Siinä sitä

gietge5hbct

6

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippunjatilajjaa

Kuvaaja on varmaankin halunnut viestittää maitonaamapläjäyksellään Jipun virallista loukattu nainen/langennut nainen/viaton nainen/- ristiriitaa. Uutinen oli muutenkin hyvä. Puolelta toiselle häilyvä nainen on jälleen Suomen virallinen loukattu nainen, kun tuollaisen tempun tekivät. Ihminen joka ei ole mitään, mutta haluaa olla kaikkea mahdollista on epäuskottava ihminen. Näillä puheilla ja kuvilla Jippu pääsee päämääräänsä: ihan mitä vaan, mutta antakaa munlaulaa (ja tienata rahaa, ja pysyä lööpeissä).

• hippu vai jeppu

Plussalla pamautin.

• 876786767866786

Kuva on aivan asiallinen lehtikuva. Ei moitittavaa.

• missä lepattaa?

”ovat kasvot palaneet puhki”
      Mistä tuollaisia hulluja sait päähäsi?
      Tuollaisia ”ammattitermejä” käyttämällä voi osoittaa vain oman tyhmyytensä kun ei ymmärrä mitä niillä tarkoitetaan.

Kasvot ei ole puhki. Keskellä otsaa on pieni valkoinen pilkku ja niin pitää nettikuvassa ollakin. Vika taitaa olla sun mamman ostamassa pienessä vehkeessä jolla katsoit kuvaa. Jos olet oikein kiltti niin hyvällä onnenlla mamma betalar sinulle uuden paremman näytön, opettaa säätämään sen oikein ja käyttämään värimittaria tai ymmärtämään kuvansäätöohjelman näyttämiä arvoja.

Tai sitten et vaan ymmärrä mitä tarkoittaa ”palaneet puhki” olet vaan jostakin lukenut tuollaisen ja luulet, että vaikutat asiantunrijalta kun toistat sitä.

”(joita on monta samassa korvassa) lepattaen”
      Kolmas mahdollinen selitys ongelmallesi voisi olla, että sinulla lepattaa pahasti koevien välissä.

• P. Mustapää

Minä olen valottanut naamaani auringonpaahteessa kuutisenkymmentä kesää eikä se ole palanut puhki vielä kertaakaan.

Sen sijaan olen ollut tukossa montakin kertaa. Taitaa siis olla enemmän ongelmia mustassa päässä.

• A. Blondipää

Yleensä harrastelijoiden ongelmat on aina mustassa päässä (kuvasignaali ei erotu kohinasta).
        Taitaa aloittelijoilla tulla siitä, että jalustaa ei suostuta käyttämään ja käytetään liian lyhyitä valotusaikoja kun pelätään kohinaa suurilla ISO-arvoilla. Kameran surkea dynamiikka vielä pahentaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe