uusio tulla tapaan lapsianne tai muuta hämärää?? Ihan oikeesti, meillä yrittää. Onneksi lapseni on niin rehellinen että kertoo minulle että isän nainen yrittää tuneka hänen seuraansa. Siis ei mitään rajaa, ajatelkaa, salaa!!!! Kyllä on mennyt pitkälle toi kiusanteko, pitää ihmisellä olla paljon synkkää menneisyydessä, kun alkaa jo lapsia häiriköimään! Jos ei kehtaa tulla äidille suoraan lupaa anomaan, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Hyi!!!
Yrittääks teillä salaa se miehen
125
544
Vastaukset
- pitkäniemi.
Toivottavasti ne lapsesi hakis sulle paikan mielisairaalaan, hulluutesi ja harhaisuutesi alkaa olla jo vaarallista.
- äidit päättää
Kyllä lasten äidillä on vielä sanansa sanottava ketä omat lapset saa tavata ja ketä ei! Se on äidin velvollisuus lapsiaan kohtaan.
- hoitaja päättää sun.
äidit päättää kirjoitti:
Kyllä lasten äidillä on vielä sanansa sanottava ketä omat lapset saa tavata ja ketä ei! Se on äidin velvollisuus lapsiaan kohtaan.
Aikuiset lapset päättää ite ketä tapaavat ja ketä ei, ja myös itse hakevat puolisonsa ja eroovatkin lupaa sulta kysymättä.
Sulla lissu ei ole enään mitään velvollisuuksia aikuisia lapsiasi kohtaan, mutta tuolle mielisairaudellesi voisit jotain tehdä ennekö tapahtuu jotain kamalaa. - lissu heeei....,,,,,
äidit päättää kirjoitti:
Lissu sun omien sanojesi mukaan "lapsesi" ovat jo aikuisia. Kontrolloitko yhä aikuisia lapsiasikin?
Oletko manipuloinut ja aivopessyt heidän samaan hulluuteen kuin itselläsikin? Ovat aikuiset lapsesi aivottomia robotteja, jotka eivät itse osaa päättää elämästään? - emme tarvi heitä
hoitaja päättää sun. kirjoitti:
Aikuiset lapset päättää ite ketä tapaavat ja ketä ei, ja myös itse hakevat puolisonsa ja eroovatkin lupaa sulta kysymättä.
Sulla lissu ei ole enään mitään velvollisuuksia aikuisia lapsiasi kohtaan, mutta tuolle mielisairaudellesi voisit jotain tehdä ennekö tapahtuu jotain kamalaa.Tottakai päättää, ja siihene i todellakaan kuulu ex isän naikkoset, ei ole koskaan kuulunut. Mihin me heitä tarvitsisimme,e ihän ne muuta kun tuo lisää ongelmia ja haukkuu koko suvun ja kiipeevät ja käyttävät miehen rahat kaljotteluun. Pahimmassa tapauksessa vie lastenkin rahat.
Juu, meille ei ole ollut koskaan asiaa, sen verran karsastamme ex mihen naisia, ei koskaan voi tietää millä asialla he tulisivat meille, häiriköimään se on selvä, mutta muutenkaan emme ole heistä kiinnostuneita.
Emme edes halua mennä katsomaan tämän naisen kotiakaan millainen tölli on, mies sani että ei ole meille hyvää seuraa, että hämärää on. - hoitaja päättää sun.
emme tarvi heitä kirjoitti:
Tottakai päättää, ja siihene i todellakaan kuulu ex isän naikkoset, ei ole koskaan kuulunut. Mihin me heitä tarvitsisimme,e ihän ne muuta kun tuo lisää ongelmia ja haukkuu koko suvun ja kiipeevät ja käyttävät miehen rahat kaljotteluun. Pahimmassa tapauksessa vie lastenkin rahat.
Juu, meille ei ole ollut koskaan asiaa, sen verran karsastamme ex mihen naisia, ei koskaan voi tietää millä asialla he tulisivat meille, häiriköimään se on selvä, mutta muutenkaan emme ole heistä kiinnostuneita.
Emme edes halua mennä katsomaan tämän naisen kotiakaan millainen tölli on, mies sani että ei ole meille hyvää seuraa, että hämärää on.voi herrajestas kun olet hullu!
- Hanki apua
äidit päättää kirjoitti:
Voi hyvänen aika ja pyhä yksinkertaisuus! Äideillä EI OLE PISARAAKAAN ENEMPÄÄ OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ SIITÄ KETÄ LAPSET TAPAAVAT, KUIN LAPSEN ISÄLLÄKÄÄN. Ymmärrätkö! Jos lasten isä on sitä mieltä, että hänen uusi kumppani voi olla osa lasten elämää niin sinulla ei ole siihen mitään sanottavaa - piste! Koita vain kestää osasi ja etsi mies itsellesi ettet jaksa puuttua asiohin jotka ei sulle kuulu.
- piipaapiipaapiiiiiii
emme tarvi heitä kirjoitti:
Tottakai päättää, ja siihene i todellakaan kuulu ex isän naikkoset, ei ole koskaan kuulunut. Mihin me heitä tarvitsisimme,e ihän ne muuta kun tuo lisää ongelmia ja haukkuu koko suvun ja kiipeevät ja käyttävät miehen rahat kaljotteluun. Pahimmassa tapauksessa vie lastenkin rahat.
Emme edes halua mennä katsomaan tämän naisen kotiakaan millainen tölli on, mies sani että ei ole meille hyvää seuraa, että hämärää on.Sä tarvit apua ihan oikeasti!
- kyllä äiti päättää!!
Hanki apua kirjoitti:
Voi hyvänen aika ja pyhä yksinkertaisuus! Äideillä EI OLE PISARAAKAAN ENEMPÄÄ OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ SIITÄ KETÄ LAPSET TAPAAVAT, KUIN LAPSEN ISÄLLÄKÄÄN. Ymmärrätkö! Jos lasten isä on sitä mieltä, että hänen uusi kumppani voi olla osa lasten elämää niin sinulla ei ole siihen mitään sanottavaa - piste! Koita vain kestää osasi ja etsi mies itsellesi ettet jaksa puuttua asiohin jotka ei sulle kuulu.
No tottakai on äidillä oiekus omien lasten asioihin, sen sijaan tällä uusiolla ei ole minkäänlaista oikeutta puuttua toisten perheiden asioihin. Mistähän moinen ajatus on lähtöisin että kuka tahansa voi haukkua tai kiusaa toisten lapsia?
Ymmärrän, että lasten isä ei voi olla mitään mieltä siitä etteiö äidillä ole oikeus omien lasten asioihin.
Sinähän kummia kirjoittelet!! Täysin vieraat ja ulkopuoliset ihmiset on erittäin hankoita puuttumaan kaikkiin asioihin, mutta ei aina onnistu, meillä ei ole koskaan onnistunut. Meidän lapset ei ole kenen tahansa lapsia, vaan meidän ja kellään ei ole oikeutta heitä kiusata ja estää ja haukkua.
Siinä olen onnistunut, eikä kukaan ole meille vielä tullut, koska tietävät että olen kova luu. Mies on myös estänyt nasietensa tulon meille. Me emme heitä tarvi sukuumme sotkemaan.
Joten kyllä äidit päättää lastensa asioista, ei nämä katkerat uusiot, hyvänen aika sentään!! Johan hulluja puhut, että äidit ei saisi hoitaa lasten asioita, mutta täysin vieraat saisi sotkea ne!!! Heh... uskokoon ken tahtoo, minä en!
Meille ei tulla, ei edes kukkapuskan kanssa. Hävettäisi jos vieras nainen leikkisi meillä jotain kotia!!! Huh huh.. lapsetkin ovat kauhuissaan jos joutuisivat moiseen pyöritykseen. - Kokenut36
äidit päättää kirjoitti:
Näin äitinä itsekin ajattelin ennen noin. Mutta olen joutunut henkisesti käymään asioita uudelleen läpi, ja toteamaan, että ei minulla ole sellaisia oikeuksia.
Kun exäni alkoi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, josta olin mustasukkainen yhdessä ollessamme, ja joka kaiken kukkuraksi oli ollut minua kohtaan aina hyvin vastenmielinen, niin ensireaktioni oli, että EI KÄY. Tai siis tietysti mies saa olla kenen kanssa lystää, mutta minun lapseni elämään se nainen ei tule.
Mies piti kuitenkin pintansa. Onneksi en nolannut itseäni enempää. Esitin lopulta hyvin asiallisesti miehelle, että mitä asioita kyseiseltä naiselta odotan. Hänen tietysti täytyy olla aina asiallinen lastani kohtaan, ja vaikka hänellä olisi mustasukkaisuutta minusta (miehen mukaan siis on), niin hän ei siitä huolimatta saa koskaan lapsen kuullen minua arvostella. Ja mikäli heidän suhteesta tulee vakavampi, naisen on oltava "kokonainen" aikuinen lapsen elämässä. Haluan että lapseni kokee olevansa tervetullut kotiin myös isänsä luona, ja toisaalta myös siellä isän puolison on osattava komentaa. En hyväksyisi sitä, että toisessa osoitteessa lellitään.
Tein myös selväksi, että haluaisin paremmin tutustua kyseiseen naiseen. No, kuinka sitten asiat meni...
Kyseinen nainen ei ole halunnut koskaan tutustua minuun. Enää en jaksa pyytää. Jos satunnaisesti törmäämme ja lapsi on paikalla, niin hän tervehtii minua. Siinä se. Lapsen isän mukaan nainen on aina asiallinen lasta kohtaan, ja ottaa hänet hyvin huomioon. Komentamista on joutunut vähän harjoittelemaan, ja lapsi onkin testannut tuota naista... Ihan kohtuullisesti siis on sujunut.
Exäni on jo naimisissakin ollut pitkään tuon naisen kanssa, ja minulla itsellänikin on "uusi" (jo vuosia...) aviomies ja pari nuorempaa lastakin.
Välit ovat asialliset. Ei ole riitoja, mutta ei suurta ystävyyttäkään. Lapsen asiosta pystymme hyvin sopimaan, eikä minulla ole tarvetta hyppiä seinille, kun exä puhuu "maijan" menoista ja niiden vaikutuksesta, tai siitä lapseni viettää hänen kanssa aikaa.
Äidin oikeudet pysyvät siinä, mitä tapahtuu kun lapsi on isällään. Isä päättää siitä, ketä lapsi tapaa isällään. Sama tietysti toisinpäin!
Laissa on määrätty ne asiat, jotka yhteishuoltajat päättävät yhdessä. Siellä ei ole mainintaa siitä, ketä ihmisiä lapsi tapaa tai keiden kanssa asuu.;)
Joten te yhä katkeruuden ja mustasukkaisuuden kierteessä olevat äidin, LOPETTAKAA! Ihan itsennekin takia. Mulle teki tosi hyvää päästää vähän irti ja keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin. Tuulimyllyjä vastaan on turha tapella.:) - edel.
Kokenut36 kirjoitti:
Näin äitinä itsekin ajattelin ennen noin. Mutta olen joutunut henkisesti käymään asioita uudelleen läpi, ja toteamaan, että ei minulla ole sellaisia oikeuksia.
Kun exäni alkoi seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, josta olin mustasukkainen yhdessä ollessamme, ja joka kaiken kukkuraksi oli ollut minua kohtaan aina hyvin vastenmielinen, niin ensireaktioni oli, että EI KÄY. Tai siis tietysti mies saa olla kenen kanssa lystää, mutta minun lapseni elämään se nainen ei tule.
Mies piti kuitenkin pintansa. Onneksi en nolannut itseäni enempää. Esitin lopulta hyvin asiallisesti miehelle, että mitä asioita kyseiseltä naiselta odotan. Hänen tietysti täytyy olla aina asiallinen lastani kohtaan, ja vaikka hänellä olisi mustasukkaisuutta minusta (miehen mukaan siis on), niin hän ei siitä huolimatta saa koskaan lapsen kuullen minua arvostella. Ja mikäli heidän suhteesta tulee vakavampi, naisen on oltava "kokonainen" aikuinen lapsen elämässä. Haluan että lapseni kokee olevansa tervetullut kotiin myös isänsä luona, ja toisaalta myös siellä isän puolison on osattava komentaa. En hyväksyisi sitä, että toisessa osoitteessa lellitään.
Tein myös selväksi, että haluaisin paremmin tutustua kyseiseen naiseen. No, kuinka sitten asiat meni...
Kyseinen nainen ei ole halunnut koskaan tutustua minuun. Enää en jaksa pyytää. Jos satunnaisesti törmäämme ja lapsi on paikalla, niin hän tervehtii minua. Siinä se. Lapsen isän mukaan nainen on aina asiallinen lasta kohtaan, ja ottaa hänet hyvin huomioon. Komentamista on joutunut vähän harjoittelemaan, ja lapsi onkin testannut tuota naista... Ihan kohtuullisesti siis on sujunut.
Exäni on jo naimisissakin ollut pitkään tuon naisen kanssa, ja minulla itsellänikin on "uusi" (jo vuosia...) aviomies ja pari nuorempaa lastakin.
Välit ovat asialliset. Ei ole riitoja, mutta ei suurta ystävyyttäkään. Lapsen asiosta pystymme hyvin sopimaan, eikä minulla ole tarvetta hyppiä seinille, kun exä puhuu "maijan" menoista ja niiden vaikutuksesta, tai siitä lapseni viettää hänen kanssa aikaa.
Äidin oikeudet pysyvät siinä, mitä tapahtuu kun lapsi on isällään. Isä päättää siitä, ketä lapsi tapaa isällään. Sama tietysti toisinpäin!
Laissa on määrätty ne asiat, jotka yhteishuoltajat päättävät yhdessä. Siellä ei ole mainintaa siitä, ketä ihmisiä lapsi tapaa tai keiden kanssa asuu.;)
Joten te yhä katkeruuden ja mustasukkaisuuden kierteessä olevat äidin, LOPETTAKAA! Ihan itsennekin takia. Mulle teki tosi hyvää päästää vähän irti ja keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin. Tuulimyllyjä vastaan on turha tapella.:)Korjaus, siis äidin oikeudet pysyvät siinä, mitä tapahtuu kun lapsi on äidilllään.
- kummaa röyhkeyttä
Tuota noin... mikä tämä lissusydrooma täällä oikein on? Kysin ihan asiallisen kysymyksen tungettelevista ihmisistä muiden elämään.
Lissusta en tiedä.. kuin yleistä se on että vieras ihminen tukee teidän kotiin tai yrittää manipuloida lapset äirikkösoitoillaan isää ja äitiä vastaan? Oma lehmä ohjassa hällä. Naruamme vaan makeasti.- lissulle kuolema
tapa ittes
- Lissulle lissulle li
Tuota noin niin....mikähän Lissu...just, just....Sun aloitus ei ollu asiallisuutta nähnytkään.....
uusio, isän nainen, kiusanteko, synkkää menneisyydessä, Jos ei kehtaa tulla äidille suoraan lupaa anomaan, SIIS, näillä sana valinnoilla paljastit itsesi Lissuksi!
- wilma60
Ei todellakaan yritä tavata lapsiani salassa. Siinä vaiheessa kun hain eroa miehestäni tiesin hänen asuvan uuden naisystävänsä kanssa joten ihan minun luvalla lapset ovat isänsä luokse menneet ja samalla tavanneet hänen uuden kumppaninsa.
- meille ei sovi
Jotkut luottaa kaikki ei. Minä en. En voisi kuvitella, että me olisimme tekemisissä ex miehen ja ex isän naisten kanssa, siihen me emme alistuisi ikinä. Ihan puistattaa, että pitäisi sietää ihmistä, joka rikkoi perhemme ja valhetelee miehelle meistä puhuu potaskaa ym, manipuloi miestä omia lapsiaan vastaan. Moisen ryöpytyksen saaneena mies onkin jo valmis hylkäämään täysin omat lapset.
- wilma60
meille ei sovi kirjoitti:
Jotkut luottaa kaikki ei. Minä en. En voisi kuvitella, että me olisimme tekemisissä ex miehen ja ex isän naisten kanssa, siihen me emme alistuisi ikinä. Ihan puistattaa, että pitäisi sietää ihmistä, joka rikkoi perhemme ja valhetelee miehelle meistä puhuu potaskaa ym, manipuloi miestä omia lapsiaan vastaan. Moisen ryöpytyksen saaneena mies onkin jo valmis hylkäämään täysin omat lapset.
Minä luotan mieheni makuun naisten suhteen. Kun hän minut toiseen vaihtoi niin voin olla varma siitä ettei hän ainakaan huonompaan vaihtanut. Aikuiseen, järkevään ja lapselliseen (joskin lapset jo aikuisia) minut vaihtoi joten en nähnyt mitään syytä estää tapaamisia. Joskus se elämä menee niin että se elämän rakkaus löytyykin muualta kuin avioliitosta. Sinunkin miehelläsi kävi varmaan niin ja kun niin käy niin siinä ei auta enää mikään vaan on mentävä tunteiden mukana. Ja se meidän petettyjen ja jätettyjen on ymmärrettävä ja jatkettava elämää itsekeen ja lasten kanssa. Unohtamatta kuitenkaan sitä että myös se isä on lapsille tärkeä.
- kummia on ukot
wilma60 kirjoitti:
Minä luotan mieheni makuun naisten suhteen. Kun hän minut toiseen vaihtoi niin voin olla varma siitä ettei hän ainakaan huonompaan vaihtanut. Aikuiseen, järkevään ja lapselliseen (joskin lapset jo aikuisia) minut vaihtoi joten en nähnyt mitään syytä estää tapaamisia. Joskus se elämä menee niin että se elämän rakkaus löytyykin muualta kuin avioliitosta. Sinunkin miehelläsi kävi varmaan niin ja kun niin käy niin siinä ei auta enää mikään vaan on mentävä tunteiden mukana. Ja se meidän petettyjen ja jätettyjen on ymmärrettävä ja jatkettava elämää itsekeen ja lasten kanssa. Unohtamatta kuitenkaan sitä että myös se isä on lapsille tärkeä.
Minä en luota,, hänelle minun jälkeeni tulevat naiset ovat pelkkää ajanvietettä, ja kelpaa kuka tahansa. Meillä sentään oli omakoti, lapset ja ihana suku, mutta nyt miehellä ei ole mitään, pelkkä omituinen nainen joka voisi olla kuka tahansa, hänellä ei ole enää rimaa.
Hylkäsi omat lapsetkin, joten ei mieskään voi olla kovin fiksu, tosin eukkonsa pakottamana hylkäsi ja lapset ja ihanan suvun ympäriltään. Mutta syyttömiä me olemme suvunkanssa siihen, että mies halusi - ei mitään!
- lissu joutais kuolla
Kylläpä lissua taas ahdistaa...onko yksinäinen viikonloppu onko...no voi byhyy
- aamuaurinkoinen mies
Ihminen joka salaa haluaa tapailla miehen ja exänlapsia, on mieletään sairas ja hyvin opätoivoinen. Jotain hyvin saltaavaa voi olla, kannattaa tarkkaan ottaa selvää. Sitä mieltä mä olen.
Jos pystyy rikkomaan perheen, pystyy mihin vaan.- Lisbeth the sekolle
Ihminen joka vuodesta toiseen paasaa palstalla, joka ei hänelle kuulu, samaa vuodatustaan monta kertaa päivässä, on mieleltään sairas, ja hyvin epätoivoinen. Jotain voisi olla vielä tehtävissä Lisulle, kun vain menisi rohkeasti hakemaan apua itselleen. Ihminen joka on noin vainoharhainen ja ajattelee kaikista vain pelkkää pahaa, ei saisi kulkea normaalien ihmisten seassa vapaana.
- lissu ry
Lisbeth the sekolle kirjoitti:
Ihminen joka vuodesta toiseen paasaa palstalla, joka ei hänelle kuulu, samaa vuodatustaan monta kertaa päivässä, on mieleltään sairas, ja hyvin epätoivoinen. Jotain voisi olla vielä tehtävissä Lisulle, kun vain menisi rohkeasti hakemaan apua itselleen. Ihminen joka on noin vainoharhainen ja ajattelee kaikista vain pelkkää pahaa, ei saisi kulkea normaalien ihmisten seassa vapaana.
Totuuksia hän laukoo.
Jos sulle kolahtaa olet itse avun tarpeessa. Totuus sattuu aina. - lissua tukee vain li
lissu ry kirjoitti:
Totuuksia hän laukoo.
Jos sulle kolahtaa olet itse avun tarpeessa. Totuus sattuu aina.Tapa ittes
- meidänmalli toimii
Lisbeth the sekolle kirjoitti:
Ai mulle ei kuulu lasteni asiat tai kuka tulee meille sotkemaan?? M emme voisi ikinä suostua siihen että ex miehen nainen tulisi meille!!! Hyi sanon minä, emme halua nähdä emmekä kahvitella tai syödä, ja miksi se meille tulisi sotkemaan? MEkään emme mene sinne kuikuileen.
Miksi olet kateellinen meidän systeemille? Se on vapasti kopioitavissa, ja sanon että toimii. Meillä onlapset olleet erittäin upeita, kun ei ole joutuneet erissaamaan tai haukutaviksi isän naisten luo. Kokeile, niin yllätyt! - Buahahahahahahaaaa
lissu ry kirjoitti:
Totuuksia hän laukoo.
Jos sulle kolahtaa olet itse avun tarpeessa. Totuus sattuu aina.Lissun tarinoissa ei ole päätä eikä häntää, eikä totuutta siteeksikään. Sekopäisen akan turinoita. Muille ei kolaha Lissun jutut, Lissu ry:lle kolahtaa, joten haeppa sitä apua itsellesi Lissu!
- hullu uusivaimo
meidänmalli toimii kirjoitti:
Ai mulle ei kuulu lasteni asiat tai kuka tulee meille sotkemaan?? M emme voisi ikinä suostua siihen että ex miehen nainen tulisi meille!!! Hyi sanon minä, emme halua nähdä emmekä kahvitella tai syödä, ja miksi se meille tulisi sotkemaan? MEkään emme mene sinne kuikuileen.
Miksi olet kateellinen meidän systeemille? Se on vapasti kopioitavissa, ja sanon että toimii. Meillä onlapset olleet erittäin upeita, kun ei ole joutuneet erissaamaan tai haukutaviksi isän naisten luo. Kokeile, niin yllätyt!Se olin minä!! minä vein ukkosi ja nyt vikittelen aikuisia lapsiasi! Joka päivä käkätän omassa nurkassani ja punon juonia sinun pääsi menoksi. Joku yö hiivin luoksesi ja leikkaan kaikista perhekuvistasi pääsi pois ja liimaan oman kuvani tilalle! käkäkäkääkäkäkääähää!
- järkyttävää mutta to
Kolmas rikkoo aina perheen, siksi rtoja on niinpaljon. Kun he kokevat että ovat jääneet paitsi kaiksesta mitä toisilla, on ja ovat kateellisia toisten onneille, niin pitää rikkoa jotta tuntisi itsensä hyväksytyksi ja jotain aikaansaavaksi.
Turha puhua ettei kolmannella ole osuutta asiaan. Kyllä on.
Suurin osa eroista tapahtuu juuri kolmannen mennessä väliin.- Juu vai ei
Kolmas rikkoo aina perheen
Suurin osa eroista tapahtuu juuri kolmannen mennessä väliin
----> No Lissu, kummin se nyt oikein on?
- lapset kertovat aina
Meillä yritti, mutta onneksi olen kasvattanut lapseni rehellisyyteen, ja he kertovat kaiken minulle. Lasten isä on usuttanut monesti lapsia valehtelemaan, mutta se ei onneksi meidän lapsilla ole toiminut.
Aina ovat kertoneet. Meillä täysi luottamuts. Meillä ei salanaisia tule lasten elämään. Siitä ei tule on vaikeuksia ja lapset oppisivat valheellisen elämän.
Eläkööt miehen naiset valheessa, mutta meillä ei.
Kurjaa kun isä usuttaa lapsia valehtelemaan, aika jännä.- hyvienlastenäiti
Nyt näyttää Lissulla menevän niin pahasti överiksi, että todennäköisesti aika pian joutuu suljetulle. Mutta kun niitä mielisairaiden laitospaikkoja vähennettiin laman vuoksi liian paljon. Ehkäpä hän ehtii ennen paikan vapautumista noudattaa täältä moneen kertaan saamaansa ohjetta eikä enää tarvitse kuin kaksi metriä syvän kuopan.
- politiikko ainesta
hyvienlastenäiti kirjoitti:
Nyt näyttää Lissulla menevän niin pahasti överiksi, että todennäköisesti aika pian joutuu suljetulle. Mutta kun niitä mielisairaiden laitospaikkoja vähennettiin laman vuoksi liian paljon. Ehkäpä hän ehtii ennen paikan vapautumista noudattaa täältä moneen kertaan saamaansa ohjetta eikä enää tarvitse kuin kaksi metriä syvän kuopan.
Ihmeen paljon kuitenkin lissun tekstit kiinnostaa, jos tämäkin on niitä tuotoksia. On muuten aina ollut pisin ketju, ja aina joku vastaa!!
Ahaa, eikö muka kiinnosta??? - lissu on hullu.
politiikko ainesta kirjoitti:
Ihmeen paljon kuitenkin lissun tekstit kiinnostaa, jos tämäkin on niitä tuotoksia. On muuten aina ollut pisin ketju, ja aina joku vastaa!!
Ahaa, eikö muka kiinnosta???Niitä ei voi olla lukematta, kun joutuu avaan otsikon, ei tiedä mitä siellä on, joskus jo otsikko paljastaa lissun.
- lissu on täyshullu
hyvienlastenäiti kirjoitti:
juu, lissun hullupyörä pyörii nyt lujaa, pian se ottaa pyssyn ja menee ampuu sen exänsä naikkosen..toivottavasti sillä ei ole asetta.
- Aina odotan innolla
Minusta hän kirjottaa hyvin ja asiaa. Hänen kirjoituksensa on sanut mahtavan suosion, eipä kukaan muu siihen pysty, vaikka samoista asioista kirjoittaa.
Lissu kirjoittaa mielenkiintoisesti ja monenn mielenkiinto herää.
Tykkään!
Päivälehtien kolumnistina levikki nousisi ennätyslukemiin! Kukaan ei ole vielä keksinyt sitä rahasampoa!- hrdgkjk.,
Taas lissu kehuu itseään. Miten säälittävä tapaus.
- Voi lissu!!
Vi jehna, lissu! Nää sun itsesi kehumis-viesti yritykset on tosi surkeita.......
- ei katkera äiti
Mikä tämä ihme sota eksien ja uusien naisten välillä on? hyvin itsekästä ja lapsellista.
Itse olen ihanan tyttölapsen yh ja minä kyllä tulen loistavasti toimeen eksmieheni uuden naisen kanssa. Ei mitään ongelmaa. Olen paljon rauhallisimmin mielin kun tiedän, kenen seurassa lapseni viettää aikaa. Ja tämän uuden naisen suhteen ei ole pelkoa, että hän yrittäisi viedä minun äidin oikeudet taiaseman. Alusta asti tehty selkeäksi että minä olen äiti, uusi nainen vain yksi (tukeva) aikuinen lisää lapseni elämässä. Ja näin on hyvä. Toimii meillä! Eikä kenelläkään ole mitään nahisteltavaa sen suhteen.
Turha katkeruus, kiistat ja naurettavat ehdot ja kiellot kieltämättä monimutkaistaisivat elämäämme.
Ehkä olen onnekas kun olen pysynyt väleissä eksäni kanssa unohtamatta hänen uutta naisystäväänsä. Miksi kieltäisin eksältäni elämässä eteenpäin menemisen, jos siihen itsekin pyrin. Ja varmasti, jos oikea mies osuu joskus kohdalle, menenkin uusiin naimisiin ja ehtona tietystri on, että sellainen mies joka yhtä pyyteettömästi hyväksyy ja välittää lapsestani. Pitkä prosessi, mutta ei mahdoton!
Ei menetetä uskoamme ihmisiin muutaman huonon kokemuksen takia! Virheistä opitaan.- minä ja lapset
Ei varsinaista sotaa, vaan puolustetaan omia lapsia. Ei ole oikein että vieras ihminen alkaa säätää toisten peritä oman mielen mukaan ja jos ei onnistu haukkuu ne lyttyyn, usein puhuu perättömiä. Täällä haukutaan jäerstään kaikki exät lapsineen.
Naisesta ja lapsita tulee heit äärettömän huonoja, yhdessä yössä, kun mies jättää heidät, mitään äiti ei enää osaa eikä lapset. Eikä ne uudet suhteet ymmärrä, että itse he aiheuttavat sen surun ja murheen lasten elämässä kun rikkovat heidän perheet.
On hyviäkin eroja, jotka päättyy yhteiseen päätökseen, mutta sitten on näitä joiden perheet vaan rikotaan. Sitten uudet suhteet kuvittelee, että voivat tulla säätää ja ohjaa miehen ex perhettä oman mielenmukaan. Siitä on kyse.
Pitää osata jättää miehene x perhe rauhaan, sillä laill kaisvaa hyviä lapsia, kun saavat arauhassa olla ilman säätämisiä kenenkään ulkopuolisen taholta. Kokemusta muuten on. - ei katkera äiti
minä ja lapset kirjoitti:
Ei varsinaista sotaa, vaan puolustetaan omia lapsia. Ei ole oikein että vieras ihminen alkaa säätää toisten peritä oman mielen mukaan ja jos ei onnistu haukkuu ne lyttyyn, usein puhuu perättömiä. Täällä haukutaan jäerstään kaikki exät lapsineen.
Naisesta ja lapsita tulee heit äärettömän huonoja, yhdessä yössä, kun mies jättää heidät, mitään äiti ei enää osaa eikä lapset. Eikä ne uudet suhteet ymmärrä, että itse he aiheuttavat sen surun ja murheen lasten elämässä kun rikkovat heidän perheet.
On hyviäkin eroja, jotka päättyy yhteiseen päätökseen, mutta sitten on näitä joiden perheet vaan rikotaan. Sitten uudet suhteet kuvittelee, että voivat tulla säätää ja ohjaa miehen ex perhettä oman mielenmukaan. Siitä on kyse.
Pitää osata jättää miehene x perhe rauhaan, sillä laill kaisvaa hyviä lapsia, kun saavat arauhassa olla ilman säätämisiä kenenkään ulkopuolisen taholta. Kokemusta muuten on.löysin niin monta yleistystä teksistäsi, että en edes viitsi puuttua niihin kun menee naurettavksi. Harvoin ne uudet naiset ovat perimmäinen syy perheen ongelmiin. Minulla ja miehelläni ne ongelmat olivat ihan muualla. JA huomattiin, että ei niitä kyetä selvittämään eikä yhteinen taival tunnu enää järkevältä. Ei se ole tämän "uuden" syy, että meillä, minulla ja eksälläni ei suhde toiminut vaikka toisiamme jsokus tulisesti rakastettiinkin.
Mitä sekaantumiseen tulee. Kuulostaa kauhuskenaariolta. meillä ei onneksi ikinä tollasta. - faktaa vaan kehiin
ei katkera äiti kirjoitti:
löysin niin monta yleistystä teksistäsi, että en edes viitsi puuttua niihin kun menee naurettavksi. Harvoin ne uudet naiset ovat perimmäinen syy perheen ongelmiin. Minulla ja miehelläni ne ongelmat olivat ihan muualla. JA huomattiin, että ei niitä kyetä selvittämään eikä yhteinen taival tunnu enää järkevältä. Ei se ole tämän "uuden" syy, että meillä, minulla ja eksälläni ei suhde toiminut vaikka toisiamme jsokus tulisesti rakastettiinkin.
Mitä sekaantumiseen tulee. Kuulostaa kauhuskenaariolta. meillä ei onneksi ikinä tollasta.Ehkä ei teillä niin, mutta monilla on. Ja meillä, komeusta on miten lapset kärsii kun isä hylkää ja vaihtaa heidät täysin ulkopuolisiin perheenrikkojiin. Ei ole heloppoa nähdä lasten itkevän ja kaipaavan isää, joka oli kuin unelma isä lapsille aikanaan. Siksi vienti olikin kovaa miehellä. Helppo miesten on hylätä lapset kun tietää että äidit ei hylkää, ja on hyvä turvallinen paikka asua ja elää. Kyllä äiti huoletii.
Et voi väittää, että koskaan ei kolmas tule väliin, aivan taatusti tulee. Kokemusta on.
Jos ei olis tullut, emme varmasti kaipaisikaan miestä emmekä olisi itkeneet ja surrut asiaa niin kauan. Silloin ei olisi rakkautta, ellei miehen perheen jättäminen olisi tuntunut missään.
On surullista, että perheitä hajotetaan, ja halutaan nähdä lasten ikävä ja suru. Sitten yritetään kammeta exän ja lasten elämään ja jos ei onnitu, haukutaan ja leimataan hulluiksi. Näin ei ne miet sano vaan heidän uusiot. Lueppa täällä, miten paljon exät saa perätöntä rojua niskaan! JOnkunhan on heitä puolustettava, vaikka usein se puolustaminenkin leimataan hullun tekosiksi!! Se on sitä kiusaamista se. - ei katkera äiti
faktaa vaan kehiin kirjoitti:
Ehkä ei teillä niin, mutta monilla on. Ja meillä, komeusta on miten lapset kärsii kun isä hylkää ja vaihtaa heidät täysin ulkopuolisiin perheenrikkojiin. Ei ole heloppoa nähdä lasten itkevän ja kaipaavan isää, joka oli kuin unelma isä lapsille aikanaan. Siksi vienti olikin kovaa miehellä. Helppo miesten on hylätä lapset kun tietää että äidit ei hylkää, ja on hyvä turvallinen paikka asua ja elää. Kyllä äiti huoletii.
Et voi väittää, että koskaan ei kolmas tule väliin, aivan taatusti tulee. Kokemusta on.
Jos ei olis tullut, emme varmasti kaipaisikaan miestä emmekä olisi itkeneet ja surrut asiaa niin kauan. Silloin ei olisi rakkautta, ellei miehen perheen jättäminen olisi tuntunut missään.
On surullista, että perheitä hajotetaan, ja halutaan nähdä lasten ikävä ja suru. Sitten yritetään kammeta exän ja lasten elämään ja jos ei onnitu, haukutaan ja leimataan hulluiksi. Näin ei ne miet sano vaan heidän uusiot. Lueppa täällä, miten paljon exät saa perätöntä rojua niskaan! JOnkunhan on heitä puolustettava, vaikka usein se puolustaminenkin leimataan hullun tekosiksi!! Se on sitä kiusaamista se.Varmasti on näitäkin tapauksia, jossa ero ei suju sopuisasti ja joissa kolmas osapuoli saattaa olla syynä (myös naiset voivat löytää uuden miehen).
Mutta ymmärrän myös sen, että en voi alkaa kokemuksista kiistelemään. Jokaisella on omansa. Kiitän vaan onneani että omani on positiivinen.
En vaan kestä kuulla väkisin vänkäämistä, että kaikki miehet ovat sikoja ja toiset naiset kodinrikkojia. Näitäkin on. Mutta ei kaikki. Sekin tulee muistaa.
Ja kyllä, olen lukenut täällä vaikka ja mitä. Ja ottaa sydämestä kun näkee miten onnettomia kohtaloita täältäkin löytyy. Mutta olen myös järkevä ihminen ja tiedän, miten loukatut ihmiset voivat käyttäytyä.. ja yhden näkemys saattaa aina hyvin todennäköisesti poiketa toisen osapuolen näkemyksistä.
Harvoin riidat ja ongelmat parisuhteessa juontaa juurensa vain ja ainoastaan yhden ihmisen tekemiin asioihin. Tämän jos jokainen oppisi ymmärtämään ja tietyllä varauksella myös katsomaan peiliin ja hyväksymään myös ne omat virheet.. Säästyttäisiin monelta pitkittyneeltä kaunalta ja paskanjauhamiselta. - katkerat nyksät
ei katkera äiti kirjoitti:
Varmasti on näitäkin tapauksia, jossa ero ei suju sopuisasti ja joissa kolmas osapuoli saattaa olla syynä (myös naiset voivat löytää uuden miehen).
Mutta ymmärrän myös sen, että en voi alkaa kokemuksista kiistelemään. Jokaisella on omansa. Kiitän vaan onneani että omani on positiivinen.
En vaan kestä kuulla väkisin vänkäämistä, että kaikki miehet ovat sikoja ja toiset naiset kodinrikkojia. Näitäkin on. Mutta ei kaikki. Sekin tulee muistaa.
Ja kyllä, olen lukenut täällä vaikka ja mitä. Ja ottaa sydämestä kun näkee miten onnettomia kohtaloita täältäkin löytyy. Mutta olen myös järkevä ihminen ja tiedän, miten loukatut ihmiset voivat käyttäytyä.. ja yhden näkemys saattaa aina hyvin todennäköisesti poiketa toisen osapuolen näkemyksistä.
Harvoin riidat ja ongelmat parisuhteessa juontaa juurensa vain ja ainoastaan yhden ihmisen tekemiin asioihin. Tämän jos jokainen oppisi ymmärtämään ja tietyllä varauksella myös katsomaan peiliin ja hyväksymään myös ne omat virheet.. Säästyttäisiin monelta pitkittyneeltä kaunalta ja paskanjauhamiselta.Niinpä, nyksät syyttää aina omista ongelmista miehen exää. Exä sitä ja tätä.. lapset sitä ja tätä...
Mitä muuta äidit voivat tehdä, kun vastata samalla mitalla!! Pitääkö vaan hyväksyä ja kuunnella perättömiä? NO ei todellakaan!
Itse kuulun siihen, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee ja on valmis puolustamaan itseään ja lapsia.
Se on vielä pimennossa, miksi se nyksä haukkuu miehen perheen?? Mikä kumma mahti saa hänet siihen?
Katkeruus, epätoivo, pelko...luultavammin.
Jos uusio olisi suhteessa miehen kanssa vain rakkaudesta, hän hyväksyisi myös sen että mies rakastaa lapsiaan ja haluaa olla heidän kanssan. Miehelle lapset ovat rakkaita, ja onko rakkautta se että toiselle tärkeitä ihmisiä aletaan haukkumaan ja estämään olemasta isän kanssa??
Jos se on vaikeaa, ei se uusio ole miehen kanssa rakkaudesta, siitä ei ole kyse. Vaan perheen haoittaminen ja lasten ja exän kiusaaminen on pääasia. - ????
katkerat nyksät kirjoitti:
Niinpä, nyksät syyttää aina omista ongelmista miehen exää. Exä sitä ja tätä.. lapset sitä ja tätä...
Mitä muuta äidit voivat tehdä, kun vastata samalla mitalla!! Pitääkö vaan hyväksyä ja kuunnella perättömiä? NO ei todellakaan!
Itse kuulun siihen, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee ja on valmis puolustamaan itseään ja lapsia.
Se on vielä pimennossa, miksi se nyksä haukkuu miehen perheen?? Mikä kumma mahti saa hänet siihen?
Katkeruus, epätoivo, pelko...luultavammin.
Jos uusio olisi suhteessa miehen kanssa vain rakkaudesta, hän hyväksyisi myös sen että mies rakastaa lapsiaan ja haluaa olla heidän kanssan. Miehelle lapset ovat rakkaita, ja onko rakkautta se että toiselle tärkeitä ihmisiä aletaan haukkumaan ja estämään olemasta isän kanssa??
Jos se on vaikeaa, ei se uusio ole miehen kanssa rakkaudesta, siitä ei ole kyse. Vaan perheen haoittaminen ja lasten ja exän kiusaaminen on pääasia.No voi hyvän tähen.
Sinun tapauksessasi ei kylläkään ole kyse siitä, että ex-miehesi uusi puoliso ei olisi antanut isänsä tavata lapsiaan. Etkös sinä itse ole täällä jo vuosia paasannut siitä ettet SINÄ päästä lapsiasi isänsä luo jos uusi puoliso on siellä?? - vain lasteni takia
???? kirjoitti:
No voi hyvän tähen.
Sinun tapauksessasi ei kylläkään ole kyse siitä, että ex-miehesi uusi puoliso ei olisi antanut isänsä tavata lapsiaan. Etkös sinä itse ole täällä jo vuosia paasannut siitä ettet SINÄ päästä lapsiasi isänsä luo jos uusi puoliso on siellä??Molemmat väitteesi on totta. En halunnut lapsiani tapaileen vierasta ja ulkopulista ihmistä, joka antaa vääriä vaikutteita lapsillemme ja haukkuu heitä ja estää isää tapamasta. Pidin lasten puolta. Me emme tari semmoista ihmistä mihinkään, eikös se ole isän juttuja ei meidän. Miksi meidän pitäisi moinen häntäheikki kotiimme päästää?? Ei minusta.
Ja tämä uusi naikkonen vaatimiestä ejättämään ja hylkäämään lapsemme, sanoi että kakarat tai minä. Ja tottakai lapseton naikkonen menee lasten ohi. Painostuksen alaisena kylläkin. - Ole ylpeä itsestäsi
Hienoa! Täällä on yksi fiksu ihminen joukossa!
- ei katkera äiti
hetkinen. tässä on ristiriita. Miten voit väittää noita kaikkia väitöksiäsi, jos sinulla ei ole mitään pohjaa johon perustat ne?
"nyksän" haukkumiset ja tarinat kuinka kauhea lapsia kohtaan jne.. jos et ole antanut hänen edes tavata lapsiasi?
nyt meni yli minun ymmärrykseni.- lapset tärkeimmät
Mikä ristiriita siinä on, jos ei hyväksy elämään vierasta ex miehen naista? Miksi tuntematon ihminen pitää hyväksyä tulemaan kotiin tai olevan lasten kanssa?? Jos sinä uskallat laittaa laset täysin vieraan ihmisen seuraan mikä ettei, minä en.
Miten niin lapsia kohtaan? Eihän he edes tunne niitä isän naisia, miten se voi olla kauheaa?? Eikö vielä pahempaa ole äidin ja lasten haukkuminen, jota nyksät harrastaa??
Kyllä meni minunkin ymmärryksen yli, jos äitejä ja lapsia saa haukkua mielin määrin, mutta nyksät on sujattu, heitä ei saa millää muotoa mollata.
Siinä on syy, miksi meillä lapset ei ole ksokaan saaneet tapailla isän naikkosia eikä he saa tulla meille. Me emme tarvi emmekä halua kaveerata. Kierrämme hyvin kaukaa. - Ei katkera äiti
lapset tärkeimmät kirjoitti:
Mikä ristiriita siinä on, jos ei hyväksy elämään vierasta ex miehen naista? Miksi tuntematon ihminen pitää hyväksyä tulemaan kotiin tai olevan lasten kanssa?? Jos sinä uskallat laittaa laset täysin vieraan ihmisen seuraan mikä ettei, minä en.
Miten niin lapsia kohtaan? Eihän he edes tunne niitä isän naisia, miten se voi olla kauheaa?? Eikö vielä pahempaa ole äidin ja lasten haukkuminen, jota nyksät harrastaa??
Kyllä meni minunkin ymmärryksen yli, jos äitejä ja lapsia saa haukkua mielin määrin, mutta nyksät on sujattu, heitä ei saa millää muotoa mollata.
Siinä on syy, miksi meillä lapset ei ole ksokaan saaneet tapailla isän naikkosia eikä he saa tulla meille. Me emme tarvi emmekä halua kaveerata. Kierrämme hyvin kaukaa.Se ristiriita, että paljon on kärkkäitä mielipiteitä sinulla asiasta vaikka käytännön kokemukset puuttuu. Ei hirveän tosissaan voi ottaa noita kirjoituksia, jos niillä ei pohjalla ole kokemuksia vaan pelkästään.. oman mielesi/ajatustesi tuotteita.
- kysyn vaan
Ei katkera äiti kirjoitti:
Se ristiriita, että paljon on kärkkäitä mielipiteitä sinulla asiasta vaikka käytännön kokemukset puuttuu. Ei hirveän tosissaan voi ottaa noita kirjoituksia, jos niillä ei pohjalla ole kokemuksia vaan pelkästään.. oman mielesi/ajatustesi tuotteita.
Nijnpä näyttää olevan niillä uuskoillakin miehen exästä ja lapsista, vaikkei ole heitä tavannut ja tunne! Kovin näytät puolustavan ihmistä joka haukkuu miehen perheen, olisko sulla oma lehmä ojassa?
- Ei katkera äiti
kysyn vaan kirjoitti:
Nijnpä näyttää olevan niillä uuskoillakin miehen exästä ja lapsista, vaikkei ole heitä tavannut ja tunne! Kovin näytät puolustavan ihmistä joka haukkuu miehen perheen, olisko sulla oma lehmä ojassa?
Ota huomioon, että minä en syytä enkä puolusta ketään.
Miten voisin, kun en tunne sinua enkä tunne eksäsi uutta naista.
Ja suoraan sanottuna se on minulle yksi ja sama miten te olette asianne hoitaneet. Nämä huomiot ja kommentit perustuvat vain ja ainoastaan SINUN itse sanomiin asioihin.
Mielenkiinnosta haluaisin vaan tietää mistä sinä tiedät, että tämä uusikko haukuu, mustamaalaa ja pilaa mitään etenkään lastesi ja sinun elämäsi?
Etenkin kun jos olet sulkenut lapsesi kokonaan tämän uuden naisen elämän ulkopuolelle? Miten se on mahdollista?? Tai sitten tuo taktiikkasi ei näytä toimivan kauhean hyvin? - Ei meille tulla!
Ei katkera äiti kirjoitti:
Ota huomioon, että minä en syytä enkä puolusta ketään.
Miten voisin, kun en tunne sinua enkä tunne eksäsi uutta naista.
Ja suoraan sanottuna se on minulle yksi ja sama miten te olette asianne hoitaneet. Nämä huomiot ja kommentit perustuvat vain ja ainoastaan SINUN itse sanomiin asioihin.
Mielenkiinnosta haluaisin vaan tietää mistä sinä tiedät, että tämä uusikko haukuu, mustamaalaa ja pilaa mitään etenkään lastesi ja sinun elämäsi?
Etenkin kun jos olet sulkenut lapsesi kokonaan tämän uuden naisen elämän ulkopuolelle? Miten se on mahdollista?? Tai sitten tuo taktiikkasi ei näytä toimivan kauhean hyvin?Et mistään, mutta periaate on että perheenrikkojat ei kuulu meidän perheeseen ei sukuun eikä meidän elämään. Me emme kaipaa katkeria uusikkoja.
En ikinä anna lasteni olla heidän kanssa tekemisissä, miksi pitäisi??
Eihän he kuulu meille millään muotoa, eikä ne ole miesten juttuja ja hehän semmosen on ottanu, ei me.
Miksi lasten pitää alkaa leikkimään kotia vieraan ja ulkopuolisen ihmisen kanssa, koska heillä on omakin äiti.
Oma isä ja oma perhe. Jos mies ei pystynyt elämään perheessä oman perheen kanssa, niin MIKSI IHMEESSÄ TÄYSIN VIERAAN IHMISEN KANSSA?
Meidän lapset ei kuulu siihen sakkiin, ei vaikka voissa paistettaisiin. Katkeria ja haukkuvia ihmisiä, ei kiitos.
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja. - lissu on juoppohullu
Ei meille tulla! kirjoitti:
Et mistään, mutta periaate on että perheenrikkojat ei kuulu meidän perheeseen ei sukuun eikä meidän elämään. Me emme kaipaa katkeria uusikkoja.
Eihän he kuulu meille millään muotoa, eikä ne ole miesten juttuja ja hehän semmosen on ottanu, ei me.
Miksi lasten pitää alkaa leikkimään kotia vieraan ja ulkopuolisen ihmisen kanssa, koska heillä on omakin äiti.
Oma isä ja oma perhe. Jos mies ei pystynyt elämään perheessä oman perheen kanssa, niin MIKSI IHMEESSÄ TÄYSIN VIERAAN IHMISEN KANSSA?
Meidän lapset ei kuulu siihen sakkiin, ei vaikka voissa paistettaisiin. Katkeria ja haukkuvia ihmisiä, ei kiitos.
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja.Oho! nyt meni lissun kuppi nurin, naikkoset jo tulossa asumaan heidän kanssa ,voi kauheeta...ja lisää on tulossa.
Lissulla on ollu viinantäyteinen vl ,ja krapula sitä luokkaa, et näkee jo naikkosia haukkumassa heitä omassa kodissaan, mokomia katkeria naikkosia. - laaja perhe
Et mistään, mutta periaate on että perheenrikkojat ei kuulu meidän perheeseen ei sukuun eikä meidän elämään. Me emme kaipaa katkeria uusikkoja.
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja.Sinähän olisit pistänyt ne naikkoset kuriin kun he olisivat tulleet teille asumaan. Sinä olisit ollut se vanhin vaimo ja kaikki muut sinun käskyläisiä. Olisitte voineet jakaa miehen käyttövuorot ja kotityövuorot keskenänne eikä kukaan olisi väsynyt jatkuvaan raatamiseen. Lapsilla olisi ollut koko ajan lähellään turvallisia aikuisia ja eivätkä olisi isääkään menettäneet. Ja miten miehesi vanhemmat olisivatkaan riemustuneet kun koko perhe olisitte menneet sinne jouluna ja juhannuksena.
- näinpä
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja.Juuri tämän takia sinun kannattaisi pitää suusis supussa asioista, joista et oikeasti tiedä.
- Onnen äiti nyt ja ai
laaja perhe kirjoitti:
Sinähän olisit pistänyt ne naikkoset kuriin kun he olisivat tulleet teille asumaan. Sinä olisit ollut se vanhin vaimo ja kaikki muut sinun käskyläisiä. Olisitte voineet jakaa miehen käyttövuorot ja kotityövuorot keskenänne eikä kukaan olisi väsynyt jatkuvaan raatamiseen. Lapsilla olisi ollut koko ajan lähellään turvallisia aikuisia ja eivätkä olisi isääkään menettäneet. Ja miten miehesi vanhemmat olisivatkaan riemustuneet kun koko perhe olisitte menneet sinne jouluna ja juhannuksena.
Voi kurja, olen tosi pahoillani, että koko suku on sinut hylännyt!
Meillä taas koko suku on mukana siinä missä ennenkin, he eivät antaneet miehen typeryyden vaikuttaa meidänl apsiin ja kenenkään välehin. Yhdessä ollaan kuten aina ennenkin, mikään ei ole muuttunut.
Miksi teillä sun ero vaikutti siihen että suku hylkäsi sinut erosi myötä? Se on kurja asia, jo lastenkin kannalta että mummot ja papat jäivät, että moni ennen tärkeä ihminen jätti.
Meillä taas anoppi on yksi mun hyvistä kaverita, jonka kanssa on kiva shoppailla ja järkkää juhlia ym viettää suvun kanssa ytheistä aikaa. Olisihan ollut hullua ettei lapsi,llamme olisi enää mummoja pappoja ja serkkuja, kun isä hylkäsi.
Eihän sen niin pidämennä, vaan suku on ja pysyy. Näin ainakin miellä.
Kyllä meilä on turvallisia aikuisia ollut lasten ympärillä yllin kyllin. Siksi emme laske vieraita katkeria ex miehen naisia lasten lähelle, emmekä meille, juuri siitä on ollut kyse. Perheenrikkojat ei kuulu sukuumme.
Mutta yritä saada luottamus sukuusi, kyllä se siitä. Tsemppiä. Älä ole mulle noin kateellinen, jokainen tekee omat ratkaisut parhaimmin päin.
Mulla on suku ja lapset, miehellä ei mitään. - lasten suusta totuus
näinpä kirjoitti:
Juuri tämän takia sinun kannattaisi pitää suusis supussa asioista, joista et oikeasti tiedä.
Suunsa supussa pitäminen, ei muuta asioita paremmaksi. Jos olisin pitänyt suuni supussa, lapset olisivat joutuneet väärille raiteille mikäli olisivat joutuneet pakolla exisän katkerien naiskkosten pyrittämäksi. Nyt kun laitoin rajat ja kiellon ettei mielle tulla, on asiat todella hyvin erinomaisesti.
Meidän rajojen veto kannatti. Äiti on paras, lapsetkin sanovat. - järjenkäyttö sallitt
lasten suusta totuus kirjoitti:
Suunsa supussa pitäminen, ei muuta asioita paremmaksi. Jos olisin pitänyt suuni supussa, lapset olisivat joutuneet väärille raiteille mikäli olisivat joutuneet pakolla exisän katkerien naiskkosten pyrittämäksi. Nyt kun laitoin rajat ja kiellon ettei mielle tulla, on asiat todella hyvin erinomaisesti.
Meidän rajojen veto kannatti. Äiti on paras, lapsetkin sanovat.Ei niin. Mutta tässä tapauksessa kyllä. Koska ei sekään muuta asioita, että puhutaan puuta heinää. Sehän asioita vaan pahentaa.
- näin meillä
järjenkäyttö sallitt kirjoitti:
Ei niin. Mutta tässä tapauksessa kyllä. Koska ei sekään muuta asioita, että puhutaan puuta heinää. Sehän asioita vaan pahentaa.
En ole valhedellut ikinä lapsille, eikä he minulle. Mutta ex isä on niin tehnyt ja käskenyt myös lapsia valhetelemaan. Mutta yllätys yllätys, on jäänyt kiinni siitä kehoituksesta, lapeni sanoivat silloin, että ja kertoivat.
Rehellisyys ei pahenna asioita, joskus totuus vaan sattuu, muttaeniten sattuu valhetelu ja siitä kiinni jääminen. - järjenkäyttö sallitt
näin meillä kirjoitti:
En ole valhedellut ikinä lapsille, eikä he minulle. Mutta ex isä on niin tehnyt ja käskenyt myös lapsia valhetelemaan. Mutta yllätys yllätys, on jäänyt kiinni siitä kehoituksesta, lapeni sanoivat silloin, että ja kertoivat.
Rehellisyys ei pahenna asioita, joskus totuus vaan sattuu, muttaeniten sattuu valhetelu ja siitä kiinni jääminen.Kuka niin sanoi? Ja kuka sanoi, että sinä olet rehellinen? Sinä? Kuinka paljon se täällä painaa? Ei mitään? Täällä sinä vaan hoet samoja litanneja kerrasta toiseen. Koko ajan. Perustuen mihin? Sun argumentit on vailla pohjaa. De nada. Rentoudu välillä.
- paras perhe!!!!
järjenkäyttö sallitt kirjoitti:
Kuka niin sanoi? Ja kuka sanoi, että sinä olet rehellinen? Sinä? Kuinka paljon se täällä painaa? Ei mitään? Täällä sinä vaan hoet samoja litanneja kerrasta toiseen. Koko ajan. Perustuen mihin? Sun argumentit on vailla pohjaa. De nada. Rentoudu välillä.
Jokatapauksessa, äiti on se joka määrää lasten asioista heidänollessa pieninä. Ei kukaan vieras ihminen missään tapauksessa. Heillä ei ole mitään SIJAA lapsen elämässä, eikä oikeutta puuttua toisten perheen asioihin. Se on vaan niin.
Oli vaik kuin isän luona, niin äiti on se jonka sanaa kuunnellaan, mutta jos se on vaikea ymmärtää niin voi voi sentään, en mahda mitään.
Kunahan omassa perheessä tehdään asiat oikein, ja meillä ei ole koskaan ollut lupa lastenolla isän naisten lähellä, eikä heillä ole mitään oikeutta tulla meille. Siitä pidämme kiinni vielä tänäkin päivänä.
Rehellinen!! Ei minun tarvi sitä muille todistaa, kunhan lapseni ja minä tiedämme olemme toisillemme.
Tämä on mielipide palsta, täällä jokaisen asia on arvokas, ja luettu. Kuinka moni uusio hokee täällä päivästä soiteen kuinka exät pilaa elämän ja lapset haisee ja on lihavia, ym ym!!! Ihan samaa litaniaa joka päivä, monta kertaa päivässä.
Kyllä, me rentoudumme, mutta jos asiat olisi toisin, emme rentoutuisi, nyt on asiat hyvin. Lpasetkin kiittää. Siitä tiedän että olen tehnyt meillä asiat oikein. Mutta sehän juuri täällä m onia ärsyttääkin. Hyvin ei saisi olla. - Elämä hymyilee
paras perhe!!!! kirjoitti:
Jokatapauksessa, äiti on se joka määrää lasten asioista heidänollessa pieninä. Ei kukaan vieras ihminen missään tapauksessa. Heillä ei ole mitään SIJAA lapsen elämässä, eikä oikeutta puuttua toisten perheen asioihin. Se on vaan niin.
Oli vaik kuin isän luona, niin äiti on se jonka sanaa kuunnellaan, mutta jos se on vaikea ymmärtää niin voi voi sentään, en mahda mitään.
Kunahan omassa perheessä tehdään asiat oikein, ja meillä ei ole koskaan ollut lupa lastenolla isän naisten lähellä, eikä heillä ole mitään oikeutta tulla meille. Siitä pidämme kiinni vielä tänäkin päivänä.
Rehellinen!! Ei minun tarvi sitä muille todistaa, kunhan lapseni ja minä tiedämme olemme toisillemme.
Tämä on mielipide palsta, täällä jokaisen asia on arvokas, ja luettu. Kuinka moni uusio hokee täällä päivästä soiteen kuinka exät pilaa elämän ja lapset haisee ja on lihavia, ym ym!!! Ihan samaa litaniaa joka päivä, monta kertaa päivässä.
Kyllä, me rentoudumme, mutta jos asiat olisi toisin, emme rentoutuisi, nyt on asiat hyvin. Lpasetkin kiittää. Siitä tiedän että olen tehnyt meillä asiat oikein. Mutta sehän juuri täällä m onia ärsyttääkin. Hyvin ei saisi olla.Miksi sä väkipakolla väännät noista asioista? onkok ukaan sanonut mitään ? Miten sä jaksat? Olet nuokin asiat sanonu näissä keskusteluissa useita kertoja, vaikka ei keskustelun aiheeseen liittyisikään. Ymmärrän, jos sinulla on paha olla ja elämäsi ei ole mennyt niinkuin sinä olisit sen halunnut menevän. Mutta päästä irti tuosta sinua vaivaavasta ikävästä, murheesta, katkeruudesta... menneisyydestä. Ja jatka pääpystyssä eteenpäin. Turha negatiivisyys vaan jää nakertamaan sinun ja läheistesi elämää. Anna auringon paistaa elämääsi ja tulevien toiveiden ja lupausten nostaa hymy huulillesi ja päästää irti tuosta kaikesta.
On raksaampaa (ja turhaa) pitää kiinni tuosta mentaliteetista. Joka pidemmän päälle vain tekee hallaa sinulle itsellesi ja opettaa lapsillesi aivan väärän kuvan tästä maailmasta.
Maailma ei ole sinua vastaan, eikä kukaan muukaan jollet itse taistele kynsin ja hampian jokaisesta asiasta. - onnen ydin perhe
Elämä hymyilee kirjoitti:
Miksi sä väkipakolla väännät noista asioista? onkok ukaan sanonut mitään ? Miten sä jaksat? Olet nuokin asiat sanonu näissä keskusteluissa useita kertoja, vaikka ei keskustelun aiheeseen liittyisikään. Ymmärrän, jos sinulla on paha olla ja elämäsi ei ole mennyt niinkuin sinä olisit sen halunnut menevän. Mutta päästä irti tuosta sinua vaivaavasta ikävästä, murheesta, katkeruudesta... menneisyydestä. Ja jatka pääpystyssä eteenpäin. Turha negatiivisyys vaan jää nakertamaan sinun ja läheistesi elämää. Anna auringon paistaa elämääsi ja tulevien toiveiden ja lupausten nostaa hymy huulillesi ja päästää irti tuosta kaikesta.
On raksaampaa (ja turhaa) pitää kiinni tuosta mentaliteetista. Joka pidemmän päälle vain tekee hallaa sinulle itsellesi ja opettaa lapsillesi aivan väärän kuvan tästä maailmasta.
Maailma ei ole sinua vastaan, eikä kukaan muukaan jollet itse taistele kynsin ja hampian jokaisesta asiasta.Kiitos, mä jakselen todella hyvin! Ihania sanoja..;) tykkään kun joku ajattelee syvällisiä.Olin psykologiassa koulussa todella hyvä ja minusta piti tulla psykologi, mutta ei tullut, sillä pääsin toiseen haaveammattiini.
Kyllä minun elämässäni aurinko paistaa, välillä ei mutta suurimmalta osalta kyllä.
Mietin aina lapsiani, he ovat päällimäisenä mielessä, kun heillä on hyvin, on minullakin. Kuinka monet itkut ja surut olenkaan kuullut heitlä, kuinka monet onnen kyyneleet olen pyyhkinyt, ja aina olen se paras äiti heille. Joskus joutunut tekmääni käviä ratkaisuja, joskus päätimme yhdessä, ja aina se arunko sieltä jostain pilkisti, vaikka asiat ei mennet kuin halusimme, tai toivoimme. Mutta edelleen tässä ollaan, yhdessä lasten ja lasten kanssa, se on tärkeintä.
Lapsia pitää kuunnella, heille pitää antaa mahdolisuus omiin mielipiteisiin asioihinjotka heitä koskee, ja niin olen tehnytkin.
Kaikkea voi ostaa, mutta henkistä hyvinvointia ja läheisiä ei voi ostaa.
Äiti on se joka on ja pysyy, kun vain toimii oikein ja on lasten käytettävissä niin suruissa ja iloissa, aina tukena.
Se on totta, että suru ja tuksa ja katkeruus vei meistä kaikista mehut siloin kerran, mutta siitä on noustu, yhdessä.
Kun laittaa rajat ei-halutuille asiille, ei kukaan pysty pilaamaan sitä mitä jäljelle on jäänyt! Meille jäi paljon vaikka mies/isä halusikin lapsitaan eroon ja halusi parempaa elämää kuin oma perhe. Saiko hän parempaa?? Ei varmaan, sillä mikään ei ole parempaa kuin omat lapset! Joillekin muu on tärkeämpää kuin perhe, minulle ei. Siksi taistelin lasteni tähden, ja voitin, me voitimme. Meidän elämää ei kukaan ulkopuolinen ihminen ole päässyt pilaamaan, vaikka hajoittikin perheemme,, niin tässä me lsten kanssa vielä olemme! Minä saan uuden miehen, mutta lapset ei saa uutta isää.
Mutta he ovat pärjänneet elämässään loistavasti, he ovat vahvoja ja ymmärtävät että kun isä hylkäsi, he voivat tehdä samoin. - Voi tziisus
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja.......jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan...... = herran jestas ku sä olet vajukki!! Teille asumaan????
Aina olet ollut sekaisin, mutta nyt näyt olevan umpihullu. Kirjoituksesi ovat jo sellaista paatosta, kiukkua ja virheitä täynnä, ettei voi kun ihmetellä, miten olet vielä vapaana, etkä pehmustetussa huoneessa? - ??
Meillä ei olisi näin hyvää perhettä ja ihania lapsia jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan ja säätämään. Minun lapsia he eivät ikinä saa eikä pääse haukkumaan eikä tekemään heistä huonojen teiden kulkijoita, siinä on meidän raja.Oletko todellakin sitä mieltä että ex-miehesi uusi puoliso oli tulossa sinun luo asumaan?
- APUA!
onnen ydin perhe kirjoitti:
Kiitos, mä jakselen todella hyvin! Ihania sanoja..;) tykkään kun joku ajattelee syvällisiä.Olin psykologiassa koulussa todella hyvä ja minusta piti tulla psykologi, mutta ei tullut, sillä pääsin toiseen haaveammattiini.
Kyllä minun elämässäni aurinko paistaa, välillä ei mutta suurimmalta osalta kyllä.
Mietin aina lapsiani, he ovat päällimäisenä mielessä, kun heillä on hyvin, on minullakin. Kuinka monet itkut ja surut olenkaan kuullut heitlä, kuinka monet onnen kyyneleet olen pyyhkinyt, ja aina olen se paras äiti heille. Joskus joutunut tekmääni käviä ratkaisuja, joskus päätimme yhdessä, ja aina se arunko sieltä jostain pilkisti, vaikka asiat ei mennet kuin halusimme, tai toivoimme. Mutta edelleen tässä ollaan, yhdessä lasten ja lasten kanssa, se on tärkeintä.
Lapsia pitää kuunnella, heille pitää antaa mahdolisuus omiin mielipiteisiin asioihinjotka heitä koskee, ja niin olen tehnytkin.
Äiti on se joka on ja pysyy, kun vain toimii oikein ja on lasten käytettävissä niin suruissa ja iloissa, aina tukena.
Se on totta, että suru ja tuksa ja katkeruus vei meistä kaikista mehut siloin kerran, mutta siitä on noustu, yhdessä.
Kun laittaa rajat ei-halutuille asiille, ei kukaan pysty pilaamaan sitä mitä jäljelle on jäänyt! Meille jäi paljon vaikka mies/isä halusikin lapsitaan eroon ja halusi parempaa elämää kuin oma perhe. Saiko hän parempaa?? Ei varmaan, sillä mikään ei ole parempaa kuin omat lapset! Joillekin muu on tärkeämpää kuin perhe, minulle ei. Siksi taistelin lasteni tähden, ja voitin, me voitimme. Meidän elämää ei kukaan ulkopuolinen ihminen ole päässyt pilaamaan, vaikka hajoittikin perheemme,, niin tässä me lsten kanssa vielä olemme! Minä saan uuden miehen, mutta lapset ei saa uutta isää.
Mutta he ovat pärjänneet elämässään loistavasti, he ovat vahvoja ja ymmärtävät että kun isä hylkäsi, he voivat tehdä samoin.Miksi saan sellaisen käsityksen teksteistäsi, että sinä mustamaalaat tahallasi lasten isää lapsillesi? ETHÄN kuitenkaan tee niin? VAIKKA isä olisikin hylännyt lapsensa (mitä epäilen hyvin vahvasti), onko se lasten etujen mukaista hokea sitä heille? Ei.
- Laaja perhe
onnen ydin perhe kirjoitti:
Kiitos, mä jakselen todella hyvin! Ihania sanoja..;) tykkään kun joku ajattelee syvällisiä.Olin psykologiassa koulussa todella hyvä ja minusta piti tulla psykologi, mutta ei tullut, sillä pääsin toiseen haaveammattiini.
Mutta he ovat pärjänneet elämässään loistavasti, he ovat vahvoja ja ymmärtävät että kun isä hylkäsi, he voivat tehdä samoin.Kirjoitat että lapsia pitää kuunnella. Kuuntelitko lapsia kun teit päätöksen ettei lasten isä saa tavata lapsia muualla kuin sinun kodissasi ja sinun valvovan silmän alla? Lapset olisikin voineet olla eri mieltä ja olla isän kanssa isän kodissa ja kenties niiden "naikkosten" kanssa. Valitettavasti viesteistäsi välittyy hyvin itsekeskeinen ihminen joka on tehnyt kaikki päätökset lasten puolesta ja lasten sekä ex-miehen on ollut päätöksiin tyytyminen. Jos ex:si olisi ollut vahvempi persoona etkä olisi ennättänyt häntä alistaa tahtosi alle niin hän ei välttämättä olisi pääötksiisi tyytynyt vaan hakenut oikeutta oikeusteitse ja saanut tavata lapsiaan myös naikkosten läsnäollessa. Mutta ennätit alistaa hänetkin ja vain lähtemällä pois avioliitos mies pelasti itsensä. Onneksi niin, hän olisi voinut tehdä jotain pahempaakin etkä olisi enää täällä kirjoittelemassa naikkosista.
- ei kuulu meidän eläm
Laaja perhe kirjoitti:
Kirjoitat että lapsia pitää kuunnella. Kuuntelitko lapsia kun teit päätöksen ettei lasten isä saa tavata lapsia muualla kuin sinun kodissasi ja sinun valvovan silmän alla? Lapset olisikin voineet olla eri mieltä ja olla isän kanssa isän kodissa ja kenties niiden "naikkosten" kanssa. Valitettavasti viesteistäsi välittyy hyvin itsekeskeinen ihminen joka on tehnyt kaikki päätökset lasten puolesta ja lasten sekä ex-miehen on ollut päätöksiin tyytyminen. Jos ex:si olisi ollut vahvempi persoona etkä olisi ennättänyt häntä alistaa tahtosi alle niin hän ei välttämättä olisi pääötksiisi tyytynyt vaan hakenut oikeutta oikeusteitse ja saanut tavata lapsiaan myös naikkosten läsnäollessa. Mutta ennätit alistaa hänetkin ja vain lähtemällä pois avioliitos mies pelasti itsensä. Onneksi niin, hän olisi voinut tehdä jotain pahempaakin etkä olisi enää täällä kirjoittelemassa naikkosista.
Eikö se ole vielä tullut selväksi, että isää en ole ikinö kieltänyt. Kyse on ollut niistä naikkosista. Heillä ei ole mitääno ikeutta minun lapsiini! Heitä me emme halua ehlämäämme, ei mielle eikä varsinkaan lasten eteen! Emmemekään mene utsimaan naikkosen kotiin, hyi!
Meillä ei ole mitään tarvetta nähdä niitä. Riittää, kun rikkoivat perheemme, ja saivat isän hylkäämään omat lapsensa. Pitäiskilö se anteeksi antaa, ja antaa tulla vaan meille? No ei pidä!
Lapset eivät olisi sitä nyt mitä ovat, kun ovat säästyneet naikkosten kiusalta ja haukuilta.
Olisiko lapsille ollut parempi sitten, etteivät olisi ikkinä nähneet minua, omaa äitiä??? Minusta se olisi ollut todella julmaa. - no ei pidä
?? kirjoitti:
Oletko todellakin sitä mieltä että ex-miehesi uusi puoliso oli tulossa sinun luo asumaan?
No ei tule herranen aika. Eikö riitä se, että rikoivat perheen, pitäiskkö vielä tulla meille siivelle asumaan ja haukkumaan kokopäiväisesti?
- anoppi.
Onnen äiti nyt ja ai kirjoitti:
Voi kurja, olen tosi pahoillani, että koko suku on sinut hylännyt!
Meillä taas koko suku on mukana siinä missä ennenkin, he eivät antaneet miehen typeryyden vaikuttaa meidänl apsiin ja kenenkään välehin. Yhdessä ollaan kuten aina ennenkin, mikään ei ole muuttunut.
Miksi teillä sun ero vaikutti siihen että suku hylkäsi sinut erosi myötä? Se on kurja asia, jo lastenkin kannalta että mummot ja papat jäivät, että moni ennen tärkeä ihminen jätti.
Meillä taas anoppi on yksi mun hyvistä kaverita, jonka kanssa on kiva shoppailla ja järkkää juhlia ym viettää suvun kanssa ytheistä aikaa. Olisihan ollut hullua ettei lapsi,llamme olisi enää mummoja pappoja ja serkkuja, kun isä hylkäsi.
Eihän sen niin pidämennä, vaan suku on ja pysyy. Näin ainakin miellä.
Kyllä meilä on turvallisia aikuisia ollut lasten ympärillä yllin kyllin. Siksi emme laske vieraita katkeria ex miehen naisia lasten lähelle, emmekä meille, juuri siitä on ollut kyse. Perheenrikkojat ei kuulu sukuumme.
Mutta yritä saada luottamus sukuusi, kyllä se siitä. Tsemppiä. Älä ole mulle noin kateellinen, jokainen tekee omat ratkaisut parhaimmin päin.
Mulla on suku ja lapset, miehellä ei mitään.Ei se exän suku ole sun suku pahvi, vaan lastesi sukua ,sinä et ole mitään enään sen jälkeen kun erosit.
Kaveri voit olla ex anoppisi kanssa, mutta ei hän ole sulle mitään sukua.
ex miehesi uusi on sukuun naitu ja se ex anoppi on nyt sen oikee anoppi. - koko suvun jäsenet
anoppi. kirjoitti:
Ei se exän suku ole sun suku pahvi, vaan lastesi sukua ,sinä et ole mitään enään sen jälkeen kun erosit.
Kaveri voit olla ex anoppisi kanssa, mutta ei hän ole sulle mitään sukua.
ex miehesi uusi on sukuun naitu ja se ex anoppi on nyt sen oikee anoppi.Ja häpsis! Ei se anoppi ja appi mihinkään vähiä vaikka mies liitosta lähteekin. Ihan samalla lailla olemme suvun jäseniä kuin ennenkin. Ei sen eron tarvi koko sukua käsittää. Paitsi meillä ei erottu, vaan mies hylkäsi lapset.
- haluun tietää
ei kuulu meidän eläm kirjoitti:
Eikö se ole vielä tullut selväksi, että isää en ole ikinö kieltänyt. Kyse on ollut niistä naikkosista. Heillä ei ole mitääno ikeutta minun lapsiini! Heitä me emme halua ehlämäämme, ei mielle eikä varsinkaan lasten eteen! Emmemekään mene utsimaan naikkosen kotiin, hyi!
Meillä ei ole mitään tarvetta nähdä niitä. Riittää, kun rikkoivat perheemme, ja saivat isän hylkäämään omat lapsensa. Pitäiskilö se anteeksi antaa, ja antaa tulla vaan meille? No ei pidä!
Lapset eivät olisi sitä nyt mitä ovat, kun ovat säästyneet naikkosten kiusalta ja haukuilta.
Olisiko lapsille ollut parempi sitten, etteivät olisi ikkinä nähneet minua, omaa äitiä??? Minusta se olisi ollut todella julmaa.Elääkö se exäsi monen naisen kanssa kun puhut naikkosista?
Rikkoiko perheesi monta naista?
Millai se perhe rikottiin kerro meille?
Millai ne naiset tuli rikkomaan sun perheesi, eikö exälläsi ollut mitään osuutta siihen, tai sinulla?
Millai se exäsi sitte hylkäsi lapsensa?
Millai sinut hyljättiin, petettiinkö sua kauan ja exäsi narahti, vai millai kävi? - lissu on umpihullu
Voi tziisus kirjoitti:
......jos semmoiset naikkoset olisi tulleet meille asumaan...... = herran jestas ku sä olet vajukki!! Teille asumaan????
Aina olet ollut sekaisin, mutta nyt näyt olevan umpihullu. Kirjoituksesi ovat jo sellaista paatosta, kiukkua ja virheitä täynnä, ettei voi kun ihmetellä, miten olet vielä vapaana, etkä pehmustetussa huoneessa?Älä ny, kun lissusta piti tulla psykologi, mutta tulikin umpihullu buhahahaaaaaaa, mitä skeidaa....
- hulluutta...
no ei pidä kirjoitti:
No ei tule herranen aika. Eikö riitä se, että rikoivat perheen, pitäiskkö vielä tulla meille siivelle asumaan ja haukkumaan kokopäiväisesti?
ei juma****ta millasta huluutta????????ensin sanot et ne naikkoset tulee teille asuun ja seuraavassa tekstissä kiellät taas eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hullu mikä hullu.
- näin on.
koko suvun jäsenet kirjoitti:
Ja häpsis! Ei se anoppi ja appi mihinkään vähiä vaikka mies liitosta lähteekin. Ihan samalla lailla olemme suvun jäseniä kuin ennenkin. Ei sen eron tarvi koko sukua käsittää. Paitsi meillä ei erottu, vaan mies hylkäsi lapset.
Aijaa etkö olekkaan virallisesti eronnu, kun pitää olla avioliitossa , koska appi ja anoppi on voimassa olevan miehen vanhemmat.
Eronneela ei ole appea ja anoppia kun ei ole miestäkään ja sitte,kun menee uudestaan avioon niin sitte tulee uuden miehen kautta, anoppi ja appi. - hulluksi tullut
hulluutta... kirjoitti:
ei juma****ta millasta huluutta????????ensin sanot et ne naikkoset tulee teille asuun ja seuraavassa tekstissä kiellät taas eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hullu mikä hullu.
Jos ei ole hulluja, ei ole viisaitakaan!!
- miulla on!!!!
näin on. kirjoitti:
Aijaa etkö olekkaan virallisesti eronnu, kun pitää olla avioliitossa , koska appi ja anoppi on voimassa olevan miehen vanhemmat.
Eronneela ei ole appea ja anoppia kun ei ole miestäkään ja sitte,kun menee uudestaan avioon niin sitte tulee uuden miehen kautta, anoppi ja appi.Kyllä mulla on , ei ne ole minnekkäänk adonneet. Yhdessä vietetään juhlat ja joskus arjetkin, shoppaillaan ja käydään kylässä niinkuin ennenkin. Mikään ei ole muuttunut,.
Miksi heistä pitäisi luopua jos mies lapsensa jättää? Silloinhan ne vasta mummoa ja pappaa tarviikin, kun isä hylkää.
Miun appi ja anoppi on parhaita! - lissu on sitte tyhmä
miulla on!!!! kirjoitti:
Kyllä mulla on , ei ne ole minnekkäänk adonneet. Yhdessä vietetään juhlat ja joskus arjetkin, shoppaillaan ja käydään kylässä niinkuin ennenkin. Mikään ei ole muuttunut,.
Miksi heistä pitäisi luopua jos mies lapsensa jättää? Silloinhan ne vasta mummoa ja pappaa tarviikin, kun isä hylkää.
Miun appi ja anoppi on parhaita!Voi vi**u kun olet tyhmä, tottakai sä niiden kaa voit veljeillä niinpaljon, kun ne sua sietää, mutta ne ei ole sun sukulaisiasi, vaan lastesi verisukulaisia. Ne on lastesi mummu ja pappa maailman tappiin ja exäsi vanhemmat ja exäsi uuden appivanhemmat, mutta sulle vain ystäviä. Sinulla ei ole enään anoppia ja appea, kun sulla ei ole miestäkään olet eronnut ja sinkku.
- Nähty on ja monasti
kysyn vaan kirjoitti:
Mitä täällä on kirjoitettu, niin sen perusteella uudet kumppanit OVAT tavanneet ainakin lapsia ja yleensä ovat tavanneet myös sen exän. Mutta sinä olet itse satoja kertoja julistanut, ettet koskaan ole tavannut, eikä lapsesi ole tavanneet exäsi uutta kumppania. Joten sinulla ei ole mitään pohjaa kirjoituksillesi, mutta toisilla on omakohtainen kokemuspohja.
- elämä hymyilee
Melkein jo positiivisesti yllätyin, että tulee hansieltä jotain iloistakin sanomista mutta nopeasti se taas tipahti sinne muiden (isän) syyttelyyn.
Saanko uteliaisuudesta kysyä, että mikä politiikka sinulla on tämän sinun uuden miehen ja lastesi suhteen? - truethat
Väestöliitto:
Uusperheet
Sanakirja määrittää uusperheen käsitteen seuraavasti; se on perhe, jossa asuu uuden parisuhteen osapuolten lisäksi joko äidin tai isän alaikäisiä lapsia entisestä liitosta.
Uusperheessä voi olla myös yhteisiä lapsia tai täysi-ikäisiä lapsia. Lapset saattavat asua toisen vanhemman luona ja vierailla niin sanotun etävanhemman luona säännöllisesti, mutta nämä tilanteet ovat tulkinnanvaraisia uusperheellisyyden kannalta.
Jokainen meistä voi kuitenkin kokea olevansa uusperheellinen vaikka sanakirja ja tutkijat määrittelisivät meidät käsitteen ulkopuolelle. Uusperheellinen saattaa myös kokea elävänsä täysin tavallista ydinperheen arkea, asiaa sen kummemmin miettimättä.- kdutirvöjfd
Aivan, uusioperheitä ei ole oikeasti olemassa. Pelkkää kuvitelmaa ja sadussa elämistä, unessa elämistä, haaveita..
- en ymmärrä??
kdutirvöjfd kirjoitti:
Aivan, uusioperheitä ei ole oikeasti olemassa. Pelkkää kuvitelmaa ja sadussa elämistä, unessa elämistä, haaveita..
Miten niin ei ole, minä ainakin olen toista kertaa aviossa ja teinin äitipuoli.
Monet ystävätkin ja tuttavatkin samoin, ei se ole mitään harhaaaaa. - minä ja muut
en ymmärrä?? kirjoitti:
Monet ystävätkin ja tuttavatkin samoin, ei se ole mitään harhaaaaa.Perheeseen kuuluu elämääsi kuuluvat läheiset ihmiset, jotka ovat sinulle tärkeitä! Näin ainakin minä määrittelen oman "perheeni".
ei siihen tarvita sanakirjaa/lakia sitä määrittelemään.
Ainoastaan juuri katkerien eksien takia sellaiseenkin pitää ryhtyä.. - Ei kiitos
kdutirvöjfd kirjoitti:
Jaa-a, en mä ainakaan unelmoi tai haaveile moisesta kommuuniasumisesta ;). Hulluksihan siinä tulee, kun väkeä lappaa sisään ja ulos kuin saluunassa.
- voi sua ressuu
en ymmärrä?? kirjoitti:
Monet ystävätkin ja tuttavatkin samoin, ei se ole mitään harhaaaaa.Niin tai leikit olevasi sitä äitä niin kovin... ihan kuin voisi leikkiä olevansa lumikki.
Oikeesti toi on kuvitelmaa että voit ottaa lapsen kuin lapsen ja leikkiä äitiä sille, haurettavaa.
Oletko kysynyt lapselta, hänen äidiltä ja isältä, saatko leikkiä lapsen kanssakotia? Et varmaan, sä oot ihan ite kuvitellut olevasi jonkun lapsen äiti puli. Semmoista ei ole olemassakaan.
Se on epätoivoisen ihmisen haave, kun ei ole omaa perhettä sanut, sitten leikitään kotia. - minä ja muut
voi sua ressuu kirjoitti:
Niin tai leikit olevasi sitä äitä niin kovin... ihan kuin voisi leikkiä olevansa lumikki.
Oikeesti toi on kuvitelmaa että voit ottaa lapsen kuin lapsen ja leikkiä äitiä sille, haurettavaa.
Oletko kysynyt lapselta, hänen äidiltä ja isältä, saatko leikkiä lapsen kanssakotia? Et varmaan, sä oot ihan ite kuvitellut olevasi jonkun lapsen äiti puli. Semmoista ei ole olemassakaan.
Se on epätoivoisen ihmisen haave, kun ei ole omaa perhettä sanut, sitten leikitään kotia.Sinä itse käsitit tekstin niin, että se koskee vain lapsia. Jos sinun oma ajatusmaailmasi kääntää kaikki muiden sanomiset sinua vastaan niin sille ei voi mitään.
Ja minä en tuppaantunut lasten elämään.Minut pyydettiin siihen mukaan. Lapset itse pyytävät leikkimään, lukemaan, pelaamaan.
Kun oma äiti ei kuulemma koskaan kerkeä.
Kaikki eivät ole niin kuin sinä ja kaikkien tilanne ei ole kopio sinun tilanteestasi. Sisäistä se jo. - ydin perhe on paras
minä ja muut kirjoitti:
Sinä itse käsitit tekstin niin, että se koskee vain lapsia. Jos sinun oma ajatusmaailmasi kääntää kaikki muiden sanomiset sinua vastaan niin sille ei voi mitään.
Ja minä en tuppaantunut lasten elämään.Minut pyydettiin siihen mukaan. Lapset itse pyytävät leikkimään, lukemaan, pelaamaan.
Kun oma äiti ei kuulemma koskaan kerkeä.
Kaikki eivät ole niin kuin sinä ja kaikkien tilanne ei ole kopio sinun tilanteestasi. Sisäistä se jo.Ei onneksi ole sitten. Mutta lapseni ovat onnekkaita, kun olen heidän äitinsä, joka välittää heistä ja pitää heidän puoliaan.
Halusin heille ihanan lapsuuden vaikkei isä siihen halunnut kuuluakaan ( vieraan ihmisen kanustamana) ja hylkäsi lapset.
Ja minä onnistuin. Ei olisi onnistunut, jos vieras ja ulopulinen ihminen olisi päässyt meidän elää sotkemaan lisää. En ymmärrä mihin olisimme vierasta ihmistä tarvinneet, en keksi yhtään syytä.
En halunnut lupua lapsistani, ettenolisi ikinä heitä enää nähnyt, halusin olla heidän tukena. Olisi ollut kurja, joos en olisi heitä tuntenut, ja antanut suosiolla heidät vieraalle ihmislle jolla on elämänarvot päin seiniä. Lapsetkin olisvat mitä olisivat, enkä olisi voinut heitä auttaa.
Tulisivat kadulla vastaan, enkä tuntusi heitä. Järkyttävä ajatuskin. Lapset on mun, ei vieraan naisten, miksi heidän pitäisi toisten lapsia haukkua ja kiusata ihan vapaaehtoisesti?? Jos äidit tekisi niin, se olisi rikos.
Onneksi lapsemme ei halunneet muuttaa täysin vieraan ihmisen torppaan ja sain ihanat lapset, ja onnelliset. Näin ei olisi jos en olisi ollut heidän tukena, vaan joutunut poistumaan heidän luotaan. Se olisi ollut julmaa heitä kohtaan.
Nyt olen se maailman paras äiti. - yäk sanon mä
Ei kiitos kirjoitti:
Jaa-a, en mä ainakaan unelmoi tai haaveile moisesta kommuuniasumisesta ;). Hulluksihan siinä tulee, kun väkeä lappaa sisään ja ulos kuin saluunassa.
Joo ei meilläkään. Lapsetkin ovat rauhallisempia, kun eivät joudu moiseen pyöritykseen ja haukkumisen kohteeksi.
Se joka haluaa lapsia tekee ne itse, eikä ota niitä muista perheistä. - eikö niin
ydin perhe on paras kirjoitti:
Ei onneksi ole sitten. Mutta lapseni ovat onnekkaita, kun olen heidän äitinsä, joka välittää heistä ja pitää heidän puoliaan.
Halusin heille ihanan lapsuuden vaikkei isä siihen halunnut kuuluakaan ( vieraan ihmisen kanustamana) ja hylkäsi lapset.
Ja minä onnistuin. Ei olisi onnistunut, jos vieras ja ulopulinen ihminen olisi päässyt meidän elää sotkemaan lisää. En ymmärrä mihin olisimme vierasta ihmistä tarvinneet, en keksi yhtään syytä.
En halunnut lupua lapsistani, ettenolisi ikinä heitä enää nähnyt, halusin olla heidän tukena. Olisi ollut kurja, joos en olisi heitä tuntenut, ja antanut suosiolla heidät vieraalle ihmislle jolla on elämänarvot päin seiniä. Lapsetkin olisvat mitä olisivat, enkä olisi voinut heitä auttaa.
Tulisivat kadulla vastaan, enkä tuntusi heitä. Järkyttävä ajatuskin. Lapset on mun, ei vieraan naisten, miksi heidän pitäisi toisten lapsia haukkua ja kiusata ihan vapaaehtoisesti?? Jos äidit tekisi niin, se olisi rikos.
Onneksi lapsemme ei halunneet muuttaa täysin vieraan ihmisen torppaan ja sain ihanat lapset, ja onnelliset. Näin ei olisi jos en olisi ollut heidän tukena, vaan joutunut poistumaan heidän luotaan. Se olisi ollut julmaa heitä kohtaan.
Nyt olen se maailman paras äiti.Jokainen äiti on mielestään se maailman paras äiti.
- love is all
yäk sanon mä kirjoitti:
Joo ei meilläkään. Lapsetkin ovat rauhallisempia, kun eivät joudu moiseen pyöritykseen ja haukkumisen kohteeksi.
Se joka haluaa lapsia tekee ne itse, eikä ota niitä muista perheistä.Te määrittelette "perheen" sen mukaan ketä asuu kotonanne. Minä määrittelen perheen sen mukaan, ketkä kuuluvat sydämeeni.
- en ymmärrä sinua
voi sua ressuu kirjoitti:
Niin tai leikit olevasi sitä äitä niin kovin... ihan kuin voisi leikkiä olevansa lumikki.
Se on epätoivoisen ihmisen haave, kun ei ole omaa perhettä sanut, sitten leikitään kotia.En minä mitään leiki vaan ihan täyttä totta tää on, enkä luule olevani joku lumikki.
Eikä tää ole mitään kuvitelmaa,enkä minä ketään ottanut lapseksesi, vaan lapsi halusi, että minä menen avioon hänen isän kanssa, ja lapsella ei ole äitiä, kun hänen äiti on kuollut.
Lapsi on minut hyväksynyt ja myös hänen isänsä ,ei kai hän minua olis kosinut jos ei rakastaisi minua.
Minulla on myös omia lapsia, mutta jo aikuisia ja omillaan.
En ole mitenkään epätoivoinen, vaan onnellinen ihminen ja oli mulla perhe jo aikaisemminki, mutta valitettavasti minunkin mieheni on kuollut ja tän uuden löysin sellaasesta yhteisöstä kun Nuoret lesket.
Sinä olet kylmä ja kamala ihminen. - iskän luona
Ei onneksi ole sitten. Mutta lapseni ovat onnekkaita, kun olen heidän äitinsä, joka välittää heistä ja pitää heidän puoliaan.
Nyt olen se maailman paras äiti.olishan sulla ollut lain mukaan tapaamisoikeudet, jos lapsesi olis halunnu asua iskän kanssa, niin tottakai sinä heidät tuntisit omat lapsesi, en tajuu miksi et olis nähnyt lapsiisi jos isällään olisivat.
Isällään heillä olis ollu kaksi aikuista kasvattajaa arjessa, nyt yhden sijaan ,ja sinä tietty myös heidän äitinä yhtenä kasvattajana.
Silti olisit maailman paras heille. - rajansa kaikella
iskän luona kirjoitti:
olishan sulla ollut lain mukaan tapaamisoikeudet, jos lapsesi olis halunnu asua iskän kanssa, niin tottakai sinä heidät tuntisit omat lapsesi, en tajuu miksi et olis nähnyt lapsiisi jos isällään olisivat.
Isällään heillä olis ollu kaksi aikuista kasvattajaa arjessa, nyt yhden sijaan ,ja sinä tietty myös heidän äitinä yhtenä kasvattajana.
Silti olisit maailman paras heille.Siis meinaatko että olisin katsonut vierta kun exmiehen eukko kiusaa ja haukkuu lapseni??? Hyi kauhee, se on joko minä tai ne naikkoset. Ei voi olla kahta naista miehellä.
Minä olisin siinä vaiheessa luopunut lapsistani,j os he olisvat valinneetisän naikkoset mun tilalle!! En voisi kuvtellakkaan katsovani kun lapseni menee pilalle. Enkä voisi tehdä mitään.
Tottakai olen maailman paras, sillä en antanut lapsiani vieraan ihmisen haukuttavaksi enkä nähtäväksi. Ei lapsenikaan sitä halunneet, pelkäsi pienenä että joutuvat haukuttavaksi isän luo, muta minä estin sen.
Heh, en todellakaan olisi enää halunnut nähdä lapsiani, jos minut olisi hylänneet joidenkin naikkosetn tähden tai pakottamana.
Mua olisi hävettänyt se etten olisi voinut tehdä mitään kun lapset menee pilalle naikkoseten kiusaamana, minä lasten äiti!!! Olisi todella hävettänyt. - utrwjgfdgjjg jr
en ymmärrä sinua kirjoitti:
En minä mitään leiki vaan ihan täyttä totta tää on, enkä luule olevani joku lumikki.
Eikä tää ole mitään kuvitelmaa,enkä minä ketään ottanut lapseksesi, vaan lapsi halusi, että minä menen avioon hänen isän kanssa, ja lapsella ei ole äitiä, kun hänen äiti on kuollut.
Lapsi on minut hyväksynyt ja myös hänen isänsä ,ei kai hän minua olis kosinut jos ei rakastaisi minua.
Minulla on myös omia lapsia, mutta jo aikuisia ja omillaan.
En ole mitenkään epätoivoinen, vaan onnellinen ihminen ja oli mulla perhe jo aikaisemminki, mutta valitettavasti minunkin mieheni on kuollut ja tän uuden löysin sellaasesta yhteisöstä kun Nuoret lesket.
Sinä olet kylmä ja kamala ihminen.Minä taas en antanut miehen naisten tulla meille eikä lasten lähelle pienenä, juuri siitä syystä että he saisivat turvallinen lapsuuden, vailla isän naisten ahukkuja ja kierjoiluja. Emme tarvi heitä elämään, pitäkööt mies vaikka kuin monta, kunhan eimeille niitä tuo, eikä pakota lapsia heitä näkemään. He eivät kuulu meidän sukuun eikä perheeseen, katkerat ja perheenrikkoja, jotka haukkuvat joka päivä.
- sekavaa????
rajansa kaikella kirjoitti:
Siis meinaatko että olisin katsonut vierta kun exmiehen eukko kiusaa ja haukkuu lapseni??? Hyi kauhee, se on joko minä tai ne naikkoset. Ei voi olla kahta naista miehellä.
Minä olisin siinä vaiheessa luopunut lapsistani,j os he olisvat valinneetisän naikkoset mun tilalle!! En voisi kuvtellakkaan katsovani kun lapseni menee pilalle. Enkä voisi tehdä mitään.
Tottakai olen maailman paras, sillä en antanut lapsiani vieraan ihmisen haukuttavaksi enkä nähtäväksi. Ei lapsenikaan sitä halunneet, pelkäsi pienenä että joutuvat haukuttavaksi isän luo, muta minä estin sen.
Heh, en todellakaan olisi enää halunnut nähdä lapsiani, jos minut olisi hylänneet joidenkin naikkosetn tähden tai pakottamana.
Mua olisi hävettänyt se etten olisi voinut tehdä mitään kun lapset menee pilalle naikkoseten kiusaamana, minä lasten äiti!!! Olisi todella hävettänyt.Kuinka niin kiusaisi ja haukkuisi nyt en ymmärrä ,ei edes exäsi antaisi kiusata lapsiaan.Ovatko lapset sitte olleet isällään asumassa ja heitä kiusattiin ja haukuttiin kun noin väität?
Eihän hänellä nyt kahta naista ole tiemmäs, etkö sinä olekkaan virallisesti eronnut hänestä?
Olisit jättänyt lapsesi,jos isälleen olisivat halunneet asuun??????Olet itsekäs ja kylmä ihminen, jos lapsesi olisit jättänyt.
Et kyllä tosiaanka ole mikään maailman paras, jos olisit lapsesi hyljänny, jos isänsä kanssa olisivat ollu.
Mistäs tiät et olis haukuttu ja kiusattu kun ette ole edes nähny miehesi uutta puolisoa.
Pelotit siis lapsessikin ,että isän uus on hirviö, voi hirveetä.
Tuskin lapsesi olis sinua hylänny jos isällään olisivat, miksi ajattelet lapsistasi noin?
Kuka olis pakottanut?
Mitä ihmeen häpeemistä siinä on jos lapset asuisivat isällä ja tapaisivat sinnuu joka viikko, en tajuu??Miten ne lapset olis pilaantunu olihan miehesi se toinen kasvattaja jo avioliitonne aikana, jos olette eronnu, kun sekään ei ole varmaa oletko eronnut tai ei??????? - ydin perhe on paras
sekavaa???? kirjoitti:
Kuinka niin kiusaisi ja haukkuisi nyt en ymmärrä ,ei edes exäsi antaisi kiusata lapsiaan.Ovatko lapset sitte olleet isällään asumassa ja heitä kiusattiin ja haukuttiin kun noin väität?
Eihän hänellä nyt kahta naista ole tiemmäs, etkö sinä olekkaan virallisesti eronnut hänestä?
Olisit jättänyt lapsesi,jos isälleen olisivat halunneet asuun??????Olet itsekäs ja kylmä ihminen, jos lapsesi olisit jättänyt.
Et kyllä tosiaanka ole mikään maailman paras, jos olisit lapsesi hyljänny, jos isänsä kanssa olisivat ollu.
Mistäs tiät et olis haukuttu ja kiusattu kun ette ole edes nähny miehesi uutta puolisoa.
Pelotit siis lapsessikin ,että isän uus on hirviö, voi hirveetä.
Tuskin lapsesi olis sinua hylänny jos isällään olisivat, miksi ajattelet lapsistasi noin?
Kuka olis pakottanut?
Mitä ihmeen häpeemistä siinä on jos lapset asuisivat isällä ja tapaisivat sinnuu joka viikko, en tajuu??Miten ne lapset olis pilaantunu olihan miehesi se toinen kasvattaja jo avioliitonne aikana, jos olette eronnu, kun sekään ei ole varmaa oletko eronnut tai ei???????No ei päässyt kiusaamaan, kun estin naikkosten meille tulon ja sen ettei saa olla lasteni lähellä. Ennakoin tulevan tilanteen.
En ole hylännyt lapsiani enkä hylkää. Mutta jos olisivat aikanaan halunneet muuttaa isänna naikkosten luokse, niin en olisi kehdannut kohdata surevia lapsia, kun olisivat joutuneet kiusattavaksi, haukuttavaksi ja joutuneet väärille teille. Olisvat syyttäneet lapset minua, että annoin heidät haukuttavaksi.
Mitämuuta he olisivat, perheenrikkojat kuin hirviöitä. Miksi antaa heille perheenriikominen anteeksi, eikö se ole hyvin julma tapa lapsiperheelle? Minusta on.
No olisin hävennyt sitä että olisin antanut vapaehotisestilapset huonoon kotiin, missä haukutaan ja kiusataan. Perheenrikkojat ei ole hyvää seuraa lapsille. Kyllä olisi minua hävettänyt, en olisi kehdannut kastsoa lapsiani silmiin, jos en olisi taistellu.
Onneksi niin ei käynyt, ja lapset ovat erittäin fiksuja ja onnellisia. Sitä ei olisi olleet, jos olisvat joutuneet pakosti isän ja naikkosten murjuun elämään ja kuuntelemaan herjauksia päivä toisensa jälkeen. Ja kuulla miten äitiäkin minua haukutaan. - 2+++++++++++
rajansa kaikella kirjoitti:
Siis meinaatko että olisin katsonut vierta kun exmiehen eukko kiusaa ja haukkuu lapseni??? Hyi kauhee, se on joko minä tai ne naikkoset. Ei voi olla kahta naista miehellä.
Mua olisi hävettänyt se etten olisi voinut tehdä mitään kun lapset menee pilalle naikkoseten kiusaamana, minä lasten äiti!!! Olisi todella hävettänyt.Miehellä voi helposti olla kaksi tai jopa paljon enemmänkin vaimoja, kun mennään Euroopan ulkopuolelle.
- Lukihäiriöitä?
Nyt olen se maailman paras äiti.Tuo lukihäiriön kanssa olisi kyllä paras hankkia apua lasten suhteen... et pysty auttamaan heitä läksyissä kuten pitäisi.
- oletko sinä täydelli
Lukihäiriöitä? kirjoitti:
Tuo lukihäiriön kanssa olisi kyllä paras hankkia apua lasten suhteen... et pysty auttamaan heitä läksyissä kuten pitäisi.
Entäs jos on sokea? Pitää hakea apua että voi ulkoilla lastenk anssa.
Jos on mykkä, pitää hakea apua jotta voi kommunikoida lasten kanssa.
Jos onliikuntakyvytön, pitää hakea apua jotta voi liikkua lasten kanssa.
Entä jos on kehitysvammainen? Pitää hakea apua, jottei lapset pärjäävät äidin kanssa.
Miksi siä puutu tuommoisiin seikkoihin?? Onko lukihäiriö jotenkin häpeä? Entämuut vammat?? Entä lihavuus, laihuus, lyhytkasvuisuus???
Kurjaa että sinä puutut moisiin asioihin joille varmaan ei voi mitään! Säälittävää...
Entäs jos puuttuu joku raaja?? Mitä sitten pitää tehdä??? - härmäläinen.
2+++++++++++ kirjoitti:
Miehellä voi helposti olla kaksi tai jopa paljon enemmänkin vaimoja, kun mennään Euroopan ulkopuolelle.
Me elämme Euroopassa ja Suomessa, jossa otetaan vaan yksi vaimo ja naiset yhden miehen ja kun erotaan, sitte se toinen puoliso, mutta ei yhtaikaa....
- hulluudelle voi jota
oletko sinä täydelli kirjoitti:
Entäs jos on sokea? Pitää hakea apua että voi ulkoilla lastenk anssa.
Jos on mykkä, pitää hakea apua jotta voi kommunikoida lasten kanssa.
Jos onliikuntakyvytön, pitää hakea apua jotta voi liikkua lasten kanssa.
Entä jos on kehitysvammainen? Pitää hakea apua, jottei lapset pärjäävät äidin kanssa.
Miksi siä puutu tuommoisiin seikkoihin?? Onko lukihäiriö jotenkin häpeä? Entämuut vammat?? Entä lihavuus, laihuus, lyhytkasvuisuus???
Kurjaa että sinä puutut moisiin asioihin joille varmaan ei voi mitään! Säälittävää...
Entäs jos puuttuu joku raaja?? Mitä sitten pitää tehdä???Jos minä olisin noin hullu ja mielenvikainen, kun sinä ,niin en tulis tänne kirjoittamaan itsestäni ja muuteskaan yhtään mitään ,nolaisin vaan itseni, kun muut vaan nauraa ja vit**lee, hakisin apua itselleni ja parantaisin itseni.
Häpeisin silmät päästäni.
- Vai niin
Eiks toi ole vähän hankalaa, jos kotona asuu sellaisia jotka ei kuulu sydämeen... noin niin kuin käytännössä. Siis jos joutuu asumaan ihmisten kanssa, joista ei välitä.
- love is all
Miksi sitten tehdä elämästään hankalaa ja asua sellaisten henkilöiden kanssa?
ja muistakaa ihmiset. Asiat eivät ole aina mustavalkoisia vaikka se olisikin niin kivaa ja helpompaa jos olisivat.
- kyllä!
No yrittää, ja ihan päivittäin!
Aikansa naikkonen yritti salaa tulla etuovesta meille, mutta jäi joka kerta kiinni. Sitten alkoi yrittämään ikkunasta, ja kerran lapset vahingossa hänet näkivätkin ikkunan takana. Pelkään, että hänen näkemisensä sai lapsissa aikaan huonoja vaikutteita! Toivottavasti näin ei ehtinyt tapahtua!
Toissapäivänä naikkonen tiirikoi takaovemme auki ja pääsi kodinhoitohuoneeseen asti. Onneksi lapseni tulivat ajoissa ilmoittamaan, että kodinhoitohuoneessa on joku vieras nainen, joka häiriköi, kiusaa ja haukkuu heitä. Ymmärrän, että tällä menolla joudun vielä joku päivä luopumaan lapsistani, sillä joka kerta naikkosen nähdessään lapset ovat vaarassa joutua väärille raiteille, enkä minä kyllä kehtaa heitä enää sitten nähdä.
Eilen naikkonen palasi sitten taas etuovelle pimputtelemaan ovikelloa, ja vaati päästä kahville. Ei siis enää yritä enää edes salaa, vaan meinasi jopa että hän tulisi meille asumaan. Hän myös sanoi suoraan aikovansa maksattaa kaikki velkansa minulla ja lapsilla.
Naikkonen on myös hankkinut minun ja lasteni puhelinnumerot, ja yrittää koko ajan soitella ja tekstailla. Siis ajatella! Olenkin teettänyt hänelle lupa-anomuksen testatakseni onko hänellä puhtaat jauhot pussissa. Sen perusteella ( tutkittuani hänen taustansa, luottotietonsa, palkkatodistuksensa ja kuulusteltuani ensin hänen tuttaviaan ja sukulaisiaan) päätän saavatko lapset koskaan tavata häntä. Ja voin sanoa, että jos näin käy, minun täytyy sen jälkeen luopua lapsistani, koska naikkonen ottaisi heidät kokonaan itselleen ja veisi heidät väärille raiteille.
Voi tätä elämän julmuutta.- tosi hyvä!
Tää oli hyvä hahahaa
- hyvä hyvä, muitakin
No niin, enkä mä sanonut, että näin tapahtuu! Minä en myös ole koskaan laskenut lasteni lähelle naikkosia, juuri tuon takia, koska hävttäisi olla äiti jos vieraat ulkopuoliset naiset haukuisivat meitä. Näitä tapahtuu, ja siksi kielsimme ehdottomasti meille tulon ja etenkin lasten lähelle. Mies oli itskein samaa mieltä että hänen naiset ei ole hyvää seuraa lapsillemme. Lapsetkin ovat onnellisempia kotonaan, kuin vieraiden naisten katkerassa seurassa. Emme tarvi heitä mihinkään, eikä meille tulla sotkemaan ja kahville, menkööt töihin jotta saavat itse kahvinsa.
Onneksi olimme fiksuja, emmekä laskeneet ex isän naisia meille, perhenrikkojat ei kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. - :D
Kiitos tästä, nauru piristää päivää :D :D :D
- ei voi olla totta
hyvä hyvä, muitakin kirjoitti:
No niin, enkä mä sanonut, että näin tapahtuu! Minä en myös ole koskaan laskenut lasteni lähelle naikkosia, juuri tuon takia, koska hävttäisi olla äiti jos vieraat ulkopuoliset naiset haukuisivat meitä. Näitä tapahtuu, ja siksi kielsimme ehdottomasti meille tulon ja etenkin lasten lähelle. Mies oli itskein samaa mieltä että hänen naiset ei ole hyvää seuraa lapsillemme. Lapsetkin ovat onnellisempia kotonaan, kuin vieraiden naisten katkerassa seurassa. Emme tarvi heitä mihinkään, eikä meille tulla sotkemaan ja kahville, menkööt töihin jotta saavat itse kahvinsa.
Onneksi olimme fiksuja, emmekä laskeneet ex isän naisia meille, perhenrikkojat ei kuulu meidän perheeseen eikä sukuun.Voi juma****Ta kun olet tyhmä, hullu olet ,mutta olet lisäksi niin saa***n tyhmä.
- shhhhhhhhhhhhh
No miten paljon niitä uusia horoja voi iskällä olla :D. Että ihan pursuavat ovista ja ikkunoista entisen perheen kotiin :DDD. Eroiskät ei ole mitenkään priimatavaraa tuolla markkinoilla, vaan pikemminkin jonon hännillä muihin miehiin verrattuina ;). Eli lapsettomat naiset, jotka eroisskään tarttuu, ovat epätoivoisia eivätkä saa muutakaan miestä.
- eeveleenaterttutanel
Älä muuta sano. Omituista että perheenisät on niin kysyttyjä, että pakko rikoa joidenkin perhe.
Jos lapset jää ilman isää, niin se ei heistä tunnu mitlää, et lapset saa kärsiä.
- Muuttoa järkkäämässä
Kyllä monesti yrittävät siipeillä myös meillä. Ei onnistu ja lapsetkin pelkäävät.
Täytyy sanoa, että onpas tässä taas yksi huvittavimmista ketjuista ikinä :D
Ensinnäkin koko aloitus väkisin kotiin tunkevista naikkosista on aivan uskomaton, sen lisäksi aloittaja vastailee itsellensä, käsittää muiden tekstit aina omalla tavallaan ja varmasti tahallaan väärin. Joku myös leikillänsä osallistui keskusteluun tiivistämällä aloittajan jutut yhteen hupitekstiin (joka oli muuten loistava!), eikä aloittaja edes tajua että häntä pidetään ihan pellenä.
Hyvää viihdettä :)- säsätyimme paljolta
Ei se ole viihdettä, jos miehen nyksät tunkee miehen exän kotiin ja kiusaavat lapsia ja exää!! mInusta se on sairasta.
