole hyvä molempia osapuolia tyydyttävä rakastelu vaan saada rehvastella sillä, että sai naiselle orgasmin. Narsisti ei ehkä tyydy ajatukseen, että nainen ei HÄNEN kanssaan saa orgasmia.


    • AP
      • :D


    • lottamari<3

      :)))))))))))))))

    • miehen mittainen

      Väittäisin että naisen orgasmille oleellisinta on miehen vehkeen koko.
      Narsistimiehillä on vähintään 18cm ja se yltää kyllä pohjaan asti melkein joka naisella.

      • LK

        Olisipa kivaa jos se ois noin.


    • Tuskinpa narsistinaisen olennaisin piirre saako orgasmia vai ei. Toiset saa ja toiset ei. Ja nyt puhutaan ihan kaikista naisista. Useimmille naisille yhdynnässä saavutettu orgasmi on vaikeaa, joillekin jopa mahdotonta muunmuassa rakenteellisten syiden vuoksi. Tarvitaan muutakin näppäryyttä ja kekseliäisyyttä, kuin miten sitä kalua pyöritellään tai mikä sen koko on.

      Kiinnostavampaa narsisteissa sinänsä on se mitä he sukupuolisesta nautinnosta saavat irti. Nauttivatko aloittajan naiset hommasta vai eivät?

      • Joskus osunut sellainen teksti silmään, että tutkimusten mukaan n. 70%:ia naisista ei saa orgasmia "tavanomaisin" keinoin...


      • Ap
        dizel kirjoitti:

        Joskus osunut sellainen teksti silmään, että tutkimusten mukaan n. 70%:ia naisista ei saa orgasmia "tavanomaisin" keinoin...

        Jos puhutaan, että eivät saa orgasmia ollenkaan, luku on jotain 5% -10%, lähteestä riippuen. Eikös narsisteja väestöstä ole jotain samaa luokkaa, oisko ollut 3% ;) Sit tuohon kysymykseen, ensimmäinen ei nauttinut seksistä, mutta toinen ei tuntunut saavan sitä tarpeekseen. Idea varmaan on se, että normaalit ihmiset rakastelevat parisuhteessa ja narsistit no... harrastavat seksiä tai naivat jne. seksin harrastamisen vuoksi, eivät sen tähden, että olisivat lähellä toisiaan.
        Eli tälle edelliselle oikeastaan ollut väliä kuka sitä vehjettä heilutteli, vaan se, että joku sitä vehjettä heilutteli.


      • LK
        Ap kirjoitti:

        Jos puhutaan, että eivät saa orgasmia ollenkaan, luku on jotain 5% -10%, lähteestä riippuen. Eikös narsisteja väestöstä ole jotain samaa luokkaa, oisko ollut 3% ;) Sit tuohon kysymykseen, ensimmäinen ei nauttinut seksistä, mutta toinen ei tuntunut saavan sitä tarpeekseen. Idea varmaan on se, että normaalit ihmiset rakastelevat parisuhteessa ja narsistit no... harrastavat seksiä tai naivat jne. seksin harrastamisen vuoksi, eivät sen tähden, että olisivat lähellä toisiaan.
        Eli tälle edelliselle oikeastaan ollut väliä kuka sitä vehjettä heilutteli, vaan se, että joku sitä vehjettä heilutteli.

        "Idea varmaan on se, että normaalit ihmiset rakastelevat parisuhteessa"

        Tuota, tää lienee vähän vanhentunutta tietoa.

        "ja narsistit no... harrastavat seksiä tai naivat jne. seksin harrastamisen vuoksi, eivät sen tähden, että olisivat lähellä toisiaan."

        Nykyään on jo ok harrastaa seksiä ihan vaan siksi että se on kivaa. Ei eletä enää keskiajalla.


      • Ap
        LK kirjoitti:

        "Idea varmaan on se, että normaalit ihmiset rakastelevat parisuhteessa"

        Tuota, tää lienee vähän vanhentunutta tietoa.

        "ja narsistit no... harrastavat seksiä tai naivat jne. seksin harrastamisen vuoksi, eivät sen tähden, että olisivat lähellä toisiaan."

        Nykyään on jo ok harrastaa seksiä ihan vaan siksi että se on kivaa. Ei eletä enää keskiajalla.

        Puhun tässä yhteydessä nyt parisuhteesta.
        Yhdenillan panot ovat sitten ero lukunsa.
        Näin miehenä yhdenillan pano on vähän niinkuin laajennettua masturbaatiota.
        Ihan jees, mutta olo jälkikäteen vähän niinkuin tyhjä.
        Sillon jos toinen alkaakin merkkaamaan, niin silloin ainakin itsellä seksi tuntuu erilaiselta. Tästä ehkä narsisteilla ei ole kokemusta...?


      • Ap kirjoitti:

        Puhun tässä yhteydessä nyt parisuhteesta.
        Yhdenillan panot ovat sitten ero lukunsa.
        Näin miehenä yhdenillan pano on vähän niinkuin laajennettua masturbaatiota.
        Ihan jees, mutta olo jälkikäteen vähän niinkuin tyhjä.
        Sillon jos toinen alkaakin merkkaamaan, niin silloin ainakin itsellä seksi tuntuu erilaiselta. Tästä ehkä narsisteilla ei ole kokemusta...?

        Hmm. Minulla on sellainen käsitys, että narsistikin pystyy nauttimaan läheisyydestä. Mutta sen ei tarvitse merkitä sitä, että toinen merkitsisi mitään yhtään sen enempää. Läheisyyden tarpeen toinen voi täyttää, toinen ei. Mutta se ei ole sellainen edellytys, jonka päälle narsisti rakentaa pysyvän ihmissuhteen tai etteikö pystyisi myös luopumaan suhteesta läheisestäkin ihmisestä.

        Sukupuolinen nautinto tai kyky ei ole ihmisen narsistisuudesta kiinni. Ihmisillä nyt on muutenkin tunne-elämässään monenlaisia ongelmia, jotka varjostuvat tavalla tai toisella nimenomaan omaan seksuaalisuuteen.


    • 6+9=15

      "Kiinnostavampaa narsisteissa sinänsä on se mitä he sukupuolisesta nautinnosta saavat irti."

      No kun aiheesta etsin "tietoa" äsken...niin sattui silmiin tämmönenkin...jossa kerrotaan kokemuksista seksistä...joissa vastapuoli nimetään narsistiksi...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6776362

    • whatever

      Miksi naisen täytyis saada orgasmi???

      • Anonyymi

        hulauttaakseen siimikset varmemmin pesään?


    • ennakkoluulot pois

      naisen orgasmi ei ole aina helppoa. Moni saa sen vasta kymmenien vuosien harjoittelun jälkeen . Pitää olla tietyt edellytykset ja joillain on hiukka erilainen anatomia joka vaikuttaa.

      Mutta keinoja on joita voi kokeilla . Eri välineillä saa yleensä hyvin herkästi ja kyse on teknisestöä suorituksesta.. esim dildolla saa monilla muilla vempeleillä.. uteliaisuutta ja ennakkoluulottomuutta niin onnistuu. MItään yhteyttä ole narskuihin , en ole ikinä kuulut moista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe