Etsin nuoruusvuosien ihastusta

sydämensä menettänyt

Tietääkö täällä kukaan sellaisesta miehestä jota kutsuttiin Ohnaksi? Olin aivan rakastunut häneen mutta liian ujo tehdäkseni asian eteen mitään...nyt jostain syystä tämä ihanuus on mielessä koko ajan...en vaan tiedä mistä hänet löytää ja onko ees sinkkuna.Koko nimeä en muista mutta tuon lempinimen kyllä.Kertokaa jos tunnette mulla on ikävä

24

1957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ui

Milloin sulla oli nuoruusvuodet? 20, 30, vai kenties 80-luvulla?

• sydämensä menettänyt

70-luvun lopul ja 80-luvun alussa : )

• neiti Hovinsaarelta
        sydämensä menettänyt kirjoitti:

70-luvun lopul ja 80-luvun alussa : )

Voi voi sinua reppanaa. Oletko karahtanut kiville viime liitossasi ja nyt ovat menneet haamut mielikuvituksissasi alkaneet nostaa päitään ???
        Jos samasta Ohnasta on kyse jonka minä tiedän, niin sillä on entisestä liitosta kaksi kakaraa ja nykyisestä kaksi, siis yhteensä neljä. Joo, eli revi siitä vaan sitten :)))))))

• ohna?
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

Voi voi sinua reppanaa. Oletko karahtanut kiville viime liitossasi ja nyt ovat menneet haamut mielikuvituksissasi alkaneet nostaa päitään ???
        Jos samasta Ohnasta on kyse jonka minä tiedän, niin sillä on entisestä liitosta kaksi kakaraa ja nykyisestä kaksi, siis yhteensä neljä. Joo, eli revi siitä vaan sitten :)))))))

Taidat olla katkera, kun kirjoitat; -"sillä on entisestä liitosta kaksi kakaraa"-. Niinpä! Tuo on hiukan halventavaa tyyliin kirjoitettu, "kaksi kakaraa"? Älä enää ole katkera, mustasukkainen tai itsellesi vihainen, siitä nuoruutesi hölmöilystäsi! Sattuuhan sitä, että kaksi likkaa rakastuu samaan mieheen!

• neiti Hovinsaarelta
        ohna? kirjoitti:

Taidat olla katkera, kun kirjoitat; -"sillä on entisestä liitosta kaksi kakaraa"-. Niinpä! Tuo on hiukan halventavaa tyyliin kirjoitettu, "kaksi kakaraa"? Älä enää ole katkera, mustasukkainen tai itsellesi vihainen, siitä nuoruutesi hölmöilystäsi! Sattuuhan sitä, että kaksi likkaa rakastuu samaan mieheen!

Hahhahhahhaa, Piru, kun naurattaa sun tarinat :)))))))))))))))))))))))))

Minäkö katkera ja saanko kysyä mistä ? Onneks en ole sotkeutunut kehenkään piirirokottajaan, niin, että ei tartte katua yhtään mitään.

Niin ja mitäs halventavaa kakara nimityksessä on ? Oisko kersa sitten parempi, sopisko se ? :)))))))

• ohna?
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

Hahhahhahhaa, Piru, kun naurattaa sun tarinat :)))))))))))))))))))))))))

Minäkö katkera ja saanko kysyä mistä ? Onneks en ole sotkeutunut kehenkään piirirokottajaan, niin, että ei tartte katua yhtään mitään.

Niin ja mitäs halventavaa kakara nimityksessä on ? Oisko kersa sitten parempi, sopisko se ? :)))))))

Hyvin näyt Ohnan tarinan tietävän? Se on aivan sama mitä synonymia, lapsi, sanasta käytät? Se vain paljastaa....?
        Arvaa mitä?
        No, kirjoittele vain lisää, on mielenkiintoita lukea räväköitä kannanottojasi! Tosin ne ovat joskus pahasti pielessä? Mutta, haitanneeko tuo mitään?
        Jatkoja... !!

• rakkauteni mun

Kuka etsii mitäkin. Minä etsin eilistä ihastusta. Sitä jäi himppu jäljelle ja syvästi ihastuneena muistan nimenkin, Koskenkorva,

• oikeesti en etsi

Minäkin etsin samaa miestä, nimeä en enää muista...
        Oli erittäin hyvännäköinen, kohtelias, oli iso, toimi hyvin....
        Mutta se oli toissapäivänä....

• Oh na la laa

Neiti hovinsaarelta. Moi ei mulla ole yhtään kloddii mä flyttasin silloin 80luvulla Stadiin mis mä oon aikoinani födännu .Mä tulin takasin himahörnile . Sä varmaan sotket mut Rauta Ramsuun ,Murto Eemeliin tai Ventti Villeen sähän notkuit niitten kanssa silloin .En oo kuulu jätkistä ,ne on varmaan holistilassa. Oli ne Palskin ajat kliffaa aikaa, säkin olit silloin ihan kuosissa . Mä oon lysnannu et sä oot ruvennu vetää Sorbusta rankasti. Koita nyt slyyttaa tai ainaski vähentää. Gimistä kesää sulle.

• näin on

Ohna on nykyään alkoholisoitunut ja homoseksuaali.

• ohna?

" näin on"!
      Älä helvetissä! En mä onn tiennytkään? Hyvä, kun kerroit!