Kaikki ei sitä hyväksy ja halua, miellä lapset ainakin sanoivat aina, että he ei halua niitä isän vieraista meille eikä omaan elämään. Eikä kukaan heistä ole meillä käynytkään laitoimme rajat. Ei tule ei. - kyl sää olet tyhmä
säsätyimme paljolta kirjoitti:
Ei se ole viihdettä, jos miehen nyksät tunkee miehen exän kotiin ja kiusaavat lapsia ja exää!! mInusta se on sairasta.
Kaikki ei sitä hyväksy ja halua, miellä lapset ainakin sanoivat aina, että he ei halua niitä isän vieraista meille eikä omaan elämään. Eikä kukaan heistä ole meillä käynytkään laitoimme rajat. Ei tule ei.siinä se pelle nyt jankuttaa, etkö sää idiootti tajuu, kun sua pilkataan jatkuvasti, hullu voi olla mutta vielä noin tyhmä BUHAAAA
- outoa kerrassaan
säsätyimme paljolta kirjoitti:
Kaikki ei sitä hyväksy ja halua, miellä lapset ainakin sanoivat aina, että he ei halua niitä isän vieraista meille eikä omaan elämään. Eikä kukaan heistä ole meillä käynytkään laitoimme rajat. Ei tule ei.Älä jaksa. Luuletko todella että kukaan uskoo että ex-miehesi uusi puoliso on yrittänyt väkisin tunkea sinun kotiisi? Miksi ihmeessä hän haluaisi sinun kotiisi? Äläkä jankuta että hän olisi tulossa kahville tai teille asumaan tai maksattamaan velkojaan sinulla ja lapsillasi, koska nuo jututhan ovat ihan täyttä paskaa.
Millä tavoin ex-miehesi uusi puoliso on sinua kiusannut? Entä lapsia? Tuntuu vähän hassulta että väität hänen tunkevan väkisin sinun kotiisi ja että lapset sanovat etteivät halua vieraita teille eikä heidän elämäänsä. Ei kuulosta yhtään lapsen puheelta. Lapset kun tuppaavat olemaan ennakkoluulottomia ja avoimia, kuulostaa vähän siltä, että nuo ovat vain ja ainoastaan sinun puheitasi. Oletkohan koskaan edes tavannut ex-miehesi uutta puolisoa? Sellaisen käsityksen saa, ettet ole. Outoa että sanot jonkun ihmisen kiusaavan ja häiriköivän vaikket ole kyseistä ihmistä edes tavannut. - emme edes halua
outoa kerrassaan kirjoitti:
Älä jaksa. Luuletko todella että kukaan uskoo että ex-miehesi uusi puoliso on yrittänyt väkisin tunkea sinun kotiisi? Miksi ihmeessä hän haluaisi sinun kotiisi? Äläkä jankuta että hän olisi tulossa kahville tai teille asumaan tai maksattamaan velkojaan sinulla ja lapsillasi, koska nuo jututhan ovat ihan täyttä paskaa.
Millä tavoin ex-miehesi uusi puoliso on sinua kiusannut? Entä lapsia? Tuntuu vähän hassulta että väität hänen tunkevan väkisin sinun kotiisi ja että lapset sanovat etteivät halua vieraita teille eikä heidän elämäänsä. Ei kuulosta yhtään lapsen puheelta. Lapset kun tuppaavat olemaan ennakkoluulottomia ja avoimia, kuulostaa vähän siltä, että nuo ovat vain ja ainoastaan sinun puheitasi. Oletkohan koskaan edes tavannut ex-miehesi uutta puolisoa? Sellaisen käsityksen saa, ettet ole. Outoa että sanot jonkun ihmisen kiusaavan ja häiriköivän vaikket ole kyseistä ihmistä edes tavannut.No ei kenenkään tarvi mitään uskoa, miski pitäisi! En minäkään kaikkea usko mitä täällä kirjotietaan, en todellakaan.
Emme ole koskaan tavanneet ex isän ja ex miehni naikkosia, emmekä edes halua, puistattaa pelkkä ajatuskin, että he tulisivat meille haukkumaan ja sitten vielä kahvittelemaan , ei ikinä. Me ennakoimme ja täällä kun lukee hirveitä juttuja, niin olemme todella onnellisia että kielsimme ulkopuolisten naisten meile tulon ja olemasta meidän kanssa missään tekemisissä.
Emme halua perheenrikkojia elämäämme. Lapsetkin ovat olleet onnellisempia kun ei ole tarvinnut pelätä ulkopuolisten naisten ahukkuja ja kiusaa.
Lapsethan siitä kärsii joten halusimme heille ihanan lapsuuden vailla haukkuja. - Et ole parempi
Mä uskon, että myös "aloittaja" ja "lissu" kirjoittelee ihan teidän muiden huviksi :D. Niin mä ainakin usein teen.
- ?
emme edes halua kirjoitti:
No ei kenenkään tarvi mitään uskoa, miski pitäisi! En minäkään kaikkea usko mitä täällä kirjotietaan, en todellakaan.
Emme ole koskaan tavanneet ex isän ja ex miehni naikkosia, emmekä edes halua, puistattaa pelkkä ajatuskin, että he tulisivat meille haukkumaan ja sitten vielä kahvittelemaan , ei ikinä. Me ennakoimme ja täällä kun lukee hirveitä juttuja, niin olemme todella onnellisia että kielsimme ulkopuolisten naisten meile tulon ja olemasta meidän kanssa missään tekemisissä.
Emme halua perheenrikkojia elämäämme. Lapsetkin ovat olleet onnellisempia kun ei ole tarvinnut pelätä ulkopuolisten naisten ahukkuja ja kiusaa.
Lapsethan siitä kärsii joten halusimme heille ihanan lapsuuden vailla haukkuja.Kysymykseni oli että MITEN se naikkonen yrittää väkisin tunkea kotiisi ja miten se teitä kiusaa?
Kun semmoisen käsityksen saa, että hän on pysynyt visusti poissa silmistänne, koska et ole häntä edes koskaan nähnyt ja ettei hän ole koskaan kiusannut, sinä vain USKOT hänen tekevän niin, vaikkei mitään ole tapahtunut.
Eli noin niin kuin konkreettisesti MITEN hänen väkisin kotiinne tunkeutuminen on ilmennyt ja MITEN hän sinua kiusaa? - !!
? kirjoitti:
Kysymykseni oli että MITEN se naikkonen yrittää väkisin tunkea kotiisi ja miten se teitä kiusaa?
Kun semmoisen käsityksen saa, että hän on pysynyt visusti poissa silmistänne, koska et ole häntä edes koskaan nähnyt ja ettei hän ole koskaan kiusannut, sinä vain USKOT hänen tekevän niin, vaikkei mitään ole tapahtunut.
Eli noin niin kuin konkreettisesti MITEN hänen väkisin kotiinne tunkeutuminen on ilmennyt ja MITEN hän sinua kiusaa?Mikset Lissu vastaa tähän? Etkö tiedä itsekään? :D
- ihanat lapset!
? kirjoitti:
Kysymykseni oli että MITEN se naikkonen yrittää väkisin tunkea kotiisi ja miten se teitä kiusaa?
Eli noin niin kuin konkreettisesti MITEN hänen väkisin kotiinne tunkeutuminen on ilmennyt ja MITEN hän sinua kiusaa?Kyllä aikanaan yritti muutaman kerran, laittoi sairaita viestejä lastemme kännyköihin, mutta onneksi ehdin lukea ne eikä tapaamiset onnistuneet. Soitin exälle, ja sanoin että ellei tuo häirikkö lopeta terrorisoimasta meidänlapsia, ilmoitan poliisille häiriköinnistä, no siihen loppu naikkosten yritykset. Mies oli todella kauhuissaan että salaa yrittävät vieraat ulkopuoliset ihmiset kiusaa meidänl apsia.
Juu ei meille tulla, kun ensin rilotaan perhe, sitten kuvitellaan että meille voi tulla milloin vaan syömään ja kahvittelemaan, meillä se ei onnistu. Lapset eivät ole halunneet mosiia emäntiä nähdä enkä minä liioin. Sukukin on ollut kauhuissaan.
Meillä asiat ovat hyvin, kun ei ole exän naiset päässeet meille niitä sotkemaan, ennakoimme tilanteet hyvin.
- säästäkää edes lapse
Omaan kotiin ei tarvi päästää ketäänulkopulista ihmistä, eikä lasten maailmaan. Lapset tarvii vaan isän ja äidin, ei ketään joka tekee heidän elämästään kurjaa ja estää isää näkemästä. Kurjaa semmoisille lapsille, joiden on pakko, onneksi kaikkien ei ole.
- vankilassako he elää
Sulla taitaakin olla panssariaidat kotis ympärillä, ja hälytysjärjestelmä sekä dopermannit,kaiken lisäksi haukkumassa kaikki postelijoonista naapureihin, miten sun penskat voi koulua käydä, onhan sielläkin vieraita ihmisiä , ja kaupassakin on vieraita ja kaduillakin,joita he pelkäävät yli kaiken, aika suppea elämä jollei näe muutakun omat vanhempansa.
- onnelliset lapset
vankilassako he elää kirjoitti:
Sulla taitaakin olla panssariaidat kotis ympärillä, ja hälytysjärjestelmä sekä dopermannit,kaiken lisäksi haukkumassa kaikki postelijoonista naapureihin, miten sun penskat voi koulua käydä, onhan sielläkin vieraita ihmisiä , ja kaupassakin on vieraita ja kaduillakin,joita he pelkäävät yli kaiken, aika suppea elämä jollei näe muutakun omat vanhempansa.
Älä kärjistä ja väännä selvää asiaa. Ei ole kyse koulusta ym, vaan ex miehen ja ex isän naikkosista. He eivät ole millään lailla tarpeellisia lasten elämässä, täysin ulkopulisia. Opettajat ym ovat joita tarvii kaikki, mutta ei isän naisia ei mihinkään.
Me emme tarvi katkeria ja koston himoisia ihmisiä sotkemaan meidän elämää. Lapsekinovat erittäin fiksuja, mutta ei olisi, jos olisivat joutuneet pienestä pitäen katselemaan isän naikkosia ja kuuntelemaan hänen haukkuja ja ihmistä joka estää isän tapaamisen.
Meillä on koko suku takana, sitä ei ole exmiehellä, kaikki ovat hylänneet, kunhänkin hylkäsi perheensä.
Onneksi olemme viksuja, että estimme ne naikkoset meiltä, emme tarvi heitä mihinkään.
Ajatella jos en tuntisi omia lapsia, jos olisivat muuttaneet isän ja naikkosten luo9kse, se olisi ollut lapsille ikävää. Me emme antaneet sen tapahtua, ja lapset kiittävä että olenheidän äiti, joka välittää. - lissuko katkera haha
onnelliset lapset kirjoitti:
Älä kärjistä ja väännä selvää asiaa. Ei ole kyse koulusta ym, vaan ex miehen ja ex isän naikkosista. He eivät ole millään lailla tarpeellisia lasten elämässä, täysin ulkopulisia. Opettajat ym ovat joita tarvii kaikki, mutta ei isän naisia ei mihinkään.
Me emme tarvi katkeria ja koston himoisia ihmisiä sotkemaan meidän elämää. Lapsekinovat erittäin fiksuja, mutta ei olisi, jos olisivat joutuneet pienestä pitäen katselemaan isän naikkosia ja kuuntelemaan hänen haukkuja ja ihmistä joka estää isän tapaamisen.
Meillä on koko suku takana, sitä ei ole exmiehellä, kaikki ovat hylänneet, kunhänkin hylkäsi perheensä.
Onneksi olemme viksuja, että estimme ne naikkoset meiltä, emme tarvi heitä mihinkään.
Ajatella jos en tuntisi omia lapsia, jos olisivat muuttaneet isän ja naikkosten luo9kse, se olisi ollut lapsille ikävää. Me emme antaneet sen tapahtua, ja lapset kiittävä että olenheidän äiti, joka välittää.kerropa minulle kuinka monen naikkosen kanssa se exäsi asuu?
Mistä sinä katkera ihminen tiedät, et exäsi naisetkin on katkeria kun et ole ikipäivänä nähnyt niitä?
Mistä tiedät et ne haukkuu kun kerran et ole ikinä nähnyt?
Ex mihelläsi on jotain paljon parempaa, kun sun hullu sukusi ,kun sinäkin olet ihan pähkähullu niin sukusi vanhempasi ja muut taitaa olla vielä hulumpia, koska hulluus periytyy
Juu "viksu" olet omasta hullusta mielestäsi.
Kuinii et tuntisi lapsiasi jos isääs tapaisivat, muutuuko ne tapaamisella sitte ihan erinäköisiksi?
Ketkä me esti lasten tapaamisen isän kanssa?Joku mieskö??? ei voi olla mahdollista et sulla olis joku mies???? - et semmoista.
lissuko katkera haha kirjoitti:
kerropa minulle kuinka monen naikkosen kanssa se exäsi asuu?
Mistä sinä katkera ihminen tiedät, et exäsi naisetkin on katkeria kun et ole ikipäivänä nähnyt niitä?
Mistä tiedät et ne haukkuu kun kerran et ole ikinä nähnyt?
Ex mihelläsi on jotain paljon parempaa, kun sun hullu sukusi ,kun sinäkin olet ihan pähkähullu niin sukusi vanhempasi ja muut taitaa olla vielä hulumpia, koska hulluus periytyy
Juu "viksu" olet omasta hullusta mielestäsi.
Kuinii et tuntisi lapsiasi jos isääs tapaisivat, muutuuko ne tapaamisella sitte ihan erinäköisiksi?
Ketkä me esti lasten tapaamisen isän kanssa?Joku mieskö??? ei voi olla mahdollista et sulla olis joku mies????En tiedä oonko se lissu jota edelleen kahdehdit ja jututat, mutta vstaan silti.. asia koskettaaa myös minua.
En tiedä monta naikkosta exällä on eikä kiinnosta,, meille onparempi että pitää naikkoset kaukana meistä ja meidän kotoonta. Ei mitään sijaa heillä meille.
Mitä muuta voi oll akun katkera, kun itsellä ei ole mitään ja mihellä entiset lapset, jota se eukko estää miehen tapaamasta, säälittävää ja katkeraa toimintaa.
Ihan hyvin voi olla miehellä parempaa kuin omat lapset, sehän on nähty, eihän muuten olisi vaihtanut lapsiaan vieraaseen katkeraan naiseen, jos olisi lapsitansa pitänyt, sen tähden hän hylkäsi ja lapsensa vaihtoi. Kyllä me se ollaan tiedetty, ajat sitten. Ei mikään uusi uutinen.
No tajuutsie, että en kehtaisi nähdä lapsiani, jos olisin antanut lapseni täysin vieraan ihmisen haukuttavaksi jos olisi joutuneet pakolla muuttamaan isän luo, en ikinä olisi kehdannutkohdata lapsiani. He olisivat varmasti niin kieroon kasvaneita, että mua olisi hävettänyt, etten olisi voinut tehdä mitään lasteni hyväksi. Onneksi eivät joutneet sillä minun luona heillä oli ihana lapsuus ja ovat onnellisia ihmisiä nyt.
Juu me sovimme exmiehen kanssa ettei hän tuo naikkosia meille, emme mekään tunkeudu naikkosten kotiin haukkumaan. Mies sanoi että hänen naiset on erittäin huonoa seuraa lapsille ja sanoi pitävänsä naikkoset hyvin poissa meiltä ja koko suvun parista. Me emme heitä tarvi.
Kyllä mulle uusi mies löytyy sitten kun semmoisen haluan, onhan noita, mutta uutta isää lapset ei ikinä saa, kun oma isä hyläsi ja vaihtoi katkeriin naikkosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780