Microsoft on kehittänyt nerokkaan ratkaisun, kaikki ohjelmat ladataan yhdestä paikasta ja ne ovat tarkistettuja eli ne toimivat taatusti eivätkä ne sisällä haittakoodia.
http://www.tietokone.fi/uutiset/windows_8_n_ohjelmakauppa_laajeni_suomeen
Linuxin ja Androidin ongelma on se, että ohjelmia ladataan epämääräisistä lähteistä ja Androidin tapauksessa jopa virallinen latauspaikka on täysin valvomaton joten tietoturvauhka on massiivinen.
Windows 8 Huipputurvallinen
10
91
Vastaukset
- z
Microsoft on turvallisuudessa eturintamassa.
- 4+16
WIndows 8 löytyy myös käyttöjärjestelmään rakennettu viirusturva.
- vai on
kehittänyt nerokkaan ratkaisun? Miten olisi Apple store ja Android market? Mikki$otku on tuossakin perässä hiihtäjä ja kopioi siis konseptin muilta. Tyypillistä mikki$otkun kopiointia.
"Android market? "
AAAAAARRRRGGHHH!!!
Älä hyvä ihminen maalaile piruja seinille.. HUH!
Apple on kyllä onnistunut kiitettävästi pitämään haittaohjelmat pois omilta sivuiltaan. Olen varma että MS onnistuu myös nyt kun on varoittava esimerkki olemassa kuuklen muodossa.- ottaisit jo
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"Android market? "
AAAAAARRRRGGHHH!!!
Älä hyvä ihminen maalaile piruja seinille.. HUH!
Apple on kyllä onnistunut kiitettävästi pitämään haittaohjelmat pois omilta sivuiltaan. Olen varma että MS onnistuu myös nyt kun on varoittava esimerkki olemassa kuuklen muodossa.ne mikki$otku lasit pois silmiltäsi! Vai onko ne kiinni pultatut? Kuinka joku voiolla noin sokea?
- 27
Tuleeko tuolta M$ taivaasta myös laiteajurit?
- El Mambo
Eihän toimimattomassa systeemissä mitään ajureita tarvitse.
- Windows sekasotku
Windows siis on jälkeenjäänyt. Debianissa tämä ollut 90-luvun puolivälistä lähtien.
- kde4
Windows 8 turvaton koska vieläkin suhaillaan pääkäyttäjänä ja vielä pahempaa on se, että asennuksessa ehdotetaan live-tiliä oletuksena eli todella turvatonta.
- OHO!
"Linuxin ja Androidin ongelma on se, että ohjelmia ladataan epämääräisistä lähteistä"
Linuxseissa juurikaan ei ohjelmia tarvitse hankkia epämääräisistä lähteistä:
http://www.linuxnov.com/wp-content/uploads/2011/09/Ubuntu-11-10-Oneiric-Ocelot-Beta-1-Ubuntu-Software-Center.png
Muut käyttikset ottavat mallia omilla, ei niin turvallisilla, ratkaisuillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251