Antennissa asutaan ja philipsi 6626, jossa molemmat virittimet t/c. Vikana ,että löytyy vain 11 digikanavaa, mutta ei esim mtv3:sta. Olen yrittänyt hakea manuaalisesti ja asentanut uudelleen koko tv:n ja kanavat, mutta mtv3 ei näy!?
Tv oli jo kerran asennettu kunnolla ja kaikki kanavat toimi, mutta ei nyt, mikä vikana!?
tv ei löydä mtv3 a
4
379
Vastaukset
- siis ennen näkyi?
Tästä kanavaniput ja niiden kanavat:
http://www.digita.fi/kuluttajat/tv
Jos MTV3 puuttuu, niin puuttuu myös Nelonen, Sub ja Jim, koska ne kaikki ovat samassa kanavanipussa (B).
Vikahan voi olla lähetyspäässä, jos joku yksittäinen kanavanippu, joka on ennen näkynyt, häviää näkyvistä. Onko ollut pitkään poissa vai hävisikö ihan äsken vasta?- Ratkaisu löytyi
parin uudelleen asennuksen jälkeen. Antennin johto, jatkokohta oli vain n. millin kiinni eli juuri ja juuri sai signaalin, mutta ovela "vika", kun 1 & 2 ja usea muu kanava näkyi.
- -
A-nippu, jossa on 1 & 2, näkyy lähes aina paremmin kuin b ja c nippu. Johtuu ihan siinä taajuudesta koska se on a nippu matalemmalla kun b
- niput tasan.
Joo, ja kun mennään aakosia eteenpäin, aina vaan heikkenee, yleensä. Mitä korkeampi lähetystaajuus, sen enemmän pitäisi olla lähetystehoja että niput näkyisi yhtä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808