Ja olen 40 nainen joskin mua luullaan nuoremmaksi..Miksi miehet jahtaavat tuossa iässä nuorempia naisia..eikö oman ikäryhmän fiksut ja elämänkokemusta omaavat naiset kelpaa?..
Mua jahtaa 50-60v miehet
35
474
Vastaukset
- :DDD
Jess, nyt päästään taas asiaan :D huomaan jo korkkien narahtelua viikonlopun kunniaksi :D
Pisteet sille joka keksii UUDEN ja HYVÄN provon - pakkoa kysyä
Sulla narahtelee pääkopassa..Näin vaan on..:) Kun mua jahtaa tuonikäsiet niin minkäs teet? :) Ps liika alko ei ole hyväks--vanhentaa..:)
- jannu-huoleton...
öh..Et ole ainoa.Joku toinenkin on sanonut samaa ja ihan livenä..työpaikalla,kaupassa,jopa huoltamolla kun tankkaa autoaan yrittetään luoda kontaktia naisiin jotka näyttävät kohtuullisen vetäviltä.
Neuvo:Lopeta hymyileminen ja varsinkin vieraille ihmisille.Varo katse kontaktia.Älä missään nimessä puhu tai vastaa oudoille ja puhu mahdollisimman vähän puolitutuillekkin.Jos nämä eivät tehoa,odota että maan vetovoima huolhtii ulkomuodosta.
Vika ei ole sinussa,vaan näissä reppanoissa jotka etsivät elämänsä naista koko elämänsä ja kun sellaisen löytävät he paljastavat sen että jotain pitää etsiä kokoajan..Sellaisissa lajitovereissa on jokin vinksahtanut pahasti ja liekkö kaikki narsisteja? Säälittäviä ovat he..
Mua jahtaa 40 naiset, vaikka olen jo 58 v. Mikä noita nuoria naisia vaivaa? :-XXDD
Ai jaa, mä luulin et mä oon niin viähättävä! Buaaaaa:-((((((
Niin, mä en tiedä mitä noille nuorille naisille pitäis sanoa. Ei ne millään ymmärrä, ettei tän ikäinen mies jaksa kuunnella kaikkia niiden kotkotuksia ja muotijuttuja! Hittoon kaikka alle viiskybät!:-)
- tulisilla*
Teotwawki kirjoitti:
Niin, mä en tiedä mitä noille nuorille naisille pitäis sanoa. Ei ne millään ymmärrä, ettei tän ikäinen mies jaksa kuunnella kaikkia niiden kotkotuksia ja muotijuttuja! Hittoon kaikka alle viiskybät!:-)
Vaikka oon kuinka miettinyt, niin en osaa vastatata.
Ehkä sun pitäis olla nuorien kohdalla vain ihan hiljaa, kyllä ne puheesta pitää huolen.
Olet vaan sillain viisaan näköinen :) tulisilla* kirjoitti:
Vaikka oon kuinka miettinyt, niin en osaa vastatata.
Ehkä sun pitäis olla nuorien kohdalla vain ihan hiljaa, kyllä ne puheesta pitää huolen.
Olet vaan sillain viisaan näköinen :)Siinä se just onkin, kun mä en osaa pitää turpaani kiinni just ratkaisevalla hetkellä........sitten pitäis mennä taas naimisiin. Pitää sanoa, et beibi älä unta nää. Sitten ne mököttää! :-D
- tulisilla*
Teotwawki kirjoitti:
Siinä se just onkin, kun mä en osaa pitää turpaani kiinni just ratkaisevalla hetkellä........sitten pitäis mennä taas naimisiin. Pitää sanoa, et beibi älä unta nää. Sitten ne mököttää! :-D
Ai sä niinku oot kysymässä ett "tahdotko........ niin ne vastaa heti että joo tahdon mennään ostamaan se sormus jonka sulle eilen näytin.