• sydämensä menettänyt

Tiedoksi neiti hovinsaarelle,en ole katkeroitunut enkä myöskään eronnut liitosta sillä en koskaan ole ollut naimisissa.Sulle on ilmeisesti vieras käsite sana rakkaus : ) usko vaan että jotakuta voi rakastaa vuosikymmeniä ja vaalia sydämessä...mitä tulee "ohnan" menneisyyteen,et kai kuvitellut että luulisin hänen eläneen selibaatissa?Sehän on miehenä olemisen tarkoitus,olla mies naiselle ja tehdä lapsia : ) sun rivien välistä paistoi ilkeys kun kerroit hänen erosta ja nykyisestä suhteesta.Kenties olet itseäsi tuonut tykö hänelle huonolla menestyksellä?Se Ohna jonka tunsin aikoinaan on sympaattinen kiltti kaveri ja hän jos kuka on ansainnut vaan pelkkää hyvää.Jos niin on että hän on varattu ja perheen isä,toivotan hänelle sydämestäni kaikkea hyvää ja jos hän tätä ketjua nyt lukee niin sanon " hei kultamuru,oot ihana ja mulla on ikävä! "

• Onnelan poikako

Tämä Ohna johka minä tunnen on juuri tuollainen sinun kuvailemasi mies. tämä Hovarin nainen on tyypiltään näitä jotka ruokkivat sieluaan ja sorkkivat joka palstan jutussa omia, niinkuin varmaan huomasit aika törkeää kielen käyttöä hän harrastaa.
      No saakoon siitä sen mitä hakee?
      Minu8n tuntemani Ohna on Mussalon satamassa töissä tosi hiono kaveri, olisiko kahden lapsen onnellinen isä.
      Etsi käsiisi kaveruuden merkeissä, asuu Karhulan puolella edelleen.
      Kevättä sinulle.

• sydämensä menettänyt

kiitos sinulle nim.onnelan poikako,kerrothan ohnalle terveisiä tähtisilmältä....en voisi koskaan tungetella hänen elämäänsä kun hänellä on jo perhe sillä en voisi pitää häntä kaverina.Olin korviani myöten rakastunut häneen ja tunteita on yhä tallella : ) ihanaa kuulla että hänelle kuuluu hyvää,ei munkaan elämässä mitään vikaa ole,olisin vaan mielelläni jakanut sen ohnan kanssa,aikoinaan ei rohkeus riittänyt ees tunteita paljastamaan : ( ihanaa että oot ohnan lähellä katsomassa että asiat on kunnossa

• yläaste tuttu

jos ollaan samassa hlö:ssä ni oli ainaki aikanaa tosi mukava tyyppi n.44-45 vuotias? asusteli muistaaksee jossai karhulan suunnalla? toivotaan et löydät ja saat tilanteen selväks

• Benny Hill

Ohna budjaa Karkkarissa .Se on mesta missä asuu kaikki hyvännäköiset ja työtätekevät ahkerat Kotkalaiset ja tietty viisaat sekä rahajengi. Budjaa siel kyl stadilaisiakin. S-ketju rakensi Prisman lähelle Karkkarii et rahajengi pääsee nopeasti kauppaan .Alko tuli kans messii, nekin tajus et rikkaat tartee brenkkuu bileisiin ,ei niit voi ajattaa Haminaan .Nehän jää sinne ympyrää ravaa rundia eikä osaa ulos sieltä. Ne on duunannu Haminaan niit ympyröitä joka mestaan, siel poliisitkin pyörii piirissä muun jengin mukana. Tuu vaa Karkkarii huhuilee sitä Ohnaa ostarin hörnille ,kyl se sielt löytyy.Gimistä kesää

• 66smilodon

Jaaha!! itse olen asunut ikäni kotkansaarella eikä ole sellaista nimeä tullut vastaan kuin Ohna. Palskissa tuli aikoinaan pyörittyä ja ruotsinsalmessa sekä myös itämeressä olihan noita mestoja bar venus..seurahuone tietenkin ja meriniemi. Ohna on ihan outo nimi!!

• Benny Hill
        66smilodon kirjoitti:

Jaaha!! itse olen asunut ikäni kotkansaarella eikä ole sellaista nimeä tullut vastaan kuin Ohna. Palskissa tuli aikoinaan pyörittyä ja ruotsinsalmessa sekä myös itämeressä olihan noita mestoja bar venus..seurahuone tietenkin ja meriniemi. Ohna on ihan outo nimi!!

Ohna halttas Qvikki-baarissa ja Tuohi-pöllössä . Silloin ku se pääs sisää nii sil oli tuohta ,sit ku se lens mäkee nii se oli pöllö. Kyl se notku populukses , meritornis ja fenniassa.

• Tukholmassako?

Oliko sen Ohnan etunimi Harri tai Harry ? Jos oli niin silloin hän asuu täällä Ruotsissa lähellä Tukholmaa . Hänellä on vaimo ja yksi poika .

• sydämensä menettänyt

kiitos kaikille kun huomioitte mun suuren ikävän : ) kuten luitte,ohna ei ole enää mun saatavissa vaan elelee perheen isänä.Jatkan elämääni eteenpäin ja vaalin hänen kuvaansa sydämessäni...

• kielikello

ohnalle on viestisi kerrottu tänään 23.4

• jotainlöytynyt

Miehet on yleensäkin helpompi löytää netin välityksellä. Naisia harvemmin koska sukunimi muuttuu...tosin jotkut pitävät kyllä facebookissa ihan tyttönimensä niin on helpompi jonkun vanhan tutun löytää...harvempi sitä nykyinen ystävä kommunikoi facebookin kautta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe