Voiko olla täys narsisti?

0987654321

Onko narsisti narsistinen aina ja kaikille.
Psykologiset määritelmät kun tuppaa olemaan vähän niinku ne itse kukanenkin ymmärtää...voisiko se olla niinkin että toisen mielestä narsisti ei ole kaikille narsisti,eikä kukaan käyttäydy samalla tavalla kaikille.
voidaanko meidät kaikki nähdä narsisteina jos halutaan..
Tarkoitan että toisen pösilö on toisen viisas,mulle on kaikenlainen kategoriointi ollu aina vähän hankalaa.

9

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyqturu

Niin,suurin osa ihmisistä vihasi Adolf Hitleriä,mutta Eva Braun rakasti sitä ja sen ajatuksia ja tekemisiä ja persut jatkaan perinteitä.

Hitlerin mielestä juutalaiset varmaan oli just semmosia rahan ahneita narsisteja,jos sillon tiedettiin sanaa narsisti,mutta ahneita paskiaisia kuitenkin,jotka piti hävittää.

• Realismi on helppoa

Epämiellyttävä sinulle = näyttää aina itsekkäältä, jos tykkäät käyttää sanaa narsisti ihmisistä, käytät sitä luultavasti usein väärin kaikista ilkeistä tai oikeustajusi ulkopuolella olevista

Miellyttävä sinulle, antaa sinulle = ihana ihminen, jollekkin jotain muuta.

Jos kaikki olisivat kaikille ihania, heillä olisi tuhansia ystäviä ja ei aikaa sinulle.

• Ei voi olla täys narsisti.

Ajattele sadan ihmisen rinkiä. Tehtäväsi on määritellä kuka heistä on kiltein ja kuka itsekkäin. Pelaat mutu-tuntumalla, ja subjektiivisella näkemyksellä.

Kun kaikki sata ihmistä on listansa laatineet, huomataan että sinäkin olet joidenkin mielestä kiltti ja narsisti.

(hyvä aloitus)

• Jeesuskaan ei pärjänny kaikkien kanssa,Herodes naulasi sen ristiin.
      Että oikein Jumalasta seuraava poikansa olis.

olihan silläkin se hovinsakkin 12 opetuslasta,Tuomaksen Jeesus potkaisi pois,kun alkoi jeesuksen oppeja epäillä ja Juudas sai itse tarpeekseen ja lähti.

• tuq4tu

Eli summa summarum,toisen narsistinen psykopaatti on toisen vapahtaja.
        oliko Osama Bin Laden vapaustaistelija vai terroristi,riippuu kysytäänkö sitä keneltä.
        olet kuitenkin toisen narsisti ja toisen paras kaveri.

• Realismi on helppoa
        tuq4tu kirjoitti:

oliko Osama Bin Laden vapaustaistelija vai terroristi,riippuu kysytäänkö sitä keneltä.

Luuletko että on oikeasti oikein käyttää jostain ihmisestä sanaa narsisti psykopaatti, jos se on vain sinun subjektiivinen oma kokemus? Pitäisi muistaa että sinäkään et ole erehtymätön ja psykologia on ihan oikeasti ammattilaisten hommaa!

Kyllähän narsisti voi pelata muille muuta naamaria, mutta ei se ole narsismia jos ihminen on joillekkin vittumainen. Sitä paitsi sinun tulisi täydellisesti ymmärtää miltä SINÄ näytät tälle tyypille ja miksi. Voihan olla että hän näkee sinut samalla tavalla, esim piilovittuilijat eivät usein huomaa millaisia ovat. Ja kyse ei ole narsismista vaan 99,7% ihmisillä. Näin ihmisistä valikoituu vain muutama aina oikeiksi ajanviettotovereiksi ja osa karsiutuu vuosien varrella.

• 46716
        tuq4tu kirjoitti:

Tuohan kuulostaa jo samalta kuin että ylipainoinen sanoo muita laihoiksi, jos he ovat normaalipainoisia. Onko olemassa vain lihavia ja laihoja? Onko olemassa vain narsisteja ja sitten parhaita kavereita?

• gääggä

Eugen Schauman tappoi kenraalikuvernööri Nikolai Bobrikovin ja suomi itsenäistyi,olikohan se Schauman psykopaattinen narsisti terroristi.

• Hohhoijakkaa

Luulen että sinulla ei ole kaikki okei, käytät niin tarkoituksellisesti ilkeitä termejä muista, että uskonpa että tiedät itsekin vain peilaavasi muihin mitä tiedät itse olevasi.

Itse opin jo koulussa ettei perusteeton nimittely ole kovin järkevää touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      98
      6867
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      475
      4980
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      129
      2866
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2443
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      14
      2209
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      35
      1192
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1123
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1050
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1013
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      59
      954
    Aihe