Ja sä raukka oot vaan kysymässä että tahdotko raapia mun selkää kun kutittaa tosta kohtaa niin kovin.?
Kyllä sun nyt täytyy opetella ihan vaan sitä viisaana hiljaisena vanhuksena oloa. Muutenhan joudut ties kuinka moniin naimiasiin. :) tulisilla* kirjoitti:
Ai sä niinku oot kysymässä ett "tahdotko........ niin ne vastaa heti että joo tahdon mennään ostamaan se sormus jonka sulle eilen näytin.
Ja sä raukka oot vaan kysymässä että tahdotko raapia mun selkää kun kutittaa tosta kohtaa niin kovin.?
Kyllä sun nyt täytyy opetella ihan vaan sitä viisaana hiljaisena vanhuksena oloa. Muutenhan joudut ties kuinka moniin naimiasiin. :)Tänx vinkistä! Mä olen kato vähän hidasälyinen, joten tarviin siis niiku vähän kato tota opastusta.....tai jotain.:-D
- N vm-61
Apuuvva! Mua jahtaa 18-70vuotiaat miehet ja välillä naisetkin vaikka olen umpi hetero, mistäköhän se johtuu?
Onko kukaan muu kokenut vastaavaa?- hot.40+
Jotkut vaan ovat niin puoleensavetäviä..:-)
- Hei kun keikuskelen
"Miksi mieHET jahtaaVAT tuossa iässä nuorempia naisia..."
Kiesus, että pistää vihaksi nämä Yleistykset.
No, joo, oon tosikko ja vihaksipistävyysasteeni ilmapalloilee, mutta vaikka kuinka yritän ottaa huumorilla yleistykset, niin ei ehei ei, en kykene siihen.
Jos minulla olisi tunne, että on "pakko kysyä", niin en kyselisi sitä jossakin palstalla, vaan AINA kun joku mainitsemasi ikäinen ihminen alkaisi jahtailemaan, niin yksinkertaisesti avaisin sievän nuorekkaan suuni ja kysyisin kyseiseltä ihmiseltä henkilökohtaisesti tätä syytä. Näin saisit ihan Oikean vastauksen.
Miten ihmeessä minä-sinä-hän-me-te-he voisi tietää, mitä joku toinen ajattelee?
Jaaaaha, näköjään alan tylsistymään tähän paikallaan olooni. Tarttee nyt keksiä jotakin energiaa kuluttavaa, että en alkaisi nostattamaan liiaksi mun karvojani (hiukset) pörhölle.
Ulkona sataa vettä, joten taidan lähteä autolla pienelle "kävelylenkille" vaihtelua saadakseni.
Palajan kaiketi takaisin lukemaan sinun toruja, kun tälleen tympeesti aloin vastaamaan. Sori siitä.Semmostahan se vähän tahtoo olla, yleistystä siellä sun täällä.
Ite en ketään jahtaa, mutta jos jahtaisin, jahtaisin kyllä suunnilleen itseni ikäisiä, elämänkokemusta ja -viisautta hankkineita kypsiä naisia. Olisinko poikkeus säännöstä? Tuskin.
Onhan niitä "puumanaisiakin", mutta eiköhän nekin ole enempi niitä poikkeuksia.
Sinäkö tosikko?;)
- ----
Mitä sitten? Kai sinulla on oma järki ja tahto?
- Rattus sp.
Tuskin se ensimmäinen toisessa kiinnostava tekijä on ikä. Kai kaikilla on mielessään jokin itselleen sopiva ikähaarukka?
Ehkä en käyttäisi nimitystä jahtaa. Kysymys on kai kiinnostuksen osoittamisesta?
Osaan kyllä tarvittaessa sanoa ei kiitos. Joskus jopa sanonut suoraan ravintolassa, etten lähde kyseisen miehen matkaan, joten jos etsii seksiseuraa, niin etsii otollisemman kohteen.
Suoruus on monesti paras tapa karistaa kiinnostunut yksilö kannoilta tai sitten paikan vaihtaminen illan aikana.- Puuman pimpero
Nuoret miehet hakee puumap*llua että saavat rehvastella kavereilleen.
Ei ole pelkoa että vanha akka paukahtais enää paksuksikaan. ja nuoret naiset saattavat alkaa roikkua perässä kun etsivät sopivaa isäehdokasta tuleville lapsilleen. - ei voi olla
Puuman pimpero kirjoitti:
Ei ole pelkoa että vanha akka paukahtais enää paksuksikaan. ja nuoret naiset saattavat alkaa roikkua perässä kun etsivät sopivaa isäehdokasta tuleville lapsilleen.Kuinka älytön on nuori mies joka vanhaa naista panee.Seisooko se edes, kun kurttuja katselee?
- Rattus sp.
Puuman pimpero kirjoitti:
Ei ole pelkoa että vanha akka paukahtais enää paksuksikaan. ja nuoret naiset saattavat alkaa roikkua perässä kun etsivät sopivaa isäehdokasta tuleville lapsilleen.Mies tai nainen, jos tuollaisella kielenkäytöllä aloittaisit keskustelun kanssani todellisessa elämässä, itsehillinnän pettäessä saattaisin läväyttää kämmenellä poskellesi. Yleensäkään en keskustele kännisten ihmisten tai muiden moukkien kanssa.
Kun oma elämäni ei ole sen miettimistä, saanko seksiä vai en. Aika harvoin itse asiassa ajattelen koko aihetta. Jos tuollainen ajatus tulee mieleeni, niin se vaatisi kyllä toisen puoliskon muutenkin tuntemista. Seksi ilman älyä ei ole mistään kotoisin.
Tällainen kommentti ja mielipide. - Viilaten ja höyläten
ei voi olla kirjoitti:
Kuinka älytön on nuori mies joka vanhaa naista panee.Seisooko se edes, kun kurttuja katselee?
Kysy Liimataisen Tommilta. Eiköhän se Kurttu-Katria paneskele.
Kertoi jossain Iltalehdessä että hän tykkää vähän vanhemmista naisista ja että se on pelkkää legendaa että mies saisi vain yhden orgasmin. Siis multiorgasmeja miehillä, vai käsitinkö oikein?
Joten pirautappa Tompalle ja kysäise kun varmaan asiantuntija on tässä vanhemman naisen höyläämisessä.
Kyllähän 40 naiset on jo ehtoopuolella ja ihme,että kehakat 50-60v miehet vielä jahtailee.))
No,leikki sikseen, sillä ikähän on vain numeroita, kun ajattelee presidentti pariammekin.
Tuosta saman ikäluokan vetovoimasta voisi nyt olla kahta mieltäkin, kun itse on kehakka ja hyvin säilynyt, niin miksei hyvin säilynyt 50-60v nainen voisi kiinnostaakin, mutta jos kokemuksesta vastaisin, niin ehkä nuorempaan kallistuisin, jos uudelleen valinta tulisi kysymykseen;))- LA DONNA
Olen 60 v nainen. Joskus (pari kertaa vuodessa) käyn jossain ravintolassa ja yleensä siellä on nuorempaa porukkaa. Neljänkympin kieppeillä olevat miehet hakevat tanssimaan tai tulevat muuten juttelemaan. Kivoja, fiksuja miehiä. Joskus ehdottelevat samaa hotellihuonetta, mutta kun en tähän ikään vielä ole harrastanut yhden yön suhteita niin jätän väliin vieläkin (komeita adoniksiakin ..). En ole ulkonäöltäni mikään Pam-Pam Pamela enkä viimesen päälle tällätty. 50-60 vuotiaissa miehissäkin on fiksuja ja ihania mutta jotkut hakevat yli 20 v nuorempaa. Jos henkisestikin synkkaa ja on yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet niin eihän se ikäero ole este, ei miehelle eikä naiselle (siis naisellekin nuorempi mies). Miksi miehet usein haukkuvat naisten ikää tai ulkonäköä, eikö kannattas ensin katsoa kotona peiliin ennenkuin arvostelee toisia ?
