Mulla on ollut jo 1,5 vuotta valkovuotoo, mutta tuntuu ,että menkkani eivät koskaa ala! Kaikilla kavereillani on jo menkat.. Voiko niitä jotenkin nopeuttaa?:/ Olen vähän huolestunut.. Olen 160cm pitkä ja painan n. 42kg.
Koska menkkani alkavat?
15
149
Vastaukset
- noproblem
ei niitä kai nopeuttaa voi, tai en ainakaan tiiä miten vois(: minkä ikänen oot? ja hei voi kestää melkopitkään ennenku menkat alkaa niin tuskin vielä tarvii huolestua(:
- Alottaja!!!
Oon kohta 13(: Ihan pari viikkoo viä(:
- :D
Alottaja!!! kirjoitti:
tuu juttelee häröist: [email protected]
t. 13v poika - noproblem
Alottaja!!! kirjoitti:
nohei eihän tolla iällä tarvi todellakaan vielä huolestua(: kyllä ne ehtii vielä alkaa(:
- ...e...
paino vaikuttaa menkkojen alkuu. se voi johtuu ihan siit et ku oot noin pitkö nii painat liian vähän D:
- hyvanenaika
Voi vittu...
- REPESIN 17v
oot noloXD ^^ siis sää hyvanenaika:D:D:D:D::D:D:D
- Nop
Sinuna olisin onnellinin että menkat eivät ole vielä alkaneet, se nimittäin on tosi inhottavaa! (Ainakin omasta mielestäni) Itse olen 12 ja menkat on alkanu ja mua inhottaa se että ne alko näin nuorena nimittäin sitte ne on melkein koko loppuelämän. (riippuu kuin vanhaks elää)
- mätiedän
2 viikon päästä
- Nanase
No eikai taas näitä... Ei sun tarvii niistä huolestuu mull kestää ihan sika kauan et menkat tulee... Ei se oo paha asia et oot 13 ja sull ei oo menkkoja (mull alko kesällä) Ole suorastaan kiitollinen ettet joudu kestään menkkoja :p ne SATTUU IHAN PIRUSTI (täs neuvvo jos tulee ylikovat kivut = kuuma vesipullo mahan päälle TEPSII) Kyll ne omia aikojaan tulee ja toi on ihan normaalii et tulee pitkään valkovuotoo ennenku tulee itse menkat!
- Heheeivaan
Nanase mitä vittuu yrität todistaa sul et menkat sattu hirveesti? Tietty sattuu, riippuu ihmisestä.. Ja ap:lle, voisit puhuu jollekki tosta pulmasta. En osaa auttaa ku itelläni tota ongelmaa ei oo ollu. Älä turhaan stressaa ja kavereitte menkat on miten on ja ei se saa vaikuttaa sun elämääs (: kyllä ne joskus alkaa (luultavasti lähiaikoina)
- dadaddaaaa
vasta 16 vuotiaana kannattaa huolestuu jos ei oo alkanu! ei sulla oo siis mitään hätää (: ite oon 13v ja alko viime kesänä kun olin 12v ja juuri silloin kun olin kaverin synttäreillä ja nukuttii teltas... :/
- Täskuus14
Samaa mieltä edellisen kanssa, toki voit seuraavalla terveystarkastyskäynnillä voit asiasta mainita ;) ja kivat vaa edelliselle:D
- punkero
Täskuus14 kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa, toki voit seuraavalla terveystarkastyskäynnillä voit asiasta mainita ;) ja kivat vaa edelliselle:D
oot sikalaiha, syö lapsi syö
- neitinen
Moi!
Olin itse todella hoikka niihin aikoihin, kun kuukautiseni ensimmäisen kerran alkoivat, ja ikääkin minulla oli jo yli 14 vuotta ja alkoivat yhdeksännen luokan aivan ensimmäisinä koulupäivinä. Kaikilla ystävilläni ne olivat jo alkaneet ja eräs heistä piikitteli minua pitkään ennen menkkojeni alkamista (hän on ollut aina kateellinen koska on itse lihava ja yritti näin kiusata minua, aivan kuin menkkojen alkaminen olisi ollut hienokin asia). Olen tällä hetkellä 17, eli kuukautisteni ensimmäisestä alkamisesta tulee pian kaksi vuotta. Et TODELLAKAAN ole jäänyt mistään paitsi, itse olen hyvin onnellinen etteivät ne alkaneet aiemmin. Elämä on paljon huolettomampaa ilman. Kuukautiseni alkoivat melko myöhään, ja äitini kyseli aina välillä, että ovatko ne vielä alkaneet ja sanoi toivovansa että heti kerron kun alkavat (luuli kai että salaan asiaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458