- Hannemi
Olen 53 v nainen ja miehet lakkas katselemasta minua kun täytin 50v. Alle 50v mua luultiin välillä 38v, mutta ikä jo näkyy. Ei se mua kyllä enää haittaa, tuli aikanaan etsittyä uutta kumppania niin tiiviisti ettei enää kiinnosta. Monta yritystä oli mutta ne lopahtivat.
Nyt oikeen tyytyväinen rauhaani :) Tykkään kyllä miehiä katsella ja jutella flirttaillakin joskus, mutta ketään ei ole ollut vuosiin. Mulle riittää näin, joten miehet saavat jahtailla minkä ikäisiä tykkäävät. Eikä mua lavatansseissakaan haeta tanssimaan, mutta istun kuuntelemassa esiintyjiä. Jonkun naisen kanssa voisin laittaa jenkaksi. Miehet juoksee pakoon tän ikäisiä ;) - Hannemi
Olen aina kyllä hiukka liiotteluun tapuvainen näin kommenttina kirjoitukseeni ;)
- Taidat olla lyllerö
Nuoremmaksi... vai helpoksi?
Vihje: Normaalit ihmiset saa seuraa jahtaamatta ja antautumatta jahdattaviksi. - Hannemi
Lylleröpä hyvinkin. Niin pääsi käymään että suurenin koosta 36 kokoon 44. Miesten kiinnostus hupeni vaatekoon kasvaessa. Olihan siinä nikottelemista aikansa, heh.
Vaihdevuodet tekee temppunsa. Sikäli en jaksa syyllistäviä painonhallintaan liittyviä kommentteja ottaa niin vakavasti. Mulla ei näet yleensä ole kovin ihmeellinen ruokahalu ja syöminen tahtoo unohtua välillä. No, varmaan kun on 7 t syömättä niin menee lautasellinen liikaa. Karkkeja, sipsejä ei kulu eikä pullaa. Toisinaan olut ja viiniä. Mulla miehelle aika kovat vaatimukset, fiksu ja älyllisesti hauska pitää olla eikä himourheilija. Vatsakumpua saa olla.Ai juu, ei tää ole treffipalsta. Kaikki keinot pitää käyttää ;) No tietysti siksi, että sinun ikäset miehet jahtaa meitä vähän vanhempia naisia.
- tiinaex...
viimeks kun olin tanssiravintolassa ehkä noin puoltoista vuotta sitten mua jahtas semmoinen alta kolmekymppinen nuorimies mää sit sanoin sille että ikäni puolesta voisin olla sun äitis enkä oo miestä etsimässä kun oma tulee hakeen mut ovelta kotia mutta ei se sitä haitannu se olis vaan niin tykänny seurustella mun kans koko illan oonkohan määkin niiiiiiiin nuoren näköinen ja hirrrrrweeeeeen kaunis ;)))))))
- tiinaex...
piti vielä kirjoittamani olinkohan saatavilla vai mikä oli syynä yleensä mua ei koskaan jahtaa ikäiseni miehet.
Naiset ei sitten koskaan ole tyytyväisiä! Ensin ne itkee kun kun miehet jahtaa ja sitten muutaman vuoden päästä kun ei jahtaa!
- plusmies
Jahtaan ainoastaan tätä omaa 50 kultaani. En muita. Kiitos.
- älykästä seuraa
Kannattaa jahdata 50 naisia. Ei tarvii enää ehkäisystä huolehtia.
- sitä se voi olla :)
niihän sitä ennen sanottiin, kun vanhana virkisty, et on "loppusa eellä",tuokii..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423683Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182840Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2732254
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3061721- 911662
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461429Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163